Kontraktudløb

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AllanPedersen » 20. nov 2012, 17:22

limey skrev:Der er jo ingen af os fans der ved en skid om, hvordan detaljerne i disse forhandlinger ser ud - ja, vi kender knap de store linier i det. Derfor virker det også helt skørt, at man straks begynder at udnævne Kasper Kusk som den store slyngel i denne sammenhæng. Det er holdets topscorer og et af holdets allerstørste profiler som nu hænges ud på et tyndt grundlag. Umiddelbart forestiller jeg mig, at det ikke præcis er den slags som vægter i forhold til, at Kasper Kusk ville ønske at forlænge med AaB.
Limey.. prøv at svare mig på hvorfor du tror Lynge går ud og siger til medierne at Kasper Kusk ikke vil forhandle kontrakt?
Det er for præcis at opnå folk omkring Kusk sætter pres på ham.. for at vi som fans skal tænke "hvad fanden har ham Kusk gang i"
Tror du det er tilfældigt Kusk melder ud på twitter et par timer senere at han vil overveje kontrakt i sæson pausen

Du siger det her pres vil vægte imod Kusk skulle skrive ny kontrakt.
Og det her pres er startet af Lynge..

Er det så fordi at :
a: Lynge er inkompetent?
b: Lynge vil af med Kusk ?

kan jo kun være en af de to så
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
sir-kargo
1. div
1. div
Indlæg: 355
Tilmeldt: 4. jul 2007, 13:58

Re: Kontraktudløb

Indlæg af sir-kargo » 20. nov 2012, 17:24

Selvfølgelig pisser Kusk på AaB i den her situation. Bum - færdig.

det der gør det ekstra smerteligt er at - jeg ganske naivt - virkelig troede han var en AaB-dreng hele vejen igennem.

Det var/er han så bare ikke :thumbsdown:

Han forfølger ussel mamon - og held og lykke med det - men så er det fandme også slut med at bakke ham op for mit vedkommende.

Jeg synes seriøst han har vist sine mangler i de seneste kampe - og kan lære MEGET hos os endnu - med spilletid.

Forudser det går ham som det gik Stenild! Hvem tror ikke han gerne ville have gjort sit valg om?

Og jer der kender Manchester United - husker nok en wonderkid ved navn Ravel Morrisson som ikke forlængede med United. Hvor er han nu? Et halvt¨år så er du glemt...

farvel kusk - og så få da spillet en anden ind på den plads hurtigst muligt - hvorfor skulle vi bidrage mere til at han kan tage flere klejner med hjem i pudebetrækket når han skider på os. Fuck dig Kusk....
"He swaggered in, collar turned up, back straight, his chest stuck out, raised his head and surveyed everything as though he were asking "I'm Cantona, how big are you? Are you big enough for me?".

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Gentleman Finn » 20. nov 2012, 17:25

limey skrev:Der er jo ingen af os fans der ved en skid om, hvordan detaljerne i disse forhandlinger ser ud - ja, vi kender knap de store linier i det. Derfor virker det også helt skørt, at man straks begynder at udnævne Kasper Kusk som den store slyngel i denne sammenhæng. Det er holdets topscorer og et af holdets allerstørste profiler som nu hænges ud på et tyndt grundlag. Umiddelbart forestiller jeg mig, at det ikke præcis er den slags som vægter i forhold til, at Kasper Kusk ville ønske at forlænge med AaB.
Helt enig, det er bare at tage den med ro, forhandlingerne er jo ikke døde, kunne nu også godt se ud som om, at Nordjyske har lavet en journalistiskdrejning på den artikel.

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kontraktudløb

Indlæg af limey » 20. nov 2012, 17:38

AllanPedersen skrev:
limey skrev:Der er jo ingen af os fans der ved en skid om, hvordan detaljerne i disse forhandlinger ser ud - ja, vi kender knap de store linier i det. Derfor virker det også helt skørt, at man straks begynder at udnævne Kasper Kusk som den store slyngel i denne sammenhæng. Det er holdets topscorer og et af holdets allerstørste profiler som nu hænges ud på et tyndt grundlag. Umiddelbart forestiller jeg mig, at det ikke præcis er den slags som vægter i forhold til, at Kasper Kusk ville ønske at forlænge med AaB.
Limey.. prøv at svare mig på hvorfor du tror Lynge går ud og siger til medierne at Kasper Kusk ikke vil forhandle kontrakt?
Det er for præcis at opnå folk omkring Kusk sætter pres på ham.. for at vi som fans skal tænke "hvad fanden har ham Kusk gang i"
Tror du det er tilfældigt Kusk melder ud på twitter et par timer senere at han vil overveje kontrakt i sæson pausen


Du siger det her pres vil vægte imod Kusk skulle skrive ny kontrakt.
Og det her pres er startet af Lynge..

Er det så fordi at :
a: Lynge er inkompetent?
b: Lynge vil af med Kusk ?

kan jo kun være en af de to så

Jeg må indrømme at jeg misunder din evne til at forvandle en fortænkt tese til et fact. Nej, jeg ved ikke hvorfor Lynge har udtalt sig som han gjorde, for jeg kender ikke konteksten i interviewet. Jeg ved heller hvorfor Kasper Kusk skriver på twitter - umiddelbart tænker jeg, at det er fordi han bliver hængt ud af egne fans på debatsiden - men igen, jeg ejer ikke dit klarsyn.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AllanPedersen » 20. nov 2012, 17:42

limey skrev:
AllanPedersen skrev:
limey skrev:Der er jo ingen af os fans der ved en skid om, hvordan detaljerne i disse forhandlinger ser ud - ja, vi kender knap de store linier i det. Derfor virker det også helt skørt, at man straks begynder at udnævne Kasper Kusk som den store slyngel i denne sammenhæng. Det er holdets topscorer og et af holdets allerstørste profiler som nu hænges ud på et tyndt grundlag. Umiddelbart forestiller jeg mig, at det ikke præcis er den slags som vægter i forhold til, at Kasper Kusk ville ønske at forlænge med AaB.
Limey.. prøv at svare mig på hvorfor du tror Lynge går ud og siger til medierne at Kasper Kusk ikke vil forhandle kontrakt?
Det er for præcis at opnå folk omkring Kusk sætter pres på ham.. for at vi som fans skal tænke "hvad fanden har ham Kusk gang i"
Tror du det er tilfældigt Kusk melder ud på twitter et par timer senere at han vil overveje kontrakt i sæson pausen


Du siger det her pres vil vægte imod Kusk skulle skrive ny kontrakt.
Og det her pres er startet af Lynge..

Er det så fordi at :
a: Lynge er inkompetent?
b: Lynge vil af med Kusk ?

kan jo kun være en af de to så

Jeg må indrømme at jeg misunder din evne til at forvandle en fortænkt tese til et fact. Nej, jeg ved ikke hvorfor Lynge har udtalt sig som han gjorde, for jeg kender ikke konteksten i interviewet. Jeg ved heller hvorfor Kasper Kusk skriver på twitter - umiddelbart tænker jeg, at det er fordi han bliver hængt ud af egne fans på debatsiden - men igen, jeg ejer ikke dit klarsyn.
Det er også let bare at se blind til.
Det faktum at Lynge går ud og udtaler Kasper Kusk ikke vil skrive kontrakt, virker meget dramatisk og voldsomt sat op af Lynge
synes du ikke?

Men det betyder intet at Lynge gør det? det giver dig ikke det mindste af hints om noget som helst?
Jeg har lige glemt jeg er på debatside.dk det sted hvor man på ingen måde må forsøge at tænke sig til ret åbenlyse situationer
men i stedet skal vente indtil Lynge kommer med den ene skuffende besked efter den anden som vi allerede havde forudset.

Vi får at se om 2 måneder... Så kan du jo til den tid hvis Kusk nægter at forlænge skrive 'Det kunne vi ikke have forudset'
Jeg kan fortælle dig jeg forudser det lige nu. og æder gerne ordene igen hvis det sker.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Gentleman Finn » 20. nov 2012, 17:53

Der er heller ingen grund til at male fanden på væggen endnu. Kusk skriver jo selv at kontraktforhandlingerne ikke er forbi, og de vil have hans fokus efter de sidste 3 efterårskampe. Desuden er der et mellemled i kommunikationen mellem os og Lynge, der ku' sagtens have været sagt nogle ting af Lynge, som Nordjyske bevist valgte ikke at bringe, sådan er det med mediehistorie.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4343
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Kristian » 20. nov 2012, 17:58

Gentleman Finn skrev:Der er heller ingen grund til at male fanden på væggen endnu. Kusk skriver jo selv at kontraktforhandlingerne ikke er forbi, og de vil have hans fokus efter de sidste 3 efterårskampe. Desuden er der et mellemled i kommunikationen mellem os og Lynge, der ku' sagtens have været sagt nogle ting af Lynge, som Nordjyske bevist valgte ikke at bringe, sådan er det med mediehistorie.
Nemlig. Det ville da være super, hvis han havde skrevet under inden vinterpausen, men vi mangler altså 3 UHYRRE vigtige kampe i superligaen, hvis vi vil ende i top 3 og få nogle gode tv penge igen. Jeg er helt tilfreds med, at han venter med at forhandle videre. Det skal handle om at vinde i Randers og derefter få mindst 4 point i de 2 sidste hjemmekampe. Mon ikke også det bliver en anelse nemmere for Lynge at forhandle, hvis vi ligger nr. 3 og vi kan gå ind til foråret med troen på, at vi kan slås om medaljer for en gang skyld igen. "tror jeg nok"
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kontraktudløb

Indlæg af limey » 20. nov 2012, 18:01

AllanPedersen skrev:
limey skrev:
AllanPedersen skrev:
limey skrev:Der er jo ingen af os fans der ved en skid om, hvordan detaljerne i disse forhandlinger ser ud - ja, vi kender knap de store linier i det. Derfor virker det også helt skørt, at man straks begynder at udnævne Kasper Kusk som den store slyngel i denne sammenhæng. Det er holdets topscorer og et af holdets allerstørste profiler som nu hænges ud på et tyndt grundlag. Umiddelbart forestiller jeg mig, at det ikke præcis er den slags som vægter i forhold til, at Kasper Kusk ville ønske at forlænge med AaB.
Limey.. prøv at svare mig på hvorfor du tror Lynge går ud og siger til medierne at Kasper Kusk ikke vil forhandle kontrakt?
Det er for præcis at opnå folk omkring Kusk sætter pres på ham.. for at vi som fans skal tænke "hvad fanden har ham Kusk gang i"
Tror du det er tilfældigt Kusk melder ud på twitter et par timer senere at han vil overveje kontrakt i sæson pause.



Du siger det her pres vil vægte imod Kusk skulle skrive ny kontrakt.
Og det her pres er startet af Lynge..

Er det så fordi at :
a: Lynge er inkompetent?
b: Lynge vil af med Kusk ?

kan jo kun være en af de to så

Jeg må indrømme at jeg misunder din evne til at forvandle en fortænkt tese til et fact. Nej, jeg ved ikke hvorfor Lynge har udtalt sig som han gjorde, for jeg kender ikke konteksten i


interviewet. Jeg ved heller hvorfor Kasper Kusk skriver på twitter - umiddelbart tænker jeg, at det er fordi han bliver hængt ud af egne fans på debatsiden - men igen, jeg ejer ikke dit klarsyn.
Det er også let bare at se blind til.
Det faktum at Lynge går ud og udtaler Kasper Kusk ikke vil skrive kontrakt, virker meget dramatisk og voldsomt sat op af Lynge
synes du ikke?

Men det betyder intet at Lynge gør det? det giver dig ikke det mindste af hints om noget som helst?
Jeg har lige glemt jeg er på debatside.dk det sted hvor man på ingen måde må forsøge at tænke sig til ret åbenlyse situationer
men i stedet skal vente indtil Lynge kommer med den ene skuffende besked efter den anden som vi allerede havde forudset.

Vi får at se om 2 måneder... Så kan du jo til den tid hvis Kusk nægter at forlænge skrive 'Det kunne vi ikke have forudset'
Jeg kan fortælle dig jeg forudser det lige nu. og æder gerne ordene igen hvis det sker.
Jeg synes ikke jeg "ser blindt til". Jeg appellerer bare til, at man ikke lægger alt muligt i det, når man overhovedet ikke kender baggrunden. Det er da muligt at Kusk er på vej væk, men hvis han er, ved vi ikke hvorfor - måske er Lynges bud latterligt lavt.

Dine slutninger er så definitive og bliver betragtet som eneste reelle mulighed. Det synes jeg er forkert og det bliver derfor meget svært at tage dine indlæg alvorligt.

Brugeravatar
rAaBe
Superliga
Superliga
Indlæg: 581
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Cape Town (Sydafrika)

Re: Kontraktudløb

Indlæg af rAaBe » 20. nov 2012, 18:21

Er du da helt sindsyg nogle vilde fremskrivninger, gisninger og gætterier der bliver ophøjet til sikker viden og vrede herinde. Synes det er ærgerligt og hovedrystende at "fans" vælger at sværge skråsikkert til en vild fortolkning som i bedste fald kun skader klubben. Lad dog muligheden for at det er positive hensyn der ligger til grund for udskudte kontraktforhandlinger komme os alle til gode fremfor at skabe selvopfyldende profetier.

suk!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AllanPedersen » 20. nov 2012, 18:30

rAaBe skrev:Er du da helt sindsyg nogle vilde fremskrivninger, gisninger og gætterier der bliver ophøjet til sikker viden og vrede herinde. Synes det er ærgerligt og hovedrystende at "fans" vælger at sværge skråsikkert til en vild fortolkning som i bedste fald kun skader klubben. Lad dog muligheden for at det er positive hensyn der ligger til grund for udskudte kontraktforhandlinger komme os alle til gode fremfor at skabe selvopfyldende profetier.

suk!
Det er i at tro det skulle være positivt digteriet starter
Lyder det som om Sivebæk og Lynge er på linje med hinanden i de 2 udmeldinger vi har haft i dag?

hvorfor er det pludselig blevet digteri at citere Lynges ord.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Kontraktudløb

Indlæg af birk » 20. nov 2012, 18:37

s

jydenfranord
Allstar
Allstar
Indlæg: 3393
Tilmeldt: 11. feb 2007, 09:53
Favoritspiller: Jozo Matovac
Kontakt:

Re: Kontraktudløb

Indlæg af jydenfranord » 20. nov 2012, 18:59

Jeg forstår ikke at så mange er helt oppe og kører over de ting der fortælles fra Hornevej.

Hvis vi ser lidt anderledes på det, hvor mange herinde ville så lave en ny kontrakt med en virksomhed, hvis man var usikker på om de nærmeste ledere man har arbejdet sammen med forsætter, hvad enten man har haft et godt, dårligt eller ligegyldigt forhold til dem? Hvor mange ville indlede forhandlingerne i en periode hvor der er meget fokus på den arbejdskraft man levere, når man kan se der om kort tid er mulighed for at bruge tid på at finde ud af hvad der er rigtigt for en selv? Hvor mange herinde ville umiddelbart bare tegne en ny kontrakt, hvis man havde indtryk af andre virksomheder gerne ville ansætte sig? Hvor mange herinde ville synes det var helt fint med en løn der muligvis var væsentligt lavere fremfor at skifte til en ny arbejdsgiver der ville give en højere løn?

Der er også en del der mener det er uhørt at Lynge udtaler sig sådan og opfatter det som det hele er slut. Jeg har en ide om det muligvis er en journalist der har ringet til Lynge for at spørge ind til forhandlingerne med Kusk, hvor han så fortæller at det er svært når de ikke er igang med at forhandle og han ikke ved hvordan det ser ud. Lynge kunne have sagt "ingen kommentar", naturligvis kunne han det, men hvor ofte har vi oplevet Lynge udtaler det, uanset hvad emnet er?

Giv dog såvel klub som spillerne tid og plads til at finde ud af tingene, istedet for at male fanden på væggen, udfra enkelte citater og så ellers en masse personlig tolkning af disse citater. Hvis Kusk er i tvivl om han vil forlænge, tror I så det hjælper at han kan læse klubbens fans kræver ham på bænken, reserveholdet osv.?

Det virker som en del folk går efter at finde det negative, hvis der ikke meldes noget ud, så er det et kæmpe problem og hvis der meldes noget ud, jamen så skal vi da også finde problemet i det. Hvorfor ikke vente til man sidder med faktiske oplysninger, inden der kræves alverdens ting overfor enkelte spillere, holdet osv?

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kontraktudløb

Indlæg af white splash » 20. nov 2012, 19:07

jydenfranord skrev:Jeg forstår ikke at så mange er helt oppe og kører over de ting der fortælles fra Hornevej.

Hvis vi ser lidt anderledes på det, hvor mange herinde ville så lave en ny kontrakt med en virksomhed, hvis man var usikker på om de nærmeste ledere man har arbejdet sammen med forsætter, hvad enten man har haft et godt, dårligt eller ligegyldigt forhold til dem? Hvor mange ville indlede forhandlingerne i en periode hvor der er meget fokus på den arbejdskraft man levere, når man kan se der om kort tid er mulighed for at bruge tid på at finde ud af hvad der er rigtigt for en selv? Hvor mange herinde ville umiddelbart bare tegne en ny kontrakt, hvis man havde indtryk af andre virksomheder gerne ville ansætte sig? Hvor mange herinde ville synes det var helt fint med en løn der muligvis var væsentligt lavere fremfor at skifte til en ny arbejdsgiver der ville give en højere løn?

Der er også en del der mener det er uhørt at Lynge udtaler sig sådan og opfatter det som det hele er slut. Jeg har en ide om det muligvis er en journalist der har ringet til Lynge for at spørge ind til forhandlingerne med Kusk, hvor han så fortæller at det er svært når de ikke er igang med at forhandle og han ikke ved hvordan det ser ud. Lynge kunne have sagt "ingen kommentar", naturligvis kunne han det, men hvor ofte har vi oplevet Lynge udtaler det, uanset hvad emnet er?

Giv dog såvel klub som spillerne tid og plads til at finde ud af tingene, istedet for at male fanden på væggen, udfra enkelte citater og så ellers en masse personlig tolkning af disse citater. Hvis Kusk er i tvivl om han vil forlænge, tror I så det hjælper at han kan læse klubbens fans kræver ham på bænken, reserveholdet osv.?

Det virker som en del folk går efter at finde det negative, hvis der ikke meldes noget ud, så er det et kæmpe problem og hvis der meldes noget ud, jamen så skal vi da også finde problemet i det. Hvorfor ikke vente til man sidder med faktiske oplysninger, inden der kræves alverdens ting overfor enkelte spillere, holdet osv?

:thumbsup:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Hanga » 20. nov 2012, 19:16

limey skrev:Der er jo ingen af os fans der ved en skid om, hvordan detaljerne i disse forhandlinger ser ud - ja, vi kender knap de store linier i det. Derfor virker det også helt skørt, at man straks begynder at udnævne Kasper Kusk som den store slyngel i denne sammenhæng. Det er holdets topscorer og et af holdets allerstørste profiler som nu hænges ud på et tyndt grundlag. Umiddelbart forestiller jeg mig, at det ikke præcis er den slags som vægter i forhold til, at Kasper Kusk ville ønske at forlænge med AaB.
Nemlig ! Jeg husker da i øvrigt ikke samme aversioner mod Augu, da han tøvede med at forlænge med AaB? Tværtimod fik han da kun positive opfordringer til at blive i Aalborg og forlænge den kontrakt. Her tænker jeg selvfølgelig på "Augu - du skal blive hos os" lignende sange der blev sunget til ham... Og så vidt jeg husker, endte det ret godt.

Jeg bliver da også skuffet over Kusk, hvis han vælger at smutte kvit og frit, særligt hvis han tager til Tjøvenhavn, men indtil da skal vi da bare støtte op om ham, og give ham endnu en god grund til at blive i AaB.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Yankee » 20. nov 2012, 19:18

Lad os i hvert fald blive enige om at det ville være galimatias at bænke Kusk alene fordi han har skrevet en ny kontrakt andetsteds.

Kent skal stille det bedste hold HVER gang. Man kan godt tænke langsigtet - som at Lucas spillede en del i 2012 uden måske at være den bedste - men i dette tilfælde er der slet ikke noget at diskutere. Vi har en gylden mulighed for at spille os i Europa og måske endda få et sæt medaljer og så skal vi sgu ikke sætte det over styr fordi vi er tøsefornærmede på Kasper Kusk. Hvis han begynder at spille på 80% så kommer det jo helt af sig selv at han skal på bænken.

Skulle vi også have hældt Erik Hamrén ud da det i foråret 2008 stod klart at han ikke ville forlænge...

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kontraktudløb

Indlæg af AllanPedersen » 20. nov 2012, 19:25

yankee, nej han skal ikke spille hvis han skriver med en anden klub.. fordi andre så alligevel skal tage hans plads efter sommer.
Det er meget normalt i klubber at spillere som har kontrakt udløb ikke, får så meget spilletid
Det handler ikke om at være tøsefornærmet det handler om at se lidt fremad og ikke kun de næste par kampe.

Hvad hjælper det Kusk han får os spillet til en europa league kvalifikation, hvis vi så skal sætte et hold af uprøvet u19 spillere
der så ryger ud inden vi overhovedet kom til gruppespillet.
hvis Kusk skriver med en anden klub 'hvis han gør' så bør Nikolaj Thomsen komme foran ham i start opstillingen.. wichman bør i hvert fald 100%..

så den hedder due - augo - wurtz - wichmann
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Kontraktudløb

Indlæg af fish » 20. nov 2012, 19:57

AllanPedersen skrev: Hvad hjælper det Kusk han får os spillet til en europa league kvalifikation, hvis vi så skal sætte et hold af uprøvet u19 spillere
Den her del er jeg faktisk meget enig i. AaB er ved at bygge et hold om som måske om et par år kan hive den fineste karat hjem. Som sådan skal der investeres spilletid i spillere der også er her næste sæson således at vi aldrig kommer ned at snuse til den forfærdelig nedrykningsstreg.

Hvis en spiller vælger at skulle repræsentere en anden klub efter sæsonafslutning må han forvente at få længere til startopstillingen. Simple as that.

Når det så er sagt, så må jeg på det kraftigeste tage afstand fra dem der er fremme med skældsord som judas og værre. Vi aner ikke en klap om hvad der er sket/sker med Kusk og AaB. Og jeg fatter ikke folk der mener at han skal bues af på stadion.

Hvad f..... Er det for noget? Alle, jeg gentager: alle, spillere der trækker i den stribede trøje og repræsentere AaB skal støttes, ubetinget, igennem samtlige minutter af en kamp. Om så Kent vælger at bænke kusk om han kun får fem minutter af hver kamp eller om han får fuld spilletid. Han spiller og kæmper for AaB, alt det andet er forretning.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Klaus » 20. nov 2012, 20:56

Yankee skrev:Lad os i hvert fald blive enige om at det ville være galimatias at bænke Kusk alene fordi han har skrevet en ny kontrakt andetsteds.

Kent skal stille det bedste hold HVER gang. Man kan godt tænke langsigtet - som at Lucas spillede en del i 2012 uden måske at være den bedste - men i dette tilfælde er der slet ikke noget at diskutere. Vi har en gylden mulighed for at spille os i Europa og måske endda få et sæt medaljer og så skal vi sgu ikke sætte det over styr fordi vi er tøsefornærmede på Kasper Kusk. Hvis han begynder at spille på 80% så kommer det jo helt af sig selv at han skal på bænken.
Det er jeg helt enig i. Er Kusk den bedste skal han spille - naturligvis. Jeg synes Kusks form har været nedadgående de sidste kampe. Man kan sige, at han er faldet med holdet. Og der er vel heller ikke noget underligt i, at en ung spiller på et ungt hold vil få en formnedgang. Jeg tror ganske ofte trænerne står i en situation, hvor flere spillere ligger ganske tæt på hinandens niveau. Når sådan noget sker kan man vælge at satse på en ung spiller, der ved at få nogle flere kampe i benene på længere sigt kan blive meget bedre, eller man kan satse på en lidt mere rutineret spiller, som måske ikke har det samme udviklingspotentiale. Sådan et valg kan man meget præcist stå i med Kusk og fx PK. Vurderet på de sidste kampe er Kusk ikke lysår bedre end PK, i hvert fald ikke på højre fløj. Hvis Kusk forlænger vil hans udvikling som spiller naturligvis spille ind når holdet skal sættes, forlænger han ikke - ja så vil det naturligvis også få indflydelse.

Så JA, Kusk skal spille, men kun hvis han er bedst.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5086
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Kunji » 20. nov 2012, 21:03

Selvfølgelig lægger Lynge pres på Kusk, men som så ofte før er det ualmindeligt dumt at lægge al for stor betydning i, hvad sportsdirektører siger i pressen. Lynge lægger pres på Kusk, som har lagt pres på Lynge for at få en mere tiltalende kontrakt. Sådan er livet sgu. Lynge er naturligvis skuffet over, han ikke kan signe Kusk for en slik, da Kusk har spottet, at han har en vis værdi.

Lad os nu se, når vi kommer tættere på. Vi kan jo ikke tvinge manden til at skrive under.

At lægge Kusk for had er i hvert fald det rene vanvid.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Kontraktudløb

Indlæg af Elscorpio » 20. nov 2012, 21:13

AllanPedersen skrev:yankee, nej han skal ikke spille hvis han skriver med en anden klub.. fordi andre så alligevel skal tage hans plads efter sommer.
Det er meget normalt i klubber at spillere som har kontrakt udløb ikke, får så meget spilletid
Det handler ikke om at være tøsefornærmet det handler om at se lidt fremad og ikke kun de næste par kampe.
Sikke dog en underlig holdning at have. Vi skal til enhver tid stille med det bedste hold. Hvis Kusk så viser tegn på han mentalt er et andet sted og han har skrevet med en anden klub, så er det en anden sag.

Besvar