Hvad skal der til for at du bliver frivillig i ASC?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AaB Support Club
AaB Support Club
Indlæg: 826
Tilmeldt: 7. jul 2005, 13:46

Hvad skal der til for at du bliver frivillig i ASC?

Indlæg af AaB Support Club » 28. sep 2012, 12:55

Kære brugere af Debatsiden,

Denne tråd skal ses som et indspark til en debat vi i AaB Support Club som frivillig forening, længe har ønsket at have med vores medlemmer, og som vi nu endelig gerne vil sparke i gang.

ASC er en forening baseret på frivillig arbejdskraft, og derfor vil der uden hjælp fra en række frivillige i foreningen ikke blive arrangeret busture,Half-Time, den årlige julefrokost, Supporteren, Indendørsstævne, de flotte tifo’er, og hvad ASC ellers er involveret i af aktiviteter. I skrivende stund er der omkring en 30-40 frivillige der på hver deres måde giver en hånd med til at støtte AaB. Og vi kunne godt tænke os at få flere med!

Derfor kunne vi godt tænke os at høre lidt bredere blandt både medlemmer og ikke-medlemmer om hvad der skulle til før at I ville overveje at lægge nogle timer i frivilligt arbejde i ASC – Og måske også hvad der på nuværende tidspunkt gør at I ikke har lyst.

Vi vil i denne tråd aktivt deltage og komme med respons, og håber at folk griber til tasterne og kommer med deres mening omkring det at være frivillig i ASC.

Vi ser frem til en spændende og konstruktiv debat.

Mvh
AaB Support Club
Bestyrelsen
En stærkere fanklub - et stærkere AaB!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Hvad skal der til for at du bliver frivillig i ASC?

Indlæg af Flower » 28. sep 2012, 14:18

Jeg har prøvet at være frivillig i ASC. Det endte i at telefonopkald/smser/emails blev ignoreret, til trods for at jeg havde lagt mange timer i noget arbejde.

Jeg tror jeg melder pas denne gang.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Brugeravatar
trenskow
Superliga
Superliga
Indlæg: 692
Tilmeldt: 7. jul 2005, 08:32
Geografisk sted: 9000 Aalborg
Kontakt:

Re: Hvad skal der til for at du bliver frivillig i ASC?

Indlæg af trenskow » 30. sep 2012, 21:17

Flower skrev:Jeg har prøvet at være frivillig i ASC. Det endte i at telefonopkald/smser/emails blev ignoreret, til trods for at jeg havde lagt mange timer i noget arbejde.

Jeg tror jeg melder pas denne gang.
Hejsa

Det må være frustrerende at det skete. Hvor lang tid siden er det?

Jeg vil meget gerne høre meget mere om hvad det var du arbejde med, og hvad du oplevede af problemer.

Hvis du vil maile mig på rasmus@AaB-support-club.dk

Rasmus
Formand for ASC
Siya, siya, Bongaa

Lynge i ren fodboldsnak
"Jeg er ligeglad med 2 år i spjældet, bare det går AaB godt"

One day the world is destroyed by accident. Thats where we come in. We are computer programmers, we cause accidents.

Besvar