Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af AllanPedersen » 13. okt 2012, 19:38

birk skrev:Emil Larsen kan vel osse trække ind fra banen fra venstre side :cool:
selvfølgelig, men jeg har svært ved at se argumenterne..
Jeg er med på Emil larsen er større og stærkere.. men det er også der den slutter..
Kan godt være jeg er farvet.. men jeg synes oprigtigt talt Kusk er nærmest bedre på alle andre fronter
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af sulakvelidze » 13. okt 2012, 19:52

Mr. Larsen skrev:Farvede?? Jeg læner mig op af Fakta, det ville klæde dig at gøre det samme.

Iøvrigt følger jeg Superligaen tæt hver eneste runde.
Fakta er, at Emil Larsen flere gange har været fremhævet som MOTM og i hvert fald været god nok til at vække interesse hos Monaco. Og senest spillede han en rigtig god kamp, da OB slog FCN med 3-0.

At du får fakta til at være, at "Emil Larsen har jo ikke været toneangivende i OB overhovedet", overbeviser altså ikke om, at du er objektiv og neutral i dine iagttagelser.

Since
1. div
1. div
Indlæg: 398
Tilmeldt: 2. aug 2009, 21:03

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Since » 13. okt 2012, 22:59

sulakvelidze skrev:
Mr. Larsen skrev:Farvede?? Jeg læner mig op af Fakta, det ville klæde dig at gøre det samme.

Iøvrigt følger jeg Superligaen tæt hver eneste runde.
Fakta er, at Emil Larsen flere gange har været fremhævet som MOTM og i hvert fald været god nok til at vække interesse hos Monaco. Og senest spillede han en rigtig god kamp, da OB slog FCN med 3-0.

At du får fakta til at være, at "Emil Larsen har jo ikke været toneangivende i OB overhovedet", overbeviser altså ikke om, at du er objektiv og neutral i dine iagttagelser.
Når man selv opfinder fakta, må man forvente at blive udstillet. Hvis du følger ligaen tæt hver runde, skal du nok se opgørene med nye briller. De "gamle" er vist ikke mere værd. Og ser du kampene som AaB mod alle de andre dur de nye briller heller ikke.
Held og lykke!

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Konsulenten » 14. okt 2012, 15:30

Mr. Larsen skrev:
Farvede?? Jeg læner mig op af Fakta, det ville klæde dig at gøre det samme.

Iøvrigt følger jeg Superligaen tæt hver eneste runde.
I lol'd.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Yankee » 14. okt 2012, 17:47

Når nu vi snakker form... Hvad så med at se på begge spilleres seneste kamp? Ja, nemlig - U/21-kampen mod Spanien. Der var Emil Larsen rigtig god mens Helenius havde det utroligt svært.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Pastorius » 14. okt 2012, 17:55

Yankee skrev:Når nu vi snakker form... Hvad så med at se på begge spilleres seneste kamp? Ja, nemlig - U/21-kampen mod Spanien. Der var Emil Larsen rigtig god mens Helenius havde det utroligt svært.
Jeg synes ikke det giver så meget mening at snakke om form, når man taler om Helenius. Han er typen man skal leve med er helt væk ind imellem. Meget ligesom Bendtner. De to sammen vil ikke gøre noget godt - tror jeg - men som alternativ til Bendtner så er Helenius helt perfekt, og derfor at er det også så meget mere mærkeligt at han ikke blev brugt da Bendtner var væk, end det er at han ikke er udtaget denne gang.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 14. okt 2012, 19:04

Konsulenten skrev:
Mr. Larsen skrev:
Farvede?? Jeg læner mig op af Fakta, det ville klæde dig at gøre det samme.

Iøvrigt følger jeg Superligaen tæt hver eneste runde.
I lol'd.
LOL du bare lidt med dig selv, og ta så bagefter et kig på Statistikken og forklar hvem som har den bedste stats for Efteråret Kusken eller Emil Larsen,

http://www.superstats.dk/maal/plus-assist" onclick="window.open(this.href);return false;

Go Fornøjelse
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af birk » 14. okt 2012, 19:17

De der stats kan du ikke bruge til noget. Selvom Kasper Kusk laver flere mål osv, behøves han ikke nødvendigvis at være bedre. Hvis man går ud fra den liste og bruger din retorik, er Jeppe Curth den 11 bedste spiller i superligaen i efteråret. gab mand :cool: Kan du ikke selv se, at sådan foregår det ikke. Af med AaB pyjamasen og kom videre.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 14. okt 2012, 19:25

birk skrev:De der stats kan du ikke bruge til noget. Selvom Kasper Kusk laver flere mål osv, behøves han ikke nødvendigvis at være bedre. Hvis man går ud fra den liste og bruger din retorik, er Jeppe Curth den 11 bedste spiller i superligaen i efteråret. gab mand :cool: Kan du ikke selv se, at sådan foregår det ikke. Af med AaB pyjamasen og kom videre.
Jeg vil DØD gerne høre forklaringen på hvorfor man ikke kan bruge noget så målbart som Assist og mål til at vurderer en offensivsspillers evner og kampform.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af jonas386 » 14. okt 2012, 19:36

Mr. Larsen skrev:
birk skrev:De der stats kan du ikke bruge til noget. Selvom Kasper Kusk laver flere mål osv, behøves han ikke nødvendigvis at være bedre. Hvis man går ud fra den liste og bruger din retorik, er Jeppe Curth den 11 bedste spiller i superligaen i efteråret. gab mand :cool: Kan du ikke selv se, at sådan foregår det ikke. Af med AaB pyjamasen og kom videre.
Jeg vil DØD gerne høre forklaringen på hvorfor man ikke kan bruge noget så målbart som Assist og mål til at vurderer en offensivsspillers evner og kampform.
Det kan man da også... Altså som pejlemærke. Der er, trodsalt, mere og andet end bare at score mål når man spiller fodbold.
Misforstå mig ikke, Kusk er virkelig dygtig og muligvis vores stærkeste offensive kort for tiden, men Emil Larsen har bare præsteret over en længere periode og er naturligt nok foran i køen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af birk » 14. okt 2012, 19:50

Hvis jeg scorer 10 mål i den første kamp, er jeg da osse med på sådan en liste, selvom jeg har været pisse ringe i de andre 9 kampe. Er min form god ?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 14. okt 2012, 19:52

birk skrev:Hvis jeg scorer 10 mål i den første kamp, er jeg da osse med på sådan en liste, selvom jeg har været pisse ringe i de andre 9 kampe. Er min form god ?
Så du siger Kusken og Helenius kun har leveret varen i en kamp i efteråret?
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 14. okt 2012, 19:56

jonas386 skrev:
Mr. Larsen skrev:
birk skrev:De der stats kan du ikke bruge til noget. Selvom Kasper Kusk laver flere mål osv, behøves han ikke nødvendigvis at være bedre. Hvis man går ud fra den liste og bruger din retorik, er Jeppe Curth den 11 bedste spiller i superligaen i efteråret. gab mand :cool: Kan du ikke selv se, at sådan foregår det ikke. Af med AaB pyjamasen og kom videre.
Jeg vil DØD gerne høre forklaringen på hvorfor man ikke kan bruge noget så målbart som Assist og mål til at vurderer en offensivsspillers evner og kampform.
Det kan man da også... Altså som pejlemærke. Der er, trodsalt, mere og andet end bare at score mål når man spiller fodbold.
Misforstå mig ikke, Kusk er virkelig dygtig og muligvis vores stærkeste offensive kort for tiden, men Emil Larsen har bare præsteret over en længere periode og er naturligt nok foran i køen.
Det viser statsene bare ikke, 2 mål har han scoret i efteråret (+2 Assist), og før der spillede han for bundholdet Lyngby og leverede 9 mål og 2 Assist på en hel sæson, alene det har Kusken allerede leveret i efteråret som stadig ikke er ovre !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af birk » 14. okt 2012, 20:00

Siger ikke de kun har leveret varen i en kamp, men man kan bruge 1 kamp til at komme på sådan en liste. Om man så hedder Kusk, Helenius, Larsen, osv osv. Du synes vel ikke Jeppe C har været den 11 bedste spiller i efteråret ?

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af Mr. Larsen » 14. okt 2012, 20:20

birk skrev:Siger ikke de kun har leveret varen i en kamp, men man kan bruge 1 kamp til at komme på sådan en liste. Om man så hedder Kusk, Helenius, Larsen, osv osv. Du synes vel ikke Jeppe C har været den 11 bedste spiller i efteråret ?
Jeg har aldrig argumenteret for Curth skulle afsted, men han har løftet sit niveau i efteråret og været en vigtig brik for holdet.

Alle kan da se at Helenius og Kusken er blevet regulære Superliga profiler fra "øverste hylde", de har leveret masser af mål og assist i dette efterår, hvis ikke spiller skal udtages på de præstationer de leverer på banen så har jeg svært ved at se hvad de skal udtages på.

Vores talentløse U21 Landstræner Hr. "Weakhorse" er ude og kritiserer Niklas for at være for dårligt på bolden, men omvendt erkende han at han laver masser mål, sidst jeg tjekkede manglede Landsholdet i DEN GRAD en målscorertype, pt. har vi kun Bendter på det hold som er farlig, og jeg har svært ved at se hvordan en mand som Emil Larsen skulle kunne forbedre dette problem når han ikke engang har formået at kunne gøre det for sit eget hold i Superligaen.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Emil Larsen udtaget til Landsholdet

Indlæg af birk » 14. okt 2012, 20:24

Den med Curth, var for at sige at de stats er ubrugelige i at vælge folk til landshold. Vi bliver ikke enige.
Du vælger at mene Helenius og Kusk skal med, fordi de er højt på listen, Sådan fungere det jo ikke. God landskamp til dig, med eller uden Emil Larsen på banen

Besvar