Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af nik » 28. okt 2012, 10:23

Man bruger kunstgræs både i norge og rusland uden de store problemer, når man vil spille helt han i dec må man tænke alternativt, man kunne springe vinterpausen over hvis alle havde en kunststof baner

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Sv: Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af limey » 28. okt 2012, 10:24

Hanga skrev:
limey skrev:
nik skrev:Kan nemt forstå at folk gerne vil have græsbaner, der er jo altid noget nostalgi i det, men med kunstgræsbanerne, får man altid fine plane baner der giver masser af flot teknisk spil, der billige at vedligeholde når de er anlagt, tror det bare er i en overgangsperiode man synes det er underligt ikke at spille på græs, det er vejen frem med kunstgræs når vi vil spiller i vintermånederne
Jeg forstår altså ikke det kan være så svært. Vi holder en mega lang vinterpause i Danmark og alligevel bliver kulden et hovedargument for at skifte til kunstgræs. På de britiske øer, som har et nogenlunde sammenligneligt klima, spiller man hele vinteren igennem og kun på græs - så det er jo beviselig, at det kan lade sig gøre. Selv i de lavere skotske rækker er der fodbold på græs i vintermånederne.
Forskellen på det Britiske klima og det danske er, at vi ofte får hård frost og godt med sne. Det gør de sjældent derovre!

Var i London i starten af året hvor der faldt en lille smule sne, det var vildt at se hvor lidt sne der skulle til for fuldstændigt at lamme trafikken og lufthavnene.

Så jeg synes ikke helt man kan sammenligne med Storbritannien.

Jeg er dig helt enig i, at kunstgræs slet ikke er løsningen! Se dog hvor meget spillerne skvatter rundt bare som banen er i dag... Det kan da kun blive værre, når slud og sne rammer Danmark.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Jeg skriver også kun nogenlunde sammenligneligt. Vi holder jo netop den lange pause for at undgå den værste frost. Nu har jeg både rejst en del og i perioder boet på de britiske øer og der er altså ikke koldere i Danmark i november og marts end der er i Skotland eller Nordengland i januar og februar. De får altså rigeligt at lortevejr derovre og klarer alligevel at spille fodbold på græs hele vinteren igennem. Derfor er der heller ingen undskyldninger, for ikke at uddanne nogle gode greenkeepere og smide varme i banen. Hvis man har økonomien til det i den tredjebedste skotske række, har man det også i superligaen.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2012, 10:47

limey skrev:
Hanga skrev:
limey skrev:
nik skrev:Kan nemt forstå at folk gerne vil have græsbaner, der er jo altid noget nostalgi i det, men med kunstgræsbanerne, får man altid fine plane baner der giver masser af flot teknisk spil, der billige at vedligeholde når de er anlagt, tror det bare er i en overgangsperiode man synes det er underligt ikke at spille på græs, det er vejen frem med kunstgræs når vi vil spiller i vintermånederne
Jeg forstår altså ikke det kan være så svært. Vi holder en mega lang vinterpause i Danmark og alligevel bliver kulden et hovedargument for at skifte til kunstgræs. På de britiske øer, som har et nogenlunde sammenligneligt klima, spiller man hele vinteren igennem og kun på græs - så det er jo beviselig, at det kan lade sig gøre. Selv i de lavere skotske rækker er der fodbold på græs i vintermånederne.
Forskellen på det Britiske klima og det danske er, at vi ofte får hård frost og godt med sne. Det gør de sjældent derovre!

Var i London i starten af året hvor der faldt en lille smule sne, det var vildt at se hvor lidt sne der skulle til for fuldstændigt at lamme trafikken og lufthavnene.

Så jeg synes ikke helt man kan sammenligne med Storbritannien.

Jeg er dig helt enig i, at kunstgræs slet ikke er løsningen! Se dog hvor meget spillerne skvatter rundt bare som banen er i dag... Det kan da kun blive værre, når slud og sne rammer Danmark.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Jeg skriver også kun nogenlunde sammenligneligt. Vi holder jo netop den lange pause for at undgå den værste frost. Nu har jeg både rejst en del og i perioder boet på de britiske øer og der er altså ikke koldere i Danmark i november og marts end der er i Skotland eller Nordengland i januar og februar. De får altså rigeligt at lortevejr derovre og klarer alligevel at spille fodbold på græs hele vinteren igennem. Derfor er der heller ingen undskyldninger, for ikke at uddanne nogle gode greenkeepere og smide varme i banen. Hvis man har økonomien til det i den tredjebedste skotske række, har man det også i superligaen.
Et hurtigt internettjeck over minimumstemperaturer kan afsløre at gennemsnitstemperaturen i f.eks. England er varmere end i Danmark (København) i vinterperioden.

November:
DK +2,7 England +3,5

December:
DK -0,5 England +2

Januar:
DK -2 England +1,1

Februar
DK -2,4 England +1,0

Marts
DK -0,6 England +2,4


http://en.wikipedia.org/wiki/Climate_of ... ed_Kingdom
http://en.wikipedia.org/wiki/Copenhagen

edit: læste ikke dit indlæg korret. Så ovenstående er nok ikke så skide relevant.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Sv: Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af limey » 28. okt 2012, 10:58

MHJ skrev:
limey skrev:
Hanga skrev:
limey skrev:
nik skrev:Kan nemt forstå at folk gerne vil have græsbaner, der er jo altid noget nostalgi i det, men med kunstgræsbanerne, får man altid fine plane baner der giver masser af flot teknisk spil, der billige at vedligeholde når de er anlagt, tror det bare er i en overgangsperiode man synes det er underligt ikke at spille på græs, det er vejen frem med kunstgræs når vi vil spiller i vintermånederne
Jeg forstår altså ikke det kan være så svært. Vi holder en mega lang vinterpause i Danmark og alligevel bliver kulden et hovedargument for at skifte til kunstgræs. På de britiske øer, som har et nogenlunde sammenligneligt klima, spiller man hele vinteren igennem og kun på græs - så det er jo beviselig, at det kan lade sig gøre. Selv i de lavere skotske rækker er der fodbold på græs i vintermånederne.
Forskellen på det Britiske klima og det danske er, at vi ofte får hård frost og godt med sne. Det gør de sjældent derovre!

Var i London i starten af året hvor der faldt en lille smule sne, det var vildt at se hvor lidt sne der skulle til for fuldstændigt at lamme trafikken og lufthavnene.

Så jeg synes ikke helt man kan sammenligne med Storbritannien.

Jeg er dig helt enig i, at kunstgræs slet ikke er løsningen! Se dog hvor meget spillerne skvatter rundt bare som banen er i dag... Det kan da kun blive værre, når slud og sne rammer Danmark.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Jeg skriver også kun nogenlunde sammenligneligt. Vi holder jo netop den lange pause for at undgå den værste frost. Nu har jeg både rejst en del og i perioder boet på de britiske øer og der er altså ikke koldere i Danmark i november og marts end der er i Skotland eller Nordengland i januar og februar. De får altså rigeligt at lortevejr derovre og klarer alligevel at spille fodbold på græs hele vinteren igennem. Derfor er der heller ingen undskyldninger, for ikke at uddanne nogle gode greenkeepere og smide varme i banen. Hvis man har økonomien til det i den tredjebedste skotske række, har man det også i superligaen.
Et hurtigt internettjeck over minimumstemperaturer kan afsløre at gennemsnitstemperaturen i f.eks. England er varmere end i Danmark (København) i vinterperioden.

November:
DK +2,7 England +3,5

December:
DK -0,5 England +2

Januar:
DK -2 England +1,1

Februar
DK -2,4 England +1,0

Marts
DK -0,6 England +2,4


http://en.wikipedia.org/wiki/Climate_of ... ed_Kingdom
http://en.wikipedia.org/wiki/Copenhagen
Jeg prøver lige en allersidste gang, selvom jeg er ved at give op. I Danmark er der lang vinterpause, det er der ikke i Storbritannien. Derfor giver det jo mening at man jo sammenligner vejret, når der bliver spillet fodbold.

Eksempevis: November i DK: 7,1 UK Januar: 6,6 +0,5 varmere i DK

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Buzz Killington » 28. okt 2012, 11:00

limey skrev:
MHJ skrev:
limey skrev:
Hanga skrev:
limey skrev:
nik skrev:Kan nemt forstå at folk gerne vil have græsbaner, der er jo altid noget nostalgi i det, men med kunstgræsbanerne, får man altid fine plane baner der giver masser af flot teknisk spil, der billige at vedligeholde når de er anlagt, tror det bare er i en overgangsperiode man synes det er underligt ikke at spille på græs, det er vejen frem med kunstgræs når vi vil spiller i vintermånederne
Jeg forstår altså ikke det kan være så svært. Vi holder en mega lang vinterpause i Danmark og alligevel bliver kulden et hovedargument for at skifte til kunstgræs. På de britiske øer, som har et nogenlunde sammenligneligt klima, spiller man hele vinteren igennem og kun på græs - så det er jo beviselig, at det kan lade sig gøre. Selv i de lavere skotske rækker er der fodbold på græs i vintermånederne.
Forskellen på det Britiske klima og det danske er, at vi ofte får hård frost og godt med sne. Det gør de sjældent derovre!

Var i London i starten af året hvor der faldt en lille smule sne, det var vildt at se hvor lidt sne der skulle til for fuldstændigt at lamme trafikken og lufthavnene.

Så jeg synes ikke helt man kan sammenligne med Storbritannien.

Jeg er dig helt enig i, at kunstgræs slet ikke er løsningen! Se dog hvor meget spillerne skvatter rundt bare som banen er i dag... Det kan da kun blive værre, når slud og sne rammer Danmark.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Jeg skriver også kun nogenlunde sammenligneligt. Vi holder jo netop den lange pause for at undgå den værste frost. Nu har jeg både rejst en del og i perioder boet på de britiske øer og der er altså ikke koldere i Danmark i november og marts end der er i Skotland eller Nordengland i januar og februar. De får altså rigeligt at lortevejr derovre og klarer alligevel at spille fodbold på græs hele vinteren igennem. Derfor er der heller ingen undskyldninger, for ikke at uddanne nogle gode greenkeepere og smide varme i banen. Hvis man har økonomien til det i den tredjebedste skotske række, har man det også i superligaen.
Et hurtigt internettjeck over minimumstemperaturer kan afsløre at gennemsnitstemperaturen i f.eks. England er varmere end i Danmark (København) i vinterperioden.

November:
DK +2,7 England +3,5

December:
DK -0,5 England +2

Januar:
DK -2 England +1,1

Februar
DK -2,4 England +1,0

Marts
DK -0,6 England +2,4


http://en.wikipedia.org/wiki/Climate_of ... ed_Kingdom
http://en.wikipedia.org/wiki/Copenhagen
Jeg prøver lige en allersidste gang, selvom jeg er ved at give op. I Danmark er der lang vinterpause, det er der ikke i Storbritannien. Derfor giver det jo mening at man jo sammenligner vejret, når der bliver spillet fodbold.

Eksempevis: November i DK: 7,1 UK Januar: 6,6 +0,5 varmere i DK
Du var alt for hurtig. Læs slutningen af mit indlæg igen. Jeg misforstod dit ærinde.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sv: Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Elscorpio » 28. okt 2012, 11:25

Hanga skrev: Jeg er dig helt enig i, at kunstgræs slet ikke er løsningen! Se dog hvor meget spillerne skvatter rundt bare som banen er i dag... Det kan da kun blive værre, når slud og sne rammer Danmark.
Men hvor tit bliver der aflyst kampe i superligaen og der er jo pause imellem det meste af december indtil starten af marts.

I sidste ende handler det om at få varme og dræn i banen og den smule sne der som regel rammer, kan man feje væk med en kost.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14784
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sv: Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Hanga » 28. okt 2012, 11:28

Elscorpio skrev:
Hanga skrev: Jeg er dig helt enig i, at kunstgræs slet ikke er løsningen! Se dog hvor meget spillerne skvatter rundt bare som banen er i dag... Det kan da kun blive værre, når slud og sne rammer Danmark.
Men hvor tit bliver der aflyst kampe i superligaen og der er jo pause imellem det meste af december indtil starten af marts.

I sidste ende handler det om at få varme og dræn i banen og den smule sne der som regel rammer, kan man feje væk med en kost.
Vi er jo helt enige :-)
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Kilde
Allstar
Allstar
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 7. aug 2008, 23:19

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Kilde » 28. okt 2012, 12:27

Snakken om at kunstgræs er fremtiden, er bare så malplaceret. FCN har jo ikke draget til den løsning på grund af dets kvalitet. Udelukkende fordi de ikke kunne køre længere på dispensation mht. varme i banen. Tror næppe der kommer mange flere baner af den slags i Superligaen - der spilles simpelthen ikke nok kampe i vinterperioden til det.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af hje1980 » 28. okt 2012, 17:31

Kilde skrev:Snakken om at kunstgræs er fremtiden, er bare så malplaceret. FCN har jo ikke draget til den løsning på grund af dets kvalitet. Udelukkende fordi de ikke kunne køre længere på dispensation mht. varme i banen. Tror næppe der kommer mange flere baner af den slags i Superligaen - der spilles simpelthen ikke nok kampe i vinterperioden til det.
Og tak for det... Hvis der kommer 2 muligheder for at strække kampene mere ud.

1) flere kampe i vinter månederne og anlæg af mere plastic græs

2) flere kampe i sommer månederne og salg af flere øl i solen

Ved godt hvad jeg ville vælge. Og hvor mange kampe herhjemme er blevet aflyst (på de RIGTIGE baner med varme) de sidste mange år. Ja ever for den sags skyld. Sgu ikke ret mange og slet ikke i forhold til argumenterne FOR plastic.

Håber heller ikke andre klubber går over til plastic. Underligt DBU tillader det... Håber eueller andet sted DBU en dag afviser en landskamp i Farum, netop grundet det plastic lort...

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Yankee » 29. okt 2012, 13:27

Som hje1980 siger - vi har jo IKKE noget problem med aflyste kampe. Det er maksimalt et par stykker hver 4.-5. år. Og det ville ikke være værre hvis vi startede op midt i februar.

Problemet er kvaliteten af banerne. Og der føjer FCN jo kun til problemerne når deres bane jo hele året rundt er lort. De har fået varme i - javel. Men de har altså også spillet i snart 10 år på 1-årige dispensationer. Der må man skride hårdere ind eller måske gå så vidt som at øremærke nogle af tv-pengene til at få ordentlige græsplæner. Det kan jo sagtens lade sig gøre hvis man er klar på at skifte det ind imellem og iøvrigt få lagt varme under banen. Der må klubberne sgu til lommerne, hvis kommunerne ikke har råd. Hvorfor kunne FCN ikke bekoste et par millioner på en god, opvarmet græsplæne da de solgte Junker, Bjelland, Nicklas P osv osv.? Det er hyklerisk at trække økonomikortet når man samtidig bruger kæmpe millionbeløb på udenlandske spillere år efter år.

nik
Landshold
Landshold
Indlæg: 842
Tilmeldt: 17. jan 2009, 11:29

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af nik » 29. okt 2012, 15:50

Havde alle kunstgræs kunne man nemt have en runde med alle hold i ligaen, i stedet for at mødes 3 gange så kunne man mødes 4 gange

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Køllen I Møllen » 29. okt 2012, 16:05

nik skrev:Havde alle kunstgræs kunne man nemt have en runde med alle hold i ligaen, i stedet for at mødes 3 gange så kunne man mødes 4 gange
Efter at have læst ovenstående indlæg vil jeg hermed anbefale at hjørneflagene fremover rykkes 2-3 meter tættere på målet. I begge ender, naturligvis.
Janteloven eksisterer IKKE!

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Maglau » 29. okt 2012, 16:24

nik skrev:Havde alle kunstgræs kunne man nemt have en runde med alle hold i ligaen, i stedet for at mødes 3 gange så kunne man mødes 4 gange
Jow jow vi vil hermed blive den eneste turneringen i verden hvor holdene spiller 44 runder på en sæson.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Provst i Brovst » 29. okt 2012, 16:47

Maglau skrev:
nik skrev:Havde alle kunstgræs kunne man nemt have en runde med alle hold i ligaen, i stedet for at mødes 3 gange så kunne man mødes 4 gange
Jow jow vi vil hermed blive den eneste turneringen i verden hvor holdene spiller 44 runder på en sæson.
Samtidigt hermed kunne kampene jo blot være 2x30 minutter.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af hje1980 » 29. okt 2012, 17:50

Køllen I Møllen skrev:
nik skrev:Havde alle kunstgræs kunne man nemt have en runde med alle hold i ligaen, i stedet for at mødes 3 gange så kunne man mødes 4 gange
Efter at have læst ovenstående indlæg vil jeg hermed anbefale at hjørneflagene fremover rykkes 2-3 meter tættere på målet. I begge ender, naturligvis.
Nej nej... Kun i den ene ende...

Samaman
2. div
2. div
Indlæg: 110
Tilmeldt: 28. jan 2009, 16:17

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Samaman » 5. nov 2012, 20:57

Olly skrev:
Samaman skrev:Ok, Dalsgaard er for god til serie 2, men ikke for god til udelukkende at være reserve. Fuck, jeg brækker mig. Det er så sørgeligt. Ved godt, at han ikke er decideret forsvarer, men offensivt er han jo også håbløs, så hvad fuck skal den sølle dreng være på banen for. Bøge på et ben og med krykker ville være et godt bytte.
Det her er da det mest usaglige kritik jeg nogensinde har hørt. Dalle har gennem sæsonen været en af de klart bedste. Manden er jo stort set med i alt hvad vi har offensivt og ud over målet i dag, så lukker han han stort set ned for chancer til John. Synes han spiller en udemærket kamp
Klart bedste hvad? Og ud over målet... undskyld mig, hvad tror du fodbold handler om? At lukke ned stort set hver gang, udover når modstanderen scorer? Det blev kampen så tabt på, så helt klart en uundværlig spiller.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af Olly » 6. nov 2012, 08:21

Samaman skrev:
Olly skrev:
Samaman skrev:Ok, Dalsgaard er for god til serie 2, men ikke for god til udelukkende at være reserve. Fuck, jeg brækker mig. Det er så sørgeligt. Ved godt, at han ikke er decideret forsvarer, men offensivt er han jo også håbløs, så hvad fuck skal den sølle dreng være på banen for. Bøge på et ben og med krykker ville være et godt bytte.
Det her er da det mest usaglige kritik jeg nogensinde har hørt. Dalle har gennem sæsonen været en af de klart bedste. Manden er jo stort set med i alt hvad vi har offensivt og ud over målet i dag, så lukker han han stort set ned for chancer til John. Synes han spiller en udemærket kamp
Klart bedste hvad? Og ud over målet... undskyld mig, hvad tror du fodbold handler om? At lukke ned stort set hver gang, udover når modstanderen scorer? Det blev kampen så tabt på, så helt klart en uundværlig spiller.
Han er da klart været en af de bedste AaB spillere i efteråret. Og det du skriver nu viser jo bare at du enten ikke har set nogle af kampene i efteråret eller også har du bare ikke forstand på fodbold. Dalle laver en fejl og det er hans skyld vi taber i Nordsjælland????? Skal vi så ikke give Helenius skylden også, da han brændte en kæmpe chance eller Patrick som også havde en stor chance.
Når Messi har lavet 3 mål for Barca, men laver en fejlaflevering har han så også spillet en dårlig kamp. Det kunne ud fra din kritik lyde som om man kun kan spille en god kamp hvis man ikke laver en eneste fejl. Eller gælder den kun for Dalle.

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Kamptråd: FC Nordsjælland vs AaB

Indlæg af A_Strandfelt » 6. nov 2012, 13:38

For lige at rive op i kunstgræsset igen: Klubben Degerfors IF fra den svenske første division lægger nu varme i græsbanen for at undgå at bruge kunstgræs på et stadion, der ligger ca. 400 km nordøst i fugleflugt fra Farum.
Det er håbløst, at man ikke skulle kunne præstere en ordentlig græsbane i Farum.

Besvar