ATTENTION ALLE MAND! Det kører med snerydningen...

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

ATTENTION ALLE MAND! Det kører med snerydningen...

Indlæg af Kasper Møller » 3. dec 2012, 08:55

Kære alle,

Jeg er netop blevet kontaktet af AaB, der eftersøger frivillige. Som bekendt ligger der et lag sne over det ganske land - og således også over Aalborg Stadion.

AaB efterlyser derfor frivillige, der kan håndtere en håndskovl idag fra kl. 12. Alt kan bruges - og spørg også gerne dine venner og bekendte, om de kunne tænke sig at give en hånd.

For at holde overblik over, hvor mange, der melder sig til, bedes folk lige sende mig en PB eller en mail ( Kasper@tifokaos.dk ) .

Får vi ikke ryddet banen er værste konsekvens selvklart, at der ikke kan spilles bold i aften. Men lad os nu håbe, at en masse folk har lyst til at give et nap :)

TAK for hjælpen!

Kasper Møller
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: ATTENTION ALLE MAND! AaB skal bruge hjælp...

Indlæg af Kasper Møller » 3. dec 2012, 13:19

Kasper Møller skrev:Kære alle,

Jeg er netop blevet kontaktet af AaB, der eftersøger frivillige. Som bekendt ligger der et lag sne over det ganske land - og således også over Aalborg Stadion.

AaB efterlyser derfor frivillige, der kan håndtere en håndskovl idag fra kl. 12. Alt kan bruges - og spørg også gerne dine venner og bekendte, om de kunne tænke sig at give en hånd.

For at holde overblik over, hvor mange, der melder sig til, bedes folk lige sende mig en PB eller en mail ( Kasper@tifokaos.dk ) .

Får vi ikke ryddet banen er værste konsekvens selvklart, at der ikke kan spilles bold i aften. Men lad os nu håbe, at en masse folk har lyst til at give et nap :)

TAK for hjælpen!
Sådan skal det gøres!!

Det kører aldeles strålende med snerydningen, og banen er snart grøn. Havde du tænkt dig at dukke op efter skole eller arbejde er der ingen grund til det.

Har du meldt dig til mig tidligere gælder samme - men jeg får ikke skrevet til alle personligt.

KOM SÅ RØD!!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: ATTENTION ALLE MAND! AaB skal bruge hjælp...

Indlæg af MrBangDK » 3. dec 2012, 13:20

Kasper Møller skrev:
Kasper Møller skrev:Kære alle,

TAK for hjælpen!
Sådan skal det gøres!!

Det kører aldeles strålende med snerydningen, og banen er snart grøn. Havde du tænkt dig at dukke op efter skole eller arbejde er der ingen grund til det.

Har du meldt dig til mig tidligere gælder samme - men jeg får ikke skrevet til alle personligt.

KOM SÅ RØD!!
Vi vil se billeder!!!!

/Bang
Ska' vi hak'?

Huckleberry
Ynglinge
Ynglinge

Sv: ATTENTION ALLE MAND! Det kører med snerydningen...

Indlæg af Huckleberry » 3. dec 2012, 13:55

http://nordjyske.dk/nyheder/pump-cyklen ... /1/1513#/0" onclick="window.open(this.href);return false;

Flot arbejde

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: ATTENTION ALLE MAND! Det kører med snerydningen...

Indlæg af astonvilla » 3. dec 2012, 14:01

Skide godt arbejde af alle dem der kunne møde op!

Nu er opgaven så for vi som ikke havde mulighed for at rydde sne, at få så mange som muligt med på Stadion.
For jeg kan se at der ikke er solgt ret mange billetter.

Så, tag fat i kollegaer/klassekammerater/soldaterkammerater/gamle mostre osv osv og få alle mand med på Stadion.

Vi skal vise vi kan være +8,000 til en mandagskamp i frost og sne.

ALLEZ..
Bienvenu Bassogog!

Fabbe
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Indlæg af Fabbe » 3. dec 2012, 14:22

Kæmpe respekt.

Der er ellers et smukt gradient snefald over sæderne på nordtribunen.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

Kristian1977
2. div
2. div
Geografisk sted: Vadum
Kontakt:

Indlæg af Kristian1977 » 3. dec 2012, 14:27

Godt gået til alle mand, der har deltaget i snerydningen. Det er det man kalder fans.. Det kunne de lære i Bundby!
Håber måske at sidste kamp i år må blive gratis til alle AaB fanklub medlemmer..
(Man må jo have lov til at ønske herop til Jul. Håber at Julemanden (Lynge) hører mig).
Glædelig Jul til alle AaB fans.
May AaB be with you

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Mr. Larsen » 3. dec 2012, 14:30

Skide godt arbejde drenge :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Indlæg af astonvilla » 3. dec 2012, 14:35

Hjemme-drengenes heroiske snerydningsindsats er blandt top stories på de landsdækkende medier (JP, EB, BT osv).

:danmarkfan:
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Dr. Holst
1. div
1. div
Geografisk sted: 9tuz baby baby

Indlæg af Dr. Holst » 3. dec 2012, 17:10

Lynge var forbi og gav en hånd med. Og så var han lige rundt og sige tak efterflg.

Billede
https://twitter.com/Hinrup/status/27558 ... 73/photo/1
Al den aktuelle mismod må kanaliseres over i en modstand som kan opbygge og understøtte det vi ønsker at AaB skal være igen og i fremtiden.
Bliv aktiv i https://fanforeningen.dk/alle-indlaeg/

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Geografisk sted: Struer

Indlæg af Klaus » 4. dec 2012, 00:32

Super indsats. Sådan noget gør, at man bliver endnu mere stolt af at være AaB-fan :thumbsup:

Besvar