Beviset på Morten Olsen hader AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Beviset på Morten Olsen hader AaB

Indlæg af The Point Maker » 8. feb 2013, 14:30

Se dette klip, som faktisk er rigtig fed nostalgi. https://www.youtube.com/watch?v=kIfgnZcy6AY" onclick="window.open(this.href);return false;

Efter 5:45 (i slutningen) kommer udtalelse fra selveste Morten Olsen :-)

Godt nok fra 1991 - men den grå mand har stadig samme holdning :-)

God weekend

PM

The Point Maker
Junior
Junior
Indlæg: 52
Tilmeldt: 22. mar 2012, 01:07
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe

Re: Beviset på Morten Olsen hader AaB

Indlæg af The Point Maker » 8. feb 2013, 14:33

The Point Maker skrev:Se dette klip, som faktisk er rigtig fed nostalgi. https://www.youtube.com/watch?v=kIfgnZcy6AY" onclick="window.open(this.href);return false;

Efter 5:45 (i slutningen) kommer udtalelse fra selveste Morten Olsen :-)

Godt nok fra 1991 - men den grå mand har stadig samme holdning :-)

God weekend

PM
Har den været bragt andre steder på forum må I undskylde, men læser ikke samtlige forums igennem :-)

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Beviset på Morten Olsen hader AaB

Indlæg af thomasjn » 8. feb 2013, 17:21

Med den slags udtalelser fra den døve landstræner kan man i hvert fald tænke sit. Havde set den før. Min far har i øvrigt fortalt mig en historie fra samme periode, hvor AaB tævede de pisgule med 4-0 eller 4-1 hvor Ib Simonsen scorede med hovedet, hvilket fik en rasende Morten Olsen til at udtale, at "Ib Simonsen ikke engang kan hoppe over en ølkasse".

9520AaB
Allstar
Allstar
Indlæg: 2013
Tilmeldt: 19. sep 2009, 21:55
Favoritspiller: Maradona
Geografisk sted: Skørping

Re: Beviset på Morten Olsen hader AaB

Indlæg af 9520AaB » 8. feb 2013, 18:28

thomasjn skrev:Med den slags udtalelser fra den døve landstræner kan man i hvert fald tænke sit. Havde set den før. Min far har i øvrigt fortalt mig en historie fra samme periode, hvor AaB tævede de pisgule med 4-0 eller 4-1 hvor Ib Simonsen scorede med hovedet, hvilket fik en rasende Morten Olsen til at udtale, at "Ib Simonsen ikke engang kan hoppe over en ølkasse".

Og lige nøjagtig den udtalelse havde Hr. Olsen 100 procent ret i, men det siger vel egentlig også en del om Brøndbys såkaldte landsholdsforsvarere(Lars Olsen) dengang :D
Det bedste hold vinder IKKE altid, for så var AaB mester hver år!!!

Uffe
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 12. jul 2005, 22:23
Geografisk sted: 8220 Brabrand

Re: Beviset på Morten Olsen hader AaB

Indlæg af Uffe » 8. feb 2013, 19:53

thomasjn skrev:Med den slags udtalelser fra den døve landstræner kan man i hvert fald tænke sit. Havde set den før. Min far har i øvrigt fortalt mig en historie fra samme periode, hvor AaB tævede de pisgule med 4-0 eller 4-1 hvor Ib Simonsen scorede med hovedet, hvilket fik en rasende Morten Olsen til at udtale, at "Ib Simonsen ikke engang kan hoppe over en ølkasse".
Har sådan set ikke noget imod Morten Olsen, men lige den ølkasse-udtalelse, husker jeg faktisk også. Han mente, at de havde tabt på 4 personlige fejl... :-)

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Beviset på Morten Olsen hader AaB

Indlæg af hje1980 » 10. feb 2013, 09:39

Uffe skrev:
thomasjn skrev:Med den slags udtalelser fra den døve landstræner kan man i hvert fald tænke sit. Havde set den før. Min far har i øvrigt fortalt mig en historie fra samme periode, hvor AaB tævede de pisgule med 4-0 eller 4-1 hvor Ib Simonsen scorede med hovedet, hvilket fik en rasende Morten Olsen til at udtale, at "Ib Simonsen ikke engang kan hoppe over en ølkasse".
Har sådan set ikke noget imod Morten Olsen, men lige den ølkasse-udtalelse, husker jeg faktisk også. Han mente, at de havde tabt på 4 personlige fejl... :-)
Ja ellers havde de jo vundet KLART...

Vi laver også 2 personlige fejl ude mod United. Havde vi ikke det, så havde vi vundet klart 2-0...

Besvar