Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 11. apr 2013, 12:41

Eftersom andre ikke ligefrem står i kø til at starte en optaktstråd til søndagens ultravigtige kamp i Odense, så må jeg hellere starte endnu en kamptråd.

Søndag aften kl. 19.00 står den på et kanon vigtigt opgør på Fyn i en direkte duel om 4. pladsen, der medfører Euro League kval. Umiddelbart vil jeg være fint tilfreds med uafgjort da det minimum gælder om at bevare afstanden til OB, men selvfølgelig vil det være optimalt med en sejr for virkelig at sætte "den fynske rigmandsklub" under pres.

Forhåbentlig har mandagens sejr over Silkeborg bragt selvtilliden tilbage til holdet, men søndag aften skal holdet op i et noget højere niveau, da modstanderen er af en helt anden kaliber. I skrivende stund er Rasmus Falk heldigvis ikke klar, mens Emil Larsen er tvivlsom. Det vil være en kæmpe fordel hvis E. Larsen ikke bliver klar.

Statistisk har vi det rigtig svært i Odense. Vi er generelt dårlige i topkampe især på udebane (i denne sæson er AaB det dårligste top 6 hold på udebane). Jeg tillægger ikke efterårets 4-0 gevinst i Odense betydning, da OB spillede hele kampen i undertal. Ikke desto mindre var fynboerne klart bedst i 1. halvleg.

Håber på følgende line up:

N. Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk -.Augu - Wurtz - N. Thomsen
SF - Helenius

Forsvaret giver sig selv. Spørgsmålene er på midtbanen og angrebet. Jeg synes at N. Thomsen har spillet godt i de seneste kampe og at han fortjener genvalg. Due er en udmærket indskifter. I front håber jeg virkelig at Curth starter ude. Han var dårlig i mandags og er generelt "over the hill". SF har ikke imponeret i de seneste kampe, men han har alligevel langt mere kvalitet end Curth.

Håber på sejr, men jeg tror desværre at vi taber. Vi har det ofte enormt svært i Odense, hvilket sikkert også bliver tilfældet søndag aften.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af le Cid » 11. apr 2013, 12:46

Jeg synes bestemt ikke, at Curth var dårlige i mandags - SF derimod, han var virkelig ringe!
Så helt klart genvalg til Jeppedrengen!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Yankee » 11. apr 2013, 13:32

le Cid skrev:Jeg synes bestemt ikke, at Curth var dårlige i mandags - SF derimod, han var virkelig ringe!
Så helt klart genvalg til Jeppedrengen!
Problemet med Jeppe Curth er at han på trods af en fin indsats ikke kommer til nogle afslutninger i en hjemmekamp mod bundproppen. Det er simpelthen ikke godt nok. Han er slet ikke farlig, pågående og målsøgende nok. Han vinder fint med hovedstødsdueller - ja, men det har Helenius faktisk også gjort i de foregående kampe. Søren Frederiksen er bare MEGET mere målfarlig end Jeppe Curth, og skaber med sin bevægelighed og uforudsigelighed altid plads til Helenius. Det gør Jeppe Curth aldrig, da han er langt mere stationær og du altid ved lige præcis hvad han har tænkt sig at gøre.

I en kamp som denne må vi nok igen ty til Augu+Würtz selvom jeg stadig rigtig gerne ville lade Augu få en pause. Thomsen har været vores bedste spiller i de to sidste kampe, så han starter selvfølgelig.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Olly » 11. apr 2013, 13:35

Jeg er helt enig i at uafgjort vil være et rigtig godt resultat. Men de bliver nød til at tage til Fyn for at spille efter sejren. Hvis de tager derover for at forsvare et uafgjort resultat hjem, så taber de. De er ikke gode nok til at kunne forsvare gennem hele kampen og de tidligere kampe har med tydelighed vist at AaB's bedste forsvar er angreb. Det ser vi gang på gang når holdet er kommet foran og på uforståelig vis vil forsvare føringen hjem. Så det er bare fremad på banen og så må det bærer eller briste.
Det eneste spørgsmålstegn til startopstillingen må være om det bliver Curth eller Frederiksen. Jeg tror det bliver Frederiksen. Ikke på baggrund af kampen mod Silkeborg, hvor Curth var bedre end Frederiksen, men fordi han er mere bevægelig.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 11. apr 2013, 13:40

Yankee skrev:
le Cid skrev:Jeg synes bestemt ikke, at Curth var dårlige i mandags - SF derimod, han var virkelig ringe!
Så helt klart genvalg til Jeppedrengen!
Problemet med Jeppe Curth er at han på trods af en fin indsats ikke kommer til nogle afslutninger i en hjemmekamp mod bundproppen. Det er simpelthen ikke godt nok. Han er slet ikke farlig, pågående og målsøgende nok. Han vinder fint med hovedstødsdueller - ja, men det har Helenius faktisk også gjort i de foregående kampe. Søren Frederiksen er bare MEGET mere målfarlig end Jeppe Curth, og skaber med sin bevægelighed og uforudsigelighed altid plads til Helenius. Det gør Jeppe Curth aldrig, da han er langt mere stationær og du altid ved lige præcis hvad han har tænkt sig at gøre.

I en kamp som denne må vi nok igen ty til Augu+Würtz selvom jeg stadig rigtig gerne ville lade Augu få en pause. Thomsen har været vores bedste spiller i de to sidste kampe, så han starter selvfølgelig.
Enig ang. Curth. Derudover har SF en langt bedre teknik og han er tilmed god til at holde fast i bolden. Det er egenskaber som vi får brug for på søndag. Curth derimod smider ofte bolden væk pga. elendig teknik, hvilket vil medføre at vi kommer under et hårdt pres. Med tanke på vores dårlige forsvar så har vi brug for spillere som kan holde på bolden, og dermed bidrage til at mindske presset på forsvaret.
Hvis det ender som en kamp hvor OB mere eller mindre presser os i bund og bombarderer os, så ender det galt på et eller andet tidspunkt!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1318
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Kasper » 11. apr 2013, 14:10

frederikshavneren skrev:Eftersom andre ikke ligefrem står i kø til at starte en optaktstråd til søndagens ultravigtige kamp i Odense, så må jeg hellere starte endnu en kamptråd.

Søndag aften kl. 19.00 står den på et kanon vigtigt opgør på Fyn i en direkte duel om 4. pladsen, der medfører Euro League kval. Umiddelbart vil jeg være fint tilfreds med uafgjort da det minimum gælder om at bevare afstanden til OB, men selvfølgelig vil det være optimalt med en sejr for virkelig at sætte "den fynske rigmandsklub" under pres.

Forhåbentlig har mandagens sejr over Silkeborg bragt selvtilliden tilbage til holdet, men søndag aften skal holdet op i et noget højere niveau, da modstanderen er af en helt anden kaliber. I skrivende stund er Rasmus Falk heldigvis ikke klar, mens Emil Larsen er tvivlsom. Det vil være en kæmpe fordel hvis E. Larsen ikke bliver klar.

Statistisk har vi det rigtig svært i Odense. Vi er generelt dårlige i topkampe især på udebane (i denne sæson er AaB det dårligste top 6 hold på udebane). Jeg tillægger ikke efterårets 4-0 gevinst i Odense betydning, da OB spillede hele kampen i undertal. Ikke desto mindre var fynboerne klart bedst i 1. halvleg.

Håber på følgende line up:

N. Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk -.Augu - Wurtz - N. Thomsen
SF - Helenius

Forsvaret giver sig selv. Spørgsmålene er på midtbanen og angrebet. Jeg synes at N. Thomsen har spillet godt i de seneste kampe og at han fortjener genvalg. Due er en udmærket indskifter. I front håber jeg virkelig at Curth starter ude. Han var dårlig i mandags og er generelt "over the hill". SF har ikke imponeret i de seneste kampe, men han har alligevel langt mere kvalitet end Curth.

Håber på sejr, men jeg tror desværre at vi taber. Vi har det ofte enormt svært i Odense, hvilket sikkert også bliver tilfældet søndag aften.
Jeg mener på ingen måde at OB var bedre end os den dag, de blev kørt over fra første fløjt af. At Daniel Høgh slet slet ikke kunne følge med i spillets gang skal intet tage fra den AaB præstation der blev lagt for dagen sidst i august. VI DANSER HELE NATTEN PÅ KENT NIELSEN!!

Ang. Curth er jeg generelt enig, men så længe banerne er så dårlige som de er, så tror jeg det vil være en fin idé med Curth fra start søndag.

Det vigtigste på søndag bliver at komme til at løbe med deres bagkæde, de to snegle Daniel Høgh og AMC er klart OBs svageste.

Tror vi vinder 4-0 igen, vi har simpelthen kørt OB ud af banen i de to foregående kampe i denne sæson.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af thomasjn » 12. apr 2013, 11:55

Tror vi snupper tre point på Fyn. OB på hjemmebane kan ikke pakke sig som sidst de var her og det er guf for vores offensiv at komme ud og løbe med deres dræbersnegle. Vi skal selvfølgelig ikke undervurdere deres offensiv, men med Lasse, KEP, Würtz og Augu klar og i form tror jeg vi kan lukke dem ned.

Mht. hvem der skal være makker til Helenius er jeg splittet. Kan lidt se ide i både Frederiksen og Curth. Frederiksen vil være god i det direkte kontraspil, som kan gøre ondt på OB, men med Frederiksen på holdet synes nærmest spillet kan blive for direkte da alle vores offensive spillere bliver "løbere". Jeg er ikke den store Curth-fan, men jeg synes faktisk var en god spilstation i mandags og jeg tror det offensive spil kan blive for febrilsk, hvis bolden hele tiden skal spilles frem med det samme. Derfor ser jeg Curth som en god mulighed til denne kamp + hans evner i presspillet vil være brugbare mod en god modstander. Mht. AaBs statistik i Odense har vi da vidst i øvrigt vundet dernede de sidste to gange og i de to klubbers nuværende forfatning ligger opgøret bedst til AaB med fire sejre og en uafgjort i de sidste fem opgør.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 12. apr 2013, 12:17

thomasjn skrev:Tror vi snupper tre point på Fyn. OB på hjemmebane kan ikke pakke sig som sidst de var her og det er guf for vores offensiv at komme ud og løbe med deres dræbersnegle. Vi skal selvfølgelig ikke undervurdere deres offensiv, men med Lasse, KEP, Würtz og Augu klar og i form tror jeg vi kan lukke dem ned.

Mht. hvem der skal være makker til Helenius er jeg splittet. Kan lidt se ide i både Frederiksen og Curth. Frederiksen vil være god i det direkte kontraspil, som kan gøre ondt på OB, men med Frederiksen på holdet synes nærmest spillet kan blive for direkte da alle vores offensive spillere bliver "løbere". Jeg er ikke den store Curth-fan, men jeg synes faktisk var en god spilstation i mandags og jeg tror det offensive spil kan blive for febrilsk, hvis bolden hele tiden skal spilles frem med det samme. Derfor ser jeg Curth som en god mulighed til denne kamp + hans evner i presspillet vil være brugbare mod en god modstander. Mht. AaBs statistik i Odense har vi da vidst i øvrigt vundet dernede de sidste to gange og i de to klubbers nuværende forfatning ligger opgøret bedst til AaB med fire sejre og en uafgjort i de sidste fem opgør.
Vores udebanestatistik her i foråret kan godt gøre mig lettere nervøs. Holdet spillede godt i Horsens (1. halvleg), men var tæt på at smide det hele i løbet af en rædderlig 2. halvleg. Kampene i Silkeborg og Esbjerg er kapitler for sig selv, her blev bunden virkelig nået. Én ting var nederlagene til bundholdene, men spillet var virkelig forfærdeligt i begge kampe (teknisk på et uhørt lavt niveau).
Selv om AaB er placeret som nr. 4 er holdet faktisk det dårligste top 6 hold på udebane, hvilket er yderst bekymrende med tanke på de resterende svære udekampe (OB, FC Midtjylland, Sønderjyske og AGF)!

Det kan godt være at jeg er pessimist, men jeg frygter for søndagens kamp. Tror desværre at fynboerne overmatcher os på tempoet, fysikken og dødbolde. Jeg frygter at vi taber :(

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3600
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Hovedet » 12. apr 2013, 21:09

Jeg forstår nu heller ikke helt bemærkningen om, at OB skulle være nogen særlig rædselsmodstander for AaB, hverken i Odense eller i Aalborg. Her er evighedsstatistikken i Superligaens historie med AaB som førstnævnte:

Samlet (antal kampe - sejre - uafgjort - nederlag - målscore - point): 66 25 24 17 100 - 87 99
Hjemmekampe (antal kampe - sejre - uafgjort - nederlag - målscore - point) 31 12 12 7 48 - 36 48
Udekampe (antal kampe - sejre - uafgjort - nederlag - målscore - point) 35 13 12 10 52 - 51 51

Desuden har AaB vundet 4 af de sidste 5 kampe mod OB og kun sort uheld forhindrede den femte sejr her i marts. AaB har i øvrigt vundet de 2 seneste i Odense. Når det så er sagt, har AaB ganske rigtigt ikke imponeret på udebane i år, ser man bort fra den fantastiske serie i august og september.

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 12. apr 2013, 21:41

Mener helt klart at vi er bedre spillende end OB. Vi har fået alt for lidt ud af de præstationer som der har været på banen, men det er vel lidt typisk AaB. Det hele kommer i stimer, så lad os håbe at vi har startet en ny god en af slagsen. Er dog begyndt at blive lidt ængstelig ved at for meget afhænger af Helenius og Kusk, målene må gerne begynde at komme andre steder fra. Syntes Fredriksen har været et frisk pust, men han scorer lige nu med samme frekvens som Curth, som efter min mening spillede en glimrende kamp sidste gang. Så for mig er det ligegyldigt hvem der starter næste gang af de to, den anden kommer jo ind senere i kampen.

Det kan desuden nævnes at OBs Jacob Schoop har karantæne, ham ved jeg intet om, så det kan være fuldstændigt ligegyldigt.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 12. apr 2013, 22:17

Perfekt at AGF tabte i Silkeborg, der er således alletiders mulighed for at lægge yderligere afstand til århusianerne på 6. pladsen. Jeg er ikke helt inde i reglerne for pokalturneringen, men måske 5. pladsen gir' adgang til Euro League hvis Randers vinder pokalturneringen.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Yankee » 12. apr 2013, 22:20

frederikshavneren skrev:Perfekt at AGF tabte i Silkeborg, der er således alletiders mulighed for at lægge yderligere afstand til århusianerne på 6. pladsen. Jeg er ikke helt inde i reglerne for pokalturneringen, men måske 5. pladsen gir' adgang til Euro League hvis Randers vinder pokalturneringen.
Dét gør den - forudsat at Randers bliver nr. 3 eller 4.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Brent » 12. apr 2013, 23:26

frederikshavneren skrev:
Yankee skrev:
le Cid skrev:Jeg synes bestemt ikke, at Curth var dårlige i mandags - SF derimod, han var virkelig ringe!
Så helt klart genvalg til Jeppedrengen!
Problemet med Jeppe Curth er at han på trods af en fin indsats ikke kommer til nogle afslutninger i en hjemmekamp mod bundproppen. Det er simpelthen ikke godt nok. Han er slet ikke farlig, pågående og målsøgende nok. Han vinder fint med hovedstødsdueller - ja, men det har Helenius faktisk også gjort i de foregående kampe. Søren Frederiksen er bare MEGET mere målfarlig end Jeppe Curth, og skaber med sin bevægelighed og uforudsigelighed altid plads til Helenius. Det gør Jeppe Curth aldrig, da han er langt mere stationær og du altid ved lige præcis hvad han har tænkt sig at gøre.

I en kamp som denne må vi nok igen ty til Augu+Würtz selvom jeg stadig rigtig gerne ville lade Augu få en pause. Thomsen har været vores bedste spiller i de to sidste kampe, så han starter selvfølgelig.
Enig ang. Curth. Derudover har SF en langt bedre teknik og han er tilmed god til at holde fast i bolden. Det er egenskaber som vi får brug for på søndag. Curth derimod smider ofte bolden væk pga. elendig teknik, hvilket vil medføre at vi kommer under et hårdt pres. Med tanke på vores dårlige forsvar så har vi brug for spillere som kan holde på bolden, og dermed bidrage til at mindske presset på forsvaret.
Hvis det ender som en kamp hvor OB mere eller mindre presser os i bund og bombarderer os, så ender det galt på et eller andet tidspunkt!
Så du kampen mod Silkeborg? SF var en katastrofe da han kom på banen, han havde et hav af boldtab. Curth er da en langt mere boldfast spiller, og han fortjener chancen igen mod OB - never change a winning team.

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 10:08

OB (4-4-2): Christiansen - Ruud, Møller-Christensen, Høgh, Larsen -N'Koum , Silberbauer, Vadocz, Kadrii - Bodul, Pedersen
Skader: Larsen, Falk, Skoubo, Toppel
Karantæne: Schoop
AaB (4-4-2): Larsen - Dalsgaard, Petersen, Nielsen, Ahlmann - Kusk, Würtz, Augustinussen, Thomsen - Curth, Helenius
Skader: 0
Karantæner: 0

Jacob Schoop Emil Larsen og Rasmus Falk er alle tre faste i OB s start ellever når de er klar...

Temp på kamptidspunkt ca 12- 14 grader og delvist sol.

Efter 5-6 dages kamppause må alle mand være ladet op.... :aabfan:

KOM SÅ vi skal holde fast i hestene......

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 10:11

Hvilket forøvrigt giver en udemærket bænk..uanset om vi starter med SF eller Curth :thumbsup:

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 10:16

Jeppe Curth er tvivlsom på grund af sygdom i en ellers skadesfri AaB-trup. :thumbsdown:

Ups :@

Minigold
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 84
Tilmeldt: 21. jul 2009, 10:15

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Minigold » 14. apr 2013, 10:29

Brent skrev:
frederikshavneren skrev:
Yankee skrev:
le Cid skrev:Jeg synes bestemt ikke, at Curth var dårlige i mandags - SF derimod, han var virkelig ringe!
Så helt klart genvalg til Jeppedrengen!
Problemet med Jeppe Curth er at han på trods af en fin indsats ikke kommer til nogle afslutninger i en hjemmekamp mod bundproppen. Det er simpelthen ikke godt nok. Han er slet ikke farlig, pågående og målsøgende nok. Han vinder fint med hovedstødsdueller - ja, men det har Helenius faktisk også gjort i de foregående kampe. Søren Frederiksen er bare MEGET mere målfarlig end Jeppe Curth, og skaber med sin bevægelighed og uforudsigelighed altid plads til Helenius. Det gør Jeppe Curth aldrig, da han er langt mere stationær og du altid ved lige præcis hvad han har tænkt sig at gøre.

I en kamp som denne må vi nok igen ty til Augu+Würtz selvom jeg stadig rigtig gerne ville lade Augu få en pause. Thomsen har været vores bedste spiller i de to sidste kampe, så han starter selvfølgelig.
Enig ang. Curth. Derudover har SF en langt bedre teknik og han er tilmed god til at holde fast i bolden. Det er egenskaber som vi får brug for på søndag. Curth derimod smider ofte bolden væk pga. elendig teknik, hvilket vil medføre at vi kommer under et hårdt pres. Med tanke på vores dårlige forsvar så har vi brug for spillere som kan holde på bolden, og dermed bidrage til at mindske presset på forsvaret.
Hvis det ender som en kamp hvor OB mere eller mindre presser os i bund og bombarderer os, så ender det galt på et eller andet tidspunkt!
Så du kampen mod Silkeborg? SF var en katastrofe da han kom på banen, han havde et hav af boldtab. Curth er da en langt mere boldfast spiller, og han fortjener chancen igen mod OB - never change a winning team.
Okay, " never change a winning team"...hader det udtryk! vil det sige at hvis f.eks. Messi har karentæne, og Barca så fortsætter med at vinde og vinde, skal Messi aldrig på holdet igen?? Bortset fra det, synes jeg faktisk at Curth skal have genvalg.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1633
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af Erasmus Montanus » 14. apr 2013, 10:44

mich1596 skrev:Jeppe Curth er tvivlsom på grund af sygdom i en ellers skadesfri AaB-trup. :thumbsdown:

Ups :@
Vil de kunne tage en anden angriber med i bussen, selv nu hvor Jeppe Curth officielt er en del af truppen?

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af mich1596 » 14. apr 2013, 10:54

Oldager skrev:
mich1596 skrev:Jeppe Curth er tvivlsom på grund af sygdom i en ellers skadesfri AaB-trup. :thumbsdown:

Ups :@
Vil de kunne tage en anden angriber med i bussen, selv nu hvor Jeppe Curth officielt er en del af truppen?
Det tror jeg ikke der er noget i vejen for....men hvem skulle det være?...der er i forvejen udover Curt SF Helenius....Kayke og Toft, til toppen.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: OB - AaB, søndag d. 14. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 14. apr 2013, 11:28

mich1596 skrev:Jeppe Curth er tvivlsom på grund af sygdom i en ellers skadesfri AaB-trup. :thumbsdown:

Ups :@
God bedring til Curth, men jeg ser det som en kæmpe fordel hvis Curth ikke starter inde. I min optik er SF en langt bedre spiller, som vi får hårdt brug for i aften. SF er teknisk og spillemæssigt milevidt bedre og han kan bidrage med noget tiltrængt kreativitet. Eneste minus er presspillet hvor Jeppe er god.

Ser frem til aftenens kamp med stor spænding, men jeg frygter virkelig for udfaldet. Vi er meget dårlige i "topkampe" især på udebane. OB er efter en sløv start på foråret langsomt ved at komme i gang. Senest hentede de point i Parken, hvilket er yderst imponerende (især med tanke på vores egen katastrofale statistik i Parken).

Next stop Odense!

PS. Husk at der er en del vejarbejde på motorvejene i trekantområdet pga. motorvejs udvidelser. Dels mellem Vejle og hvor motorvejen deler mod Fyn/Tyskland og mellem Middelfart og Nørre Aaby.

Besvar