Skadestråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Skadestråden

Indlæg af Rasmus » 20. sep 2014, 17:46

Prøv nu med Victor. Ene bliver aldrig angriber!
/ Rasmus

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: Skadestråden

Indlæg af Mogens » 20. sep 2014, 22:38

Rasmus skrev:Prøv nu med Victor. Ene bliver aldrig angriber!
Synes godt om.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Skadestråden

Indlæg af BoT » 22. sep 2014, 10:28

Men dog postitivt, at Patrick er klar igen. Vi er altså sårbare på backpladserne, og en del af hemmeligheden ved sidste sæsons mesterspil var vores backs. Dem afhænger vi meget af rent offensivt!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Skadestråden

Indlæg af Søgaard » 22. sep 2014, 10:43

BoT skrev:Men dog postitivt, at Patrick er klar igen. Vi er altså sårbare på backpladserne, og en del af hemmeligheden ved sidste sæsons mesterspil var vores backs. Dem afhænger vi meget af rent offensivt!
Bare til info, så var PK en time efter det interview, ikke med i truppen mod Slagelse. Så om det bare er fordi man vil give ham den sidste ro og vente til fredag, eller om han havde det dårligere efter træningen, må være usagt.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: Skadestråden

Indlæg af BoT » 22. sep 2014, 11:39

Søgaard skrev:
BoT skrev:Men dog postitivt, at Patrick er klar igen. Vi er altså sårbare på backpladserne, og en del af hemmeligheden ved sidste sæsons mesterspil var vores backs. Dem afhænger vi meget af rent offensivt!
Bare til info, så var PK en time efter det interview, ikke med i truppen mod Slagelse. Så om det bare er fordi man vil give ham den sidste ro og vente til fredag, eller om han havde det dårligere efter træningen, må være usagt.
Nå for fanden. My bad. Men han må da trods alt være tæt på, hvis han trænede med på fuld knald?

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 953
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Skadestråden

Indlæg af Salle17 » 26. sep 2014, 21:13

Status på Rasmus Jönsson Anyone?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Skadestråden

Indlæg af le Cid » 1. okt 2014, 09:01

Salle17 skrev:Status på Rasmus Jönsson Anyone?
Lidt nyt - uden nogen forventet dato: http://www.bold.dk/nyt/skadet-AaB-angriber-i-fremgang" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Skadestråden

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 1. okt 2014, 09:50

le Cid skrev:
Salle17 skrev:Status på Rasmus Jönsson Anyone?
Lidt nyt - uden nogen forventet dato: http://www.bold.dk/nyt/skadet-AaB-angriber-i-fremgang" onclick="window.open(this.href);return false;
Det virker til, at man også her var lidt for optimistisk med, hvornår spilleren rent faktisk kan forventes at bidrage med noget, da man skrev kontrakten under.
Fodbold skal ses med hjertet!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skadestråden

Indlæg af white splash » 1. okt 2014, 12:07

AaB 85 95 99 08 skrev:
le Cid skrev:
Salle17 skrev:Status på Rasmus Jönsson Anyone?
Lidt nyt - uden nogen forventet dato: http://www.bold.dk/nyt/skadet-AaB-angriber-i-fremgang" onclick="window.open(this.href);return false;
Det virker til, at man også her var lidt for optimistisk med, hvornår spilleren rent faktisk kan forventes at bidrage med noget, da man skrev kontrakten under.
Og lidt for pessimistisk med målsætningen sidste år, de må sgu til at få styr på det derude......
1 2 3 Jimmy er en mur!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Skadestråden

Indlæg af Søgaard » 1. okt 2014, 12:52

AaB 85 95 99 08 skrev:
le Cid skrev:
Salle17 skrev:Status på Rasmus Jönsson Anyone?
Lidt nyt - uden nogen forventet dato: http://www.bold.dk/nyt/skadet-AaB-angriber-i-fremgang" onclick="window.open(this.href);return false;
Det virker til, at man også her var lidt for optimistisk med, hvornår spilleren rent faktisk kan forventes at bidrage med noget, da man skrev kontrakten under.
http://www.bold.dk/nyt/kent-n-joensson- ... efteraaret" onclick="window.open(this.href);return false;

For en måned siden var det nu samme melding, joker muligvis I løbet af oktober. Så ikke noget overraskende. Hvor har du læst andet?
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Skadestråden

Indlæg af Spanky » 31. okt 2014, 12:18

Dennis Søndergaard var, som altid, velinformeret omkring situationen i AaB - også på skadesfronten.

I løbet af kampen i går kom han med bl.a. med følgende udtalelser (frit fra min hukommelsen)

Jönsson er først nu begyndt at løbe i mindre omfang. Det er dog ikke noget der minder om sprint endnu. I min optik virker det til at have lange udsigter med Jönsson endnu.

Paddy spillede på en sprøjte i går, hvis ikke han snart oplever fremgang omkring betændelsen i lysken skal han igennem en operation i vinterpausen. Jeg ved ikke om det betyder, at han f.eks. er tilgænelig til 60 min. kamp pr. uge frem til vinterpausen?

Kent skulle have udtalt sig rigtig positivt omkring både Spalvis og J. Ahlmann. Han havde en tro på at de begge to ville være klar ultimo marts (Vi har dog tidligere oplevet positive udmeldelser som ikke levede op til forventningerne, læs: Jönsson)

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: Skadestråden

Indlæg af fish » 31. okt 2014, 21:43

Spanky skrev:Dennis Søndergaard var, som altid, velinformeret omkring situationen i AaB - også på skadesfronten.

I løbet af kampen i går kom han med bl.a. med følgende udtalelser (frit fra min hukommelsen)

Jönsson er først nu begyndt at løbe i mindre omfang. Det er dog ikke noget der minder om sprint endnu. I min optik virker det til at have lange udsigter med Jönsson endnu.

Paddy spillede på en sprøjte i går, hvis ikke han snart oplever fremgang omkring betændelsen i lysken skal han igennem en operation i vinterpausen. Jeg ved ikke om det betyder, at han f.eks. er tilgænelig til 60 min. kamp pr. uge frem til vinterpausen?

Kent skulle have udtalt sig rigtig positivt omkring både Spalvis og J. Ahlmann. Han havde en tro på at de begge to ville være klar ultimo marts (Vi har dog tidligere oplevet positive udmeldelser som ikke levede op til forventningerne, læs: Jönsson)
Kent troede også stadig på et indhop af Jønsson inden vinter. Med det i mente har jeg ikke det store håb for Ahlmann og Spalvis så tidligt. Det er for optimistisk

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: Skadestråden

Indlæg af Spanky » 10. nov 2014, 14:48

Vi har vel alle sammen en fornemmelse om, at Jönsson først er klar til foråret. Han udtaler nu selv, at han HÅBER at være tilbage til foråret.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=123590" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4473
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Skadestråden

Indlæg af le Cid » 10. nov 2014, 15:03

Spanky skrev:Vi har vel alle sammen en fornemmelse om, at Jönsson først er klar til foråret. Han udtaler nu selv, at han HÅBER at være tilbage til foråret.

http://indkast.dk/index.php?nyhed=123590" onclick="window.open(this.href);return false;
Som jeg læser det: Håber at være helt klar, når forårssæsonen starter.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skadestråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 10. nov 2014, 15:13

Der er vel heller ikke nogen som stadig har haft tro på han ville nå at blive klar i efteråret? Så vidt jeg husker er der 3 superligarunder tilbage. Det er vel klart at hans mål må være at være klar til at starte op med de andre og spille fra starten af foråret.

Og lad os alle sammen krydse fingre for det kommer til at ske.

Arendt
Landshold
Landshold
Indlæg: 790
Tilmeldt: 23. maj 2014, 00:51
Favoritspiller: Rasmus Würtz

Re: Skadestråden

Indlæg af Arendt » 10. nov 2014, 15:20

Hvis han kan blive klar til foråret, så vil han være en rigtig vigtig brik for at ende i top 4. Jönsson er en fantastisk spiller, men det piner mig, at han ikke er blevet klar i dette efterår.

Jönsson skal dog slå Enevoldsen af, som begynder at spille bedre og bedre for hver kamp, han får. Vi får en rigtig bred trup, når først Børsting, Thrane og Jönsson er blevet klar. På lang sigt med Spalvis og Ahlmann bliver der stor konkurrence på pladserne.
Succés er midlertidigt. Loyalitet er for altid.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Skadestråden

Indlæg af frederikshavneren » 11. nov 2014, 07:47

Patrick skal iflg. Nordjyske opereres for sportsbrok. Dermed er efterårssæsonen slut for Patricks vedkommende

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: Skadestråden

Indlæg af ebbejeppe » 11. nov 2014, 08:13

frederikshavneren skrev:Patrick skal iflg. Nordjyske opereres for sportsbrok. Dermed er efterårssæsonen slut for Patricks vedkommende
http://www.nordjyske.dk/sport/patrick-k ... 9c/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er selvfølgelig super ærgerligt. Ifølge artiklen bliver der tale om en pause på fire uger. På den positive side betyder det forhåbentligt, at Patrick undgår flere tilbagefald, der har præget hans efterår. Han kan dermed starte op med resten af truppen efter vinterpausen og være 100 % til forårssæsonen.

Brugeravatar
Jacob
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 26. okt 2005, 20:34
Geografisk sted: Belgien

Re: Skadestråden

Indlæg af Jacob » 11. nov 2014, 14:37

ebbejeppe skrev:
frederikshavneren skrev:Patrick skal iflg. Nordjyske opereres for sportsbrok. Dermed er efterårssæsonen slut for Patricks vedkommende
http://www.nordjyske.dk/sport/patrick-k ... 9c/15/1547" onclick="window.open(this.href);return false;

Det er selvfølgelig super ærgerligt. Ifølge artiklen bliver der tale om en pause på fire uger. På den positive side betyder det forhåbentligt, at Patrick undgår flere tilbagefald, der har præget hans efterår. Han kan dermed starte op med resten af truppen efter vinterpausen og være 100 % til forårssæsonen.
Ja, og pt er det måske ok at skulle undvære ham - når det nu skal være. Både Dalsgaard og Gorter gør det fremragende i øjeblikket og vi er stadig ok dækket ind på midtbanen også.
Life is good..... AaB is better!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4447
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Skadestråden

Indlæg af doukas » 12. nov 2014, 11:37

:aabfan:
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar