Skadestråden

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Skadestråden

Indlæg af gravballe » 1. feb 2015, 11:07

Er der nogen der har hørt noget på Spalvis? Vi har jo fået updates til Ahlman, men syntes ikke man høre meget om ham?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Skadestråden

Indlæg af frederikshavneren » 3. feb 2015, 18:16

gravballe skrev:Er der nogen der har hørt noget på Spalvis? Vi har jo fået updates til Ahlman, men syntes ikke man høre meget om ham?
Spalvis update http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nne-saeson

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Skadestråden

Indlæg af Erasmus Montanus » 3. feb 2015, 21:32

frederikshavneren skrev:
gravballe skrev:Er der nogen der har hørt noget på Spalvis? Vi har jo fået updates til Ahlman, men syntes ikke man høre meget om ham?
Spalvis update http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nne-saeson
Dejlig læsning. Forventer mig meget af Spalvis på længere sigt. En rigtig boksangriber med en god attitude. Lækkert med så meget positivt nyt fra de to korsbåndskadede. :cheers: :aabfan: :thumbsup:
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Skadestråden

Indlæg af gravballe » 3. feb 2015, 22:26

frederikshavneren skrev:
gravballe skrev:Er der nogen der har hørt noget på Spalvis? Vi har jo fået updates til Ahlman, men syntes ikke man høre meget om ham?
Spalvis update http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... nne-saeson
Tak, dejligt med lidt info.

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: Skadestråden

Indlæg af ebbejeppe » 4. feb 2015, 10:12

Også lidt gode nyheder fra Ahlmann:

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig ... -operation

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Skadestråden

Indlæg af sulakvelidze » 4. feb 2015, 12:22

Det er en god nyhed. Det bekymrer mig så til gengæld lidt, at vi ikke hører noget om Spalvis. Samme skade, samme tidspunkt - men det er længe siden, at der har været nogen melding om hans fremskridt?

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skadestråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. feb 2015, 12:26

sulakvelidze skrev:Det er en god nyhed. Det bekymrer mig så til gengæld lidt, at vi ikke hører noget om Spalvis. Samme skade, samme tidspunkt - men det er længe siden, at der har været nogen melding om hans fremskridt?
Se 10-15 cm længere oppe ;)

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Skadestråden

Indlæg af sulakvelidze » 4. feb 2015, 12:33

Jesper Schmidt skrev:
sulakvelidze skrev:Det er en god nyhed. Det bekymrer mig så til gengæld lidt, at vi ikke hører noget om Spalvis. Samme skade, samme tidspunkt - men det er længe siden, at der har været nogen melding om hans fremskridt?
Se 10-15 cm længere oppe ;)
Ah, takker. Dejligt med lidt hjælp. :)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6398
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Skadestråden

Indlæg af FlæskeFrank » 5. feb 2015, 10:25

Nu står der, at Enevoldsen tager hjem fordi underlaget er for hårdt i Spanien !!!???

De ved godt, at der er frostvejr herhjemme ?

Hvis jeg nu skulle mistænke AaB for alle mulige dårligdomme, så er det vel, at træningsbanerne ikke er optimale...
- FlæskeFrank

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Skadestråden

Indlæg af frederikshavneren » 5. feb 2015, 10:37

FlæskeFrank skrev:Nu står der, at Enevoldsen tager hjem fordi underlaget er for hårdt i Spanien !!!???

De ved godt, at der er frostvejr herhjemme ?

Hvis jeg nu skulle mistænke AaB for alle mulige dårligdomme, så er det vel, at træningsbanerne ikke er optimale...
Det kan vel også tolkes som rettidig omhu for at undgå en forværring, men ja det er bestemt ikke optimalt med kun 2 uger til Brugge kampen. Desværre har Ene et skrøbeligt bentøj, det er jo ikke ligefrem en nyhed.

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3645
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: Skadestråden

Indlæg af gravballe » 5. feb 2015, 11:16


frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Skadestråden

Indlæg af frederikshavneren » 5. feb 2015, 14:13

Ene på vej til scanning i København http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/en ... koebenhavn

Kempes
1. div
1. div
Indlæg: 344
Tilmeldt: 30. maj 2011, 22:08

Re: Skadestråden

Indlæg af Kempes » 16. feb 2015, 22:04

Har ikke noget link, Men i dagens trykte udgave af Politiken er der en fin artikel om AaB. Her nævner Kent Nielsen at Spalvis muligvis kan være klar i slutningen af marts.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Skadestråden

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. feb 2015, 00:38

Kempes skrev:Har ikke noget link, Men i dagens trykte udgave af Politiken er der en fin artikel om AaB. Her nævner Kent Nielsen at Spalvis muligvis kan være klar i slutningen af marts.
Det ville være fantastisk. Jeg synes vi i dén grad mangler Spalvis, dels er han efter min mening en kommende superligatopscorer, men han kan også nogle ting som vi ikke har andre angribere i truppen som kan. Jeg synes tit vi mangler en angriber som fylder noget i feltet, og som kan true i det lille felt.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Skadestråden

Indlæg af NIN » 17. feb 2015, 01:04

https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Skadestråden

Indlæg af A_Strandfelt » 18. feb 2015, 16:45

Tilsyneladende var Spalvis på græs i dag:

Alexis
Superliga
Superliga
Indlæg: 637
Tilmeldt: 3. maj 2014, 01:27
Favoritspiller: Martin P

Re: Skadestråden

Indlæg af Alexis » 19. feb 2015, 13:38

A_Strandfelt skrev:Tilsyneladende var Spalvis på græs i dag:
Det ser åbenbart godt ud med Spalvis. Det er lækkert at han snart regner med at være tilbage
http://www.bold.dk/nyt/lykkelig-spalvis ... rt-tilbage

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Skadestråden

Indlæg af frederikshavneren » 19. feb 2015, 13:39

A_Strandfelt skrev:Tilsyneladende var Spalvis på græs i dag:
Det er korrekt at Spalvis trænede med i går http://www.bold.dk/nyt/lykkelig-spalvis ... rt-tilbage

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Skadestråden

Indlæg af Søgaard » 19. feb 2015, 14:00

Fedt at høre, det går så meget fremad med Spalvis. Frygtede lidt, at grunden til at der var så stille om ham, var at det gik dårligt.

Vi ender måske ligefrem med at vade i angribere om en måneds tid. Helenius, Jönsson, Spalvis, AK - Ahlmann må nok indstille sig på at vente lidt endnu i baggrunden. Spændende med de taktiske udfordringer Kent pludselig kan stå i, for vil ikke mene at nogen af dem kan klare længere tid på bænken. AK har ganske vist haft en skidt afslutning på efteråret og ikke spillet nogle blændende træningskampe, men med en spiller som Jönsson på banen, tror jeg pludselig han kan stråle op igen.
Aalborg BK 1885!

Ala
1. div
1. div
Indlæg: 350
Tilmeldt: 4. apr 2014, 20:57

Re: Skadestråden

Indlæg af Ala » 23. feb 2015, 17:33

Søgaard skrev:Fedt at høre, det går så meget fremad med Spalvis. Frygtede lidt, at grunden til at der var så stille om ham, var at det gik dårligt.

Vi ender måske ligefrem med at vade i angribere om en måneds tid. Helenius, Jönsson, Spalvis, AK - Ahlmann må nok indstille sig på at vente lidt endnu i baggrunden. Spændende med de taktiske udfordringer Kent pludselig kan stå i, for vil ikke mene at nogen af dem kan klare længere tid på bænken. AK har ganske vist haft en skidt afslutning på efteråret og ikke spillet nogle blændende træningskampe, men med en spiller som Jönsson på banen, tror jeg pludselig han kan stråle op igen.
Jeg er ikke i tvivl - kommer Spalvis på sit gamle niveau, så bør duoen være Jönsson/Spalvis. Det fungerer og det ved vi :)

Er dog ret spændt på Helle og det niveau han viser for tiden. Synes han er boldsikker og arbejder fint for holdet og han er pludselig indblandet i en del mål.

Besvar