Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Klaus » 22. apr 2013, 00:55

Fin stemning i dag. Der er to sange som igennem længere tid har irriteret mig. Jeg er muligvis blevet gammel og kedelig, men at synge "vi elsker vold og kokain" - er det virkelig en passende hyldest til Helenius??? Jeg mener flertallet ganske afgjort er modstandere af begge dele.... Det samme med "du er en søn af en ludder", når dommeren laver fejl. Jeg synes ikke det vidner om kæmpeniveau. Men igen, jeg er nok bare ved at blive gammel og burde forføje mig over på Nordjyske ;-)

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af AllanPedersen » 22. apr 2013, 01:20

Viva i cazzi rossi skrev:
AllanPedersen skrev:Det er sjovt tit på twitter skriver folk som KEP, Augo osv. de håber der kommer mange AaB'er til den næste kamp

Og når Kent Nielsen siger sådan her:

- Forhåbentlig kan vores trofaste og talstærke hjemmepublikum hjælpe spillerne med at få tingene tippet over til vores fordel, appellerer Kent Nielsen

Tror i så ledelsen har bedt spillere og trænere om at reklamere, når de kan?
Ikke at jeg har synderligt meget i mod det..
Overdrivelse fremmer forståelse i mine næste 2 linjer.
Men nogle gange virker det sådan helt ud af ingenting hvordan Kent Nielsen kan stå og tale taktik
og så pludselig næsten sige 'og husk i kan komme ind for kun 110kr og få en pølse og en sodavand til halv pris'
Du er nødt til at komme med andre eksempler end nogen du selv finder på, inden du kritiserer noget, som du egentligt ikke selv har noget imod. Hvad er det egentligt du kritiserer? At Kent vil have flere tilskuere på stadion, som kan give bedre stemning, opbakning til spillerne og flere på penge i AaBs slunkne kasse? Er det at opbakningen, som kan hjælpe os til sejr eller er det, at pengene i fremtiden kan hjælpe os til en stærkere trup som du er utilfreds med? Er det virkelig interessant at stille spørgsmålsteg ved om det er ledelsen, der har sat Kent op til at komme med disse udtalelser, når det i sidste ende ikke er tvivl om at han rent faktisk mener det?
Jeg synes bare der kan gå lidt for meget reklame i den:
allankuhn9000: Kæmpe kamp i morgen på Aalborg stadion, AaB-FCK. Kom og støt drengene til en kanon præstation. Opvarmningen starter 18.30. #AaB yesterday · reply · retweet · favorite

kennethemilp: Min 'man of the match' var vores fans! Suveræn opbakning! Glæder mig allerede til Herning

allankuhn9000: Tak for en fremragende støtte Idag og tillykke med det ene point, vi ses i Midtjylland

lige de sidste 3. via 'AaB'.. Du vil helt sikkert argumenterer for de bare er glade over der kom så mange, og det er de selvfølgelig også
Dog bliver der lige nævnt fra begge 2 at vi også skal huske at tage med dem til Midtjylland.
Det er måske rimelig irelevant om ledelsen sætter dem op til at reklamere eller de gør det af sig selv, jeg var bare nysgerrig
For det ligner næsten en obligatorisk arbejdsopgave når nogle af dem gør det.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Jesper Schmidt » 22. apr 2013, 03:36

AllanPedersen skrev:
Viva i cazzi rossi skrev:
AllanPedersen skrev:Det er sjovt tit på twitter skriver folk som KEP, Augo osv. de håber der kommer mange AaB'er til den næste kamp

Og når Kent Nielsen siger sådan her:

- Forhåbentlig kan vores trofaste og talstærke hjemmepublikum hjælpe spillerne med at få tingene tippet over til vores fordel, appellerer Kent Nielsen

Tror i så ledelsen har bedt spillere og trænere om at reklamere, når de kan?
Ikke at jeg har synderligt meget i mod det..
Overdrivelse fremmer forståelse i mine næste 2 linjer.
Men nogle gange virker det sådan helt ud af ingenting hvordan Kent Nielsen kan stå og tale taktik
og så pludselig næsten sige 'og husk i kan komme ind for kun 110kr og få en pølse og en sodavand til halv pris'
Du er nødt til at komme med andre eksempler end nogen du selv finder på, inden du kritiserer noget, som du egentligt ikke selv har noget imod. Hvad er det egentligt du kritiserer? At Kent vil have flere tilskuere på stadion, som kan give bedre stemning, opbakning til spillerne og flere på penge i AaBs slunkne kasse? Er det at opbakningen, som kan hjælpe os til sejr eller er det, at pengene i fremtiden kan hjælpe os til en stærkere trup som du er utilfreds med? Er det virkelig interessant at stille spørgsmålsteg ved om det er ledelsen, der har sat Kent op til at komme med disse udtalelser, når det i sidste ende ikke er tvivl om at han rent faktisk mener det?
Jeg synes bare der kan gå lidt for meget reklame i den:
allankuhn9000: Kæmpe kamp i morgen på Aalborg stadion, AaB-FCK. Kom og støt drengene til en kanon præstation. Opvarmningen starter 18.30. #AaB yesterday · reply · retweet · favorite

kennethemilp: Min 'man of the match' var vores fans! Suveræn opbakning! Glæder mig allerede til Herning

allankuhn9000: Tak for en fremragende støtte Idag og tillykke med det ene point, vi ses i Midtjylland

lige de sidste 3. via 'AaB'.. Du vil helt sikkert argumenterer for de bare er glade over der kom så mange, og det er de selvfølgelig også
Dog bliver der lige nævnt fra begge 2 at vi også skal huske at tage med dem til Midtjylland.
Det er måske rimelig irelevant om ledelsen sætter dem op til at reklamere eller de gør det af sig selv, jeg var bare nysgerrig
For det ligner næsten en obligatorisk arbejdsopgave når nogle af dem gør det.
Ja naturligvis... for det kan jo slet ikke være noget de rent faktisk selv mener, f.eks. de synes det er fedt med så mange fans som muligt på tribunerne, og synes der var fed stemning i dag...

Det kan godt ske det er ufrivilligt, men nogle gange er du nu ret morsom.

Dejligt med point mod FCK, det trængte vi til. Fantastisk indsats af Kusk, med afstand banens bedste. Han ejede jo banen, Laudrup-style.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af astonvilla » 22. apr 2013, 09:13

Sikke en helhjertet fighterindsats af alle drengene i går. Flot spil og samtidig enormt desciplineret.

Jeg synes egentlig ikke der er nogen enkelt der stikker ud til en MOM titel (hvem fik den i øvrigt på ViaShit?).
Det var holdet som helhed der skal have æren - samt, og ikke at forglemme, en meget modigt og velgennemtænkt game-plan fra Kent Nielsen! Well done Kent.

Super over hele linien.

Skal man (Nordjyde som man er) finde et på småting at knurre over, så var Augo's boldomgang i går meget ringe. Men han kæmper og får brudt en hel masse. Samtidig må jeg sige at jeg er yderst skuffet over at der kun møder 10,5 op på stadion! Tilskuerkrisen har virkelig bidt sig fast. 2 sejre i træk (hvoraf den sidste allerede er legendarisk), masser af flot og underholdende spil, med i kampen om 3. pladsen, oppe mod de kommende mestre, fint vejr, søndag aften osv osv...hvis vi ikke kan fylde stadion til det..ja så bliver det sku nok aldrig.

Anyway. Jeg er sku gået hen og blevet enormt begejstret for vores "nye" Søren F. Nuvel, han bliver nok aldrig Danmarks største fodboldspiller - men han kæmper rumpetten ud af bukserne hver gang og han er direkte og målsøgende i sit spil. Masser af vildskab i ham. I like! Han får utvivlsomt en vigtig rolle for os nu når (går jeg stærkt ud fra) Helenius ryger i sommer-transfervinduet. Han er ingenlunde en stjerne i svøb som Helenius - men han er en gedigen arbejdshest, der nok skal hakke en masse kasser ind for os til næste år (evt sammen med Kusk oppe foran?).
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Yankee » 22. apr 2013, 09:32

AllanPedersen skrev:Jeg synes bare der kan gå lidt for meget reklame i den:
allankuhn9000: Kæmpe kamp i morgen på Aalborg stadion, AaB-FCK. Kom og støt drengene til en kanon præstation. Opvarmningen starter 18.30. #AaB yesterday · reply · retweet · favorite

kennethemilp: Min 'man of the match' var vores fans! Suveræn opbakning! Glæder mig allerede til Herning

allankuhn9000: Tak for en fremragende støtte Idag og tillykke med det ene point, vi ses i Midtjylland

lige de sidste 3. via 'AaB'.. Du vil helt sikkert argumenterer for de bare er glade over der kom så mange, og det er de selvfølgelig også
Dog bliver der lige nævnt fra begge 2 at vi også skal huske at tage med dem til Midtjylland.
Det er måske rimelig irelevant om ledelsen sætter dem op til at reklamere eller de gør det af sig selv, jeg var bare nysgerrig
For det ligner næsten en obligatorisk arbejdsopgave når nogle af dem gør det.
Du har helt ret. Jeg oplevede også efter kampen i Odense at flere af spillerne jublede og fejrede sejren med de medrejsende. Æv for en gang falsk crowdpleasing - lugter langt væk af reklamebureau!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af limey » 22. apr 2013, 09:32

astonvilla skrev:Sikke en helhjertet fighterindsats af alle drengene i går. Flot spil og samtidig enormt desciplineret.

Jeg synes egentlig ikke der er nogen enkelt der stikker ud til en MOM titel (hvem fik den i øvrigt på ViaShit?).
Det var holdet som helhed der skal have æren - samt, og ikke at forglemme, en meget modigt og velgennemtænkt game-plan fra Kent Nielsen! Well done Kent.

Super over hele linien.

Skal man (Nordjyde som man er) finde et på småting at knurre over, så var Augo's boldomgang i går meget ringe. Men han kæmper og får brudt en hel masse. Samtidig må jeg sige at jeg er yderst skuffet over at der kun møder 10,5 op på stadion! Tilskuerkrisen har virkelig bidt sig fast. 2 sejre i træk (hvoraf den sidste allerede er legendarisk), masser af flot og underholdende spil, med i kampen om 3. pladsen, oppe mod de kommende mestre, fint vejr, søndag aften osv osv...hvis vi ikke kan fylde stadion til det..ja så bliver det sku nok aldrig.
Enig i det meste, men du er simpelthen yderst skuffet over 10,5 kilo? Det er klart det bedste fremmøde i to år og eksempelvis 5500 flere end imod SIF. Jeg ville da også elske at stadion var fyldt hver gang, men taget i betragtning at vi lever i Danmark, er 10.564 tilskuere absolut i den pæne ende.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af astonvilla » 22. apr 2013, 09:40

Yankee skrev:
AllanPedersen skrev:Jeg synes bare der kan gå lidt for meget reklame i den:
allankuhn9000: Kæmpe kamp i morgen på Aalborg stadion, AaB-FCK. Kom og støt drengene til en kanon præstation. Opvarmningen starter 18.30. #AaB yesterday · reply · retweet · favorite

kennethemilp: Min 'man of the match' var vores fans! Suveræn opbakning! Glæder mig allerede til Herning

allankuhn9000: Tak for en fremragende støtte Idag og tillykke med det ene point, vi ses i Midtjylland

lige de sidste 3. via 'AaB'.. Du vil helt sikkert argumenterer for de bare er glade over der kom så mange, og det er de selvfølgelig også
Dog bliver der lige nævnt fra begge 2 at vi også skal huske at tage med dem til Midtjylland.
Det er måske rimelig irelevant om ledelsen sætter dem op til at reklamere eller de gør det af sig selv, jeg var bare nysgerrig
For det ligner næsten en obligatorisk arbejdsopgave når nogle af dem gør det.
Du har helt ret. Jeg oplevede også efter kampen i Odense at flere af spillerne jublede og fejrede sejren med de medrejsende. Æv for en gang falsk crowdpleasing - lugter langt væk af reklamebureau!
hahaha...klasse!
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Buzz Killington » 22. apr 2013, 09:49

Skide god kamp af hele holdet, mod et hold der ret beset er et niveau over vores spiller for spiller. Meget lang tid siden vi har skabt så meget mod FCK. Det tegner godt for de resterende kampe, samt næste sæson.

Af spillere vil jeg på den positive side fremhæve Ahlmann, lidt paradoxalt, da han begår et kluntet straffe, samt tilsyneladende fejler på markeringen af Bolanos ved målet. Han har dog derudover ellers så utroligt meget at byde på offensivt og defensivt, at det alligevel trækker ham op.

Nikolaj stod igen en meget stabil kamp, og med sit straffe oveni, kandiderer han til MOM. Jeg tror ikke han har talentet til at ende i Jimmy-klassen, med mirakelredninger, men med hans stabilitet er jeg ikke i tvivl om at målmandsposten ikke bliver det store diskussionsmoment i mange år frem (med mindre et ungt talent en dag for alvor banker på).

Sidst men ikke mindst, vil jeg pege på Kusk som MOM. FCK, som vel er det fysisk stærkeste i ligaen, kunne ikke hamle op med Kusk's bevægelighed og kreativitet. Han har mistet lidt af målnæsen, men det er vel normalt med udsving for en spiller sin første reelle sæson som førsteholdsspiller. Alligevel er hans bundniveau skræmmende højt, og hans uforudsigelig bringer konstant modstanderholdet ud af balance, hvilket åbner for muligheder for medspillerne. Dette var også tilfældet i går, hvor han viser han sagtens kan være på niveau, og endda over , FCK'erne.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af PeterS » 22. apr 2013, 10:50

Klaus skrev:Fin stemning i dag. Der er to sange som igennem længere tid har irriteret mig. Jeg er muligvis blevet gammel og kedelig, men at synge "vi elsker vold og kokain" - er det virkelig en passende hyldest til Helenius??? Jeg mener flertallet ganske afgjort er modstandere af begge dele.... Det samme med "du er en søn af en ludder", når dommeren laver fejl. Jeg synes ikke det vidner om kæmpeniveau. Men igen, jeg er nok bare ved at blive gammel og burde forføje mig over på Nordjyske ;-)
Jeg er faktisk enig. Især med søn af en luder sangen. Jeg synes det er fint at der blive lagt pres på dommer og linjevogter og især modstanderne, men det er sgu trættende at høre den sang igen og igen. Faktisk så tror jeg også dem den skal ramme har lukket ørerne da alle efter hånden bliver kaldt det.. Jeg mindes også at der før i tiden blev sunget sange om modstander spillere og dommere, men jeg mener dog der var en del større variation og opfindsomhed hvilket man godt kunne savne.

Den anden har jeg ikke så meget imod da jeg synes den er ganske sjov, og mon ikke vi kan overleve den de sidste 5 kampe, hvor der er chance for den skal synges i Aalborg..

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af swfc » 22. apr 2013, 11:17

Klaus skrev:Fin stemning i dag. Der er to sange som igennem længere tid har irriteret mig. Jeg er muligvis blevet gammel og kedelig, men at synge "vi elsker vold og kokain" - er det virkelig en passende hyldest til Helenius??? Jeg mener flertallet ganske afgjort er modstandere af begge dele.... Det samme med "du er en søn af en ludder", når dommeren laver fejl. Jeg synes ikke det vidner om kæmpeniveau. Men igen, jeg er nok bare ved at blive gammel og burde forføje mig over på Nordjyske ;-)

"søn af en luder" er en fantastisk evergreen. "vi elsker vold og kokain" har jeg aldrig rigtig forstået
AaB i hjertet

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 22. apr 2013, 11:32

Dejligt med point. Med lidt held kunne vi godt ha´ vundet kampen, men realistisk set skal vi nok være glad for uafgjort.
Defensiven var vaklende til tider, men det kan ikke undre. Vi har ikke en betondefensiv, hvilket endnu engang blev illustreret i går aftes. Overordnet set er jeg godt tilfreds med kampen, det var rart at se at der blev satset offensivt (især i 2. halvleg). Det var dejligt forfriskende at vi turde udfordre FCK.

Helenius havde det svært, han havde svært ved at sætte sig igennem. Synes også at han alt for ofte traf de forkerte valg ved at gå ned i tempo og aflevere upræcist. SF spillede udmærket (SF har godt nok en sjov løbestil), men han skulle helt klart minimum ha´ scoret 1-2 mål. Reelt kunne han vel have scoret hattrick da han havde chancerne til det.

Personligt synes jeg at Augu var banens dårligste. Augu kommer i vejen for meget, men damn hvor smider han mange bolde væk. Teknisk er han helt væk, især Augus førsteberøringer er ofte katastrofalt dårlige. Det var meget tæt på at koste dyrt i 1. halvleg hvor Augu havde nogle grumme unødvendige boldtab, men det blev heldigvis ikke straffet. I løbet af kampen blev han langsomt bedre, men han har godt nok ikke ramt niveauet her i foråret. Om det skyldes at han stadigvæk ikke er oppe i omdrejninger efter skaden skal jeg ikke kloge på!

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Sambaman » 22. apr 2013, 11:36

BBS skrev:
Sambaman skrev:
Nogen der kan svarer mig på hvorfor de buher af MJ?
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 826309.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Nårh... så kan jeg bedre forstå det. Tak for forklaringen! :)

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3636
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Hovedet » 22. apr 2013, 12:05

Vil da lige erklære mig enig i "ludersnakken" - så kan det da ikke blive mere ubegavet og umodent. Man kunne i det mindste afsynge sangen på tysk eller lignende: "Du bist der Sohn einer Hure". Se, dét ville være originalt og blive bemærket...

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Søgaard » 22. apr 2013, 12:19

Kusk var MOM på Viasat, til info. Synes også han gør det flot, han skal bare genfinde målnæsten, for han er begyndt at komme til flere chancer igen. Det er vel bare et spg. om tid.

Synes SF gør det flot i går, men man kan ikke stille krav om mål. Han har 3-4 gode chancer, og så længe man spiller sig frem til chancer, så kommer målene lige pludselig. Der er 1 af dem, hvor han får leveret et skud der kun er en kvindespiller værdigt, men der skal også være plads til at ramme bolden af h... til en gang i mellem. Den der sniger sig forbi fjerneste stolpe, er efter min mening en rigtig flot auktion hvor han spurter fra eget felt og får sendt en utrolig kvalificeret afslutning af sted alligevel. Han er en stor gevinst for holdet.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af swfc » 22. apr 2013, 15:38

Hovedet skrev:Vil da lige erklære mig enig i "ludersnakken" - så kan det da ikke blive mere ubegavet og umodent. Man kunne i det mindste afsynge sangen på tysk eller lignende: "Du bist der Sohn einer Hure". Se, dét ville være originalt og blive bemærket...
Ja, i SøndertyskE
AaB i hjertet

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af hje1980 » 22. apr 2013, 17:02

swfc skrev:
Klaus skrev:Fin stemning i dag. Der er to sange som igennem længere tid har irriteret mig. Jeg er muligvis blevet gammel og kedelig, men at synge "vi elsker vold og kokain" - er det virkelig en passende hyldest til Helenius??? Jeg mener flertallet ganske afgjort er modstandere af begge dele.... Det samme med "du er en søn af en ludder", når dommeren laver fejl. Jeg synes ikke det vidner om kæmpeniveau. Men igen, jeg er nok bare ved at blive gammel og burde forføje mig over på Nordjyske ;-)

"søn af en luder" er en fantastisk evergreen. "vi elsker vold og kokain" har jeg aldrig rigtig forstået
Hvor blev "Ove Hust" "Ove Hust" "Ove Hust" "Ove Hust" af...?

banjobouner
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 1. aug 2005, 23:42

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af banjobouner » 22. apr 2013, 19:07

Går ikke ud fra der er samme stemning for at få den kamp ned i arkivet som der var med OB kampen? :)

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af Buzz Killington » 22. apr 2013, 19:11

banjobouner skrev:Går ikke ud fra der er samme stemning for at få den kamp ned i arkivet som der var med OB kampen? :)
Hey, hvis du har den liggende, ville jeg gerne have en pm. Meeeeen, gør dig ingen unødvendige anstrengelser for min skyld. Igen :thumbsup: for sidste gang!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af frederikshavneren » 22. apr 2013, 21:11

Tæt på perfekte resultater i denne runde. Vi fik uventet uafgjort mod FCK.
Randers fik uafgjort mod FCN, OB tabte i Haderslev, AGF fik uafgjort mod
AC Horsens og endelig har Esbjerg netop tabt til FCM.

Kanon resultat i Esbjerg. Jeg var ellers begyndt at blive lidt bekymret for Esbjerg, da de hidtil har været forårets hold.

Umiddelbart er OB den største konkurrent til en top 4 placering. OB har været forårets største skuffelse, men de er kun 5 point efter os. På et tidspunkt kommer fynboerne i gang igen. Det sker i den kommende weekend hvor Brøndby gæster OB.

Vi har alle muligheder for minimum at opnå en top 4 placering, men der er stadigvæk al mulig grund til at kigge bagud. Især med tanke på de 2 kommende svære udekampe i Herning og Haderslev.

AalborgTrendies

Re: Kamptråd AaB – FCK søndag d. 21. april 2013

Indlæg af AalborgTrendies » 22. apr 2013, 21:26

frederikshavneren skrev:Tæt på perfekte resultater i denne runde. Vi fik uventet uafgjort mod FCK.
Randers fik uafgjort mod FCN, OB tabte i Haderslev, AGF fik uafgjort mod
AC Horsens og endelig har Esbjerg netop tabt til FCM.

Kanon resultat i Esbjerg. Jeg var ellers begyndt at blive lidt bekymret for Esbjerg, da de hidtil har været forårets hold.

Umiddelbart er OB den største konkurrent til en top 4 placering. OB har været forårets største skuffelse, men de er kun 5 point efter os. På et tidspunkt kommer fynboerne i gang igen. Det sker i den kommende weekend hvor Brøndby gæster OB.

Vi har alle muligheder for minimum at opnå en top 4 placering, men der er stadigvæk al mulig grund til at kigge bagud. Især med tanke på de 2 kommende svære udekampe i Herning og Haderslev.
Dybt uenig. FCM er selvfølgelig vores værste konkurrenter nu, med det slutprogram de har med 3 hjemmekampe, heraf 1 mod os. Vinder de der, så kan jeg meget nemt se dem overhale os allerede runden efter. De har 3 ret formsvage hold tilbage, og så Randers, nøjagtig som os.

Ikke desto mindre er det derfor ekstremt vigtigt at alle rejser til Herning på mandag, og giver drengene den opbakning der skal til, så vi minimum kan hive 1 point med hjem! Vi SKAL i Europa!

Besvar