AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Kristian » 15. maj 2013, 08:28

Er der nogen der ved noget om, hvor mange der er tilmeldt turen til Aarhus gennem busser?
------------------
mvh Kristian

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af dyhrmaN » 15. maj 2013, 09:31

jeg afventer også eventuel information om march

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af dyhrmaN » 15. maj 2013, 09:36

vil lige skynde mig at informere om at med studiekort koster billetten 50 kr!! Fedt tiltag af AGF!

Ved ikke om det gælder, når man ankommer, men den er ihvertfald online...

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af frederikshavneren » 15. maj 2013, 09:42

dyhrmaN skrev:vil lige skynde mig at informere om at med studiekort koster billetten 50 kr!! Fedt tiltag af AGF!

Ved ikke om det gælder, når man ankommer, men den er ihvertfald online...
Jeg er ikke studerende, men jeg synes at AaB kan lære noget af AGF mht. lave priser for studerende. Jeg kender mange studerende som gennem tiderne primært har fravalgt stadion pga. prisen. Aalborg er efterhånden én ganske stor studieby, der er således et potentielt stort uudnyttet potentiale blandt studerende. Det er selvfølgelig problematisk at differentiere billetpriserne, da det tilgodeser nogle men ikke andre, men jeg ser det nu som én win win situation hvis der indføres studierabat.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af dyhrmaN » 15. maj 2013, 09:51

Det er ikke så længe siden "Superliga" lavede deres store brugerundersøgelse. Der pointerede jeg også, at studierabat var en stor mangel i Aalborg...
Hvis nogen stadig modtager undersøgelsen, synes jeg, de skulle gøre det samme

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af frederikshavneren » 15. maj 2013, 09:54

dyhrmaN skrev:Det er ikke så længe siden "Superliga" lavede deres store brugerundersøgelse. Der pointerede jeg også, at studierabat var en stor mangel i Aalborg...
Hvis nogen stadig modtager undersøgelsen, synes jeg, de skulle gøre det samme
Jeg svarede på superligaens brugerundersøgelse i går. Her efterlyste jeg studierabat samt én AaB app (her er AGF også foran).

Rextherunt
Landshold
Landshold
Indlæg: 772
Tilmeldt: 31. okt 2005, 13:05
Geografisk sted: Østjylland

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Rextherunt » 15. maj 2013, 10:57

Der var en gang en AaB app.... men den var pivringe så den blev vist ikke brugt. En AaB app i stil med Live score addict ville herske :)

Priserne hernede i Århus er sat ned... de håber på at trække hele byen på stadion for at vinde deres sidste hjemmekamp... GOOOOOD FUCKING LUCK... vi tromler de hvide fjolser uanset hvor mange medløbere der er på deres atletik stadion :)
Det handler IKKE om at vinde...det handler om at YDMYGE!!

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Elscorpio » 15. maj 2013, 11:03

Er ikke så sikker på vi vinder dernede, hvis ÅGF laver et agressivt og højt pres på os (som er vores største svaghed).

Må håbe Augo og Würtz snart kommer lidt højere op i niveau, jeg vil mene det er centralt vi undgår alt for mange fejlafleveringer fra dem og vi spiller os ud af presset istedetfor at prøve med nogle gange håbløse ballonbolde op til Helenius og Frede nr. 2.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af frederikshavneren » 15. maj 2013, 11:19

Elscorpio skrev:Er ikke så sikker på vi vinder dernede, hvis ÅGF laver et agressivt og højt pres på os (som er vores største svaghed).

Må håbe Augo og Würtz snart kommer lidt højere op i niveau, jeg vil mene det er centralt vi undgår alt for mange fejlafleveringer fra dem og vi spiller os ud af presset istedetfor at prøve med nogle gange håbløse ballonbolde op til Helenius og Frede nr. 2.
Spørgsmålet er naturligvis også hvor motiverede AGF er... De har reelt ikke det store at spille for. Det kan enten betyde at de spiller enormt frigjort, eller at de overhovedet ikke kan motivere sig og spiller kampen, som om at det er én træningskamp. Jeg håber naturligvis at det er det sidste scenarie, som vi får at se i morgen aften.

Hvis AGF er motiverede så kan de udføre et rigtig aggressiv presspil, hvilket gang på gang volder os store problemer. Hvis Peter og Jesper Sørensen har set vores seneste udekampe i Herning og Haderslev, så har de opskriften på hvordan vores spil nemt bliver slået i stykker. Hjemmeholdet har redskaberne til det, men spørgsmålet er om AGFs spillere gider, at udføre et aggressivt presspil i én for dem mere eller mindre betydningsløs kamp.

Jeg anser også Augu og Würtz som nøglefigurer. Vi skal meget gerne vinde kampen om midtbanen, derudover skal Augu og Würtz være med til at forhindre hjemmeholdets meget hurtige kontraangreb. Kantspillerne Stephan Petersen og Osama Akharraz er gode når de rammer dagen, men hvis det ikke kører for dem, så er de ret middelmådige.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af PeterS » 15. maj 2013, 11:30

Kristian skrev:Er der nogen der ved noget om, hvor mange der er tilmeldt turen til Aarhus gennem busser?
Jeg kan ikke finde nogen steder hvor mange der er tilmeldt i ASC busserne. Men der er over 130 der deltager på togturen.

https://www.facebook.com/events/2661207 ... l_activity" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
mindre_gult_og_blåt_tak
Superliga
Superliga
Indlæg: 557
Tilmeldt: 11. jun 2007, 22:51
Geografisk sted: Århus

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af mindre_gult_og_blåt_tak » 15. maj 2013, 11:47

PeterS skrev:Jeg kan ikke finde nogen steder hvor mange der er tilmeldt i ASC busserne. Men der er over 130 der deltager på togturen.
Står der hvilket tog det drejer sig om?
Jeg har ikke ne facebookprofil, så jeg kan ikke selv logge på og se det.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af frederikshavneren » 15. maj 2013, 11:51

mindre_gult_og_blåt_tak skrev:
PeterS skrev:Jeg kan ikke finde nogen steder hvor mange der er tilmeldt i ASC busserne. Men der er over 130 der deltager på togturen.
Står der hvilket tog det drejer sig om?
Jeg har ikke ne facebookprofil, så jeg kan ikke selv logge på og se det.
Det er "lynet" med afgang kl. 16.01

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af frederikshavneren » 15. maj 2013, 13:46

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... siker.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Pis. Ahlmann er skadet :S
Det er en stor svækkelse at undvære Ahlmann, det må betyde at Paddy starter inde som vb.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af hje1980 » 15. maj 2013, 13:54

frederikshavneren skrev:http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... siker.aspx

Pis. Ahlmann er skadet :S
Det er en stor svækkelse at undvære Ahlmann, det må betyde at Paddy starter inde som vb.
Ja det er sgu noget hø... det betyder der INTET offensivt kommer fra venstre back i den kamp...

Brugeravatar
Dingo
1. div
1. div
Indlæg: 299
Tilmeldt: 11. apr 2008, 19:47
Favoritspiller: Kjetil Wæhler
Geografisk sted: Århus

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Dingo » 15. maj 2013, 16:07

Alle bør komme! 50kr for en billet, hvis man har gyldigt studiekort at fremvise! Og man bestiller det over der online billetsystem

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Mr. Larsen » 16. maj 2013, 10:34

Åhh Kære Fodboldguder, fri venligst vores spiller fra de sædvanlige Gummiben når tingene skal afgøres. Gi os en sejr iaften, og gerne et nederlag eller 3 til Esbjeg, FCM og Randers ! :aabfan:
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af Nakken » 16. maj 2013, 13:35

salling23 skrev:Uanset resultatet på torsdag, så ser jeg frem til jubelbrølet hos både jer og os - når vi den endelige besked om at Brøndby er rykket ned
Selvom det kræver, at Horsens vinder og Brøndby taber, så kan dette ikke understreges nok. Jeg er så træt af den pseudu-had, som FCK og deres fans ligger for dagen. Vi er nogle, som har hadet den lorteklub og deres medløbere, længe inden det københavnske plastikpis var tænkt på. Min sæson vil være mere en godkendt, hvis Brøndby rykker ned, også selvom vi ikke skulle komme i Europa.

Åhh, hvor er det skønt at være irrationel fodboldfan.
Altid AaB!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10749
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af jonas386 » 16. maj 2013, 13:47

Nakken skrev:
salling23 skrev:Uanset resultatet på torsdag, så ser jeg frem til jubelbrølet hos både jer og os - når vi den endelige besked om at Brøndby er rykket ned
Selvom det kræver, at Horsens vinder og Brøndby taber, så kan dette ikke understreges nok. Jeg er så træt af den pseudu-had, som FCK og deres fans ligger for dagen. Vi er nogle, som har hadet den lorteklub og deres medløbere, længe inden det københavnske plastikpis var tænkt på. Min sæson vil være mere en godkendt, hvis Brøndby rykker ned, også selvom vi ikke skulle komme i Europa.

Åhh, hvor er det skønt at være irrationel fodboldfan.
Hehe, det sjoveste er næsten alle de BIF fans der mener det er åndsvagt at håbe andre taber end man selv vinder. Jo jo, det var jo ikke fordi de selv jublede da FCN scorede imod dem i sidste sæson, og tog et vigtigt skridt i kampen om mesterskabet. Idioter.
Det jeg dog hader mest er hvor lidt ydmyghed der har indfundet sig, de mener jo stadig at de er det vigtigste i suppen, og at det er alle andres ansvar at redde dem, og holde dem oppe...
Føj for satan.

Det sidste du skriver er muligvis det mest rigtige jeg længe har læst (y)
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af STE » 16. maj 2013, 14:26

jonas386 skrev:
Nakken skrev:
salling23 skrev:Uanset resultatet på torsdag, så ser jeg frem til jubelbrølet hos både jer og os - når vi den endelige besked om at Brøndby er rykket ned
Selvom det kræver, at Horsens vinder og Brøndby taber, så kan dette ikke understreges nok. Jeg er så træt af den pseudu-had, som FCK og deres fans ligger for dagen. Vi er nogle, som har hadet den lorteklub og deres medløbere, længe inden det københavnske plastikpis var tænkt på. Min sæson vil være mere en godkendt, hvis Brøndby rykker ned, også selvom vi ikke skulle komme i Europa.

Åhh, hvor er det skønt at være irrationel fodboldfan.
Hehe, det sjoveste er næsten alle de BIF fans der mener det er åndsvagt at håbe andre taber end man selv vinder. Jo jo, det var jo ikke fordi de selv jublede da FCN scorede imod dem i sidste sæson, og tog et vigtigt skridt i kampen om mesterskabet. Idioter.
Det jeg dog hader mest er hvor lidt ydmyghed der har indfundet sig, de mener jo stadig at de er det vigtigste i suppen, og at det er alle andres ansvar at redde dem, og holde dem oppe...
Føj for satan.

Det sidste du skriver er muligvis det mest rigtige jeg længe har læst (y)
At man så ikke forstår den irrationalitet er en anden sag. Jeg er ikke den store Brøndbyfan, nej, men jeg er til gengæld ret stor AaB-fan, og sæsonen vil aldrig nogensinde være godkendt, hvis vi ikke kommer i Europa. Skulle brøndby så dumpe ned ovenikøbet, vil det være fint, men jeg holder trods alt mere med AaB, end jeg hader BIF.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1350
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AGF - AaB, torsdag d. 16. maj 2013

Indlæg af white splash » 16. maj 2013, 14:29

STE skrev:
jonas386 skrev:
Nakken skrev:
salling23 skrev:Uanset resultatet på torsdag, så ser jeg frem til jubelbrølet hos både jer og os - når vi den endelige besked om at Brøndby er rykket ned
Selvom det kræver, at Horsens vinder og Brøndby taber, så kan dette ikke understreges nok. Jeg er så træt af den pseudu-had, som FCK og deres fans ligger for dagen. Vi er nogle, som har hadet den lorteklub og deres medløbere, længe inden det københavnske plastikpis var tænkt på. Min sæson vil være mere en godkendt, hvis Brøndby rykker ned, også selvom vi ikke skulle komme i Europa.

Åhh, hvor er det skønt at være irrationel fodboldfan.
Hehe, det sjoveste er næsten alle de BIF fans der mener det er åndsvagt at håbe andre taber end man selv vinder. Jo jo, det var jo ikke fordi de selv jublede da FCN scorede imod dem i sidste sæson, og tog et vigtigt skridt i kampen om mesterskabet. Idioter.
Det jeg dog hader mest er hvor lidt ydmyghed der har indfundet sig, de mener jo stadig at de er det vigtigste i suppen, og at det er alle andres ansvar at redde dem, og holde dem oppe...
Føj for satan.

Det sidste du skriver er muligvis det mest rigtige jeg længe har læst (y)
At man så ikke forstår den irrationalitet er en anden sag. Jeg er ikke den store Brøndbyfan, nej, men jeg er til gengæld ret stor AaB-fan, og sæsonen vil aldrig nogensinde være godkendt, hvis vi ikke kommer i Europa. Skulle brøndby så dumpe ned ovenikøbet, vil det være fint, men jeg holder trods alt mere med AaB, end jeg hader BIF.
Så før sæsonens begyndelse, der regnede du simpelthen med at AaB kvalificerede sig til europæisk fodbold?
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar