Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af MrBangDK » 17. maj 2013, 12:42

Opstilling, etc., etc.
Alle skal spille bedre, osv., etc….
Modstanderen er bla bla bla…
Måske Europæisk, hvis det flasker sig, imo, etc.,osv, bla bla bla…

.....

Opfordring til alle – KOM PÅ STADION!!

Fuck det ringe resultat i går. Vi støtter klubben i medgang og modgang. De unge drenge skal satme vide, at vi står bag dem, selvom de er nede i en bølgedal!!

Og så skal vi sige farvel til verdens bedste sportsdirektør…

Der er INGEN undskyldning for ikke at komme af sted på mandag..

Ses på lægterne – og gi’ den nu gas for helvede!!! :cheers:

/Bang
Ska' vi hak'?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af frederikshavneren » 17. maj 2013, 17:21

Selv om skuffelsen fortsat er stor over gårsdagens præstation så er det fantastisk, at vi stadigvæk har mulighed for at kvalificere os til Europa League. Hvem havde troet før sæsonstart, at vi ville være i den gunstige situation før sidste spillerunde? Jeg havde ihvertfald ikke.

Kravet er enkelt på mandag. Det er kun sejr der tæller!

Desværre skal vi endnu engang døjes med dommer Mads K. Kristoffersen :@
Han har virkelig været hård mod os, men han stopper forhåbentlig med at dømme så ensidigt til modstandernes fordel. Han har gjort skade nok...

Alle på stadion til Lynges afskedskamp, hvor vi tilmed forhåbentlig kvalificerer os til EL :aabfan:

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Klaus » 17. maj 2013, 17:28

På trods af kampen i går glæder jeg mig helt vildt. Mange havde spået vores hold en nedrykningsplads, nu kan vi i stedet spille os i Europa med en sejr i morgen. Vores unge hold har præsteret langt over forventning i denne sæson. Der vil komme udsving, og det har vi set nogle gange. Men status på sæsonen må alt andet lige være positiv, og vinder vi på mandag er den mere end godkendt. AT skulle sige farvel til Lynge burde i sig selv sikre et fyldt stadion, og nu har vi endda noget at spille for, så der burde være sæsonrekord på vej...

Huckleberry
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 75
Tilmeldt: 31. mar 2012, 16:49

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Huckleberry » 17. maj 2013, 20:19

frederikshavneren skrev: Desværre skal vi endnu engang døjes med dommer Mads K. Kristoffersen :@
DET er en decideret provokation fra DBU...

Normalt så er jeg modstander af sange om dommeren, men lige præcis på mandag, så ryger det princip.

Den mand er slet ikke i superliganiveau og bør hurtigst muligt rykkes ned

Brugeravatar
Simon
2. div
2. div
Indlæg: 249
Tilmeldt: 2. apr 2006, 21:13
Geografisk sted: 9381

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Simon » 18. maj 2013, 07:54

Jeg vil nu alligevel komme med mit bud på en start 11'er til mandagens kamp trods en stadig bitter fornemmelse i kroppen efter torsdagen lorte kamp som desværre viste at holdet er knægte og endnu ikke mænd.

Larsen
Dalsgaard - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - N. Thomsen
Helenius - Søren F.

Nu så jeg ikke selv GF kampen, men efter sigende skulle Patrick ha spillet en lortekamp (tager jeg fejl?) Så derfor glæder det mig at Ahlmann igen er fit for fight, da han har haft et kanon forår. Thelander skulle vist heller ikke ha været alt for heldig men det er småt med alternativer som mit bud er at han igen starter inde.
På midtbanen mener jeg at en Nicolaj Thomsen skal placeres og ikke Duen, da jeg generelt synes at Thomsen har været en anelse bedre og mere udfordrende end Duen. Kusk mener jeg hører til ude på den højre kant også for at give plads til Søren Frederiksen i front ved siden af Helenius. Hr. Frederiksen's spil har ikke været prangende men omvendt har han kæmpet røven ud af bukserne i modsætning til mange andre på holdet. Det kan forhåbentlig inspirerer de øvrige på holdet.
Jeg håber f***** at spillerne tager sig sammen i denne sidste kamp og viser at placeringen i toppen ikke er en tilfældighed men at holdet faktisk har potentialet til noget stort.

Èt er sikkert!! De skal i hvert fald tage sig gevaldigt sammen i forhold til Århus kampen og så er det skide lige meget om Randers har tømmermænd eller ej. Den kamp SKAL vindes så de røde kan få den placering de fortjener efter en generelt god indsats sæsonen igennem, med enkelte ups'ere.

KOM SÅ DE RØDE!!!

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Sv: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af abbifar » 18. maj 2013, 08:46

Simon skrev:Jeg vil nu alligevel komme med mit bud på en start 11'er til mandagens kamp trods en stadig bitter fornemmelse i kroppen efter torsdagen lorte kamp som desværre viste at holdet er knægte og endnu ikke mænd.

Larsen
Dalsgaard - Thelander - Lasse - Ahlmann
Kusk - Würtz - Augu - N. Thomsen
Helenius - Søren F.

Nu så jeg ikke selv GF kampen, men efter sigende skulle Patrick ha spillet en lortekamp (tager jeg fejl?) Så derfor glæder det mig at Ahlmann igen er fit for fight, da han har haft et kanon forår. Thelander skulle vist heller ikke ha været alt for heldig men det er småt med alternativer som mit bud er at han igen starter inde.
På midtbanen mener jeg at en Nicolaj Thomsen skal placeres og ikke Duen, da jeg generelt synes at Thomsen har været en anelse bedre og mere udfordrende end Duen. Kusk mener jeg hører til ude på den højre kant også for at give plads til Søren Frederiksen i front ved siden af Helenius. Hr. Frederiksen's spil har ikke været prangende men omvendt har han kæmpet røven ud af bukserne i modsætning til mange andre på holdet. Det kan forhåbentlig inspirerer de øvrige på holdet.
Jeg håber f***** at spillerne tager sig sammen i denne sidste kamp og viser at placeringen i toppen ikke er en tilfældighed men at holdet faktisk har potentialet til noget stort.

Èt er sikkert!! De skal i hvert fald tage sig gevaldigt sammen i forhold til Århus kampen og så er det skide lige meget om Randers har tømmermænd eller ej. Den kamp SKAL vindes så de røde kan få den placering de fortjener efter en generelt god indsats sæsonen igennem, med enkelte ups'ere.

KOM SÅ DE RØDE!!!
Jeg ved jeg bliver lynchet, men ikke desto mindre er jeg overbevist om, at det vil være bedre med Curth end Frederiksen. SF har spillet røvelendigt og i AGFkampen var der ikke engang fight.

Curth ind SF ud, så er jeg enig.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Sv: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 18. maj 2013, 08:52

abbifar skrev: Jeg ved jeg bliver lynchet, men ikke desto mindre er jeg overbevist om, at det vil være bedre med Curth end Frederiksen. SF har spillet røvelendigt og i AGFkampen var der ikke engang fight.

Curth ind SF ud, så er jeg enig.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Jeg er faktisk enig. Søren Fredriksen er startet rigtig godt, men det er helt naturligt der kommer et formdyk, efter så lang turneringspause som han har haft. Han har brug for sommerferien til at restituere og finde gnisten igen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Pollack2
Allstar
Allstar
Indlæg: 1253
Tilmeldt: 26. jun 2008, 23:06

Re: Sv: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Pollack2 » 18. maj 2013, 09:45

Pastorius skrev:
abbifar skrev: Jeg ved jeg bliver lynchet, men ikke desto mindre er jeg overbevist om, at det vil være bedre med Curth end Frederiksen. SF har spillet røvelendigt og i AGFkampen var der ikke engang fight.

Curth ind SF ud, så er jeg enig.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Jeg er faktisk enig. Søren Fredriksen er startet rigtig godt, men det er helt naturligt der kommer et formdyk, efter så lang turneringspause som han har haft. Han har brug for sommerferien til at restituere og finde gnisten igen.
Lige til den her kamp sidder den vigtigste mand (eller mænd) på bænken: Kent (og Kuhn) skal vise format og få sat spillerne op til den her kamp. Det er blevet til årets vigtigste kamp - og det skal der ikke være tvivl om fra første fløjt.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Sv: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Pastorius » 18. maj 2013, 10:09

Pollack2 skrev: Lige til den her kamp sidder den vigtigste mand (eller mænd) på bænken: Kent (og Kuhn) skal vise format og få sat spillerne op til den her kamp. Det er blevet til årets vigtigste kamp - og det skal der ikke være tvivl om fra første fløjt.
Det handler - selvfølgelig - ikke om motivation, men om at finde det rette spændingsniveau og den rette balance på holdet. Uanset hvor uengageret det så ud i Århus, skal ingen komme og fortælle mig at det var fordi at spillere ikke ville det nok. Jeg tror det er mere sandsynligt at de ville det for meget. Hvis motivationen ikke har været til stede, er det i hvert fald ikke noget man kan snakke sig ud af i det taktiske oplæg til næste kamp.

Jeg tror den rette opladning til den her kamp er at glemme alt om vigtigheden og bare køre på rutinerne fra en ganske almindelig kamp.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Sv: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Klaus » 18. maj 2013, 10:13

abbifar skrev:
Jeg ved jeg bliver lynchet, men ikke desto mindre er jeg overbevist om, at det vil være bedre med Curth end Frederiksen. SF har spillet røvelendigt og i AGFkampen var der ikke engang fight.

Curth ind SF ud, så er jeg enig.

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Jeg er enig. Da Curth kom på banen mod Brøndby, kom der meget mere struktur på vores spil. Det kan godt være Curth ikke er den store målmaskine, men han er fremragende som spilstation. Når man spiller bolden op på ham er der rent faktisk en chance for, at han vinder duelspillet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14826
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Sv: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Hanga » 18. maj 2013, 11:15

Pastorius skrev:
Pollack2 skrev: Lige til den her kamp sidder den vigtigste mand (eller mænd) på bænken: Kent (og Kuhn) skal vise format og få sat spillerne op til den her kamp. Det er blevet til årets vigtigste kamp - og det skal der ikke være tvivl om fra første fløjt.
Det handler - selvfølgelig - ikke om motivation, men om at finde det rette spændingsniveau og den rette balance på holdet. Uanset hvor uengageret det så ud i Århus, skal ingen komme og fortælle mig at det var fordi at spillere ikke ville det nok. Jeg tror det er mere sandsynligt at de ville det for meget. Hvis motivationen ikke har været til stede, er det i hvert fald ikke noget man kan snakke sig ud af i det taktiske oplæg til næste kamp.

Jeg tror den rette opladning til den her kamp er at glemme alt om vigtigheden og bare køre på rutinerne fra en ganske almindelig kamp.

Helt enig Pastorious, jeg nægter også at tro på, at spillerne ikke "gider" det nok. Jeg ser det som at vores unge hold blive bange for at fejle og derfor bliver en smule passive og forkrampet i spillet. Det er jo et stort pres at være et godt stykke foran med muligheden for at fucke det op, desværre er det så ved at blive til virkelighed :-(

Sendt fra min GT-I9100 med Tapatalk2
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sv: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Elscorpio » 18. maj 2013, 12:43

Håber spillerne kan overbevise mig om noget andet, men jeg frygter også vi taber denne eller kun spiller uafgjort. Vi har vist dalende formkurve og har svært ved at åbne et 11-mands forsvar(det frygter jeg lidt er Hestenes taktik)

Augo skal starte inde sammen med Würtz i mangel af bedre.

Håber Thelander og Lasse kan holde stand. Bliver Ahlmann klar?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af AllanPedersen » 18. maj 2013, 14:07

vi får røv og taber europa league pladsen

måske er jeg sortseer men de første billeder fra karnevalet er allerede tikket ind fra AaB spillerne

de er jo pisse ligeglade.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af frederikshavneren » 18. maj 2013, 14:25

AllanPedersen skrev:vi får røv og taber europa league pladsen

måske er jeg sortseer men de første billeder fra karnevalet er allerede tikket ind fra AaB spillerne

de er jo pisse ligeglade.
Nemt bliver det ikke, men det kan godt få stor betydning at Randers allerede har sikret sig bronze. Det har de sikkert fejret godt og grundigt, der bør være kæmpe motivationsforskel til kampen. Jeg tror at det lykkes at vinde på mandag.

Mht. resten af dit indlæg... come on. Der var karnevalsoptog i går aftes med professionelle karnevalsgrupper. Forventer du at spillerne skal sidde hjemme og bruge det meste af dagen på, at studere Nicolaj Brock Madsens hovedstødsteknik, Borrings løbemønstre og Kellers store løbepensum mv?

Det kan være rigtig godt at tænke på noget andet, end den ultravigtige kamp på mandag.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Buzz Killington » 18. maj 2013, 15:15

AllanPedersen skrev:vi får røv og taber europa league pladsen

måske er jeg sortseer men de første billeder fra karnevalet er allerede tikket ind fra AaB spillerne

de er jo pisse ligeglade.
Kan du ikke lige uddybe forbindelsen med at kigge karneval og ikke være motiveret i morgen, til de af os der ikke lige fatter det.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af MrBangDK » 18. maj 2013, 17:50

AllanPedersen skrev:vi får røv og taber europa league pladsen

måske er jeg sortseer men de første billeder fra karnevalet er allerede tikket ind fra AaB spillerne

de er jo pisse ligeglade.
Måske????

Du er debatsidens STØRSTE sortseer!
Ska' vi hak'?

FCM
Landshold
Landshold
Indlæg: 834
Tilmeldt: 3. feb 2007, 09:45

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af FCM » 18. maj 2013, 18:08

Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3270
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Brodernumsi » 18. maj 2013, 18:35

FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Er du uenig i det Lynge har sagt om den sag? Synes du det er iorden at stille med et B-hold i ligaen i de sidste runder, fordi man enten ikke kan nå noget, eller har vundet det man skal? Men når det er sagt, skulle det ikke undre mig om Randers stillede med et B-hold, de har tidligere vist sig at være uden moral.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9618
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af Buzz Killington » 18. maj 2013, 18:35

FCM skrev:Glæder mig til at se Lynge brokke sig, hvis Randers ikke stiller i stærkeste. Det må han jo nødvendigvis skulle gøre, når han nu brokkede sig over FCK. Jeg er i øvrigt enig med ham, men er spændt på at se, om udtalelserne er helt så skarpe, når han eget hold drager fordel.
Hvad ville det dog i din verden betyde hvis han ikke gjorde? Og dertil, hvorfor må han "jo nødvendigvis skulle gøre" det? Kan du selv motivere den samme mængde vrede hvis naboens traktor bliver stjålet sammenlignet med hvis det var din egen? Et fjollet argument fra en fjollet person.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10757
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kamptråd: AaB - Randers mandag d. 20 maj kl. 17.00

Indlæg af jonas386 » 18. maj 2013, 18:52

Det er jo naturligvis fordi FCM kan drage fordel af en Randers sejr Kent gerne vil vide det.
I øvrigt er der jo ikke noget i vejen med at spare en spiller eller 2 de sidste par kampe hvis man har vundet, men at spille med 2-3 normale startere, en 3. målmand og ellers bare køre den fuldt ud med reserver synes jeg ikke er i orden. Da AaB blev mestre i 2008 håbede jeg på at se Ronnie Schwartz i de sidste par kampe da han skulle være et stort talent. Hamrén stillede mere eller mindre stærkeste opstilling i de sidste par kampe. Dengang syntes jeg det virkede mærkeligt for det var da en oplagt chance at smide en eller 2 unge spillere ind, men i dag kan jeg godt se det er arrogant og egentlig ikke i orden overfor resten af ligaen. Nu kan man sige Randers kampen var lidt ligegyldig da vi alligevel selv tabte, og så vigtigt er det heller ikke om man bliver 3'er eller 4'er. Problemet er for mig at det ligesågodt kunne have været en bundkamp hvor en evt nedrykker skulle have været fundet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar