AaB og billet priser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB og billet priser

Indlæg af jernskjorten » 21. mar 2014, 16:08

AllanPedersen skrev:(...) I nægter post efter post at forholde jer til, vi er dem der adskiller os fra resten af ligaen på priserne.(...)
Hvor har du det fra - at vi er de dyreste i Superligaen? Jeg kan simpelthen ikke finde det.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AaB og billet priser

Indlæg af sulakvelidze » 21. mar 2014, 16:20

AllanPedersen skrev:sulakvelidze: Det er jeg helt uenig i det sidste du skriver,

Vi kan ikke.. skabe 11.000 loyale AaB fans der betaler ved kasse 1 hvergang selvom vi er danmarks dyreste
Og det handler på ingen måde om vores brand, men om vores by størrelse.

Hvis vi skal have et næsten fyldt stadion hvergang.. så SKAL vi have fat i det som man i spil branchen kalder
'the casual gamer'
Vi skal have fat i børnefamilie, og de er ikke loyalister.. de sætter sig ned lørdag aften og siger 'hvad skal vi lave i morgen'
Og der er prisen en kæmpe faktor.

Og det komiske er, du kan se hvem der har børn i den her debattråd, for de giver mig ret i det.
Der er ikke base til kun at satse på hardcore fans, og det er det du forsøger at satse på når du snakker helheds oplevelser.
Hvad end så du i virkeligheden mener med det? for det er stadig bare en fodbold kamp, som nede i FCM hvor det koster 40kr mindre.
Nu lægger du ord i munden på mig. Jeg har intet sted argumenteret for kun at satse på hardcorefans, og den holdning har jeg slet ikke. Som sagt synes jeg også, at prisen er for høj, og jeg kan i virkeligheden slet ikke se, hvor vi er så uenige, som du får det til at lyde. Min indvending er kun, at jeg tror på større effekt af et løft af den ringe service end på en beskeden nedsættelse af prisen. Hvis prisen for alvor skal lokke mange flere på stadion, skal den sænkes drastisk, og det er et sats, jeg ikke er vild med.

Jeg er tilhænger af mellemvejen: sænkning af priserne til et spiseligt niveau (gerne med en form for børnerabat) og et markant løft af serviceniveauet til gavn for totaloplevelsen.

Og dette er, hvad jeg mener med totaloplevelse: Det skal være en god oplevelse at komme på stadion, og man skal ikke gå derfra med frustration over at have stået lang tid i kø for at komme ind, for at købe øl og pølser eller for at komme ud igen. Lige som man heller ikke skal føle sig udnyttet, når man er så venlig at bruge sin egen printer på at trykke billetten. Den slags giver sure kunder, hvor de i stedet burde have været glade, og hvis man kan undgå det, behøver man ikke sænker sine prinser i stil med OB. Mindre kan gøre det.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 21. mar 2014, 16:22

Pastorius skrev:
astonvilla skrev: Jeg har netop haft en debat med en kollega over frokosten om samme. Vi er begge sæsonkortindehavere og han mener det er at pisse på os at sætte prisen ned/gratis adgang. Jeg kunne ikke være mere uenig! Som awnaw vil jeg da klart foretrække et fyldt stadion til hver en tid.
Fortæl ham at man kan kende størrelsen på et menneskes format, på størrelsen af de ting han brokker sig over.
(Den bliver nok også hård at sluge for debatsiden)
Billede

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB og billet priser

Indlæg af 12mand » 21. mar 2014, 17:36

1250,- for sæsonkort til vest (med A-S-C rabat) synes jeg sgu er en fair pris. næste sæson giver det en pris på ca 75,- hvis man kommer til alle kampe.
med hensyn til kampen mod horsens, synes jeg det er fint at sælge billetterne til 50,- gratis adgang, vil os være fint, bare jeg er sikret min plads på vest med sæsonkortet.
den gratis kamp mod horsens, kommer vel bare over på ens sæsonkort?!
lynge er gud!

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB og billet priser

Indlæg af doukas » 21. mar 2014, 17:40

Poker-One-Kenobi skrev:
Pastorius skrev:
astonvilla skrev: Jeg har netop haft en debat med en kollega over frokosten om samme. Vi er begge sæsonkortindehavere og han mener det er at pisse på os at sætte prisen ned/gratis adgang. Jeg kunne ikke være mere uenig! Som awnaw vil jeg da klart foretrække et fyldt stadion til hver en tid.
Fortæl ham at man kan kende størrelsen på et menneskes format, på størrelsen af de ting han brokker sig over.
(Den bliver nok også hård at sluge for debatsiden)
Billede
Er det Pastorius der sidde oppe på den høje hest?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB og billet priser

Indlæg af frederikshavneren » 21. mar 2014, 17:40

12mand skrev:1250,- for sæsonkort til vest (med A-S-C rabat) synes jeg sgu er en fair pris. næste sæson giver det en pris på ca 75,- hvis man kommer til alle kampe.
med hensyn til kampen mod horsens, synes jeg det er fint at sælge billetterne til 50,- gratis adgang, vil os være fint, bare jeg er sikret min plads på vest med sæsonkortet.
den gratis kamp mod horsens, kommer vel bare over på ens sæsonkort?!
Ja kampen er automatisk lagt ind på sæsonkortet. Du skal bare scanne kortet ved indgangen, som til en normal suppe kamp.

Billetsalget til returkampen mod Horsens åbnes næste fredag d. 28. marts.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Pastorius » 21. mar 2014, 17:41

doukas skrev:
Poker-One-Kenobi skrev:
Pastorius skrev:
astonvilla skrev: Jeg har netop haft en debat med en kollega over frokosten om samme. Vi er begge sæsonkortindehavere og han mener det er at pisse på os at sætte prisen ned/gratis adgang. Jeg kunne ikke være mere uenig! Som awnaw vil jeg da klart foretrække et fyldt stadion til hver en tid.
Fortæl ham at man kan kende størrelsen på et menneskes format, på størrelsen af de ting han brokker sig over.
(Den bliver nok også hård at sluge for debatsiden)
Billede
Er det Pastorius der sidde oppe på den høje hest?
Det er ikke en høj hest - det er en kæphest, og jeg rider den hårdt :-)
Med venlig Hilsen
--
Robert

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB og billet priser

Indlæg af 12mand » 21. mar 2014, 17:45

frederikshavneren skrev:
12mand skrev:1250,- for sæsonkort til vest (med A-S-C rabat) synes jeg sgu er en fair pris. næste sæson giver det en pris på ca 75,- hvis man kommer til alle kampe.
med hensyn til kampen mod horsens, synes jeg det er fint at sælge billetterne til 50,- gratis adgang, vil os være fint, bare jeg er sikret min plads på vest med sæsonkortet.
den gratis kamp mod horsens, kommer vel bare over på ens sæsonkort?!
Ja kampen er automatisk lagt ind på sæsonkortet. Du skal bare scanne kortet ved indgangen, som til en normal suppe kamp.

Billetsalget til returkampen mod Horsens åbnes næste fredag d. 28. marts.
jeg forstår satme ikke man ikke allerede åbner for salget nu. får vi et god resultat på søndag, kan det jo godt være folk hellere vil ofre den 50,- for at se kampen, eller hva det kommer til at koste.
lynge er gud!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB og billet priser

Indlæg af AllanPedersen » 22. mar 2014, 10:54

jernskjorten skrev:
AllanPedersen skrev:(...) I nægter post efter post at forholde jer til, vi er dem der adskiller os fra resten af ligaen på priserne.(...)
Hvor har du det fra - at vi er de dyreste i Superligaen? Jeg kan simpelthen ikke finde det.
Hvordan finder ud ud af hvad der er dyreste? Fårup Sommerland, Djus Sommerland, Eller bonbon land?
Det er meget simpelt du... jeg har været inde og ville bestille billet til næste hjemmekamp på alle stadions

havde ligefrem en grafik med de jyske hvis du går et par sider tilbage i denne tråd.
På alle stadions valgte jeg næste hjemmebane kamp på midten på langsiden

Du kan jo selv tjekke det, tager dig måske 10 minutter at gå på de forskellige sider
standard prisen i klubberne er 115 -> 120 ... med os som topscorer med de 155kr
Der er godt nok 1.. afsnit hos FCK der er lige så dyre som os.

Tilgengæld har de som alle de andre klubber 50% på børn, på alle tribuner
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB og billet priser

Indlæg af FlæskeFrank » 23. mar 2014, 09:35

Hvis de tal passer, så må alle da være imponeret over vores tilskuergennemsnit.

Iøvrigt bør de hysteriske, nok lige se, hvem vi mangler hjemme. FCK, BIF, AGF og Randers. Det er mange tilskuere, som mangler i regnestykket. Vi kan godt ende med at stige ca. 1000 i tilskuersnit inden sæsonen er omme
- FlæskeFrank

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: AaB og billet priser

Indlæg af 12mand » 27. mar 2014, 13:06

nogen der ved om kan købe billetter med studie rabat, ved at dukke op ude ved stadion??
og nogen der ved hvad han hedder ham man kan skrive til, der står for billetter der ude??
lynge er gud!

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: AaB og billet priser

Indlæg af AabMaster » 28. mar 2014, 08:39

12mand skrev:nogen der ved om kan købe billetter med studie rabat, ved at dukke op ude ved stadion??
og nogen der ved hvad han hedder ham man kan skrive til, der står for billetter der ude??
Det kan du stadig. Brugte det selv til sidste hjemmekamp. :aabfan:
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB og billet priser

Indlæg af frederikshavneren » 28. mar 2014, 13:10

Spændende hvor mange der dukker op til returkampen i pokalsemifinalen mod Horsens. Skal love for at AaB har dumpet priserne. Billetterne koster kun 30 kr. på webshoppen (50 kr. inkl. gebyr). Der er jo også gratis adgang for sæsonkortholdere.
Alle på stadion!

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB og billet priser

Indlæg af astonvilla » 28. mar 2014, 16:12

Nu kan man fanme ikke bruge sine billetkoder (tilknyttet sæsonkortet) til pokalkampen mod Horsens!

Jeg synes efterhånden det er så ubegribeligt amatøragtigt det billetsystem de kører. Så ringe mand :@
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3827
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Gentleman Finn » 28. mar 2014, 17:09

astonvilla skrev:Nu kan man fanme ikke bruge sine billetkoder (tilknyttet sæsonkortet) til pokalkampen mod Horsens!

Jeg synes efterhånden det er så ubegribeligt amatøragtigt det billetsystem de kører. Så ringe mand :@
Jeg troede de blev lagt automatisk ind på mit sæsonkort.
AaB skrev: Som sæsonkortholder i AaB har du gratis adgang til sidstnævnte kamp. Har du sæsonkort til siddeplads gælder adgangen til din normale faste plads. Opgøret er lagt ind på dit sæsonkort, så du skal blot møde op og scanne dit kort ved indgangen som til en normal Superliga-kamp.
Den besked fik jeg via mail.

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB og billet priser

Indlæg af astonvilla » 28. mar 2014, 19:02

Gentleman Finn skrev:
astonvilla skrev:Nu kan man fanme ikke bruge sine billetkoder (tilknyttet sæsonkortet) til pokalkampen mod Horsens!

Jeg synes efterhånden det er så ubegribeligt amatøragtigt det billetsystem de kører. Så ringe mand :@
Jeg troede de blev lagt automatisk ind på mit sæsonkort.
AaB skrev: Som sæsonkortholder i AaB har du gratis adgang til sidstnævnte kamp. Har du sæsonkort til siddeplads gælder adgangen til din normale faste plads. Opgøret er lagt ind på dit sæsonkort, så du skal blot møde op og scanne dit kort ved indgangen som til en normal Superliga-kamp.
Den besked fik jeg via mail.
Ja, men jeg ville bestille en ekstra billet via vores billetkoder (vi har 2 per sæson) til kampen. Det kan man pludseligt ikke. "Forbud'et" gælder ellers kun mod FCK og BIF. Jeg har skrevet en rasende mail derud. Det er stort set hver gang der er noget med de billetter. Gad vide hvor mange kunder de mister på den konto.
Bienvenu Bassogog!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB og billet priser

Indlæg af hje1980 » 28. mar 2014, 19:41

Der står vel heller ingen steder at billetkoderne virker til Europæiske kampe heller...?
Det er vel underforstået at køber man sæsonkort til SUPERLIGAEN så virker billetkoderne kun hertil (pånær de 2 VIASAT skabte storklubber)...

At der så er en BONUS ved sæsonkortet at det giver adgang til hjemmekampe i pokalen skal du da kun være glad for...

wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: AaB og billet priser

Indlæg af wohlers » 28. mar 2014, 19:48

Billetprisen er 30 kr. til denne kamp! Stop nu det brok og støt holdet i stedet for... :thumbsup:

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB og billet priser

Indlæg af doukas » 28. mar 2014, 20:39

astonvilla skrev:
Gentleman Finn skrev:
astonvilla skrev:Nu kan man fanme ikke bruge sine billetkoder (tilknyttet sæsonkortet) til pokalkampen mod Horsens!

Jeg synes efterhånden det er så ubegribeligt amatøragtigt det billetsystem de kører. Så ringe mand :@
Jeg troede de blev lagt automatisk ind på mit sæsonkort.
AaB skrev: Som sæsonkortholder i AaB har du gratis adgang til sidstnævnte kamp. Har du sæsonkort til siddeplads gælder adgangen til din normale faste plads. Opgøret er lagt ind på dit sæsonkort, så du skal blot møde op og scanne dit kort ved indgangen som til en normal Superliga-kamp.
Den besked fik jeg via mail.
Ja, men jeg ville bestille en ekstra billet via vores billetkoder (vi har 2 per sæson) til kampen. Det kan man pludseligt ikke. "Forbud'et" gælder ellers kun mod FCK og BIF. Jeg har skrevet en rasende mail derud. Det er stort set hver gang der er noget med de billetter. Gad vide hvor mange kunder de mister på den konto.
Har ellers bestilt billet til både FCK og Brøndby via sæsonkort-koder uden problemer. Gjorde det dog i god tid
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB og billet priser

Indlæg af MrBangDK » 31. mar 2014, 13:56

50kr. inkl gebyr til pokalsemifinalen!!
Ska' vi hak'?

Besvar