AaB og billet priser

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: AaB og billet priser

Indlæg af wohlers » 31. mar 2014, 14:21

30 kr. når du får billetten sat ind på dit AaB-kort...

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1629
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Erasmus Montanus » 31. mar 2014, 14:49

Kan ikke se den, da jeg opholder mig i udlandet på daværende tidspunkt, men jeg kunne forestille mig, at der bliver brugt en del reserver til kampen, så den bliver noget mere spændende end som så. Horsens sparer vel også en del spillere, da de er midt i en svær oprykningskamp.

Nå, men det er et rigtigt flot initiativ med den lave pris. Der skal nok blive fyldt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AaB og billet priser

Indlæg af sulakvelidze » 10. apr 2014, 16:19

Der var 5.283 tilskuere til pokalsemifinalen i går. Og det var på trods af en total dumpning af prisen, gratis adgang for sæsonkortholdere og et AaB-hold med flere friske triumfer i bagagen. Det viser vist meget godt, at det er farligt at sænke prisen OB-style. Fodboldfolket ved godt, hvad de går efter, og de betaler hellere meget for en interessant vare end lidt for en kamp, der er afgjort. Argumentet om, at lave priser i sig selv er en tilskuermagnet holder i hvert fald ikke.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10657
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB og billet priser

Indlæg af jonas386 » 10. apr 2014, 16:39

sulakvelidze skrev:Der var 5.283 tilskuere til pokalsemifinalen i går. Og det var på trods af en total dumpning af prisen, gratis adgang for sæsonkortholdere og et AaB-hold med flere friske triumfer i bagagen. Det viser vist meget godt, at det er farligt at sænke prisen OB-style. Fodboldfolket ved godt, hvad de går efter, og de betaler hellere meget for en interessant vare end lidt for en kamp, der er afgjort. Argumentet om, at lave priser i sig selv er en tilskuermagnet holder i hvert fald ikke.
Det handler vel også om at det var en ret ligegyldig kamp. Vi var videre, og pokalfodbold giver sjældent specielt høje tal. Selvfølgelig vil folk gerne betale mere når kampen er interessant, det giver lidt sig selv. Ikke at jeg er uenig i hvad du siger, men jeg synes ikke kampen fra igår var det bedste eksempel.

5200 synes jeg iøvrigt er ret pænt, omstændighederne taget i betragtning.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. apr 2014, 17:02

Det var et imponerende tilskuertal igår, alt taget i betragtning.
Forholdsvis ligegyldig kamp, dårligt tidspunkt, koldt. Jeg synes det er rigtig flot at der kommer 5000 tilskuere. Til alm pris var der kun kommet det halve. AaB så rigtigt i at dumpe prisen.

Men ja, prisen er ikke alt-afgørende for om folk kommer eller ej. Den har noget at sige men der er mange andre faktorer der har større betydning.
Janteloven eksisterer IKKE!

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1566
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AaB og billet priser

Indlæg af dyhrmaN » 10. apr 2014, 17:08

Jeg har ihvertfald lige købt billetter til AGF-kampen uden nogen form for hensyn til, hvad de kostede :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
Kaare Sagan Larsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 696
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:14

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Kaare Sagan Larsen » 10. apr 2014, 17:10

Køllen I Møllen skrev:Det var et imponerende tilskuertal igår, alt taget i betragtning.
Forholdsvis ligegyldig kamp, dårligt tidspunkt, koldt. Jeg synes det er rigtig flot at der kommer 5000 tilskuere. Til alm pris var der kun kommet det halve. AaB så rigtigt i at dumpe prisen.

Men ja, prisen er ikke alt-afgørende for om folk kommer eller ej. Den har noget at sige men der er mange andre faktorer der har større betydning.
Gjorde de? Det kommer jo an på hvad de havde fået ind af ekstra billetindtægter m.m.. Husk at mange af dem der mødte op, formentlig har sæsonkort, så der har der ikke været nogen indtægt.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Køllen I Møllen » 10. apr 2014, 17:14

Kaare Sagan Larsen skrev:
Køllen I Møllen skrev:Det var et imponerende tilskuertal igår, alt taget i betragtning.
Forholdsvis ligegyldig kamp, dårligt tidspunkt, koldt. Jeg synes det er rigtig flot at der kommer 5000 tilskuere. Til alm pris var der kun kommet det halve. AaB så rigtigt i at dumpe prisen.

Men ja, prisen er ikke alt-afgørende for om folk kommer eller ej. Den har noget at sige men der er mange andre faktorer der har større betydning.
Gjorde de? Det kommer jo an på hvad de havde fået ind af ekstra billetindtægter m.m.. Husk at mange af dem der mødte op, formentlig har sæsonkort, så der har der ikke været nogen indtægt.
Jeg er ret sikker på at der var kommet meget begrænset med fuldt betalende tilskuere igår hvis der havde været fuld pris. Men det finder vi jo aldrig ud af.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Kaare Sagan Larsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 696
Tilmeldt: 7. jul 2005, 10:14

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Kaare Sagan Larsen » 11. apr 2014, 03:24

Køllen I Møllen skrev:Jeg er ret sikker på at der var kommet meget begrænset med fuldt betalende tilskuere igår hvis der havde været fuld pris. Men det finder vi jo aldrig ud af.
Men de havde så betalt fuld pris.

Nej, vi finder aldrig ud af det, så derfor er det lettere dumt at sige, at det var en god ting at priserne var sat så lavt.

Ib 4 ever
Miniput
Miniput
Indlæg: 2
Tilmeldt: 17. sep 2012, 20:20
Favoritspiller: Ib Simonsen

Re: AaB og billet priser

Indlæg af Ib 4 ever » 11. apr 2014, 12:36

Jeg havde min søn på 8 år med, det var ikke kommet til fuld pris, dette gælder også en af min kammerater, som jeg sidder med på stadion, dog en datter ;) Vi har begge sæsonkort til siddeplads og snakker tit om at det er dyrt (og besværligt) at have vores børn med på stadion

seamann

Re: AaB og billet priser

Indlæg af seamann » 11. apr 2014, 12:38

Ib 4 ever skrev:Jeg havde min søn på 8 år med, det var ikke kommet til fuld pris, dette gælder også en af min kammerater, som jeg sidder med på stadion, dog en datter ;) Vi har begge sæsonkort til siddeplads og snakker tit om at det er dyrt (og besværligt) at have vores børn med på stadion
Enig. De nuværende priser holder i stor stil børn væk fra stadion.

Besvar