Gaarde i Tipsbladet

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Gaarde i Tipsbladet

Indlæg af Califfen » 27. sep 2016, 15:14

FIDEL skrev:
jernskjorten skrev:
FIDEL skrev:10-minutters gang fra stadion er altså også langt og slet slet ikke normalt i foboldverdenen. Se bare de andre stadions i dk...
Undskyld mig, men hvad er det da for noget pjokværk? Folk kan vade rundt i timevis i Aalborg, Hjørring eller Frederikshavn hver lørdag formiddag, men en gåtur på 10 minutter på vej til bold slår os ud?
Og hvor er disse fantastiske stadions i DK ud over pløjemarken i Ikast, der til gengæld går totalt i hårdknude, når man skal derfra? I Randers, Silkeborg, Viborg, Slagelse, Horsens og Brøndby - edit: og Århus ikke mindst! - har jeg parkeret i samme afstand fra stadion og tage en gåtur de sidste kilometer til stadion.

Jeg kan sagtens gå i 10 min. og mere til MEN det skriger til himlen, at stadion IKKE er et hverken flot eller indbydende sadion at se eller være på under en kamp. Parkeringspladser er der dælme ikke mange af, og det er jo meget heldigt, at der ikke kommer særligt mange mennesker på Aalborg stadion så.
Stadion utilstrækkelighed går meget godt i tråd med en klub, der ikke er så stærke til at tjene penge, hverken kommercielt eller ved spillersalg.
AaB-produktet er simpelthen for kedeligt.
Folk er bare ikke smarte nok.
Der er masser af muligheder for at parkere på fx Skydebanevej og dertilhørende sideveje ud af mod Travbanen. Og det tager heller ikke mere end 10-15 minutter at gå ude fra Travbanen af. Stram op.

Besvar