Silkeborg - AaB (træningskamp)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
BBS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:50
Favoritspiller: Dennis Marshall
Geografisk sted: Midtbyen

Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af BBS » 11. jul 2013, 22:15

Hvis der er oprettet en anden tråd om emnet, så må admin meget gerne lukke denne.

Vil blot informere om at kampen ifølge Sofabold.dk bliver vist på kanalsport.dk fra kl 12:45 i morgen.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Meelsen » 11. jul 2013, 22:23

Tak for info.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Peter A. » 12. jul 2013, 10:30

Startopstillinger mv. kan ses her: http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013/07/AaB" onclick="window.open(this.href);return false;’s-startopstilling-mod-silkeborg.aspx
Hey AaB!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Eksil » 12. jul 2013, 10:33

Peter A. skrev:Startopstillinger mv. kan ses her: http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013/07/AaB" onclick="window.open(this.href);return false;’s-startopstilling-mod-silkeborg.aspx
Nicolai Larsen

Henrik Dalsgaard – Rasmus Thelander – Lasse Nielsen – Jakob Ahlmann

Anders Due – Rasmus Würtz – Thomas Augustinussen – Nicolaj Thomsen

Kasper Kusk – Jeppe Curth


Det ligner formationen til Geogien - Curth som første angriber (suk) og Kusk som hængene, lidt som Lucas Andersen spillede.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af frederikshavneren » 12. jul 2013, 10:36

Line up:

Larsen
Dalsgaard - Lasse - Thelander - Ahlmann
Thomsen - Augu - Würtz - Due
Kusk - Curth

KEP sidder over pga. en mindre skade. Håber ikke at de gambler ved at bruge Kusk fra start, men det er interessant hvis Kusk skal spille i en fri rolle.

Bortset fra at KEP erstatter Thelander så blir dette nok startopstillingen næste torsdag i Tbilisi. Tror ikke at SF har imponeret i sæsonoptakten, men det har Curth heller ikke. Hvis der hentes en god angriber så ser holdet fornuftigt ud.

Brugeravatar
budo
Superliga
Superliga
Indlæg: 645
Tilmeldt: 26. nov 2007, 14:28

Re: Sv: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af budo » 12. jul 2013, 10:53

Uha, hvor ser vores offensiv tynd ud, med det hold kort :( Der er lige pludselig kommet et enormt pres på Kusk, vi må håbe han kan leve op til det, men jeg er langt fra tryg ved det.
"At komme hjem til det her - og jeg mener virkelig hjem, for AaB er min klub - det er helt fantastisk." - Rizzi efter pokaltriumfen

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af 12mand » 12. jul 2013, 11:10

FFS! sæt sgu da søren på toppen, og curth helt ud. han beviser jo gang på gang, at han ikke har niveau.
nu må han hellere end gerne modbevise mig, og banke 3-4 kasser ind mod silkeborg og dila gori. tror bare desværre ikke på det.
lynge er gud!

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2873
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Eksil » 12. jul 2013, 11:19

12mand skrev:FFS! sæt sgu da søren på toppen, og curth helt ud. han beviser jo gang på gang, at han ikke har niveau.
nu må han hellere end gerne modbevise mig, og banke 3-4 kasser ind mod silkeborg og dila gori. tror bare desværre ikke på det.
Det handler lidt om hvordan vi vil spille den op. Curth er bedre til at hold fast i den, hvilket kunne tyde på lange bolde op og så bygge op. Søren Frederiksen har mere speed, hvilket passer bedre med kontraangreb.

Uffe
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 12. jul 2005, 22:23
Geografisk sted: 8220 Brabrand

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Uffe » 12. jul 2013, 11:31

frederikshavneren skrev: Tror ikke at SF har imponeret i sæsonoptakten, men det har Curth heller ikke.
Så du tror ikke SF har imponeret, men du ved, at Curth ikke har....

Uden at skulle gøre mig klog på præstationerne til træning, så synes jeg godt nok der er meget unuanceret og måske frem for alt ukonstruktiv Curth-brok her inde: Ja, Curth scorer absolut ikke som han gjorde en gang, men det behøver man vel ikke fremhæve igen og igen og igen? Medmindre selvfølgelig man mener trænerteamet læser med og til sidst overgiver sig. :)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Køllen I Møllen » 12. jul 2013, 12:36

Eksil skrev:
12mand skrev:FFS! sæt sgu da søren på toppen, og curth helt ud. han beviser jo gang på gang, at han ikke har niveau.
nu må han hellere end gerne modbevise mig, og banke 3-4 kasser ind mod silkeborg og dila gori. tror bare desværre ikke på det.
Det handler lidt om hvordan vi vil spille den op. Curth er bedre til at hold fast i den, hvilket kunne tyde på lange bolde op og så bygge op. Søren Frederiksen har mere speed, hvilket passer bedre med kontraangreb.
Det er en myte at Curth skulle være god til at holde fast i bolden.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Funky » 12. jul 2013, 12:49

Køllen I Møllen skrev: Det er en myte at Curth skulle være god til at holde fast i bolden.
Ikke ud fra de kampe, jeg har set med ham.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Holm-o1
Allstar
Allstar
Indlæg: 2125
Tilmeldt: 9. apr 2007, 21:43

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Holm-o1 » 12. jul 2013, 13:03

PK istedet for Augo.
..

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. jul 2013, 13:05

PK erstatter Augo fra start. Satme skadesplaget.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af slammer » 12. jul 2013, 13:10

Lagger Jeres stream også?

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Søgaard » 12. jul 2013, 13:14

slammer skrev:Lagger Jeres stream også?
Nej, kører fint. Måske du har gang i for meget på nettet samtidig. Den lagger lidt, hvis jeg loader andre sider.

Stor hovedchance til Curth på indlæg fra Dalsgaard. Fint at se han kan komme frem til dem, men han skal være skarpere. Og nu et halvsløjt skud med venstreskøjten. Kom nu Curth.
Aalborg BK 1885!

slammer
2. div
2. div
Indlæg: 137
Tilmeldt: 24. nov 2005, 11:21
Geografisk sted: Malmø

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af slammer » 12. jul 2013, 13:19

Søgaard skrev:
slammer skrev:Lagger Jeres stream også?
Nej, kører fint. Måske du har gang i for meget på nettet samtidig. Den lagger lidt, hvis jeg loader andre sider.

Stor hovedchance til Curth på indlæg fra Dalsgaard. Fint at se han kan komme frem til dem, men han skal være skarpere. Og nu et halvsløjt skud med venstreskøjten. Kom nu Curth.
Det hjalp da jeg skiftede fra explorer til chrome. Har 100/100 fiber, så burde have styrken :-)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Funky » 12. jul 2013, 13:21

Søgaard skrev:
slammer skrev:Lagger Jeres stream også?
Nej, kører fint. Måske du har gang i for meget på nettet samtidig. Den lagger lidt, hvis jeg loader andre sider.

Stor hovedchance til Curth på indlæg fra Dalsgaard. Fint at se han kan komme frem til dem, men han skal være skarpere. Og nu et halvsløjt skud med venstreskøjten. Kom nu Curth.
Lidt noget planløst sparkeri de første 20 minutter. Kusk ER bare ikke angriber, og vi fanger ikke nok på midtbanen - som heller ikke skiller sig særlig godt af med bolden når vi endelig har den... Jeg er ikke overbevist om 4-4-2 systemets lyksageligheder.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Søgaard » 12. jul 2013, 13:22

slammer skrev:
Søgaard skrev:
slammer skrev:Lagger Jeres stream også?
Nej, kører fint. Måske du har gang i for meget på nettet samtidig. Den lagger lidt, hvis jeg loader andre sider.

Stor hovedchance til Curth på indlæg fra Dalsgaard. Fint at se han kan komme frem til dem, men han skal være skarpere. Og nu et halvsløjt skud med venstreskøjten. Kom nu Curth.
Det hjalp da jeg skiftede fra explorer til chrome. Har 100/100 fiber, så burde have styrken :-)
Ja, de forskellige browsere kan godt spille ind.

On topic: Ser de ikke lidt sløje ud, spillerne? Der er ikke meget speed og vilje. De står noget kun stationært. Har de trænet hårdt de seneste par dage?
Aalborg BK 1885!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af frederikshavneren » 12. jul 2013, 13:26

AaB spiller altid elendigt i Silkeborg. Denne kamp er ingen undtagelse.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Silkeborg - AaB (træningskamp)

Indlæg af Erasmus Montanus » 12. jul 2013, 13:27

Håber ikke Augos skade er alvorlig, for så mangler vi jo både Augo og Würtz mod FCK. Det lyder ikke rart. Ingen angriber med mål i støvlerne og ingen defensiv midtbane.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Besvar