Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af MrBangDK » 17. jul 2013, 20:18

Forskellen på den gang og nu er bare ikke sammenlignelig!

Da turene blev arrangeret tilbage i de gyldne dage, var vi i gruppespil i CL og videre i Euro League. Der var en kæmpe organisation i AaB, som ikke længere er der. Så vidt jeg husker var der også et eksternt bureau inde over organiseringen af flyturene, hvilket der sikkert ikke er i dag.

Alt bliver så simpelt, når det ordnes på debatsiden. Og når det ikke lige går som debattørerne forventer, så er det bare SÅ ringe af AaB.
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af 634 » 17. jul 2013, 20:28

MrBangDK skrev:Forskellen på den gang og nu er bare ikke sammenlignelig!

Da turene blev arrangeret tilbage i de gyldne dage, var vi i gruppespil i CL og videre i Euro League. Der var en kæmpe organisation i AaB, som ikke længere er der. Så vidt jeg husker var der også et eksternt bureau inde over organiseringen af flyturene, hvilket der sikkert ikke er i dag.

Alt bliver så simpelt, når det ordnes på debatsiden. Og når det ikke lige går som debattørerne forventer, så er det bare SÅ ringe af AaB.
Det kan godt være du har ret, men er det ikke bare sådan at hvis der er hen imod 150 personer som gerne vil rejse fra Danmark til kampen i Tbilisi er det billigst og på alle måder mest rigtigt at chartre et fly til en samlet rejse?
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Køllen I Møllen » 17. jul 2013, 20:35

634 skrev:
MrBangDK skrev:Forskellen på den gang og nu er bare ikke sammenlignelig!

Da turene blev arrangeret tilbage i de gyldne dage, var vi i gruppespil i CL og videre i Euro League. Der var en kæmpe organisation i AaB, som ikke længere er der. Så vidt jeg husker var der også et eksternt bureau inde over organiseringen af flyturene, hvilket der sikkert ikke er i dag.

Alt bliver så simpelt, når det ordnes på debatsiden. Og når det ikke lige går som debattørerne forventer, så er det bare SÅ ringe af AaB.
Det kan godt være du har ret, men er det ikke bare sådan at hvis der er hen imod 150 personer som gerne vil rejse fra Danmark til kampen i Tbilisi er det billigst og på alle måder mest rigtigt at chartre et fly til en samlet rejse?
Lad nu være med det klynkeri. Det er AaB der booker et fly fordi de skal til Georgien. De skal ikke lege rejsearrangør for debatsidens folk. Det skal de ikke bruge tid på. AaB skal koncentrere sig om at få spillere og alle omkring holdet afsted og så kan de invitere sponosrer mm med som de lyster. Andre der har lyst kan da selv rejse derned. Jeg synes efterhånden det er ved at være lettere pinligt med alle disse brokkerier over hvorfor fans ikke kan komme med...

Dette er ikke specielt med adresse til dig men nu fik du lige mit bæger til at flyde over :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af 634 » 17. jul 2013, 21:10

Køllen I Møllen skrev:
634 skrev:
MrBangDK skrev:Forskellen på den gang og nu er bare ikke sammenlignelig!

Da turene blev arrangeret tilbage i de gyldne dage, var vi i gruppespil i CL og videre i Euro League. Der var en kæmpe organisation i AaB, som ikke længere er der. Så vidt jeg husker var der også et eksternt bureau inde over organiseringen af flyturene, hvilket der sikkert ikke er i dag.

Alt bliver så simpelt, når det ordnes på debatsiden. Og når det ikke lige går som debattørerne forventer, så er det bare SÅ ringe af AaB.
Det kan godt være du har ret, men er det ikke bare sådan at hvis der er hen imod 150 personer som gerne vil rejse fra Danmark til kampen i Tbilisi er det billigst og på alle måder mest rigtigt at chartre et fly til en samlet rejse?
Lad nu være med det klynkeri. Det er AaB der booker et fly fordi de skal til Georgien. De skal ikke lege rejsearrangør for debatsidens folk. Det skal de ikke bruge tid på. AaB skal koncentrere sig om at få spillere og alle omkring holdet afsted og så kan de invitere sponosrer mm med som de lyster. Andre der har lyst kan da selv rejse derned. Jeg synes efterhånden det er ved at være lettere pinligt med alle disse brokkerier over hvorfor fans ikke kan komme med...

Dette er ikke specielt med adresse til dig men nu fik du lige mit bæger til at flyde over :)
Jeg klynker ikke, og jeg ville nok heller ikke være kommet alligevel, men jeg synes det ser tosset ud at hvis man gerne ville derned, skal finde en anden rejse når der er rigeligt med plads i flyet, så farlige er vi fans jo ikke, i hvertfald ikke dem af os som kunne finde på at tage rejsen derned, og hvorfor kan der tales om dårlig økonomi i AaB, sponsorer og fans når dette sker.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 17. jul 2013, 21:48

MrBangDK skrev:Forskellen på den gang og nu er bare ikke sammenlignelig!

Da turene blev arrangeret tilbage i de gyldne dage, var vi i gruppespil i CL og videre i Euro League. Der var en kæmpe organisation i AaB, som ikke længere er der. Så vidt jeg husker var der også et eksternt bureau inde over organiseringen af flyturene, hvilket der sikkert ikke er i dag.

Alt bliver så simpelt, når det ordnes på debatsiden. Og når det ikke lige går som debattørerne forventer, så er det bare SÅ ringe af AaB.
Sikke noget vrøvl, Mr. Bang. Der er ikke det mindste forskel på dengang og nu. Mener i øvrigt også det skete tilbage i 99 mod Kiev - der skal du ikke bilde mig ind at organisationen var større eller bedre.

Det her er et spørgsmål om at være serviceminded, og samtidig have bare en smule økonomisk sans.

Der var ikke noget som helst eksternt bureau inde over, det er i hvert fald næppe anderledes end når AaB beder en kontakt om at chartre et fly. Så står det dem frit for at vælge hvem, og hvor mange, der skal med. Der er selvfølgelig noget med brændstofmængden, men en pris på 4-5000 pr. snude ville være mere end nok til at dække det ind.

Og Kaptajn Bak - det handler ikke om klynkeri, men om at være en smule serviceminded, hvis man gerne vil have opbakning i Tbilisi. Det ville have været en win-win situation for AaB.
ASC kunne have stået for formidling og tilmelding, det ville være ekstremt simpelt.

Når andre klubber kan, hvorfor kan AaB så ikke?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af MrBangDK » 17. jul 2013, 21:52

AalborgTrendies skrev:
MrBangDK skrev:Forskellen på den gang og nu er bare ikke sammenlignelig!

Da turene blev arrangeret tilbage i de gyldne dage, var vi i gruppespil i CL og videre i Euro League. Der var en kæmpe organisation i AaB, som ikke længere er der. Så vidt jeg husker var der også et eksternt bureau inde over organiseringen af flyturene, hvilket der sikkert ikke er i dag.

Alt bliver så simpelt, når det ordnes på debatsiden. Og når det ikke lige går som debattørerne forventer, så er det bare SÅ ringe af AaB.
Sikke noget vrøvl, Mr. Bang. Der er ikke det mindste forskel på dengang og nu. Mener i øvrigt også det skete tilbage i 99 mod Kiev - der skal du ikke bilde mig ind at organisationen var større eller bedre.

Det her er et spørgsmål om at være serviceminded, og samtidig have bare en smule økonomisk sans.

Der var ikke noget som helst eksternt bureau inde over, det er i hvert fald næppe anderledes end når AaB beder en kontakt om at chartre et fly. Så står det dem frit for at vælge hvem, og hvor mange, der skal med. Der er selvfølgelig noget med brændstofmængden, men en pris på 4-5000 pr. snude ville være mere end nok til at dække det ind.

Og Kaptajn Bak - det handler ikke om klynkeri, men om at være en smule serviceminded, hvis man gerne vil have opbakning i Tbilisi. Det ville have været en win-win situation for AaB.
ASC kunne have stået for formidling og tilmelding, det ville være ekstremt simpelt.

Når andre klubber kan, hvorfor kan AaB så ikke?
Det er overhovedet ikke noget vrøvl. Det er dit forblændede ønske om at blive serviceret i hoved og røv der gør, at du ikke kan gennemskue det!

Og kan du ikke lige komme med eksempel på hold som hat haft fans med i eget fly i 2. Kval runde til euro League?
Ska' vi hak'?

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 17. jul 2013, 22:12

MrBangDK skrev:
Det er overhovedet ikke noget vrøvl. Det er dit forblændede ønske om at blive serviceret i hoved og røv der gør, at du ikke kan gennemskue det!

Og kan du ikke lige komme med eksempel på hold som hat haft fans med i eget fly i 2. Kval runde til euro League?
Serviceret i hoved og røv?! Vorherre bevares. Det er nemt nok at sidde og harcelere over mit forslag fra sit parcelhus i hovedstadsområdet...

Men for de fans der har betalt op imod 6000 kr. for at se AaB i Tbilisi, så synes jeg muligvis godt man kunne have bragt den her løsning i spil. De fleste har, når de ankommer til Tbilisi i nat, haft godt et døgns rejsetid.
Der var sådan ca. 130 tomme pladser i AaB's fly. Man kunne nu nok have gennet 20-25 stykker ind nede bagved, og derved sparet 50.000 kr.

Det er sådan set lige meget om det er 2., 3. eller 4. kval-runde. AaB har et ønske om at få opbakning på udebane, også ude i Europa. Når de VED, og det ved de, at de næppe kan fylde et chartret fly med spillere og sponsorer til et lorteland som Georgien, så burde de godt kunne sætte 20-25 pladser af til fansene.
Husker du ikke Lynges ord? Jeg er sikker på, at han havde lyttet positivt til en henvendelse om, at kunne sende fans med flyet til Georgien.

Såvel Odense, Brøndby og FCK har gjort det før - og det er kutyme i udlandet, at man til fjerne destinationer lader fans rejse med flyene, hvis det drejer sig om et mindre antal.. AGF kunne ikke sidste år til Tbilisi, fordi sponsorerne sprang fra - man havde ellers forsøgt at chartre et fly til dem og fansene. Og AGF havde trods alt godt 50-60 fans med dernede.

Du opfører dig som om vi er til for AaB - sådan forholder det sig ikke i min verden.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af MrBangDK » 17. jul 2013, 22:20

AalborgTrendies skrev:
MrBangDK skrev:
Det er overhovedet ikke noget vrøvl. Det er dit forblændede ønske om at blive serviceret i hoved og røv der gør, at du ikke kan gennemskue det!

Og kan du ikke lige komme med eksempel på hold som hat haft fans med i eget fly i 2. Kval runde til euro League?
Serviceret i hoved og røv?! Vorherre bevares. Det er nemt nok at sidde og harcelere over mit forslag fra sit parcelhus i hovedstadsområdet...

Men for de fans der har betalt op imod 6000 kr. for at se AaB i Tbilisi, så synes jeg muligvis godt man kunne have bragt den her løsning i spil. De fleste har, når de ankommer til Tbilisi i nat, haft godt et døgns rejsetid.
Der var sådan ca. 130 tomme pladser i AaB's fly. Man kunne nu nok have gennet 20-25 stykker ind nede bagved, og derved sparet 50.000 kr.

Det er sådan set lige meget om det er 2., 3. eller 4. kval-runde. AaB har et ønske om at få opbakning på udebane, også ude i Europa. Når de VED, og det ved de, at de næppe kan fylde et chartret fly med spillere og sponsorer til et lorteland som Georgien, så burde de godt kunne sætte 20-25 pladser af til fansene.
Husker du ikke Lynges ord? Jeg er sikker på, at han havde lyttet positivt til en henvendelse om, at kunne sende fans med flyet til Georgien.

Såvel Odense, Brøndby og FCK har gjort det før - og det er kutyme i udlandet, at man til fjerne destinationer lader fans rejse med flyene, hvis det drejer sig om et mindre antal.. AGF kunne ikke sidste år til Tbilisi, fordi sponsorerne sprang fra - man havde ellers forsøgt at chartre et fly til dem og fansene. Og AGF havde trods alt godt 50-60 fans med dernede.

Du opfører dig som om vi er til for AaB - sådan forholder det sig ikke i min verden.
Sorry - beklager at min fysiske lokation ikke berettiger mig til at deltage i debatten... Men det gør jeg fandme alligevel!

Jeg gentager gerne hvad jeg skrev før... ALT er så utroligt let, når man sidder og betragter ting udefra.. Og alle argumenter for, at AaB måske ikke ønsker fans med denne gang preller af. En gang imellem må man acceptere, at man ikke kan få det lige som man gerne vil have det.

Jeg anerkender fuldstændigt din betragtning om, At det vil være meget serviceminded af AaB at åbne op for salg af sæder på flyet... Men når de så ikke gør, så accepterer jeg det også, da jeg er helt sikker på, at AaB har gode grunde til, at de har fans med. Lad det være håndteringen af det administrative, ønsket om ro på flyet, etc.
Ska' vi hak'?

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af 12mand » 17. jul 2013, 22:46

MrBangDK skrev:
AalborgTrendies skrev:
MrBangDK skrev:
Det er overhovedet ikke noget vrøvl. Det er dit forblændede ønske om at blive serviceret i hoved og røv der gør, at du ikke kan gennemskue det!

Og kan du ikke lige komme med eksempel på hold som hat haft fans med i eget fly i 2. Kval runde til euro League?
Serviceret i hoved og røv?! Vorherre bevares. Det er nemt nok at sidde og harcelere over mit forslag fra sit parcelhus i hovedstadsområdet...

Men for de fans der har betalt op imod 6000 kr. for at se AaB i Tbilisi, så synes jeg muligvis godt man kunne have bragt den her løsning i spil. De fleste har, når de ankommer til Tbilisi i nat, haft godt et døgns rejsetid.
Der var sådan ca. 130 tomme pladser i AaB's fly. Man kunne nu nok have gennet 20-25 stykker ind nede bagved, og derved sparet 50.000 kr.

Det er sådan set lige meget om det er 2., 3. eller 4. kval-runde. AaB har et ønske om at få opbakning på udebane, også ude i Europa. Når de VED, og det ved de, at de næppe kan fylde et chartret fly med spillere og sponsorer til et lorteland som Georgien, så burde de godt kunne sætte 20-25 pladser af til fansene.
Husker du ikke Lynges ord? Jeg er sikker på, at han havde lyttet positivt til en henvendelse om, at kunne sende fans med flyet til Georgien.

Såvel Odense, Brøndby og FCK har gjort det før - og det er kutyme i udlandet, at man til fjerne destinationer lader fans rejse med flyene, hvis det drejer sig om et mindre antal.. AGF kunne ikke sidste år til Tbilisi, fordi sponsorerne sprang fra - man havde ellers forsøgt at chartre et fly til dem og fansene. Og AGF havde trods alt godt 50-60 fans med dernede.

Du opfører dig som om vi er til for AaB - sådan forholder det sig ikke i min verden.
Sorry - beklager at min fysiske lokation ikke berettiger mig til at deltage i debatten... Men det gør jeg fandme alligevel!

Jeg gentager gerne hvad jeg skrev før... ALT er så utroligt let, når man sidder og betragter ting udefra.. Og alle argumenter for, at AaB måske ikke ønsker fans med denne gang preller af. En gang imellem må man acceptere, at man ikke kan få det lige som man gerne vil have det.

Jeg anerkender fuldstændigt din betragtning om, At det vil være meget serviceminded af AaB at åbne op for salg af sæder på flyet... Men når de så ikke gør, så accepterer jeg det også, da jeg er helt sikker på, at AaB har gode grunde til, at de har fans med. Lad det være håndteringen af det administrative, ønsket om ro på flyet, etc.
som jeg har skrevet tidligere, så snakkede jeg med en i AaB i mandags, der fortalte at sidste frist for sponsorere var i fredags, og at man havde snakket om at lade fans komme med, da de ikke var nogen sponsorere der gad med.
jeg skrev at jeg ikke håbede de ville gøre det så sent, da det var at pisse lidt på dem der allerede havde købt billet der ned.
men de vidste så heller ikke hvilken størrelse fly de fik, før en uges tid inden afgang.
men det er sgu da underligt, at når man ved man har et fly til 150 mennesker, at man ved der ikke er nogen sponsorere der gider med (sådan har det alle dage været, medmindre man spiller i manchster) og man ved der er en håndfuld fans der gerne vil med, hvorfor man så ikke sparer lidt mønter til flyet (det er som bekendt ikke fordi vi bader i penge i tiden) og samtidigt gir fansene lidt tilbage - det er mig simpelthen en gåde, hvorfor man ikke takler det bedre fra AaBs side.
lynge er gud!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 17. jul 2013, 22:48

Det handler vel ikke om at servicere fans, men om at skabe det bedste udgangspunkt for AaB på en muligvis svær udebane? Hvis hensynet her har heddet en rolig tur med fuld fokus på truppens opladning, så kan jeg godt acceptere det som forklaring på hvorfor man har valgt ikke at tage fans med. På den anden side, 20-30 ekstra fans i Georgien kunne måske også være med til at give lige de par procenter der gør en forskel? Og 50.000 ekstra i pengekassen er trods alt også en slags penge. Jeg håber bare de har overvejet muligheden, så kan jeg sagtens leve med at de har valgt som de har.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af frederikshavneren » 17. jul 2013, 23:15

Søren Olsson fra Nordjyske er da helt væk (interview med SF). Han betegner 0-0 som et ønskeresultat. 0-0 er da det absolut dårligste uafgjorte resultat. Det er langt bedre f.eks. at spille 1-1 eller 2-2 pga. reglen om udebanemål.

Hvis AaB ikke scorer minimum ét mål i morgen så taber de sandsynligvis. AaB har ikke én betondefensiv, der kan modstå georgierne. Defensiven er til tider ganske usikker, hvilket gør at jeg ikke tror at Nicolaj får et clean sheet. Håber at holdet går hårdt efter at score minimum ét potentielt afgørende udebanemål.

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Kasper » 17. jul 2013, 23:26

Argumentet med rolig tur køber jeg simpelthen ikke. Om så truppen skulle sidde med 100 farlige og frådende hooligans, så burde det ikke have indflydelse på kampen. De har vel været dernede godt og vel halvanden døgn inden kampstart.

Nok om det.

Udfra træningskampene og de nuværende skader gætter jeg på følgende startere:

Larsen
Dalsgaard, Thelander, Lasse, Ahlmann
Kusk, Wichmann, Würtz, Thomsen
SF, Curth
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af frederikshavneren » 17. jul 2013, 23:38

Kasper skrev:Argumentet med rolig tur køber jeg simpelthen ikke. Om så truppen skulle sidde med 100 farlige og frådende hooligans, så burde det ikke have indflydelse på kampen. De har vel været dernede godt og vel halvanden døgn inden kampstart.

Nok om det

Udfra træningskampene og de nuværende skader gætter jeg på følgende startere:

Larsen
Dalsgaard, Thelander, Lasse, Ahlmann
Kusk, Wichmann, Würtz, Thomsen
SF, Curth
Enig i din holdopstilling. Augu er det store spørgsmålstegn, men jeg håber at han bliver sparet hvis der er bare den mindste risiko. Hvis Augu ikke er med tror jeg at KN vælger Paddy som afløser. Derudover er det ikke utænkeligt at Due skubber Thomsen ud på bænken.

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 17. jul 2013, 23:55

frederikshavneren skrev:Søren Olsson fra Nordjyske er da helt væk (interview med SF). Han betegner 0-0 som et ønskeresultat. 0-0 er da det absolut dårligste uafgjorte resultat. Det er langt bedre f.eks. at spille 1-1 eller 2-2 pga. reglen om udebanemål.

Hvis AaB ikke scorer minimum ét mål i morgen så taber de sandsynligvis. AaB har ikke én betondefensiv, der kan modstå georgierne. Defensiven er til tider ganske usikker, hvilket gør at jeg ikke tror at Nicolaj får et clean sheet. Håber at holdet går hårdt efter at score minimum ét potentielt afgørende udebanemål.
Det rødhårede apparat til Søren Olsson er altid helt væk. Han burde holde sig til Tour de France.

Når det er sagt, så ja. Vi skal sandsynligvis score dernede. Hvis de er et ligeså udpræget kontrahold som sidste år mod AGF, og Dinamo Tbilisi, som jeg så i forgårs, så kan vi komme i store problemer på hjemmebane, hvis vi kommer bagud.
Jeg synes stadig vi mangler en god afslutter, og vi skal have lavet minimum 2 mål over de to kampe for at have gode chancer for at gå videre.

Lad os krydse fingre for en god, disciplineret indsats i morgen.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Søgaard » 17. jul 2013, 23:57

Poker-One-Kenobi skrev:Det handler vel ikke om at servicere fans, men om at skabe det bedste udgangspunkt for AaB på en muligvis svær udebane? Hvis hensynet her har heddet en rolig tur med fuld fokus på truppens opladning, så kan jeg godt acceptere det som forklaring på hvorfor man har valgt ikke at tage fans med. På den anden side, 20-30 ekstra fans i Georgien kunne måske også være med til at give lige de par procenter der gør en forskel? Og 50.000 ekstra i pengekassen er trods alt også en slags penge. Jeg håber bare de har overvejet muligheden, så kan jeg sagtens leve med at de har valgt som de har.
Helt enig i den her. Tænker ikke på det som en service til klubbens fans, selvom det da også ville tjene som det, men mere som et tilskud til en sikkert dyr transport for holdet. Det er da ikke anderledes at have 20 fans med, end at flyve med alm. rutefly. Tror ikke på den med at det skulle være en forstyrrende faktor, da de ud fra busudvalgets udmelding har givet dem et tilbud - og 12mand skrev ligeledes det forleden dag, med at de havde nogle overvejelser. Det var da bedre de 5-10 mand der er smuttet derned af forskellige ruter havde smidt de 5000 i AaB's kasse end i et eller andet random flyselskab. Jet Time har i øvrigt kun 737'ere, så de bør altså vide hvad der er af sæder at gøre godt med.

Sket er sket. Jeg håber AaB vil overveje det en anden gang, skulle vi få brug for at chartre et fly.

Tilbage til kampen: Håber på minimum et mål dernede og uafgjort, så har vi en chance for at gå videre. Vi får problemer hvis vi skal frem og jagte en sejr på hjemmebane. Håber at Curth har fundet hans målnæse et eller andet sted på gulvet imellem alt snavs og affald i den beskidte Jet Time-flyver. Det får vi brug for. Og så må Kusk gerne sparke en ind snart, vi får brug for at han kan blive kampafgørende igen her i foråret.
Aalborg BK 1885!

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af 12mand » 18. jul 2013, 00:16

jeg kan ikke fortælle hvorfor, men jeg har på fornemmelsen at vi henter et rigtig godt resultat (måske 0-2) i georgien, men derimod får det svært hjemme i aalborg.
lynge er gud!

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1311
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Kasper » 18. jul 2013, 01:46

frederikshavneren skrev:
Kasper skrev:Argumentet med rolig tur køber jeg simpelthen ikke. Om så truppen skulle sidde med 100 farlige og frådende hooligans, så burde det ikke have indflydelse på kampen. De har vel været dernede godt og vel halvanden døgn inden kampstart.

Nok om det

Udfra træningskampene og de nuværende skader gætter jeg på følgende startere:

Larsen
Dalsgaard, Thelander, Lasse, Ahlmann
Kusk, Wichmann, Würtz, Thomsen
SF, Curth
Enig i din holdopstilling. Augu er det store spørgsmålstegn, men jeg håber at han bliver sparet hvis der er bare den mindste risiko. Hvis Augu ikke er med tror jeg at KN vælger Paddy som afløser. Derudover er det ikke utænkeligt at Due skubber Thomsen ud på bænken.
Alt afhængig af hvor klar han er og hvordan hans kondi ser ud, så kunne han også være aktuel senere i kampen.

Overhovedet ikke utænkeligt med Due (han startede også i Silkeborg kampen). Synes bare Thomsen har set vanvittig klar ud i optakten. Kusk har ikke virket helt ovenpå efter hans skade, men det er han forhåbentlig i morgen. Derudover håber jeg ikke at Kusk bliver prøvet på 10'er pladsen igen, som i Silkeborg kampen. Han er og bliver bedst på den kant, og især højre kant. Det er simpelthen en fornøjelse at se når den knægt har bolden i fødderne retvendt mod kassen.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10705
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af jonas386 » 18. jul 2013, 04:08

Tror selv på følgende opstilling.

Larsen

Dalle - Thelander - Lasse - Ahlmann

Thomsen - Würtz - Wichmann - Due
Kusk
SF


Det er iøvrigt også sådan (mere eller mindre) jeg ser vores ideal formation til denne sæson. Medmindre der sker et eller andet interessant her i vinduet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

MR er den rigtige vinder
Allstar
Allstar
Indlæg: 2159
Tilmeldt: 26. jul 2007, 08:56

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af MR er den rigtige vinder » 18. jul 2013, 07:13

jonas386 skrev:Tror selv på følgende opstilling.

Larsen

Dalle - Thelander - Lasse - Ahlmann

Thomsen - Würtz - Wichmann - Due
Kusk
SF


Det er iøvrigt også sådan (mere eller mindre) jeg ser vores ideal formation til denne sæson. Medmindre der sker et eller andet interessant her i vinduet.
Syntes desværre at Kusk ikke har slået til i rollen som hængende angriber - hans helt store force er hans løb med bolden og der er bare mindre plads centralt end ude på kanten. Jeg tror ikke på det.
Augo er første mand på mit holdkort - og Due nok den sidste jeg ville sætte på...
Jeg ville ønske, jeg var mere tryg ved SF - men indtil videre, ville jeg nok bruge SF og Curth i angrebet.
Hallur er en virkelig spændende spiller - og selvom jeg tror, det bliver PK og Würtz på midten idag havde jeg gerne set Hallur og Würtz. Jeg tror ikke wichman er i spil til midten at dømme efter foråret og træningskampene.
Um Gandhi Dandy, um grande
milionário socialista

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AllanPedersen » 18. jul 2013, 08:29

Gutter det handler også om hvad signal klubben sender udaftil

Det er jo ingen hemmelighed vores klub er fattig og vi sparer over alt.
Men hvis vi nogensinde skal have et ønske om at få underskrifter af spillere i fremtiden
Så må vi bibeholde en eller anden form for standard.

"Ekstrabladet: så fattig er AaB, op mod den vigtige kamp fløj AaBs førstehold 4 timer i fly med 60 stive AaB fans"

Er det ikke nok vores trup i forvejen skal køre i bus til fyn når der skal spilles kamp?
Lad dem dog prøve bare en smule at føle sig som en professionel fodboldspiller.
tvivler på de oplever særlig meget luksus i hverdagen, hverken i omklædningsrummet eller i kantinen.


Derudover så er jeg på arbejde og har været det i nu 28 minutter, og i min skuffe er der en flaske blå gajol.
Alle holder sommerferie og nu vil jeg smugdrikke mig fuld, og når så kampen går igang, løfter jeg min laptop
med op i konference lokalet og streamer kampen på en 90" Sharp TV :aabfan: :cheers:
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar