Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af SimonJ » 19. jul 2013, 14:12

AalborgTrendies skrev:Hajduk har et meget ungt hold, og har været i store problemer økonomisk det sidste år. Split ville have været en perfekt awaytur, til en fed by. Men det havde selvfølgelig krævet at AaB havde forsøgt at spille fodbold i går...
Ingen tvivl om det er en flot by, men det er med livet som indsats at rejse derned

Brugeravatar
9382'eren
Superliga
Superliga
Indlæg: 519
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:20
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af 9382'eren » 19. jul 2013, 14:17

Hanga skrev:Split havde dælme været en fin awaytur! øvøvøv
Det kunne nemlig ha' været en klassetur. Ned og se drengene få høvl på Poljud og så selv få nogle hurtige flade på vej væk derfra. Intet ironisk i det, for det ville uden tvivl ha' været en god tur...
Let's Kick Money Out Of Football!
jernskjorten skrev:Infatil opførsel er en grundpille i dansk fankultur.

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 19. jul 2013, 18:11

9382'eren skrev:
Hanga skrev:Split havde dælme været en fin awaytur! øvøvøv
Det kunne nemlig ha' været en klassetur. Ned og se drengene få høvl på Poljud og så selv få nogle hurtige flade på vej væk derfra. Intet ironisk i det, for det ville uden tvivl ha' været en god tur...
Ak ja. Man husker stadig Hammarbys beretninger fra Partizan Beograd hvor de blev overdænget med flasker fyldt med pis, og der blev kastet frugter med barberblade i ind i afsnittet.
Nok ikke et sted man skal chante "You're going home in a bodybag".

Never the less, Split er fantastisk smuk og at have Torcida Split på besøg ville være en ære. Verdens ældste ultrasgruppe.

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af le Cid » 19. jul 2013, 20:49

NIN den fromme skrev:
le Cid skrev:
NIN den fromme skrev:Man fristes jo til at sige business as usual. Vi kæmper en hel sæson for at kvalificere os til det forjættede land og alle pointerer hvor vigtigt det er, at skal spille europæisk. Selvopfattelse, klubben, spillerne, fans, sponsorer osv. også smider vi det hele på en enkelt kamp, hvor ordet kamp skal tages med et gran salt. Her efter er det så den sædvanlige melodi der lyder. Der er varmt. Der er langt. Det er et forkert tidspunkt på sæsonen, banen er hård. Georgisk fodbold er ikke så dårligt som folk vil gøre det til og bla bla. Gud hvor er det trættende vi ikke er klar når det gælder.
Det er sket een gang tidligere mod Sarajevo - du er hurtig til at gøre det til en sædvanlighed!
Hvornår har vi sidst præsteret når vi skal? I år henter vi to point i de sidste fire runder og smider en medalje. Året før er vi sikret en ekstra hjemmekamp, som kun teoretisk kan ødelægges i en sidste rude kampen mod SønderjyskE. Resultat: 5-0. Skal vi komme ind på Pokalturneringen?
Jeg synes stadig ikke, at der er en tendens. Vi har et ret ungt hold, der i sagens natur er temmeligt ustabilt. Dog præsterede holdet i store dele af sidste sæson - bl.a. I forbindelse med de to første udbetalinger af præmiepenge.
Selvfølgelig var det ikke godt nok i går, men generelt tror jeg bare, at du overvurderer holdet...
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AllanPedersen » 19. jul 2013, 22:10

le Cid skrev:
NIN den fromme skrev:
le Cid skrev:
NIN den fromme skrev:Man fristes jo til at sige business as usual. Vi kæmper en hel sæson for at kvalificere os til det forjættede land og alle pointerer hvor vigtigt det er, at skal spille europæisk. Selvopfattelse, klubben, spillerne, fans, sponsorer osv. også smider vi det hele på en enkelt kamp, hvor ordet kamp skal tages med et gran salt. Her efter er det så den sædvanlige melodi der lyder. Der er varmt. Der er langt. Det er et forkert tidspunkt på sæsonen, banen er hård. Georgisk fodbold er ikke så dårligt som folk vil gøre det til og bla bla. Gud hvor er det trættende vi ikke er klar når det gælder.
Det er sket een gang tidligere mod Sarajevo - du er hurtig til at gøre det til en sædvanlighed!
Hvornår har vi sidst præsteret når vi skal? I år henter vi to point i de sidste fire runder og smider en medalje. Året før er vi sikret en ekstra hjemmekamp, som kun teoretisk kan ødelægges i en sidste rude kampen mod SønderjyskE. Resultat: 5-0. Skal vi komme ind på Pokalturneringen?
Jeg synes stadig ikke, at der er en tendens. Vi har et ret ungt hold, der i sagens natur er temmeligt ustabilt. Dog præsterede holdet i store dele af sidste sæson - bl.a. I forbindelse med de to første udbetalinger af præmiepenge.
Selvfølgelig var det ikke godt nok i går, men generelt tror jeg bare, at du overvurderer holdet...
den holder ikke den der... "et ret ung hold"... vi er ikke på nogen måder yngre end de andre hold
så du vores opstilling mod Dila Gori?

Larsen(22)
Ahlmann(22), LN(25), Thelander(22), Dalsgaard(23)
Due(31), PK(26), Wurtz(29), Thomsen(20)
SF(24), Curth(29)

og Normalt ville vi have 28 årige KEP inde i stedet for Thelander.
og 32 årige Augo inde i stedet for Paddy
Dila Gori stillede med et yngre hold.

Nu har vi så signet 30 årige Kasper Risgaard.. hvor gamle skal de være før det ikke er et ungt hold længere?
jeg kan se 1.. spiller under 22..
Vi skuffede sidste sæson, om du synes det eller ej, selv spillerne gik i foråret og snakkede medaljer..
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af le Cid » 19. jul 2013, 22:16

AllanPedersen skrev:
le Cid skrev:
NIN den fromme skrev:
le Cid skrev:
NIN den fromme skrev:Man fristes jo til at sige business as usual. Vi kæmper en hel sæson for at kvalificere os til det forjættede land og alle pointerer hvor vigtigt det er, at skal spille europæisk. Selvopfattelse, klubben, spillerne, fans, sponsorer osv. også smider vi det hele på en enkelt kamp, hvor ordet kamp skal tages med et gran salt. Her efter er det så den sædvanlige melodi der lyder. Der er varmt. Der er langt. Det er et forkert tidspunkt på sæsonen, banen er hård. Georgisk fodbold er ikke så dårligt som folk vil gøre det til og bla bla. Gud hvor er det trættende vi ikke er klar når det gælder.
Det er sket een gang tidligere mod Sarajevo - du er hurtig til at gøre det til en sædvanlighed!
Hvornår har vi sidst præsteret når vi skal? I år henter vi to point i de sidste fire runder og smider en medalje. Året før er vi sikret en ekstra hjemmekamp, som kun teoretisk kan ødelægges i en sidste rude kampen mod SønderjyskE. Resultat: 5-0. Skal vi komme ind på Pokalturneringen?
Jeg synes stadig ikke, at der er en tendens. Vi har et ret ungt hold, der i sagens natur er temmeligt ustabilt. Dog præsterede holdet i store dele af sidste sæson - bl.a. I forbindelse med de to første udbetalinger af præmiepenge.
Selvfølgelig var det ikke godt nok i går, men generelt tror jeg bare, at du overvurderer holdet...
den holder ikke den der... "et ret ung hold"... vi er ikke på nogen måder yngre end de andre hold
så du vores opstilling mod Dila Gori?

Larsen(22)
Ahlmann(22), LN(25), Thelander(22), Dalsgaard(23)
Due(31), PK(26), Wurtz(29), Thomsen(20)
SF(24), Curth(29)

og Normalt ville vi have 28 årige KEP inde i stedet for Thelander.
og 32 årige Augo inde i stedet for Paddy
Dila Gori stillede med et yngre hold.

Nu har vi så signet 30 årige Kasper Risgaard.. hvor gamle skal de være før det ikke er et ungt hold længere?
jeg kan se 1.. spiller under 22..
Vi skuffede sidste sæson, om du synes det eller ej, selv spillerne gik i foråret og snakkede medaljer..
Hvis du synes, vi skuffede, ser vi bare ikke ens på en 5. plads i ligaen - hvor vi undervejs havde den yngste startopstilling jeg kan huske!

Vi skuffede i går - men jeg ser ingen tendens!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 19. jul 2013, 22:43

le Cid skrev:
Vi skuffede i går - men jeg ser ingen tendens!
En tendens der er til at tage at føle på er 3 sejre i de sidste 14 kampe. Heraf 0 sejre i de sidste 4 kampe hvor vi spillede om medaljer, tidlig exit i pokalen efter en pinlig indsats, elendigt spil i vores europæiske kampe...
Vi præsterer ikke når vi død og pine SKAL.

Havde det ikke været for 5 sejre på stribe sidste efterår, så havde vi været nedrykningskandidater sidste sæson.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Klaus » 19. jul 2013, 23:23

Er lige kommet hjem fra ferie i Kroatien og var blandt andet i Split. Jeg nægter at tro, at vi på nogen måder vil blive overfaldet der nede, hvis vi ellers opfører os ordentligt. Hajduk har en fantastisk opbakning i hele det sydlige Kroatien. Jeg havde egentlig tænkt mig at droppe returkampen, men alene chancen for at mrraklet sker og vi vil komme til at møde Split gør turen til Aalborg nødvendig.... Vi smadrer Gori 5-0, og Curth lavet hattrick :innocent:

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af le Cid » 20. jul 2013, 00:51

AalborgTrendies skrev:
le Cid skrev:
Vi skuffede i går - men jeg ser ingen tendens!
En tendens der er til at tage at føle på er 3 sejre i de sidste 14 kampe. Heraf 0 sejre i de sidste 4 kampe hvor vi spillede om medaljer, tidlig exit i pokalen efter en pinlig indsats, elendigt spil i vores europæiske kampe...
Vi præsterer ikke når vi død og pine SKAL.

Havde det ikke været for 5 sejre på stribe sidste efterår, så havde vi været nedrykningskandidater sidste sæson.
Det er jo slet ikke den diskussion, som jeg har med NIN, og slet ikke det, som jeg argumenterer mod!
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 20. jul 2013, 03:30

leCid skrev: Det er jo slet ikke den diskussion, som jeg har med NIN, og slet ikke det, som jeg argumenterer mod!
Du skriver ellers, at holdet præsterede store dele af sidste sæson. Faktum er at de overpræsterede i dele af efterårssæsonen, men spillede en temmelig ringe forårssæson. Jeg kunne læse til at eksperterne mener, at AGF har haft et katastrofeår, med sølle 3 sejre i 2013... Det er det samme som os.

Så nej, de præsterede ikke i store dele af sidste sæson. 5. Pladsen var isoleret set godkendt, men den kom i hus på en heldig periode i efteråret og på en generelt lav pointscore hos de fleste andre hold. Vi spillede til gengæld en temmelig dårlig forårssæson, hvor vi skuffede i alle vigtige kampe - specielt Silkeborg og Sønderjyske ude var forfærdelige præstationer.
Nu går vi så ud og pisser en Europa League-deltagelse væk, med idéforladt spil, uden forstærkninger og med nøglespillere der ikke tager ansvar.
Selvfølgelig er det en tendens, når vi i hele 2013 har leveret rigtig skidt med sølle 3 sejre i nu 14 kampe. Heriblandt ikke én eneste sejr i vores must win-kampe. Man skal hedde Mr. Bang eller suge ualmindeligt meget af den gode, før man kan se noget positivt i det.

Europæisk fodbold er guleroden for os alle. Kulminationen på en sæson for spillerne, en kæmpe oplevelse for fansene, og dér hvor vi har lagt kimen til nogle af de største øjeblikke i AaB's glorværdige historie.
Man har haft 1,5 måned til at forberede sig, og så går man ned og leverer sådan en gang alibi-fodbold. 2 pinlige afbrændere, og derudover skaber vi absolut INTET.
Jeg begriber det ikke.

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5093
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af MrBangDK » 20. jul 2013, 07:24

Nååååå Trendies... Er du nået dertil, hvor du skal til at nedgøre andre for at prøve at komme igennem med dine ideer? Hvor sødt....
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af le Cid » 20. jul 2013, 07:52

Jeg prøver igen - det er åbenbart ikke så let at forstå, hvad jeg mener...

Jeg synes ikke det er en tendens, at AaB fejler, når det virkelig gælder. Skal vi tale om tendenser, så er det nærmere, at AaB får sine sejre og nederlag i stimer - med en god stime i efteråret og en ret elendig i foråret. Derfor kan man også være bange for, at holdet stadig er i samme dårlige stime.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 20. jul 2013, 09:53

le Cid skrev:
Jeg synes ikke det er en tendens, at AaB fejler, når det virkelig gælder. Skal vi tale om tendenser, så er det nærmere, at AaB får sine sejre og nederlag i stimer - med en god stime i efteråret og en ret elendig i foråret. Derfor kan man også være bange for, at holdet stadig er i samme dårlige stime.
Jeg synes ellers tendensen er tydelig.
Vi er dårlige i kampe af vigtig betydning: 5-0 i Sønderjyske forrige sæson, hvor vi kunne tåle at tabe med 3 mål og de sidste 4-5 kampe i sidste sæson hvor vi kunne spille medaljer hjem.
Og nu (meget sandsynligt) 2 gange exit i Europa, hvor vi har spillet 2 så pinlige udekampe mod temmelig dårlige hold, at udenlandske bettere har troet kampene var fixet.

Det er bekymrende, og noget man bør arbejde med i klubben.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af hje1980 » 22. jul 2013, 14:13

Når AaB vinder i stimer = HELDIGE
Når AaB taber i stimer = dårlige og tendens

Hvordan skal AaB's resultater være før de er dygtige...??? spille ustabil HELE året, og så vinde de sidste 3 kampe i sæsonen... måske...

Besvar