Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af alithebeast » 18. jul 2013, 14:19

Poker-One-Kenobi skrev:
AllanPedersen skrev: Jeg har selv købt min gajol, så der er råd til dine dagpenge.
Men det er det helt sikkert nemmere at flytte, så hej hej, er det ok jeg snakker fodbold igen?

Egentlig ikke. Men det er flot at du selv køber den alkohol du drikker dig stiv i arbejdstiden med.
Jeg synes satme, det er for dårligt, at Allan selv skal betale! Men hvis Allans støttepædagoger har ferie, så må han vel selv smutte til købmanden?

Fantastisk sportsdag i dag, jeg har glædet mig i lang tid.
Hader København!

Brugeravatar
Popnizzen
Landshold
Landshold
Indlæg: 961
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:14
Geografisk sted: Fredericia

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Popnizzen » 18. jul 2013, 14:20

Så har vi lige præcis 0 % kreativitet på banen, flot!!! Det skal nok blive kønt. Jeg gætter på vi fedter en monsterheldig 0-0 hjem, efter at have forsvaret i 90 min.
„The less you care, the happier you will be.“

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af frederikshavneren » 18. jul 2013, 14:21

12mand skrev:
frederikshavneren skrev:Overraskende startopstilling.

Larsen
Dalsgaard - Lasse - Thelander - Ahlmann
Thomsen - Würtz - Paddy - Due
Curth - SF

Augu blev ikke klar, men meget overraskende at Kusk starter på bænken.
mon ikke det er fordi man vil ha nogen "store" drenge op imod (deres tilsyneladende) store drenge??
Det er muligt men sandsynligvis er Kusk stadigvæk ik helt kampklar. Damn hvor vi kommer til at mangle kreativitet.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10713
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af jonas386 » 18. jul 2013, 14:28

Popnizzen skrev:Så har vi lige præcis 0 % kreativitet på banen, flot!!! Det skal nok blive kønt. Jeg gætter på vi fedter en monsterheldig 0-0 hjem, efter at have forsvaret i 90 min.
Man må sige det godt nok hænger på Thomsen.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Elscorpio » 18. jul 2013, 14:32

Bliver spændende at se om de kun holde til 90 minutter i den georgiske hede (Der bliver snakket om op til 40 grader).

Mon ikke vi får Kusk og Augo at se i 2. halvleg?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AllanPedersen » 18. jul 2013, 14:33

jonas386 skrev:
Popnizzen skrev:Så har vi lige præcis 0 % kreativitet på banen, flot!!! Det skal nok blive kønt. Jeg gætter på vi fedter en monsterheldig 0-0 hjem, efter at have forsvaret i 90 min.
Man må sige det godt nok hænger på Thomsen.
kommer anpå om PK har en af sine vildt gode kampe..
så kan han også trylle en smule..

Men mon ikke Kusk kommer ind som en kreativ joker
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AllanPedersen » 18. jul 2013, 14:36

Poker-One-Kenobi skrev:
AllanPedersen skrev: Jeg har selv købt min gajol, så der er råd til dine dagpenge.
Men det er det helt sikkert nemmere at flytte, så hej hej, er det ok jeg snakker fodbold igen?

Egentlig ikke. Men det er flot at du selv køber den alkohol du drikker dig stiv i arbejdstiden med.
Hvad er det dit arbejde er Poker?.. og havde du ikke sat min konto på 'ignore'
Synes jeg ellers du har proklameret ret tit... men du blev måske nysgerrig hva :innocent:
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

abbifar
Superliga
Superliga
Indlæg: 664
Tilmeldt: 17. sep 2008, 21:32
Favoritspiller: Alle der hedder Prica
Geografisk sted: 6933 Kibæk

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af abbifar » 18. jul 2013, 14:40

AllanPedersen skrev:
Hinrup85 skrev:
AllanPedersen skrev: Derudover så er jeg på arbejde og har været det i nu 28 minutter, og i min skuffe er der en flaske blå gajol.
Alle holder sommerferie og nu vil jeg smugdrikke mig fuld, og når så kampen går igang, løfter jeg min laptop
med op i konference lokalet og streamer kampen på en 90" Sharp TV :aabfan: :cheers:
Kan du fortælle os lidt om hvor du arbejder så vi kan holde os langt væk fra det firma i fremtiden?
Jo det kan jeg sagtens... Staten, danmark.
Nu kan du så holde dig langt væk.
Aaarhh... Er det staten? Er det ikke nærmere en fagforening? for reel?
/Thomas
Proud fan of AaB since 1983

AalborgTrendies

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AalborgTrendies » 18. jul 2013, 14:44

Lidt info om Dila Gori:


Dila Gori has now got a new general sponsor which is "AutoGaz Pro". Giorgi Devdariani is the head coach of Dila. Note, that Devdariani was in charge of Georgia U17 side, that went all the way through to the semi-finals, where the lost to Netherlands after referee showed a red card (out of nowhere) to the team's captain and central defender Nika Chanturia. Prior to that Georgia managed to qualify from the group where they were grouped Spain, England, and Ukraine U17 teams; only one team was able to qualify to EURO.

Devdariani is relatively young manager (40 years old), so there is nothing much to say about him besides that European campaign.

Dila Gori's keeper is Nukri Revishvili who used to play for Rubin Kazan, Anzhi, and Krasnodar. Defensive center is a combo of former Dinamo Tbilisi duo - Tomashvili and Khizaneishvili. Former FC Ameri and Torpedo Kutaisi midfielder - Grigol Dolidze, is also part of Dila. Offensive line is very strong with Rati Alexidze and Irakli Modebadze. Both of them have a very strong experience and relatively high class.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AllanPedersen » 18. jul 2013, 14:46

AalborgTrendies skrev:Lidt info om Dila Gori:


Dila Gori has now got a new general sponsor which is "AutoGaz Pro". Giorgi Devdariani is the head coach of Dila. Note, that Devdariani was in charge of Georgia U17 side, that went all the way through to the semi-finals, where the lost to Netherlands after referee showed a red card (out of nowhere) to the team's captain and central defender Nika Chanturia. Prior to that Georgia managed to qualify from the group where they were grouped Spain, England, and Ukraine U17 teams; only one team was able to qualify to EURO.

Devdariani is relatively young manager (40 years old), so there is nothing much to say about him besides that European campaign.

Dila Gori's keeper is Nukri Revishvili who used to play for Rubin Kazan, Anzhi, and Krasnodar. Defensive center is a combo of former Dinamo Tbilisi duo - Tomashvili and Khizaneishvili. Former FC Ameri and Torpedo Kutaisi midfielder - Grigol Dolidze, is also part of Dila. Offensive line is very strong with Rati Alexidze and Irakli Modebadze. Both of them have a very strong experience and relatively high class.
jamen er nok ikke nogen tvivl omdet ikke er en nem modstander...
puha håber på en 1. måls sejr i dag.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AllanPedersen » 18. jul 2013, 14:49

abbifar skrev:
AllanPedersen skrev:
Hinrup85 skrev:
AllanPedersen skrev: Derudover så er jeg på arbejde og har været det i nu 28 minutter, og i min skuffe er der en flaske blå gajol.
Alle holder sommerferie og nu vil jeg smugdrikke mig fuld, og når så kampen går igang, løfter jeg min laptop
med op i konference lokalet og streamer kampen på en 90" Sharp TV :aabfan: :cheers:
Kan du fortælle os lidt om hvor du arbejder så vi kan holde os langt væk fra det firma i fremtiden?
Jo det kan jeg sagtens... Staten, danmark.
Nu kan du så holde dig langt væk.
Aaarhh... Er det staten? Er det ikke nærmere en fagforening? for reel?
faktisk er jeg 50/50 lønnet både af forbundet og finanstilsynet i og med jeg sikkerhedsrepræsentere dem begge på trods af jeg er udstationeret i forbundet.
så alt afhængig af hvem jeg skændes med kan jeg hive det rigtige kort frem :danmarkfan:

hvad er din mail så skal jeg sende dig fra en af mine seje mail kontoer :thumbsup: ;)..
Kan vi ikke bare snakke fodbold nu så
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
AMadsen
Superliga
Superliga
Indlæg: 612
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:36
Geografisk sted: Støvring, Nordjylland

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AMadsen » 18. jul 2013, 14:53

AllanPedersen skrev:
abbifar skrev:
AllanPedersen skrev:
Hinrup85 skrev:
AllanPedersen skrev: Derudover så er jeg på arbejde og har været det i nu 28 minutter, og i min skuffe er der en flaske blå gajol.
Alle holder sommerferie og nu vil jeg smugdrikke mig fuld, og når så kampen går igang, løfter jeg min laptop
med op i konference lokalet og streamer kampen på en 90" Sharp TV :aabfan: :cheers:
Kan du fortælle os lidt om hvor du arbejder så vi kan holde os langt væk fra det firma i fremtiden?
Jo det kan jeg sagtens... Staten, danmark.
Nu kan du så holde dig langt væk.
Aaarhh... Er det staten? Er det ikke nærmere en fagforening? for reel?
faktisk er jeg 50/50 lønnet både af forbundet og finanstilsynet i og med jeg sikkerhedsrepræsentere dem begge på trods af jeg er udstationeret i forbundet.
så alt afhængig af hvem jeg skændes med kan jeg hive det rigtige kort frem :danmarkfan:

hvad er din mail så skal jeg sende dig fra en af mine seje mail kontoer :thumbsup: ;)..
Kan vi ikke bare snakke fodbold nu så

Allan, du giver den bare gas! :cheers: sidder med ignoranter og tåber der ikke forstår sig på AaB (I Aarhus :@ ) er selv gået igang med resten af snapsen fra julefrokosten her på kontoret!
Guld? igen, igen...!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af AllanPedersen » 18. jul 2013, 14:54

AMadsen skrev:
AllanPedersen skrev:
abbifar skrev:
AllanPedersen skrev:
Hinrup85 skrev:
AllanPedersen skrev: Derudover så er jeg på arbejde og har været det i nu 28 minutter, og i min skuffe er der en flaske blå gajol.
Alle holder sommerferie og nu vil jeg smugdrikke mig fuld, og når så kampen går igang, løfter jeg min laptop
med op i konference lokalet og streamer kampen på en 90" Sharp TV :aabfan: :cheers:
Kan du fortælle os lidt om hvor du arbejder så vi kan holde os langt væk fra det firma i fremtiden?
Jo det kan jeg sagtens... Staten, danmark.
Nu kan du så holde dig langt væk.
Aaarhh... Er det staten? Er det ikke nærmere en fagforening? for reel?
faktisk er jeg 50/50 lønnet både af forbundet og finanstilsynet i og med jeg sikkerhedsrepræsentere dem begge på trods af jeg er udstationeret i forbundet.
så alt afhængig af hvem jeg skændes med kan jeg hive det rigtige kort frem :danmarkfan:

hvad er din mail så skal jeg sende dig fra en af mine seje mail kontoer :thumbsup: ;)..
Kan vi ikke bare snakke fodbold nu så

Allan, du giver den bare gas! :cheers: sidder med ignoranter og tåber der ikke forstår sig på AaB (I Aarhus :@ ) er selv gået igang med resten af snapsen fra julefrokosten her på kontoret!
Haha.. sjovt du lige nævner det.. der har NETOP været sommerfest her, selvom jeg var i Grænkenland.. men alt restsprutten som er en del.. står meget indbydende lige ved siden af fitness lokalet.
Der var mexicansk tema, så tror jeg smider et par corona på køl i hvert fald.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af 12mand » 18. jul 2013, 15:09

jeg kan mærke at søren smasker 2 ind i dag. og så viser curth stort spil, selvom der ikke er mange der har tiltro til ham længere. så en 3-2 sejr bliver det.
hold kæft hvor har jeg ventet længe (og glædet mig) til denne dag endelig kom. så er vi sgu i hang igen!
lynge er gud!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af frederikshavneren » 18. jul 2013, 15:20

Elscorpio skrev:Bliver spændende at se om de kun holde til 90 minutter i den georgiske hede (Der bliver snakket om op til 40 grader).

Mon ikke vi får Kusk og Augo at se i 2. halvleg?
Det bliver uden tvivl varmt og det kan blive én afgørende faktor, der er til stor fordel for georgierne. Det er vel også derfor at Dila Gori ønsker at spille så tidligt!

Vejrudsigterne hos DMI og TV2 er noget uenige, men de varsler langt fra 40 grader. Ifølge DMI bliver det lidt over 20 grader ved kickoff http://www.dmi.dk/vejr/til-lands/byvejr ... i,Georgien" onclick="window.open(this.href);return false;
TV2 derimod varsler noget varmere vejr, men stadigvæk langt fra de 40 grader http://vejret.tv2.dk/vejr/id-611717:tbilisi.html#w-48h" onclick="window.open(this.href);return false;

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af Elscorpio » 18. jul 2013, 15:39

Håber det bedste, men frygter det værste. Curth må dog gerne finde sin målnæse frem igen efter 5 års tørke uden at give den her :thumbsup:

thequest
2. div
2. div
Indlæg: 147
Tilmeldt: 8. feb 2009, 17:20
Favoritspiller: min søn
Geografisk sted: Aarhus

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af thequest » 18. jul 2013, 15:43

Jeg håber at AaB afgører det i første halvleg, da georgisk tv åbenbart ikke viser anden halvleg.

Brugeravatar
vandmelonen
1. div
1. div
Indlæg: 362
Tilmeldt: 11. feb 2009, 01:05
Favoritspiller: Mæhle

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af vandmelonen » 18. jul 2013, 15:44

Fuck hvor er det god stil, de som er taget afsted derned!
Al respekt herfra!

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4460
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af le Cid » 18. jul 2013, 15:47

Ang. vejret, så siger YR.NO 28 grader - overskyet med lidt regn. Ikke så ringe endda...
http://www.yr.no/sted/Georgia/Tbilisi/T ... _time.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Dila Gori - AaB (18/07/2013 kl. 16:00)

Indlæg af frederikshavneren » 18. jul 2013, 15:47

Elscorpio skrev:Håber det bedste, men frygter det værste. Curth må dog gerne finde sin målnæse frem igen efter 5 års tørke uden at give den her :thumbsup:
Det er naturligt hvis holdet er lidt afventende i starten, dels for lige at vurdere georgierne men også pga. varmen. Jeg frygter at AaB er alt for passive og mere eller mindre parkerer bussen. Det er skidt hvis de kommer på banen med et defensivt udgangspunkt og ønsket om at tilkæmpe sig en nulløsning. 0-0 er selvfølgelig bedre end et nederlag, men en nulløsning er dælme et giftigt resultat i forhold til returkampen.

Derudover tror jeg ikke på at vi kan holde nullet. Defensiven er til tider meget usikker og vi giver generelt mange chancer væk (AaB er ikke FCK eller Esbjerg der kan lukke helt af). Hvis vi ikke scorer i eftermiddag så taber vi, det er jeg temmelig overbevist om.

Besvar