AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af raekkeettre » 15. mar 2018, 17:43

BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:
BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:Og hvis det helt går galt, så sælges Rinne alt for dyrt, så AaB ender med et årsregnskab i plus, så skal der nok blive ballade herinde.
Er du ikke ved at være træt af at formulere sådanne indlæg, din alder taget i betragning?
Når der er så mange sortseere, så har I behov for noget modvægt. Så sænker jeg mig gerne ned på det niveau.
Ja, det gør du tydeligvis. Giv dig selv et klap på skulderen. Dine børn må være stolte.
Jeg tror der er flere ikke så højtråbende der kigger den positive vej...

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af BassogogsVen » 15. mar 2018, 17:50

raekkeettre skrev:
BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:
BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:Og hvis det helt går galt, så sælges Rinne alt for dyrt, så AaB ender med et årsregnskab i plus, så skal der nok blive ballade herinde.
Er du ikke ved at være træt af at formulere sådanne indlæg, din alder taget i betragning?
Når der er så mange sortseere, så har I behov for noget modvægt. Så sænker jeg mig gerne ned på det niveau.
Ja, det gør du tydeligvis. Giv dig selv et klap på skulderen. Dine børn må være stolte.
Jeg tror der er flere ikke så højtråbende der kigger den positive vej...
Siger nok mere om dem...

Back to business, hvis I er færdige med at lege teenagere.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Frygah » 15. mar 2018, 21:58

BassogogsVen skrev:
raekkeettre skrev:
BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:
BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:Og hvis det helt går galt, så sælges Rinne alt for dyrt, så AaB ender med et årsregnskab i plus, så skal der nok blive ballade herinde.
Er du ikke ved at være træt af at formulere sådanne indlæg, din alder taget i betragning?
Når der er så mange sortseere, så har I behov for noget modvægt. Så sænker jeg mig gerne ned på det niveau.
Ja, det gør du tydeligvis. Giv dig selv et klap på skulderen. Dine børn må være stolte.
Jeg tror der er flere ikke så højtråbende der kigger den positive vej...
Siger nok mere om dem...

Back to business, hvis I er færdige med at lege teenagere.
Du er efterhånden ikke meget bedre selv, ærlig talt... "Dine børn må være stolte" - Er det virkelig dit niveau?
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

BassogogsVen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 9. jul 2017, 12:04
Favoritspiller: Rinat Fajzrakhmanovitj Dasajev
Geografisk sted: I et land befolket af idioter

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af BassogogsVen » 16. mar 2018, 00:23

Frygah skrev:
BassogogsVen skrev:
raekkeettre skrev:
BassogogsVen skrev:
FlæskeFrank skrev:
BassogogsVen skrev:
Er du ikke ved at være træt af at formulere sådanne indlæg, din alder taget i betragning?
Når der er så mange sortseere, så har I behov for noget modvægt. Så sænker jeg mig gerne ned på det niveau.
Ja, det gør du tydeligvis. Giv dig selv et klap på skulderen. Dine børn må være stolte.
Jeg tror der er flere ikke så højtråbende der kigger den positive vej...
Siger nok mere om dem...

Back to business, hvis I er færdige med at lege teenagere.
Du er efterhånden ikke meget bedre selv, ærlig talt... "Dine børn må være stolte" - Er det virkelig dit niveau?
Du kan vel læse.
En nær bekendt af Rabbi Rosenberg

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af raekkeettre » 16. mar 2018, 10:50

9520AaB skrev:
Pastorius skrev:
dyhrmaN skrev:
troelsh skrev:
le Cid skrev:Rinne udtaget til det svenske landshold pga. Robin Olsens skade.
Fortjent! :-)
Meget fortjent, jeg håber han bliver udtaget til vm han er en virkelig dygtig målmand, og en væsentlig opgradering ift. Nicolaj Larsen
Mon ikke vi risikerer, at han allerede er væk til sommer. Han er en meget god målmand, og kommer han til VM, kommer der sandsynligvis bud, vi ikke kan sige nej til.
Det kan ikke passe, for jeg har læst herinde at vi ikke har et eneste salgsobjekt udover Flores.
Du får lige Billede for den. Vi har nemlig flere med salgspotentiale. Jannik Pohl, altså Brøndby købte fattigmandsudgaven af Pohl(Uhre), så mon ikke Pohl kunne sælges også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
BTW - plejer vi ikke havde flere på U21 holdet? Jeg synes kun at kunne læse MC og Pohl. Plejer Thellufsen og Abildgaard ikke også være på?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6377
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af FlæskeFrank » 22. mar 2018, 21:52

Så bombede Pohl lige igen!!!

Han scorede som indskifter i u21-kampen mod Østrig. Var vist også oplægger til mål.
- FlæskeFrank

AabMaster
2. div
2. div
Indlæg: 129
Tilmeldt: 3. sep 2007, 12:09
Geografisk sted: Aalborg c

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af AabMaster » 23. mar 2018, 10:20

Dallen har forladt landholdslejren : https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... ldslejren/
Intet har været så ødelæggende for fodbolden som da VAR blev indført.

De Fem
Landshold
Landshold
Indlæg: 975
Tilmeldt: 21. nov 2016, 22:02

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af De Fem » 23. mar 2018, 10:23

FlæskeFrank skrev:Så bombede Pohl lige igen!!!

Han scorede som indskifter i u21-kampen mod Østrig. Var vist også oplægger til mål.
Håber virkelig tålmodigheden betaler sig i længden. Han har alle "redskaberne" til at blive en fantastisk angriber der både er mål og assists i, hvis det bare bliver lidt mindre forkrampet til sidst.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af PeterS » 23. mar 2018, 10:56

AabMaster skrev:Dallen har forladt landholdslejren : https://jyllands-posten.dk/sport/fodbol ... ldslejren/
Tillykke med titlen til Dalsgaard.

Fedt at Lasse Nielsen så får chancen igen, og så endda i Aalborg

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Buzz Killington » 23. mar 2018, 11:20

De Fem skrev:
FlæskeFrank skrev:Så bombede Pohl lige igen!!!

Han scorede som indskifter i u21-kampen mod Østrig. Var vist også oplægger til mål.
Håber virkelig tålmodigheden betaler sig i længden. Han har alle "redskaberne" til at blive en fantastisk angriber der både er mål og assists i, hvis det bare bliver lidt mindre forkrampet til sidst.
Simpel assist og en 100% chance/tap-in som han scorede på. Men fintat han var tilstede i boksen ved begge aktioner, i stedet for at flagre rundt som han ofte gør i AaB.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14626
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Hanga » 23. mar 2018, 11:29

Buzz Killington skrev:
Simpel assist og en 100% chance/tap-in som han scorede på. Men fintat han var tilstede i boksen ved begge aktioner, i stedet for at flagre rundt som han ofte gør i AaB.
Det plejer jo netop at være 100% chancerne han misser, så et eller andet sted er det vel en succes, at det netop var sådan en han scorede på :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

seamann

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af seamann » 24. mar 2018, 08:11

Peru - Kroatien 2-0 i Miami.

https://youtu.be/iGk6EXnkYwI

Go Flores!

raekkeettre
Allstar
Allstar
Indlæg: 2988
Tilmeldt: 16. jul 2015, 17:11
Favoritspiller: Lars Thomsen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af raekkeettre » 24. mar 2018, 10:47

seamann skrev:Peru - Kroatien 2-0 i Miami.

https://youtu.be/iGk6EXnkYwI

Go Flores!
Scorede han ikke til 2-0...?

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Buzz Killington » 24. mar 2018, 10:55

raekkeettre skrev:
seamann skrev:Peru - Kroatien 2-0 i Miami.

https://youtu.be/iGk6EXnkYwI

Go Flores!
Scorede han ikke til 2-0...?
Jo!
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
troelsh
Allstar
Allstar
Indlæg: 2475
Tilmeldt: 10. apr 2014, 12:40
Geografisk sted: 9000

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af troelsh » 24. mar 2018, 10:58

raekkeettre skrev:
seamann skrev:Peru - Kroatien 2-0 i Miami.

https://youtu.be/iGk6EXnkYwI

Go Flores!
Scorede han ikke til 2-0...?
Jo. Peru spiller faktisk en god gang fodbold, Kroatien er bestemt ikke noget dårligt hold med spillere som Modric og Rakitic.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af andreasaab89 » 26. mar 2018, 20:25

Flores har lavet 9 mål i 24 a landsholdskampe mod lande som Kroatien, Argentina, Brasilien osv

I AaB har han lavet 4 mål i 40 kampe mod store hold som Randers, Sønderjyske osv

Enten spiller/bruger vi ham bare helt forkert eller også er han bare motiveret på en anden møde på landsholdet ?

Man snakkede meget om at det var fordi sydamerikanske landshold ikke har samme defensive struktur som da ske Superligahold. Den undskyld køber jeg bare ikke. Han scorede igår mod Kroatien som alt andet lige har en bedre defensiv end samtlige hold fra suppen
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af MrBangDK » 26. mar 2018, 21:01

andreasaab89 skrev:Flores har lavet 9 mål i 24 a landsholdskampe mod lande som Kroatien, Argentina, Brasilien osv

I AaB har han lavet 4 mål i 40 kampe mod store hold som Randers, Sønderjyske osv

Enten spiller/bruger vi ham bare helt forkert eller også er han bare motiveret på en anden møde på landsholdet ?

Man snakkede meget om at det var fordi sydamerikanske landshold ikke har samme defensive struktur som da ske Superligahold. Den undskyld køber jeg bare ikke. Han scorede igår mod Kroatien som alt andet lige har en bedre defensiv end samtlige hold fra suppen
Kunne man forestille sig, at han ikke har scoret fordi han et på et hold der ikke fungerer offensivt? Eller vare generelt ikke har fungeret?
Ska' vi hak'?

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Mogens » 26. mar 2018, 23:13

raekkeettre skrev:
9520AaB skrev:
Pastorius skrev:
dyhrmaN skrev:
troelsh skrev:
le Cid skrev:Rinne udtaget til det svenske landshold pga. Robin Olsens skade.
Fortjent! :-)
Meget fortjent, jeg håber han bliver udtaget til vm han er en virkelig dygtig målmand, og en væsentlig opgradering ift. Nicolaj Larsen
Mon ikke vi risikerer, at han allerede er væk til sommer. Han er en meget god målmand, og kommer han til VM, kommer der sandsynligvis bud, vi ikke kan sige nej til.
Det kan ikke passe, for jeg har læst herinde at vi ikke har et eneste salgsobjekt udover Flores.
Du får lige Billede for den. Vi har nemlig flere med salgspotentiale. Jannik Pohl, altså Brøndby købte fattigmandsudgaven af Pohl(Uhre), så mon ikke Pohl kunne sælges også.


Sent from my iPhone using Tapatalk
BTW - plejer vi ikke havde flere på U21 holdet? Jeg synes kun at kunne læse MC og Pohl. Plejer Thellufsen og Abildgaard ikke også være på?
Thellufsen var med, da han fik spilletid i AaB. Hvis jeg husker rigtigt, så har han ikke fået et eneste minut indtil videre i foråret.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1563
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af dyhrmaN » 27. mar 2018, 20:00

MrBangDK skrev:
andreasaab89 skrev:Flores har lavet 9 mål i 24 a landsholdskampe mod lande som Kroatien, Argentina, Brasilien osv

I AaB har han lavet 4 mål i 40 kampe mod store hold som Randers, Sønderjyske osv

Enten spiller/bruger vi ham bare helt forkert eller også er han bare motiveret på en anden møde på landsholdet ?

Man snakkede meget om at det var fordi sydamerikanske landshold ikke har samme defensive struktur som da ske Superligahold. Den undskyld køber jeg bare ikke. Han scorede igår mod Kroatien som alt andet lige har en bedre defensiv end samtlige hold fra suppen
Kunne man forestille sig, at han ikke har scoret fordi han et på et hold der ikke fungerer offensivt? Eller vare generelt ikke har fungeret?
Jeg bider også mærke i, at han kommer med forrest og helt ind i feltet på det mål han scorer. Det er meget sjældent man ser ham så offensiv i AaB. Man kunne forestille sig, at han har klare ordrer om at være klar defensivt

AalBoyeBK
1. div
1. div
Indlæg: 391
Tilmeldt: 29. jan 2009, 14:53

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af AalBoyeBK » 28. mar 2018, 14:17

Han var angiveligt fremragende igen i nat, og var også i den grad med i deres 2 sidste mål.

Alle opstillinger jeg har set har ham placeret som central midt både i nat og mod Kroatien. Nogen der ved om det rent faktisk var den position han spillede?

Besvar