AaB'ere på diverse landshold

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sambaman » 1. aug 2013, 16:02

Spalvis og Hallur er netop udtaget til henholdsvis Litauens u-21 og Færøernes A-landshold. Da jeg ikke lige kunne finde et passende sted at skrive det, følte jeg for en ny tråd, hvis formål er at diskutere og informere om de forskelige AaB'er, der nu en gang bliver udtaget til diverse A/U-landskampe.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1624
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Erasmus Montanus » 2. aug 2013, 18:58

Bruhn på tavlen for Danmark, da de spillere 1-1 mod the U.S.A.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sambaman » 3. aug 2013, 13:21

Oldager skrev:Bruhn på tavlen for Danmark, da de spillere 1-1 mod the U.S.A.
Lækkert!
Jeg troede ellers han var udtaget på yderste mandat.

Sutil
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 5. aug 2013, 16:23
Favoritspiller: Jakob Ahlmann

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sutil » 6. aug 2013, 14:51

Kusk udtaget. Jeg tvivler på om Morten Olsen overhovedet ser fodbold.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af jensemand57 » 6. aug 2013, 15:12

Det er sgu da heller ikke nemt, at være Morten Olsen. Hvis han ikke udtager nogen fra AaB, er det galt, hvis han gør det, er det også galt. Indrømmet Kusk har ikke spillet optimalt, men lad os da glæde os på AaBs og ikke mindst på Kaspers vegne.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1624
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Erasmus Montanus » 6. aug 2013, 22:47

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2013 ... erige.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Morten Rokkedal med til at udradere svensken.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sambaman » 8. aug 2013, 21:31

Emil Lagergaard er efterudtaget til u-16-landsholdet via hans gode indsats med u-15 futurelandsholdet. Andreas Bjørnager er i forvejen udtaget.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af frederikshavneren » 14. aug 2013, 22:14

Kusk er blevet indskiftet i halvlegen af træningskampen mod Polen i Gdansk. Kusk erstatter Sideshow Bob (Braithwaite), der desværre gjorde en god figur i 1. halvleg.

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sambaman » 14. aug 2013, 22:24

Fræk hæl-aflevering lige før. Ærgerligt at Ankersen ikke kunne få mere ud af det!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pastorius » 14. aug 2013, 22:28

Sambaman skrev:Fræk hæl-aflevering lige før. Ærgerligt at Ankersen ikke kunne få mere ud af det!
Han måtte nu godt vente med at spille en god landskamp til transfervinduet var smækket i.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sambaman » 14. aug 2013, 22:38

Pastorius skrev:
Sambaman skrev:Fræk hæl-aflevering lige før. Ærgerligt at Ankersen ikke kunne få mere ud af det!
Han måtte nu godt vente med at spille en god landskamp til transfervinduet var smækket i.
Enig, især når der er en klausul på et fast beløb.

Iøvrigt nogen der ved om Hallur har fået spilletid i aften mod Island?

Lucas Kuskenius
1. div
1. div
Indlæg: 346
Tilmeldt: 16. sep 2012, 20:52

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Lucas Kuskenius » 15. aug 2013, 09:20

Kusk spillede en rigtigt god halveg. EB.dk giver ham karakteren 2, som er lige bestået. Det giver ingen mening i min optik, da han var en af banens bedste i 2. halveg.
Følg mig på Twitter (@CescSzczesny) hvor jeg tweeter om AaB.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Pastorius » 15. aug 2013, 09:49

Lucas Kuskenius skrev:Kusk spillede en rigtigt god halveg. EB.dk giver ham karakteren 2, som er lige bestået. Det giver ingen mening i min optik, da han var en af banens bedste i 2. halveg.
Helt enig - i hvert fald blandt de bedste. Han havde ingen boldtab jeg kan huske, tog godt imod bolden, og fik den spillet fornuftigt videre - et par gange endda rigtig fornuftigt.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sambaman » 26. aug 2013, 15:32

Thomsen er udtaget til U-21 landsholdet to EM-Kval kampe. Den ene bliver spillet i Aalborg.

Er der gratis entré, eller er det kun til venskabskampene?

EDIT: Gratis entré :danmarkfan:

Sambaman
2. div
2. div
Indlæg: 177
Tilmeldt: 12. mar 2013, 20:28

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Sambaman » 28. aug 2013, 14:57

Morten Rokkedal fik fuld spilletid for u-17 landsholdets straffesparks sejr over Slovakiet. Næste opgave er allerede i dag kl. 17:30 mod Ukraine.

Referat kan læses her: http://www.dbu.dk/Nyheder/2013/August/u ... akiet.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af jonas386 » 2. sep 2013, 13:07

Hahahaha. Makienok og delaney er udtaget til landsholdet. Jesus det er til grin, et mål for Brøndby, medvirken i en sejr for FCK? Velkommen på landsholdet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Mr. Larsen » 2. sep 2013, 13:47

jonas386 skrev:Hahahaha. Makienok og delaney er udtaget til landsholdet. Jesus det er til grin, et mål for Brøndby, medvirken i en sejr for FCK? Velkommen på landsholdet.
Havde du forventet andet? :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Forza » 2. sep 2013, 14:00

Mr. Larsen skrev:
jonas386 skrev:Hahahaha. Makienok og delaney er udtaget til landsholdet. Jesus det er til grin, et mål for Brøndby, medvirken i en sejr for FCK? Velkommen på landsholdet.
Havde du forventet andet? :)
Intet kan overraske med det lorte landshold. Jeg er gået fra at elske det danske landshold, (næsten) på højde med min kærlighed til AaB til decideret at være ligeglade med dem og ikke en gang har lyst til at se dem over de sidste 10 år under gnavpotten.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af Mr. Larsen » 2. sep 2013, 14:33

Forza skrev:
Mr. Larsen skrev:
jonas386 skrev:Hahahaha. Makienok og delaney er udtaget til landsholdet. Jesus det er til grin, et mål for Brøndby, medvirken i en sejr for FCK? Velkommen på landsholdet.
Havde du forventet andet? :)
Intet kan overraske med det lorte landshold. Jeg er gået fra at elske det danske landshold, (næsten) på højde med min kærlighed til AaB til decideret at være ligeglade med dem og ikke en gang har lyst til at se dem over de sidste 10 år under gnavpotten.
Jeg har det på samme måde, synes træner som Sep, Ricardo og Bosse havde en evne til at samle landet når der var landskamp.

Om vi vinder eller taber går mig ikke på længere, jeg har det på samme måde med vores Landshold som et hvilken som helst andet, det er ligegyldigt :)

Morten Olsen har et eller andet sted valgt side, det er endda sjældent man ser ham lette røven og se kampe live i provinsen, han skal jo passe på med ikke at bruge for mange dage i landet, så han risikerer at skulle betale dansk skat af sin store hyre !
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB'ere på diverse landshold

Indlæg af frederikshavneren » 6. sep 2013, 18:33

Nicolaj Thomsen starter inde i U21 kvalifikationskampen mod Andorra på betonfortet i vestbyen.
Damn der er få tilskuere, men Andorra er ikke ligefrem en attraktiv modstander.

Besvar