Næste kamp: AaB - OB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
12mand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1134
Tilmeldt: 21. mar 2009, 12:38
Favoritspiller: ene
Geografisk sted: 9000

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af 12mand » 9. aug 2013, 20:53

ja nederlaget mod slagelse koster "desværre" nogen medløbere. så der kommer max 7500.
lynge er gud!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af frederikshavneren » 9. aug 2013, 20:58

Ifølge Nordjyske er Dalsgaard tvivlsom. Hvis Dalle ik bliver klar ligner Patrick eller evt. Lasse sandsynlig afløser.
Offensivt vil det være et tab at undvære Dalsgaard, men defensivt kan han bestemt godt erstattes. Ligesom Kusk har Dalsgaard heller ik ramt sidste efterårs niveau.

AalborgTrendies

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AalborgTrendies » 9. aug 2013, 22:46

frederikshavneren skrev:Ifølge Nordjyske er Dalsgaard tvivlsom. Hvis Dalle ik bliver klar ligner Patrick eller evt. Lasse sandsynlig afløser.
Offensivt vil det være et tab at undvære Dalsgaard, men defensivt kan han bestemt godt erstattes. Ligesom Kusk har Dalsgaard heller ik ramt sidste efterårs niveau.
Katastrofe hvis det bliver Patrick. I så fald kan vi godt afskrive alt offensivt fra højrekanten. Det kan godt være han er højre-benet, men jeg erindrer ikke hvornår han sidst lavede et godt indlæg. Lasse tilbage på den position hvor han gjorde et fint indtryk sidst han forsøgte sig, og så KEP ind centralt, tak.

AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
AaB Tifo Kaos
Indlæg: 156
Tilmeldt: 27. feb 2006, 09:12
Kontakt:

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AaB Tifo Kaos » 10. aug 2013, 14:27

Husk at AaB Tifo Kaos samler ind til søndagens hjemmekamp mod OB. Læs mere her:

viewtopic.php?f=1&t=15451&p=399853#p399853

Alle mand på stadion!
Vær opmærksom på, at AaB Tifo Kaos ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til Markustifokaos@aabsupportclub.dk.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af frederikshavneren » 10. aug 2013, 21:08

AalborgTrendies skrev:
frederikshavneren skrev:Ifølge Nordjyske er Dalsgaard tvivlsom. Hvis Dalle ik bliver klar ligner Patrick eller evt. Lasse sandsynlig afløser.
Offensivt vil det være et tab at undvære Dalsgaard, men defensivt kan han bestemt godt erstattes. Ligesom Kusk har Dalsgaard heller ik ramt sidste efterårs niveau.
Katastrofe hvis det bliver Patrick. I så fald kan vi godt afskrive alt offensivt fra højrekanten. Det kan godt være han er højre-benet, men jeg erindrer ikke hvornår han sidst lavede et godt indlæg. Lasse tilbage på den position hvor han gjorde et fint indtryk sidst han forsøgte sig, og så KEP ind centralt, tak.
Hvis man ellers kan stole på Nordjyske så bliver det Patrick på højre back. Defensivt klarer han det formentligt ok, men offensivt kommer der intet.
Selv om KEP er klar står Thelander til at beholde pladsen. I midten bliver det sandsynligvis Augu og Risgård. Dejligt at Würtz skal kæmpe for en plads på holdet. Der har i de seneste sæsoner virkelig manglet konkurrence om pladserne.

I front koster nogle svage kampe SF en tur på bænken.

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Erasmus Montanus » 10. aug 2013, 21:16

Jeg håber ikke Dalsgaards skade er alvorlig. Jeg er spændt på at se hvem der kommer til at danne frontduo.

Curth- Toft
Kvindebjerg - Curth
Toft - Kvindebjerg
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af thomasjn » 11. aug 2013, 13:05

frederikshavneren skrev: Jesper Christiansen
Espen Ruud - Anders Møller Christensen - Kasper Larsen - M.Diarra
Rasmus Falk - Martin Spelmann - K. Vadocz - Skulason
H. Anier - M. Skoubo
Hvis det ender med at blive OBs startopstilling til kampen vil jeg mene vi er ret godt stillede ifht. at kunne vinde kampen. De har normalt haft Bashkim og Emil Larsen i venstre side, hvor især Larsen tit har gjort ondt på os. Den nuværende venstreside med nulbonnen Diarra og nytilkomne Skulason, som er en defensiv midt de er ved at omskole til back virker langt fra lige så skræmmende. Vil mene, at en svag spiller som Diarra må være guf at lege med for Kusk. Derudover har de evigt langsomme Anders Møller, som nok burde have stoppet for længst - han spiller i hvert fald som en der er way over the hill og en ret uprøvet Kasper Larsen ved siden af. Medmindre OB stiller sig derhjemme, hvilket dog ikke ligner Troels Bech bør vi kunne udfordre dette forsvar i dybden og sætte dem på fart som vi plejer. Det mest irriterende er, at de har Skoubo med for de der irriterende has-been typer som er gået i stå har det altid med at score mod os. Den anden angriber kender jeg ikke rigtigt udover han har været i OB i nogle år uden den store spilletid, hvorfor man kunne foranlediges til at tro, at det er endnu et køb af en talentløs udlænding. Den centrale midt med Vadocz og Spelmann skal Augu og Risgård kunne matche. OBs centrale midt er mindst lige så tung som vores egen og ikke lige så sammenspillet, da de bytter en del rundt derinde. Alt i alt ser jeg vigtige i vores opspil være at vi får lukket for Rasmus Falk. Det er ham det kommer fra, men jeg kan omvendt ikke rigtigt huske, hvor godt eller dårligt AaB plejer at have styr på ham.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1882
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af 634 » 11. aug 2013, 13:50

Jeg ved godt det ikke bliver tilfældet, men der kan også spilles med tre mands forsvar når Dalsgaard er væk.
Thelander Kep Lasse
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Polle
Miniput
Miniput
Indlæg: 8
Tilmeldt: 21. aug 2009, 20:25

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Polle » 11. aug 2013, 13:58

I følge vores lokale avis bliver det nok:

JC
Ruud AMC K. Larsen Skulason

Falk Spelmann Vadocz E. Larsen

Bodul Skoubo

Bodul er dog tvivlsom. Frygter i sætter jer på spillet mellem felterne og vi får det mere end svært. Jeg sælger gerne for et point.

Anyways - God kamp.
Øhh, jeg er en Fynbo der holder med OB, så jeg er gæst her og vil efter bedste evne forsøge at opføre mig som sådan..........

AalborgTrendies

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AalborgTrendies » 11. aug 2013, 14:20

thomasjn skrev: Den nuværende venstreside med nulbonnen Diarra og nytilkomne Skulason, som er en defensiv midt de er ved at omskole til back virker langt fra lige så skræmmende.
Det er ikke helt rigtigt. Diarra er rigtigt nok en spiller man overhovedet ikke ser, men Skulason skal vi passe godt på. Han er ikke ved at blive omskolet, men har masser af erfaring på begge positioner. Dygtig spiller med en sublim sparketeknik - og yderst leveringsdygtig i mål og assists. Dog også en spiller som efterlader plads vi kan udnytte.
Jeg er spændt på hvor ofte vi kan fange dem begge fremme på banen, det bliver en af nøglerne til at lykkes med omstillingsspillet.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af frederikshavneren » 11. aug 2013, 15:41

3 ændringer i forhold til nederlaget i Slagelse.

Line up:

Larsen
Paddy - Lasse - Thelander - Ahlmann
Kusk - Risgård - Würtz - Thomsen
Curth - Toft

AalborgTrendies

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AalborgTrendies » 11. aug 2013, 15:48

frederikshavneren skrev:3 ændringer i forhold til nederlaget i Slagelse.

Line up:

Larsen
Paddy - Lasse - Thelander - Ahlmann
Kusk - Risgård - Würtz - Thomsen
Curth - Toft
Ærgerligt at man ikke tør give AKJ chancen fra start. Vi har brug for en der ved hvor målet står.
De andre ændringer er vel lidt la-la. Spændende hvordan rollefordelingen mellem Würtz og Risgård vil fungere i praksis.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af dyhrmaN » 11. aug 2013, 15:53

Er Augu bænket??

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af frederikshavneren » 11. aug 2013, 15:58

dyhrmaN skrev:Er Augu bænket??
Ja Augu er bænket. Fantastisk at der nu er reel konkurrence om de centrale midtbanepladser (Wichmann, Hallur og Patrick er ikke reelle konkurrenter). Alt andet lige må det betyde, at Augu , Risgård og Würtz tar' sig sammen, nu hvor de virkelig skal kæmpe for deres plads på holdet.

Jeg er mest bekymret for angrebet i dag. Curth og Toft... Det ser dælme tyndt ud!

cwinn
2. div
2. div
Indlæg: 106
Tilmeldt: 8. feb 2006, 16:10

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af cwinn » 11. aug 2013, 16:28

Sidder i bilen på vej til KBH, så hvis nogen har et stream til IPhone, så smid endelig et link !

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af alithebeast » 11. aug 2013, 16:33

cwinn skrev:Sidder i bilen på vej til KBH, så hvis nogen har et stream til IPhone, så smid endelig et link !
Har du TV gennem en af de store tv-distributører? De fleste har en Web-TV app.
Hader København!

banjobouner
1. div
1. div
Indlæg: 264
Tilmeldt: 1. aug 2005, 23:42

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af banjobouner » 11. aug 2013, 16:36

Stream kører på samme adresse som altid :)

AalborgTrendies

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AalborgTrendies » 11. aug 2013, 16:47

Kom så, AaB!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af alithebeast » 11. aug 2013, 17:01

Åh nej. Den mest elendige dommer i historien.
Hader København!

SimonJ
1. div
1. div
Indlæg: 358
Tilmeldt: 22. mar 2011, 08:27

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af SimonJ » 11. aug 2013, 17:03

Mangler stream. Send PB!

Besvar