Næste kamp: AaB - OB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af MrBangDK » 5. aug 2013, 08:51

For at debatten til dagens kamp ikke bliver et slagsmål om relevant/irrelevant indhold sakser jeg lige følgende indlæg ind fra FCV tråden:
Oldager skrev:Kadrii og Schoop udgik fra OBs kamp i dag. Gode nyheder for os til næste uges kamp. EN manglende kadrii tager en del fra deres offensiv. De har stadig Emil Larsen og Rasmus Falk, men Falk er vel ikke helt på toppen endnu? Emil Larsen er farlig mod AaB, om han så sad på bænken.
Det skal blive spændende at se, om vi efter kampen med FCV kan holde gejsten og viljen til sejr.. OB's sejr over Viborg var i høj grad en sejr grundlagt af Kadrii, så med ham ude er der gode odds..

/Bang
Ska' vi hak'?

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Forza » 5. aug 2013, 08:55

MrBangDK skrev:For at debatten til dagens kamp ikke bliver et slagsmål om relevant/irrelevant indhold sakser jeg lige følgende indlæg ind fra FCV tråden:
Oldager skrev:Kadrii og Schoop udgik fra OBs kamp i dag. Gode nyheder for os til næste uges kamp. EN manglende kadrii tager en del fra deres offensiv. De har stadig Emil Larsen og Rasmus Falk, men Falk er vel ikke helt på toppen endnu? Emil Larsen er farlig mod AaB, om han så sad på bænken.
Det skal blive spændende at se, om vi efter kampen med FCV kan holde gejsten og viljen til sejr.. OB's sejr over Viborg var i høj grad en sejr grundlagt af Kadrii, så med ham ude er der gode odds..

/Bang
OB har (som sædvanlig en klassetrup) men omvendt rider vi fortiden på en bølge og vi har ofte også et godt tag på Troels Bech. En Kadrii ude taler også til vores fordel. Jeg tror på det!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Søgaard » 5. aug 2013, 09:09

Skoubo i stedet for en Kadrii der så ud til at være i hopla, er en klar svækkelse. Jeg er dog meget bekymret for duellen Emil Larsen - Kasper Kusk/Dalsgaard. Jeg synes der var optræk til problemer i vores højreside mange gange mod EfB. Kommer der ikke styr på Emil Larsen, skal vi score 2-3 gange for at få noget ud af kampen. Det kan så være vores kanter få mere plads mod Falk/Larsen, så må vi se om det kan gøre godt for de problemer vi får defensivt.
Aalborg BK 1885!

Itchy
Lilleput
Lilleput
Indlæg: 16
Tilmeldt: 28. apr 2008, 18:08

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Itchy » 5. aug 2013, 09:10

hvad med en kamp af gangen? ;). lad os lige have den imod vestsjælland overstået.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AllanPedersen » 5. aug 2013, 09:13

Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5089
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af MrBangDK » 5. aug 2013, 09:14

Itchy skrev:hvad med en kamp af gangen? ;). lad os lige have den imod vestsjælland overstået.
Ja, det er også intentionen... Men som du kan læse i tråden, så var der diskussion om, hvad der var relevant, og for at stoppe det, så førte jeg det over..

Så HALLO!!!! Diskuter nu FCV kampen. I må ikke skrive herinde før efter kampen i aften... Stop nu.. Lad nu være... Alt hvad I skriver har ingen relevans før sent i aften. I må skrive det på vej hjem i bussen.. ikke før!!!

;) Bang
Ska' vi hak'?

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AllanPedersen » 5. aug 2013, 09:15

MrBangDK skrev:
Itchy skrev:hvad med en kamp af gangen? ;). lad os lige have den imod vestsjælland overstået.
Ja, det er også intentionen... Men som du kan læse i tråden, så var der diskussion om, hvad der var relevant, og for at stoppe det, så førte jeg det over..

Så HALLO!!!! Diskuter nu FCV kampen. I må ikke skrive herinde før efter kampen i aften... Stop nu.. Lad nu være... Alt hvad I skriver har ingen relevans før sent i aften. I må skrive det på vej hjem i bussen.. ikke før!!!

;) Bang
eller du kunne have ventet 8 timer :)
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Martin Bak
Landshold
Landshold
Indlæg: 794
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:31
Geografisk sted: Vejgaard

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Martin Bak » 5. aug 2013, 10:37

AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.

tilgengæld går det fantastisk godt med at have en generelt utrolig nedladende tone i dine indlæg - så tillykke med det
Chief Wiggum: All right, you scrawny beanpoles: becoming a cop is not something that happens overnight. It takes one solid weekend of training to get that badge.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 5. aug 2013, 10:45

Martin Bak skrev:
AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.

tilgengæld går det fantastisk godt med at have en generelt utrolig nedladende tone i dine indlæg - så tillykke med det
:)

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Mr. Larsen » 5. aug 2013, 11:08

Kadril ude i et halvt år

Schopp i en måned

Så forhåbentlig får vi det lidt nemmere, synes dog de så skræmmende ud igår mod Viborg FF
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4409
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af doukas » 5. aug 2013, 11:13

Mr. Larsen skrev:Kadril ude i et halvt år

Schopp i en måned

Så forhåbentlig får vi det lidt nemmere, synes dog de så skræmmende ud igår mod Viborg FF
Gode offensivt ja, men hold da op de er nemme at skabe chancer imod. Midteraksen Christiansen, AMC og Kasper Larsen/Dennis Høgn er i ligaens bund 3 i min optik
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Provst i Brovst » 5. aug 2013, 11:32

AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.
Så må du være mere proaktiv og selv oprette den. Nu ved du at det ikke er usandsynligt debatsidens brugere kan finde på at diskutere 14 dage ud i fremtiden.

Næste kamp igen er vist FCN.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3246
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Brodernumsi » 5. aug 2013, 12:39

Mr. Larsen skrev:Kadril ude i et halvt år

Schopp i en måned

Så forhåbentlig får vi det lidt nemmere, synes dog de så skræmmende ud igår mod Viborg FF
Emil Larsen kan slå os alene...Ærger mig stadig over vi ikke fik fat i ham for lang tid siden.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Forza » 5. aug 2013, 12:48

Provst i Brovst skrev:
AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.
Så må du være mere proaktiv og selv oprette den. Nu ved du at det ikke er usandsynligt debatsidens brugere kan finde på at diskutere 14 dage ud i fremtiden.

Næste kamp igen er vist FCN.
Manden har jo travlt med at finde nye somaliere til AaB, du kan ikke forvente han opretter tråde.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Provst i Brovst » 5. aug 2013, 13:16

Forza skrev:
Provst i Brovst skrev:
AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.
Så må du være mere proaktiv og selv oprette den. Nu ved du at det ikke er usandsynligt debatsidens brugere kan finde på at diskutere 14 dage ud i fremtiden.

Næste kamp igen er vist FCN.
Manden har jo travlt med at finde nye somaliere til AaB, du kan ikke forvente han opretter tråde.
Det er ikke korrekt, han har oprettet to kamptråde indtil videre. Det er vist også Brent med somali angriberne.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af AllanPedersen » 5. aug 2013, 15:29

Forza skrev:
Provst i Brovst skrev:
AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.
Så må du være mere proaktiv og selv oprette den. Nu ved du at det ikke er usandsynligt debatsidens brugere kan finde på at diskutere 14 dage ud i fremtiden.

Næste kamp igen er vist FCN.
Manden har jo travlt med at finde nye somaliere til AaB, du kan ikke forvente han opretter tråde.

Ved ikke hvem du forveskler mig med, men jeg er ikke interesseret i at ende som FC MidtAfrika
Jeg oprettede de sidste 2 kamptråde men ikke denne
fordi jeg tænkte det var kotume kun at tage en spillerunde af gangen.

men ontopic i forhold til 'næste kamp' uheldigt for Bashrim, heldigt for os.. sådan er det jo
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af sulakvelidze » 5. aug 2013, 21:10

AllanPedersen skrev:
Forza skrev:
Provst i Brovst skrev:
AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.
Så må du være mere proaktiv og selv oprette den. Nu ved du at det ikke er usandsynligt debatsidens brugere kan finde på at diskutere 14 dage ud i fremtiden.

Næste kamp igen er vist FCN.
Manden har jo travlt med at finde nye somaliere til AaB, du kan ikke forvente han opretter tråde.

Ved ikke hvem du forveskler mig med, men jeg er ikke interesseret i at ende som FC MidtAfrika
Jeg oprettede de sidste 2 kamptråde men ikke denne
fordi jeg tænkte det var kotume kun at tage en spillerunde af gangen.

men ontopic i forhold til 'næste kamp' uheldigt for Bashrim, heldigt for os.. sådan er det jo
En mulighed er jo også, at du gemmer de enkelte kamptråde som foretrukne i en mappe med kamptråde. Så er det endda hurtigere for dig at finde trådene end at søge på dem ved hjælp af datoer.

Det var første gang i mit liv, at jeg gav nogen et råd om it. Verden er syg.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af alithebeast » 6. aug 2013, 01:17

sulakvelidze skrev:
AllanPedersen skrev:
Forza skrev:
Provst i Brovst skrev:
AllanPedersen skrev:Kan se min plan om at lære folk at indføre datoer i topic ikke virkede

'næste kamp' .. den bliver sjov at lede efter om 6 måneder, for os der godt kan lide at se lidt tilbage i kamptrådene..

oh well, jeg fik da lavet 2 kamptråde jeg kan finde igen.
Så må du være mere proaktiv og selv oprette den. Nu ved du at det ikke er usandsynligt debatsidens brugere kan finde på at diskutere 14 dage ud i fremtiden.

Næste kamp igen er vist FCN.
Manden har jo travlt med at finde nye somaliere til AaB, du kan ikke forvente han opretter tråde.

Ved ikke hvem du forveskler mig med, men jeg er ikke interesseret i at ende som FC MidtAfrika
Jeg oprettede de sidste 2 kamptråde men ikke denne
fordi jeg tænkte det var kotume kun at tage en spillerunde af gangen.

men ontopic i forhold til 'næste kamp' uheldigt for Bashrim, heldigt for os.. sådan er det jo
En mulighed er jo også, at du gemmer de enkelte kamptråde som foretrukne i en mappe med kamptråde. Så er det endda hurtigere for dig at finde trådene end at søge på dem ved hjælp af datoer.

Det var første gang i mit liv, at jeg gav nogen et råd om it. Verden er syg.
Eller det endelige bevis for at Allan er ansat i det offentlige. Dem kan selv en hjernedød og spedalsk person med fremskreden demens give råd om it, ikke at du behøver at være det.

Bliver tråde ikke også slettet efter et tidsrum med inaktivitet? Det kunne i så fald være derfor, gamle kamptråde ikke kan findes.
Hader København!

Brugeravatar
Jonas K
1. div
1. div
Indlæg: 378
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:47
Geografisk sted: Færøkroen

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af Jonas K » 6. aug 2013, 08:40

Der skal ske noget i næste kamp, heldigvis kommer OB gerne offensivt, og dermed kan vi leve på kontra igen igen.

Alternativt skulle Kent forsøge at få midtbanen igang, kunne man prøve med 4-3-3? Spørgsmålet er bare hvem der skal være "tankcenterforward" Har stadig høje tanker om Toft, han scorer ikke igår, men han har øjnene rettet mod målet. Noget Curth og SF i den grad mangler. KEP tilbage i midterforsvaret, ikke fordi Thelander har spillte sig af, vil bare gerne have KEP ind og skabe ro.

Dalle - KEP - Lasse - Ahlman
Würtz
Augo - Risgård
Kusk - Toft - Thomsen
Martin P - ægte Aalborg

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Næste kamp: AaB - OB

Indlæg af astonvilla » 6. aug 2013, 09:26

Jeg er enig med Jonas K i at posen skal rystes inden OB kampen. Men meget uenig i hvorledes det skal gribes an.

Først og fremmest skal Thelander ikke sættes af.
Sekundært tror jeg ikke en 4-3-3 er svaret mod OB. Det gør mere ondt på OB at spille med 2 spillere helt i front....men hvem?!?
Kusk har været forfærdelig ringe på det seneste - og skal på bænken.
Due skal ind i stedet (så kan vi også få nogle ordentlige hjørnespark - fri mig for Kusks bløde ballon-bolde, de fører til absolut ingenting).
Curth skal starte inde, da han åbenbart er den eneste i truppen man kan smide en bold op på og holde fast i den. Men han skal jo have en makker der kan sparke den i kassen (spørger igen: Hvem?!?).
Søren F. er diskvalificeret - primært pga fornærmende ringe teknik. Han kan jo ikke tæmme en bold...den løber jo konsekvent 2 meter fra ham hver gang.
Toft prøver og han slås for sagen...men han er ganske ufarlig foran mål.
AK? Tja, jeg tvivler.
Spalvis? Tvivler endnu mere (lige pt - han er ikke klar endnu).
Det er sku svært.

Og hvad med Würtz? Han så sku sulten ud da han kom ind i går. Men jeg er ked at at smide Risgaard på bænken og Augo er jo selvskrevet.

Men det bliver noget med:

Dalsgaard--LN--Thelander--Ahlmann

Thomsen--Risgaard--Augo--Due

Curth--???

Ved Jonas K's forslag om 4-3-3 kan vi jo naturligvis få Würtz med i spil igen.
Men jeg tror bare ikke vi får scoret et eneste mål i den formation. Den kunne gå hvis vi havde en ekstremt stræk forward centralt som alternativ til Toft/Curth. Kusk, Toft, Thomsen er der jo ikke nogen mål i...

Den er svær. Kent skal virkelig tjene sin løn i denne uge.

Og Gaarde skal på jagt efter en tank-centerforward, som smadrer kasser ind på stribe (gerne gratis og af afrikansk oprindelse - haha).
Bienvenu Bassogog!

Besvar