Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. jul 2007, 20:44
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Indlæg af ASC Vestjylland » 12. aug 2013, 12:02

En aktitel i bold.dk
Hvor RT mener at det bedste at gøre over for KN er at holde kæft og arbejde hårdt !
Tja manden har jo svaret til hele holdet :-) Og man må sige at han har i den grad grebet chancen. Såå bare klø på dreng. :cool:
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Indlæg af BoomZ0R » 12. aug 2013, 13:44

Ja, han er en helt fantastisk spiller! På sigt kan han blive en stor styrmand dernede. Desværre er Lasse ikke blevet den forsvarskaptajn, som jeg havde spået ham.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Indlæg af frederikshavneren » 12. aug 2013, 14:47

ASC Vestjylland skrev:En aktitel i bold.dk
Hvor RT mener at det bedste at gøre over for KN er at holde kæft og arbejde hårdt !
Tja manden har jo svaret til hele holdet :-) Og man må sige at han har i den grad grebet chancen. Såå bare klø på dreng. :cool:
That´s the spirit!
Imponerende som Thelander har grebet chancen. Han var lidt usikker da han fik chancen i sidste sæson, men han har virkelig udviklet sig. Thelander har en dejlig ro og attitude. Enormt dejligt at der nu er stor konkurrence om pladserne i det centrale forsvar og på den centrale midtbane. Træerne gror ikke ind i himlen, men kan Thelander holde niveauet så kan han blive en nøglespiller.
Spændende at se hvordan han klarer den næste store prøve, som er kampen på Farums skøjtebane på lørdag. Et super glat kunstgræs underlag, små vævre modspillere og en teknisk meget stærk modstander. Det bliver meget interessant at følge hvordan Thelander løser den udfordring!

Håber at Gaarde snarest indleder forhandlinger om en kontraktforlængelse. Thelanders kontrakt udløber sommeren 2014, hvorfor der gerne snart skal forhandlinger igang.

Brugeravatar
ASC Vestjylland
1. div
1. div
Indlæg: 272
Tilmeldt: 8. jul 2007, 20:44
Favoritspiller: MIG SELV !!!!!!
Geografisk sted: HolstebronX Måbjerg

Re: Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Indlæg af ASC Vestjylland » 13. aug 2013, 20:52

frederikshavneren skrev:
ASC Vestjylland skrev:En aktitel i bold.dk
Hvor RT mener at det bedste at gøre over for KN er at holde kæft og arbejde hårdt !
Tja manden har jo svaret til hele holdet :-) Og man må sige at han har i den grad grebet chancen. Såå bare klø på dreng. :cool:
That´s the spirit!
Imponerende som Thelander har grebet chancen. Han var lidt usikker da han fik chancen i sidste sæson, men han har virkelig udviklet sig. Thelander har en dejlig ro og attitude. Enormt dejligt at der nu er stor konkurrence om pladserne i det centrale forsvar og på den centrale midtbane. Træerne gror ikke ind i himlen, men kan Thelander holde niveauet så kan han blive en nøglespiller.
Spændende at se hvordan han klarer den næste store prøve, som er kampen på Farums skøjtebane på lørdag. Et super glat kunstgræs underlag, små vævre modspillere og en teknisk meget stærk modstander. Det bliver meget interessant at følge hvordan Thelander løser den udfordring!

Håber at Gaarde snarest indleder forhandlinger om en kontraktforlængelse. Thelanders kontrakt udløber sommeren 2014, hvorfor der gerne snart skal forhandlinger igang.
Ja det er bare med at få gang i kugle pennen og skrive til 2020 :-)
Min GUD hedder LYNGE og min tros retning er AaB !!!! Min kirke er Aalborg Stadion!!!!!

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Indlæg af hje1980 » 15. aug 2013, 16:32

Mon ikke vi begynder at se nogle forlængelser/afklaringer når transfer vinduet er lukket... både med Thelander og Augo og hvem der ellers har kontraktudløb...

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Indlæg af andreasaab89 » 15. aug 2013, 19:11

Håber ihvertfald det bliver den nye gaarde stil at man godt må forlænge en kontrakt før den er 1-2 måneder fra at udløbe :)
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Thelander Holder kæft og arbejder hårdt !

Indlæg af thomasjn » 16. aug 2013, 02:10

Ville være klasse han kom godt i gang med forlængelserne så længe det ikke stiger ham til hovedet og han kommer til at give Due og Curth nye kontrakter. Nok er nok og de har ikke leveret i årevis.

Besvar