Slaget om Jylland

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Frygah » 16. okt 2013, 13:09

Fcmmike80 skrev:Jamen dog! Håber du fik luft.. :)

Mike

Hvis dit eneste formål herind er at komme med provokationer, og så skynde dig tilbage til Ulvegraven og copy+paste og råbe "Se hvordan jeg fik dem til at svare, ha ha ha!", så spår jeg dig til at have en rigtig, rigtig kort karriere på Debatside.dk. Når du så samtidig åbenbart ikke magter at forstå den lettere ironiske og noget mere nuancerede tone der rent faktisk eksisterer i eksempelvis feriepengesags-tråden, som er dit seneste sørgelige eksempel på Ulvegraven.

Vi har både folk fra AGF, OB og tidligere også BIF herinde der formåede at debattere fint og uden problemer, trods meningsforskelle.

Det virker det ikke til du er i stand til/har som formål herinde. Og så tror jeg det bliver et kort visit.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Fcmmike80
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. okt 2013, 09:05
Favoritspiller: Agger

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Fcmmike80 » 16. okt 2013, 13:29

jamen, så vi da i det mindste gået fra at være en ligegyldigt mindre plastic bastard i Muuhhjylland, til nu at være en klub alle har (læs hader) en mening om:) Jeg ser det som et skridt i den rigtige retning..

Everybody hates us.. we dont care! ;)

Mike

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af doukas » 16. okt 2013, 13:51

Fcmmike80 skrev:jamen, så vi da i det mindste gået fra at være en ligegyldigt mindre plastic bastard i Muuhhjylland, til nu at være en klub alle har (læs hader) en mening om:) Jeg ser det som et skridt i den rigtige retning..

Everybody hates us.. we dont care! ;)

Mike
Sådan Mike! Drømmer du også om at kommer med i Paradise Hotel, Robinson, Big Brother eller hvad alt det crap nu hedder? For hellere være kendt for noget lort, end slet ikke at være kendt!

Og nu da du gerne bruge vil tilskuertal alligevel (du har skrevet om hvordan kampene imod Viborg har trukket 3. mest, hvilket iøvrigt er ubrugeligt, 117 gange) hvordan kan du forklare at Viborg aldrig har trukket over 10.000 tilskuere, hvilket hold som Horsens, AGF, AaB, FCN, OB, AB og Randers har.
Magter du at forholde dig til det jeg skrev om spillehandler mellem FCM-Viborg for en del indlæg siden, eller er du for kujonagtigt til at svare?
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Køllen I Møllen » 16. okt 2013, 14:15

doukas skrev:
Fcmmike80 skrev:jamen, så vi da i det mindste gået fra at være en ligegyldigt mindre plastic bastard i Muuhhjylland, til nu at være en klub alle har (læs hader) en mening om:) Jeg ser det som et skridt i den rigtige retning..

Everybody hates us.. we dont care! ;)

Mike
Sådan Mike! Drømmer du også om at kommer med i Paradise Hotel, Robinson, Big Brother eller hvad alt det crap nu hedder? For hellere være kendt for noget lort, end slet ikke at være kendt!

Og nu da du gerne bruge vil tilskuertal alligevel (du har skrevet om hvordan kampene imod Viborg har trukket 3. mest, hvilket iøvrigt er ubrugeligt, 117 gange) hvordan kan du forklare at Viborg aldrig har trukket over 10.000 tilskuere, hvilket hold som Horsens, AGF, AaB, FCN, OB, AB og Randers har.
Magter du at forholde dig til det jeg skrev om spillehandler mellem FCM-Viborg for en del indlæg siden, eller er du for kujonagtigt til at svare?
Hvis du stadig prøver at få ham til at forholde sig til ting som fakta, argumenter og den slags tror jeg det er bedst du hiver stikket ud... Han kommer ikke ud af sin osteklokke.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af NIN » 16. okt 2013, 14:21

Jeg indrømmer det blankt: Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvordan nogle kan hade FC Midtjylland? Det er som med Vild med Dans, Cola uden brus eller kø i fakta. Irriterende? Ja for fanden! Men ligefrem at hade det? FC Midtjylland er for ligegyldig til at hade. Had fortjener at blive målrettet mod noget af en vis værdi og med et minimum af indhold, ellers devaluerer man konceptet helt og aldeles. Og her fejler overbygningen af Ikast på alle parameter. Herregud end ikke misundelse kan de fremelske. INTET har de præsteret og når denne sæson ser sin slutning, står det billede stadig til skue for alle der kigger mod det midtjyske kongerige eller lader sig lokke af lugten. Debatten har gået højt i det seneste år, om der er observeret ulve i Danmark, eller der blot tale om en forvokset køter. Indtil nu er svaret det sidste.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Fcmmike80
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. okt 2013, 09:05
Favoritspiller: Agger

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Fcmmike80 » 16. okt 2013, 14:35

I fantastiske Gutter:) så meget ligegyldigt had og så peger i på mig som bonderøven..

Søren (Gammel AaB dreng) beskriver det meget godt! Tilsyneladende Specielt den med "for udenforstående lyder den ikke af noget særligt)


http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 100964.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Dougas: Der har vel været 8-10 direkte handler mellem Barcelona og Real Madrid! (altså 6-8 mere end aalborg og århus) Hvor rangerer du dette opgør i forholdet mellem "Slaget om Jylland" og "El classico"?! Din logik er næsten for dum men kan du selv konkludere hvad jeg tillægger dit nye parametre..

15 direkte handler mellem FCM og Viborg? For nysgerrighedens skyld kan du så ikke lige navngive og opfriske min hukkommenlse.. Er en gammel mand efterhånden;)

Mike

Fcmmike80
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. okt 2013, 09:05
Favoritspiller: Agger

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Fcmmike80 » 16. okt 2013, 14:38

NIN den fromme skrev:Jeg indrømmer det blankt: Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvordan nogle kan hade FC Midtjylland? Det er som med Vild med Dans, Cola uden brus eller kø i fakta. Irriterende? Ja for fanden! Men ligefrem at hade det? FC Midtjylland er for ligegyldig til at hade. Had fortjener at blive målrettet mod noget af en vis værdi og med et minimum af indhold, ellers devaluerer man konceptet helt og aldeles. Og her fejler overbygningen af Ikast på alle parameter. Herregud end ikke misundelse kan de fremelske. INTET har de præsteret og når denne sæson ser sin slutning, står det billede stadig til skue for alle der kigger mod det midtjyske kongerige eller lader sig lokke af lugten. Debatten har gået højt i det seneste år, om der er observeret ulve i Danmark, eller der blot tale om en forvokset køter. Indtil nu er svaret det sidste.
Jamen, så var der da i det mindste en der (i min verden) fangede det kollektive selvmål! -Go redning.. ;)

Mike

Brugeravatar
tegner
Allstar
Allstar
Indlæg: 1507
Tilmeldt: 24. sep 2005, 12:16
Geografisk sted: Aalborg Øst

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af tegner » 16. okt 2013, 15:02

NIN den fromme skrev:Jeg indrømmer det blankt: Jeg forstår det simpelthen ikke. Jeg forstår ikke, hvordan nogle kan hade FC Midtjylland? Det er som med Vild med Dans, Cola uden brus eller kø i fakta. Irriterende? Ja for fanden! Men ligefrem at hade det? FC Midtjylland er for ligegyldig til at hade. Had fortjener at blive målrettet mod noget af en vis værdi og med et minimum af indhold, ellers devaluerer man konceptet helt og aldeles. Og her fejler overbygningen af Ikast på alle parameter. Herregud end ikke misundelse kan de fremelske. INTET har de præsteret og når denne sæson ser sin slutning, står det billede stadig til skue for alle der kigger mod det midtjyske kongerige eller lader sig lokke af lugten. Debatten har gået højt i det seneste år, om der er observeret ulve i Danmark, eller der blot tale om en forvokset køter. Indtil nu er svaret det sidste.
ENIG,...hvis vi lige ser bort fra det med ulven, og cola uden brus.
Faktisk er det lidt bekymrende, at denne tråd er blevet så lang..!!
Guilty of being white-1981
Guilty of being right -1996

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af jernskjorten » 16. okt 2013, 15:24

Kan Debatjuntaen ikke flyttet denne tråd over under "Fodbold generelt", Ud-med-FCM-tråden, eller et helt tredje sted.

AaB-forummet er vel ment som et debatforum OM AaB FOR AaB-supportere. Denne tråd er ved at udvikle sig til det her hønse-kagleri mellem fans af forskellige klubber, som bold.dk's forum, Arto osv. kan bruges til.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af doukas » 16. okt 2013, 15:50

Fcmmike80 skrev:I fantastiske Gutter:) så meget ligegyldigt had og så peger i på mig som bonderøven..

Søren (Gammel AaB dreng) beskriver det meget godt! Tilsyneladende Specielt den med "for udenforstående lyder den ikke af noget særligt)


http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 100964.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Dougas: Der har vel været 8-10 direkte handler mellem Barcelona og Real Madrid! (altså 6-8 mere end aalborg og århus) Hvor rangerer du dette opgør i forholdet mellem "Slaget om Jylland" og "El classico"?! Din logik er næsten for dum men kan du selv konkludere hvad jeg tillægger dit nye parametre..

15 direkte handler mellem FCM og Viborg? For nysgerrighedens skyld kan du så ikke lige navngive og opfriske min hukkommenlse.. Er en gammel mand efterhånden;)

Mike
Det er snarere dig der er for dum, når du ikke kan skille snot og skæg (FCM-Viborg kontra Barcalona-Real-Madrid?). Måske har der været handler mellem Barcelona og Real Madrid, men det er også over en periode på 50 år eller mere. Her snakker vi altså 8 år!

Du virker nu ikke til at være særlig gammel Mike, men vil da gerne liste de spillere op jeg ved med sikkerhed er skriftet mellem de 2 lokalriveraler hvor der er så meget had imellem

2003: Thomas Frandsen fra FCM til Viborg
2005: Thomas Frandsen fra Viborg til FCM
2005: Klaus Kærgaard fra Viborg til FCM
2007: Anders Rasmussen (leje) fra FCM til Viborg og Christopher Poulsen fra Viborg til FCM
2008: Petter Furuseth fra Viborg til FCM, Christian Olsen (leje, salg samme år), Nick Ragus og Anders Rasmussen alle fra FCM til Viborg
2009: Thomas Røll Larsen fra FCM til Viborg
2011: Ken Fagerberg og Mads Hvilsom begge leje fra FCM til Viborg

Og det er kun de handler jeg er sikre på.
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Debatjuntaen » 16. okt 2013, 15:53

Så stopper vi venner!

Ikke mere ud af FCM tangenten.. og er der nogen der ikke forstår budskabet, så skal vi nok skrive personligt til jer! ;)

/Debatjuntaen

Fcmmike80
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. okt 2013, 09:05
Favoritspiller: Agger

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Fcmmike80 » 16. okt 2013, 16:16

doukas skrev:
Fcmmike80 skrev:I fantastiske Gutter:) så meget ligegyldigt had og så peger i på mig som bonderøven..

Søren (Gammel AaB dreng) beskriver det meget godt! Tilsyneladende Specielt den med "for udenforstående lyder den ikke af noget særligt)


http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 100964.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Dougas: Der har vel været 8-10 direkte handler mellem Barcelona og Real Madrid! (altså 6-8 mere end aalborg og århus) Hvor rangerer du dette opgør i forholdet mellem "Slaget om Jylland" og "El classico"?! Din logik er næsten for dum men kan du selv konkludere hvad jeg tillægger dit nye parametre..

15 direkte handler mellem FCM og Viborg? For nysgerrighedens skyld kan du så ikke lige navngive og opfriske min hukkommenlse.. Er en gammel mand efterhånden;)

Mike
Det er snarere dig der er for dum, når du ikke kan skille snot og skæg (FCM-Viborg kontra Barcalona-Real-Madrid?). Måske har der været handler mellem Barcelona og Real Madrid, men det er også over en periode på 50 år eller mere. Her snakker vi altså 8 år!

Du virker nu ikke til at være særlig gammel Mike, men vil da gerne liste de spillere op jeg ved med sikkerhed er skriftet mellem de 2 lokalriveraler hvor der er så meget had imellem

2003: Thomas Frandsen fra FCM til Viborg
2005: Thomas Frandsen fra Viborg til FCM
2005: Klaus Kærgaard fra Viborg til FCM
2007: Anders Rasmussen (leje) fra FCM til Viborg og Christopher Poulsen fra Viborg til FCM
2008: Petter Furuseth fra Viborg til FCM, Christian Olsen (leje, salg samme år), Nick Ragus og Anders Rasmussen alle fra FCM til Viborg
2009: Thomas Røll Larsen fra FCM til Viborg
2011: Ken Fagerberg og Mads Hvilsom begge leje fra FCM til Viborg

Og det er kun de handler jeg er sikre på.
Jeg ihvertfald for gammel til at gå op i alder?! Og du kan jeg iøvrigt forsøge at gætte ud fra min Nick herinde.. Hint årstal;)

"Slaget om Jylland" som jeg sammenligner med er altså ikke FCM- Viborg men AaB- AGF. Og min pointe var at der selv mellem helt store rivaler (hvor den tætte geografi end ikke spiller ind) har fundet handler sted.. (enda af profiler og ikke bare reserve spillere minus Frandsen og furenset) Så for at svare mere direkte på din opfordring.. Nej jeg sys ikke dit parametre er særligt brugbart..

Iøvrigt en helt ventet reaktion og måske derfor jeg ikke gad svare i første omgang! Vi tilbage ved din oprindelige retorik..

Mike

Fcmmike80
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. okt 2013, 09:05
Favoritspiller: Agger

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Fcmmike80 » 16. okt 2013, 16:17

Jeg beklager over for admin. Først at have læst din opsang efterfølgende og fortsætter naturligvis gerne debatten i "hvorfor hade FCM"

Mike

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af alithebeast » 16. okt 2013, 18:55

Fcmmike80 skrev:jamen, så vi da i det mindste gået fra at være en ligegyldigt mindre plastic bastard i Muuhhjylland, til nu at være en klub alle har (læs hader) en mening om:) Jeg ser det som et skridt i den rigtige retning..

Everybody hates us.. we dont care! ;)

Mike
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!! I er en klub uden originalitet og en fanbase uden originalitet. :D

Everybody hates us = allehaderos (Copy BIFs fanzine)

we don't care = WDC (Copy AaB hooligans/rockere hvad de nu vil kaldes)

Ikke engang et klublogo kan i selv finde på, så i kopierer bare et engelsk. Bunder dette i, at i er en historieløs bastardforretning, og i derfor desperat griber efter noget, der har med traditionsklubber at gøre for at kompensere for dette faktum? Skal jeres fantribune kaldes for "Die Südtribüne"? Skal jeres fangruppe omdøbes til "PALUMMELLA"?

Forresten næste gang i skal have ny storsponsor kan i så ikke vælge Brazzers eller en eller anden stripklub? Hvis i gør, så vil jeg heppe på jer hele vejen til parken i pokalen, blot for at se tusindvis af flag med nøgne damer.. ;)
Hader København!

Fcmmike80
Drenge
Drenge
Indlæg: 35
Tilmeldt: 10. okt 2013, 09:05
Favoritspiller: Agger

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Fcmmike80 » 16. okt 2013, 19:35

alithebeast skrev:
Fcmmike80 skrev:jamen, så vi da i det mindste gået fra at være en ligegyldigt mindre plastic bastard i Muuhhjylland, til nu at være en klub alle har (læs hader) en mening om:) Jeg ser det som et skridt i den rigtige retning..

Everybody hates us.. we dont care! ;)

Mike
HAHAHAHAHAHAHAHAHA!! I er en klub uden originalitet og en fanbase uden originalitet. :D

Everybody hates us = allehaderos (Copy BIFs fanzine)

we don't care = WDC (Copy AaB hooligans/rockere hvad de nu vil kaldes)

Ikke engang et klublogo kan i selv finde på, så i kopierer bare et engelsk. Bunder dette i, at i er en historieløs bastardforretning, og i derfor desperat griber efter noget, der har med traditionsklubber at gøre for at kompensere for dette faktum? Skal jeres fantribune kaldes for "Die Südtribüne"? Skal jeres fangruppe omdøbes til "PALUMMELLA"?

Forresten næste gang i skal have ny storsponsor kan i så ikke vælge Brazzers eller en eller anden stripklub? Hvis i gør, så vil jeg heppe på jer hele vejen til parken i pokalen, blot for at se tusindvis af flag med nøgne damer.. ;)
Sikke et dejligt humør og smittende latter:) du faktisk rigtig tæt på.. Det var nemlig ikke mig der fandt på det, men jeg kan afsløre at sætningen "everybody hates us/ no one like us.. We dont Care" normalt i fodboldkredse tilskrives Millwall.. -Og ikke et Brøndby magasin eller Aalborg rockere/ hooligans.. Det en stor verden:)

Iøvrigt har admin bedt om at flytte tråden omhandlende Fcm over i anden tråd feks. "Hvorfor hade fcm" tråden.. Du har jo utroligt mange fantastiske argumenter, så hold dig endelig ikke tilbage hvis du mere på hjerte..

Mike

Brugeravatar
Rasmus
Superliga
Superliga
Indlæg: 742
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:46

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Rasmus » 16. okt 2013, 22:26

Iøvrigt har admin bedt om at flytte tråden omhandlende Fcm over i anden tråd feks. "Hvorfor hade fcm" tråden.. Du har jo utroligt mange fantastiske argumenter, så hold dig endelig ikke tilbage hvis du mere på hjerte..

Mike
Wuhuuuu - længe leve Admins :aabfan:
/ Rasmus

Debatjuntaen
Administrator
Administrator
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 25. jun 2006, 16:57

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af Debatjuntaen » 17. okt 2013, 07:46

Nu er der skrevet nok om FCM i denne tråd.....

Et indlæg mere og der vil blive uddelt karantæner!

/Debatjuntaen

Brugeravatar
mich1596
Allstar
Allstar
Indlæg: 1120
Tilmeldt: 4. dec 2007, 10:34
Favoritspiller: Peter Rasmussen, IB, minni og Lucas Andersen.
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Re: Slaget om Jylland

Indlæg af mich1596 » 28. jan 2016, 23:02

Jvf AGF oprustning kunne et gammelt meget fedt opgør måske "genopstå" hvis det da har været glemt?
Flyt capoen ind på midten !! udvid spar nord. skab stemning som før:-)

Besvar