AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af frederikshavneren » 18. nov 2013, 11:03

Om én uges tid er det tid til revanche mod Farum. Sidste gang vi tabte på hjemmebane var det netop mod Farum, og trods lige kampe har vi det traditionelt svært mod Farum. Hjulmands tropper er efter en meget svær start kommet godt i gang og, der venter uden tvivl en svær kamp.

Håber på følgende line up:

Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - Augu - Risgård - Thomsen
RJ - AK

Würtz har karantæne, hvilket især defensivt kan blive problematisk. Augu får dermed alletiders mulighed for at vise sin berettigelse. Augu skal træde i karakter og vise, at kontraktforlængelsen ikke var en stor fejl (Augu skal selvfølgelig ikke kun bedømmes på denne éne kamp, men indtil videre har Augu bestemt ikke imponeret i denne sæson når han har fået chancen).

Resultatmæssigt er jeg virkelig i tvivl om hvordan det ender. Tilskuermæssigt håber jeg det bedste, men frygter det værste. Alle på stadion

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 18. nov 2013, 12:54

frederikshavneren skrev:Om én uges tid er det tid til revanche mod Farum. Sidste gang vi tabte på hjemmebane var det netop mod Farum, og trods lige kampe har vi det traditionelt svært mod Farum. Hjulmands tropper er efter en meget svær start kommet godt i gang og, der venter uden tvivl en svær kamp.

Håber på følgende line up:

Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - Augu - Risgård - Thomsen
RJ - AK

Würtz har karantæne, hvilket især defensivt kan blive problematisk. Augu får dermed alletiders mulighed for at vise sin berettigelse. Augu skal træde i karakter og vise, at kontraktforlængelsen ikke var en stor fejl (Augu skal selvfølgelig ikke kun bedømmes på denne éne kamp, men indtil videre har Augu bestemt ikke imponeret i denne sæson når han har fået chancen).

Resultatmæssigt er jeg virkelig i tvivl om hvordan det ender. Tilskuermæssigt håber jeg det bedste, men frygter det værste. Alle på stadion
Jeg vil helt klart mene, at Patrick bør starte i stedet for Augo ved siden af Risgård. Patrick er en rigtig god to-vejsspiller, hvilket jeg tror, vi får brug for mod Farum.

Og så kan jeg stadig ikke forstå, at Thelander skal sidde på bænken på bekosnting af KEP. Men Kent har tilsyneladende truffet en mere endegyldig beslutning om, at sådan skal det være lige nu.

Endelig mener jeg ikke, vi offensivt har råd til at blive ved med at give spilletid til Jønsson, som kun holder en god time, som scorer for på mål, som brænder alt for mange chancer og som helt åbenlyst ikke har forstået, hvordan en angriber deltager i det defensive pres. Så er det bedre at give plads til Spalvis (selvom han også har mange mangler endnu), så vi kan få sat lidt skub i hans udvikling. Det er der mere perspektiv i.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 18. nov 2013, 13:56

AaB 85 95 99 08 skrev:
frederikshavneren skrev:Om én uges tid er det tid til revanche mod Farum. Sidste gang vi tabte på hjemmebane var det netop mod Farum, og trods lige kampe har vi det traditionelt svært mod Farum. Hjulmands tropper er efter en meget svær start kommet godt i gang og, der venter uden tvivl en svær kamp.

Håber på følgende line up:

Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - Augu - Risgård - Thomsen
RJ - AK

Würtz har karantæne, hvilket især defensivt kan blive problematisk. Augu får dermed alletiders mulighed for at vise sin berettigelse. Augu skal træde i karakter og vise, at kontraktforlængelsen ikke var en stor fejl (Augu skal selvfølgelig ikke kun bedømmes på denne éne kamp, men indtil videre har Augu bestemt ikke imponeret i denne sæson når han har fået chancen).

Resultatmæssigt er jeg virkelig i tvivl om hvordan det ender. Tilskuermæssigt håber jeg det bedste, men frygter det værste. Alle på stadion
Jeg vil helt klart mene, at Patrick bør starte i stedet for Augo ved siden af Risgård. Patrick er en rigtig god to-vejsspiller, hvilket jeg tror, vi får brug for mod Farum.

Og så kan jeg stadig ikke forstå, at Thelander skal sidde på bænken på bekosnting af KEP. Men Kent har tilsyneladende truffet en mere endegyldig beslutning om, at sådan skal det være lige nu.

Endelig mener jeg ikke, vi offensivt har råd til at blive ved med at give spilletid til Jønsson, som kun holder en god time, som scorer for på mål, som brænder alt for mange chancer og som helt åbenlyst ikke har forstået, hvordan en angriber deltager i det defensive pres. Så er det bedre at give plads til Spalvis (selvom han også har mange mangler endnu), så vi kan få sat lidt skub i hans udvikling. Det er der mere perspektiv i.
Det er altså ved at være temmelig enerverende med dit evige vrøvl om Jønssons mangler. Manden deltager på fornemmeste vis i vores opspil (prøv at se målene fra igennem fra kampene siden han har fået spilletid) og har scoret det antal mål man kan forvente i forhold til spilletid. Vi har forstået dit antipati i forhold til Gaarde og at du derfor nægter at give Jønsson kredit. Men luk lige øjnene op, og se for eksempel hvor meget vi blev presset ned af Randers ligeså snart jønsson forlod banen. Han er en fremragende type at have på banen og du vil bænke ham til fordel for en ung spiller med åbenlyse (fuldt forståelige) mangler, som slet ikke er klar til det ansvar.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4738
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af Maglau » 18. nov 2013, 14:14

Poker-One-Kenobi skrev: Det er altså ved at være temmelig enerverende med dit evige vrøvl om Jønssons mangler. Manden deltager på fornemmeste vis i vores opspil (prøv at se målene fra igennem fra kampene siden han har fået spilletid) og har scoret det antal mål man kan forvente i forhold til spilletid. Vi har forstået dit antipati i forhold til Gaarde og at du derfor nægter at give Jønsson kredit. Men luk lige øjnene op, og se for eksempel hvor meget vi blev presset ned af Randers ligeså snart jønsson forlod banen. Han er en fremragende type at have på banen og du vil bænke ham til fordel for en ung spiller med åbenlyse (fuldt forståelige) mangler, som slet ikke er klar til det ansvar.
Spot on Poker. Det er et klodset forsøg på elegant at køre skylden over på Gaarde, så der kan startes en ny hetz mod AaBs sportslige ledelse, som specielt et par dyr var meget aktive i under Lynge perioden.
Enhver kan se Jönssons åbenlyse kvaliteter som offensiv playmaker og den perfekte afløser for Lucas/Andreas Johansson, til spillet i små rum - han gør simpelthen de andre spillere bedre.
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

andreasaab89
Allstar
Allstar
Indlæg: 2670
Tilmeldt: 18. maj 2009, 17:08

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af andreasaab89 » 18. nov 2013, 14:15

mht KEP - Thelander er den nu meget lige.
Jeg syntes Thelander startede godt, men at vi i en periode også lukkede en del mål ind.
Virker også til at KEP har været med til at stabilisere lidt.

Ser man statistik (inklusive 2 dilla gori - ikke medtaget pokalkampe mod sekunda hold):

Thelander 15 mål imod på 11 kampe svarende til 1,36 imod pr. kamp
KEP har lukket 5 mål ind i 5 kampe svarende til 1,0 pr. kamp.
Herudover var 3 af KEPs 5 mål på vores notorisk svære udebane i Parken. Han har været til til 2 clean sheet og 2 gange 1 mål imod i hans 4 øvrige kampe.
AaB er min trosretning
Aalborg stadion er min kirke
Lynge Jakobsen er min gud

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af jonas386 » 18. nov 2013, 14:36

At mene Jönsson ikke er god nok er naturligvis tåbeligt. Manden er vel, udover Kusk, vores bedste offensive kort. Hans blik for spillet, teknik, kreativitet osv er simpelthen et niveau over superligaen. Udover kampen i parken har han altså ikke spillet en dårlig kamp. I vores sidste kamp mod Randers var Kusk selvfølgelig MoM, men læg mærke til nogle af de ting Jönsson laver, det er altså med til at en spiller som Kusk pludselig er kommet op på det høje niveau igen. I foråret var vores offensiv bundet meget op på at Kusk lavede noget uventet, eller at Helenius scorede ud af ingenting, den opgave magtede Kusk ikke altid, og så virkede vores offensiv ganske tandløs. Nu er det sådan at vi pludselig har mange flere strenge at spille på, og den ære synes jeg Jönsson bærer en stor del af.

At Gaardes andre indkøb, Risgaard og Jacobsen, så også har været store forstærkninger er hvad det er, og selvfølgelig noget der også gør holdet bedre.

Helt generelt forstår jeg ikke man kan mene Gaarde ikke har gjort det godt. I starten var jeg selv meget skeptisk, men jeg er nået det punkt hvor jeg faktisk ser Gaarde værende en absolut kompetent arvetager for Lynge. Et transfervindue er naturligvis ikke nok at vurdere på, men han har altså endnu ikke lavet et fejlkøb, og han har, påtrods af næsten ingen midler og et salg af holdets største profil formået at forstærke holdet samlet set. Og det synes jeg bestemt man skal have respekt for.

Mht Thelander - KEP er jeg helt på linje med Andreas, Thelander gjorde det godt, men man må også erkende at defensiven er noget mere stabil med KEP i forsvaret. Jeg håber dog vi får forlænget med Thelander, for han har afgjort en rolle at spille for os.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1212
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af Spanky » 18. nov 2013, 22:47

Jf. http://www.superstats.dk/hold/sason?id=12" onclick="window.open(this.href);return false; , så har Ahlmann også karantæne mod FCN. Ved ikke om der er hold i det.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af hje1980 » 18. nov 2013, 22:56

Spanky skrev:Jf. http://www.superstats.dk/hold/sason?id=12" onclick="window.open(this.href);return false; , så har Ahlmann også karantæne mod FCN. Ved ikke om der er hold i det.
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=169136" onclick="window.open(this.href);return false;

Det har han ikke...

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af A_Strandfelt » 18. nov 2013, 23:25

Spanky skrev:Jf. http://www.superstats.dk/hold/sason?id=12" onclick="window.open(this.href);return false; , så har Ahlmann også karantæne mod FCN. Ved ikke om der er hold i det.
Du tolker statistikken forkert. KD angiver antallet af karantænedage i sæsonen. Ahlmann havde karantæne i 13. runde mod SønderjyskE. Du skal bruge oversigten her, for at se kommende karantæner: http://www.superstats.dk/kort/karantaner" onclick="window.open(this.href);return false;

I øvrigt interessant, at FCM står med 3 karantæner mod BIF, hvor 2 af dem, Juelsgaard og Banggaard, har spillet alle minutter i sæsonen indtil videre. Andersson har spillet tæt på 80 i snit over de seneste 4 kampe.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af Olly » 19. nov 2013, 08:00

AaB 85 95 99 08 skrev:
frederikshavneren skrev:Om én uges tid er det tid til revanche mod Farum. Sidste gang vi tabte på hjemmebane var det netop mod Farum, og trods lige kampe har vi det traditionelt svært mod Farum. Hjulmands tropper er efter en meget svær start kommet godt i gang og, der venter uden tvivl en svær kamp.

Håber på følgende line up:

Larsen
Dalsgaard - Lasse - KEP - Ahlmann
Kusk - Augu - Risgård - Thomsen
RJ - AK

Würtz har karantæne, hvilket især defensivt kan blive problematisk. Augu får dermed alletiders mulighed for at vise sin berettigelse. Augu skal træde i karakter og vise, at kontraktforlængelsen ikke var en stor fejl (Augu skal selvfølgelig ikke kun bedømmes på denne éne kamp, men indtil videre har Augu bestemt ikke imponeret i denne sæson når han har fået chancen).

Resultatmæssigt er jeg virkelig i tvivl om hvordan det ender. Tilskuermæssigt håber jeg det bedste, men frygter det værste. Alle på stadion
Jeg vil helt klart mene, at Patrick bør starte i stedet for Augo ved siden af Risgård. Patrick er en rigtig god to-vejsspiller, hvilket jeg tror, vi får brug for mod Farum.

Og så kan jeg stadig ikke forstå, at Thelander skal sidde på bænken på bekosnting af KEP. Men Kent har tilsyneladende truffet en mere endegyldig beslutning om, at sådan skal det være lige nu.

Endelig mener jeg ikke, vi offensivt har råd til at blive ved med at give spilletid til Jønsson, som kun holder en god time, som scorer for på mål, som brænder alt for mange chancer og som helt åbenlyst ikke har forstået, hvordan en angriber deltager i det defensive pres. Så er det bedre at give plads til Spalvis (selvom han også har mange mangler endnu), så vi kan få sat lidt skub i hans udvikling. Det er der mere perspektiv i.
Der begynder at vise sig et billede af at du slet ikke har forstand på fodbold. Man skal jo ikke have meget forstand på fodbold for at kunne se at Jönsson er scoop for AaB. Hans drive fremadrettet med bolden er i særklasse noget af det bedste i superligaen. Der er ingen tvivl om han er og vil blive en kæmpe gevinst for AaB og der venter mange mål fra hans støvler frem til sommerferien. Thomsen, Kusk og AKJ kommer også til at score flere mål når modstanderne fokusere mere og mere på Jönsson. Det kan godt undre mig at du som den eneste i landet bliver ved med at kritisere Jönsson. Han får store roser af både træner, holdkammeratter, modspiller, AaB fans samt den samlede danske presse. Så enten er det mangel på fodboldforståelse eller personlig hetz på Jönsson/Gaarde.

Keri
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 13. aug 2012, 20:03
Favoritspiller: Kusk

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af Keri » 19. nov 2013, 18:32

Vi har det, desværre ualmindeligt svært mod FCN ;( med de har altså KUN fået 3 point på udebane over deres 7 kampe, så det må simpelthen ikke være os der sætter dem igang på den konto. Personligt tror jeg faktisk vi vinder 2-1 eller 3-1 er et godt bud da vi ikke er mestre i at lukke af i forsvaret ;) så kampen mellem Hobro og FCN og den kunne sgu gå begge veje, da Hobro allerede havde haft 3 stolpe skud før FCN fik scoret. Kom nu med en sejr så vi kan ligge lidt afstand til de andre samt gå til vinter pause som minimum nummer 2.

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af Ron Paul » 20. nov 2013, 00:09

Keri:

Vi er faktisk det hold, der har lukket næstfærrest mål ind i denne sæson - og endda kun 1 i de sidste 3 kampe. Så synes faktisk, at vores forsvar er drønstabilt pt.

Keri
Drenge
Drenge
Indlæg: 39
Tilmeldt: 13. aug 2012, 20:03
Favoritspiller: Kusk

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af Keri » 20. nov 2013, 08:16

Ron Paul skrev:Keri:

Vi er faktisk det hold, der har lukket næstfærrest mål ind i denne sæson - og endda kun 1 i de sidste 3 kampe. Så synes faktisk, at vores forsvar er drønstabilt pt.
Det er også rigtigt at vi pt er gode til at holde modstanderne fra at scorer, men det er altså kun 4 ud 15 kampe vi har holdt 0ét ;-)

Der ud over har vi heller ikke holdt FCN fra at scorer de sidste 8 kampe :-(

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af frederikshavneren » 20. nov 2013, 08:46

Forsvarsmæssigt bliver det sværeste at få neutraliseret Joshua John, der er meget afgørende for nordsjællændernes offensiv. Selv om John trækker meget ind i banen, kan jeg godt være noget betænkelig overfor duellen Dalsgaard - John.
Dalsgaard har sin force offensivt, men defensivt bliver han virkelig udfordret på mandag.

I øvrigt må Farum undvære karantæneramte Jens Stryger Larsen.

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af FlæskeFrank » 21. nov 2013, 16:35

At dømme på referatet fra deres pokalkamp mod Hobro, så imponerede FCN ikke i første halvleg.

Så jeg tror stadig på sejr til os.

Deres forsvar er altså til at tale med. Vores smallere trup har fået en uges pause(undtagen Kusk og Thomsen fra start11). Det bør betyde 3 point.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af jonas386 » 22. nov 2013, 01:06

Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne tage en sejr. Nuvel, vi har det generelt svært mod FCN, men vi har ikke tabt i lang tid på hjemmebane, og selvtilliden må være i top efter den fine kamp i Randers. FCN er selvfølgelig også inde i en god stime, udover FCK kampen, men jeg synes generelt vi har spillet noget af det bedre fodbold de sidste par runder, hvorimod jeg synes FCN stadig virker til at være langt fra de sidste 2 sæsoners niveau. Vi har selvfølgelig 2 ærgelige karantæner, men jeg mener ikke alternativerne i Patrick og Augo er helt dårlige at smide ind.

EDIT, at FCN må se bort fra Stokholm, Stryger, AC og Michael Jacobsen ser jeg heller ikke ligefrem som noget skidt. Det er hvertfald 3 mere eller mindre vigtige spillere. Jeg tror på 3 point, og yderligere pres på FCM i toppen, der har en svær kamp mod BIF.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af doukas » 22. nov 2013, 07:28

jonas386 skrev:Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne tage en sejr. Nuvel, vi har det generelt svært mod FCN, men vi har ikke tabt i lang tid på hjemmebane, og selvtilliden må være i top efter den fine kamp i Randers. FCN er selvfølgelig også inde i en god stime, udover FCK kampen, men jeg synes generelt vi har spillet noget af det bedre fodbold de sidste par runder, hvorimod jeg synes FCN stadig virker til at være langt fra de sidste 2 sæsoners niveau. Vi har selvfølgelig 2 ærgelige karantæner, men jeg mener ikke alternativerne i Patrick og Augo er helt dårlige at smide ind.

EDIT, at FCN må se bort fra Stokholm, Stryger, AC og Michael Jacobsen ser jeg heller ikke ligefrem som noget skidt. Det er hvertfald 3 mere eller mindre vigtige spillere. Jeg tror på 3 point, og yderligere pres på FCM i toppen, der har en svær kamp mod BIF.
Hvor kan du se at FCN må undvære Stokholm, AC og Michael Jacobsen?

Og vi har stadigvæk kun Würtz i karantæne, tilgengæld er Dalsgaard, KEP, Kusk og Ahlmann i karantænefare ved næste ostemad
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10703
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af jonas386 » 22. nov 2013, 09:41

Tjekkede superstats, og så karantænedage. Gik udfra de har styr på det. Men de kan selvfølgelig tage fejl
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af jernskjorten » 22. nov 2013, 09:47

Mon ikke det bedste sted er DBU's egen hjemmeside:
http://www.dbu.dk/turneringer_og_result ... lid=169136
Jens Stryger Larsen er eneste FCN-spiller med karantæne, jf. DBU.

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4436
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: AaB - FC Nordsjælland, mandag d. 25. november 2013

Indlæg af doukas » 22. nov 2013, 09:56

jonas386 skrev:Tjekkede superstats, og så karantænedage. Gik udfra de har styr på det. Men de kan selvfølgelig tage fejl
De HAR styr på det, det du har set er jo karantænedage i alt over hele sæsonen. I så fald skulle FCM have Jesper Juelsgård, Erik Sviatchenko, Patrick Banggaard, Kristian Bak Nielsen, Petter Andersson, Izunna Uzochukwu og Sylvester Igboun i karantæne imod BIF :D Hvis du gerne vil se hvilke spillere der har karantæne til de næste spillerunde(r), så tjek KORT->KARANTÆNER :)
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Besvar