AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. dec 2013, 15:59

alithebeast skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Flower skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Hanga skrev:
Køllen I Møllen skrev:Der er mange der efterlyser kampen fra mandag.

Er det ikke muligt, lovligt, at lave et sted hvor alle AaBs kampe lægges ud? Noget dropbox-agtigt? Her kunne man også lægge highlights osv ud. Ved ikke om det er livligt, dyrt, besværligt men det ville da være ret cool.
Ret åbenlyst brud på ophavsrettighederne. Kun tv-stationerne der ejer rettighederne kan bestemme sig for, at gøre noget offentlig tilgængelig, og bestemmer hvor dette gøres. F.eks. har oneside jo en interesse i, at folk ser highlights på deres egen hjemmeside af hensyn til reklamer og lign.
Nu mente jeg ikke at vi skulle kopiere highlights men samle links til hvor de kunne ses.
Genudsendelser af kampe er muligvis ulovligt at lægge ud, aner det ikke. Men det må da være muligt at gøre via dropbox.

Det er lidt ligesom at sige "Det er muligvis ulovligt at røve en bank, men det må da være muligt med et oversavet jagtgevær."

Det er copyrighted - så det må selvfølgelig ikke deles rundt, uden Viasats OK. Jeg ville dog ligeledes gerne gense kampen. Nogen med en god skrivepen, som evt. kan skrive til tv3sport? De genudsender ofte tv-kampe.
Jeg tror næppe at Viasat vil bruge energi på at forfølge 30 fodboldtosser der deler genudsendelser af fodboldkampe via dropbox. Du efterspørger jo selv det samme??
Du er altid så velformuleret Kølle. Hvad med at skrive til Viasat, om de kunne måske kunne få sportsbegivenheder ind under TV3-Play? Det er i gratis, men med reklamer. Du kunne evt. henvise til denne tråd for at gøre opmærksom på, at efterspørgslen er der.
Jeg har hverken TV3 eller TV3-play så det må vi hellere lade en anden om :)

Jeg tror ikke der er ret mange mennesker der vil se genudsendelser af fodboldkampe. Det er nok derfor de ikke allerede har det på TV3-play og hvad den slags ellers hedder. Det må jo koste dem en eller anden form for penge st lægge det op.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Indlæg af alithebeast » 11. dec 2013, 17:00

Køllen I Møllen skrev:
alithebeast skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Flower skrev:
Køllen I Møllen skrev:
Hanga skrev: Ret åbenlyst brud på ophavsrettighederne. Kun tv-stationerne der ejer rettighederne kan bestemme sig for, at gøre noget offentlig tilgængelig, og bestemmer hvor dette gøres. F.eks. har oneside jo en interesse i, at folk ser highlights på deres egen hjemmeside af hensyn til reklamer og lign.
Nu mente jeg ikke at vi skulle kopiere highlights men samle links til hvor de kunne ses.
Genudsendelser af kampe er muligvis ulovligt at lægge ud, aner det ikke. Men det må da være muligt at gøre via dropbox.

Det er lidt ligesom at sige "Det er muligvis ulovligt at røve en bank, men det må da være muligt med et oversavet jagtgevær."

Det er copyrighted - så det må selvfølgelig ikke deles rundt, uden Viasats OK. Jeg ville dog ligeledes gerne gense kampen. Nogen med en god skrivepen, som evt. kan skrive til tv3sport? De genudsender ofte tv-kampe.
Jeg tror næppe at Viasat vil bruge energi på at forfølge 30 fodboldtosser der deler genudsendelser af fodboldkampe via dropbox. Du efterspørger jo selv det samme??
Du er altid så velformuleret Kølle. Hvad med at skrive til Viasat, om de kunne måske kunne få sportsbegivenheder ind under TV3-Play? Det er i gratis, men med reklamer. Du kunne evt. henvise til denne tråd for at gøre opmærksom på, at efterspørgslen er der.
Jeg har hverken TV3 eller TV3-play så det må vi hellere lade en anden om :)

Jeg tror ikke der er ret mange mennesker der vil se genudsendelser af fodboldkampe. Det er nok derfor de ikke allerede har det på TV3-play og hvad den slags ellers hedder. Det må jo koste dem en eller anden form for penge st lægge det op.
Alle med en internetforbindelse har tv3 play. ;)
Hader København!

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. dec 2013, 17:58

alithebeast skrev: Alle med en internetforbindelse har tv3 play. ;)
Ok. Jeg har afinstalleret TV3 fordi de ikke har noget jeg kunne drømme om at spilde tid på. Jeg anede slet ikke at der var noget der hed TV3 play :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Indlæg af alithebeast » 11. dec 2013, 18:26

Køllen I Møllen skrev:
alithebeast skrev: Alle med en internetforbindelse har tv3 play. ;)
Ok. Jeg har afinstalleret TV3 fordi de ikke har noget jeg kunne drømme om at spilde tid på. Jeg anede slet ikke at der var noget der hed TV3 play :)
Jojo. En hel side med Viasats egenproduktioner gratis.
Hader København!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Indlæg af thomasjn » 11. dec 2013, 18:47

alithebeast skrev:
Køllen I Møllen skrev:
alithebeast skrev: Alle med en internetforbindelse har tv3 play. ;)
Ok. Jeg har afinstalleret TV3 fordi de ikke har noget jeg kunne drømme om at spilde tid på. Jeg anede slet ikke at der var noget der hed TV3 play :)
Jojo. En hel side med Viasats egenproduktioner gratis.
Altså en side om Brøndby? :thumbsdown:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Indlæg af Køllen I Møllen » 11. dec 2013, 18:48

alithebeast skrev:
Køllen I Møllen skrev:
alithebeast skrev: Alle med en internetforbindelse har tv3 play. ;)
Ok. Jeg har afinstalleret TV3 fordi de ikke har noget jeg kunne drømme om at spilde tid på. Jeg anede slet ikke at der var noget der hed TV3 play :)
Jojo. En hel side med Viasats egenproduktioner gratis.
Lyder sgu luksuriøst. En skam at Robinson, Paradise Hotel og alle de andre lorte-programmer ikke lige er min kop the :)
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Viborg FF, mandag d. 9. december 2013

Indlæg af thomasjn » 11. dec 2013, 21:05

Så er der kommet en video op om Lynge og Rode-prisen.
http://www.tv3sport.dk/fodbold/superligaen/video/8162" onclick="window.open(this.href);return false;

Fedt at se han kan endnu den gamle.

Besvar