Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Indlæg af frederikshavneren » 5. dec 2013, 16:16

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ka ... ets-profil" onclick="window.open(this.href);return false;
Sådan Kusk :aabfan:

Som jeg ser det er det fuldt fortjent.

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. dec 2013, 17:19

Jeg synes egentlig det er lidt spøjst. Ser ham slet ikke som efterårets profil. Synes han alt for ofte har været usynlig i vores kampe. Og føler at der er mange andre spillere i de andre klubber der har præsterer meget mere stabilt.
Men fint for Kusk og AaB.
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Indlæg af limey » 5. dec 2013, 17:23

Køllen I Møllen skrev:Jeg synes egentlig det er lidt spøjst. Ser ham slet ikke som efterårets profil. Synes han alt for ofte har været usynlig i vores kampe. Og føler at der er mange andre spillere i de andre klubber der har præsterer meget mere stabilt.
Men fint for Kusk og AaB.
Han skal i hvert fald hæve sit bundniveau betragteligt før jeg tror på en succesfuld udlands- og landsholdskarriere. Når det gælder hans topniveau er han, i mine øjne, superligaens måske bedste spiller.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Indlæg af Forza » 10. dec 2013, 12:10

http://www.bt.dk/superligaen/her-er-lae ... ig#slide-4" onclick="window.open(this.href);return false;

BT har lavet en fin liste over folkets efterårets hold samt deres redaktørs holdning til selvsamme kåring.

På side 4 vælger han således LAsse NIelsen i midterforsvaret, som jeg for så vidt godt kan forstå. At han derimod fremhæver Lasses evner som boldspillende midterforsvarer virker ret komisk! Ser han nogensinde AaB's kampe? Lasse har mange evner men MED bold er ikke en af dem.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Indlæg af jonas386 » 10. dec 2013, 12:30

Tjae, både og Forza, men vi må også erkende at forsvaret er betydeligt mere sikkert med Lasse, altså til at få bolden videre, end uden Lasse. EfB kampen er et godt eksempel. Med Lasse inde tror jeg næppe alle de opspilsfejl var kommet, og jeg tror ikke EfB var kommet tilbage fra de 2-0.

Jeg er dog enig i at Lasse ikke ligefrem er det man vil kalde en spillende forsvarer.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7788
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Indlæg af Forza » 10. dec 2013, 12:32

jonas386 skrev:Tjae, både og Forza, men vi må også erkende at forsvaret er betydeligt mere sikkert med Lasse, altså til at få bolden videre, end uden Lasse. EfB kampen er et godt eksempel. Med Lasse inde tror jeg næppe alle de opspilsfejl var kommet, og jeg tror ikke EfB var kommet tilbage fra de 2-0.
At Thelander og KEP heller ikke er nogle ørne i opspillet gør jo ikke LN bedre. Jeg synes ofte han laver fejl i dette, så selvom jeg elsker ham som spiller er det en lidt sjov ting at fremhæve som hans "force".
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Kasper Kusk efterårets Superliga profil

Indlæg af jonas386 » 10. dec 2013, 12:36

Forza skrev:
jonas386 skrev:Tjae, både og Forza, men vi må også erkende at forsvaret er betydeligt mere sikkert med Lasse, altså til at få bolden videre, end uden Lasse. EfB kampen er et godt eksempel. Med Lasse inde tror jeg næppe alle de opspilsfejl var kommet, og jeg tror ikke EfB var kommet tilbage fra de 2-0.
At Thelander og KEP heller ikke er nogle ørne i opspillet gør jo ikke LN bedre. Jeg synes ofte han laver fejl i dette, så selvom jeg elsker ham som spiller er det en lidt sjov ting at fremhæve som hans "force".
Jeg er for så vidt enig i at det næppe er det første interesserede klubber lægger mærke til, eller at han ligefrem er nogen Daniel Agger, men jeg synes heller ikke han er så skidt som folk mener.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Besvar