Viasat cup

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13696
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Viasat cup

Indlæg af Funky » 5. jan 2014, 17:28

Narildsen skrev:Det er da KUN SF der kan brænde et straffe indendørs!
Ærgerligt. Af alle spillere i AaB er det nok lige præcis SF som har mest behov for et selvtillids-boost.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Viasat cup

Indlæg af jensemand57 » 5. jan 2014, 17:29

Oldager skrev:For satan da også. Det bedre spil kan ikke bruges til en skid. SF for faen. Ellers flot af de unge knejter mod BIFs mange superligaspillere. Endda med en håndfuld startere fra BIF. Så må der bare tages revanche i præmierekampen.

Skulle det ikke have været et af de berømte "Amerikanske straffespark"? Hvor en spiller løber ned mod målet?
Jamen så fik Viasat jo det resultat, de havde håbet på. Parasitterne vandt.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14802
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Viasat cup

Indlæg af Hanga » 5. jan 2014, 17:35

Kilde skrev:Haha. At hidse sig op over en spillers præstation ved det uofficielle DM i indendørs. Komisk nok.
Enig, specielt når han rent faktisk spillede en hæderlig omgang fodbold. Men jeg håber nu godt nok heller ikke, at han står langt fremme i køen, når der skal sparkes straffe udendørs :P
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Viasat cup

Indlæg af jensemand57 » 5. jan 2014, 17:41

Der er nu meget AaB kan tage med fra denne dag. De unge spillere fik vist et ganske højt teknisk standard, som lover godt for fremtiden, når der fløjtes op til rigtig fodbold.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Viasat cup

Indlæg af Jesper Schmidt » 5. jan 2014, 19:57

jensemand57 skrev:Der er nu meget AaB kan tage med fra denne dag. De unge spillere fik vist et ganske højt teknisk standard, som lover godt for fremtiden, når der fløjtes op til rigtig fodbold.
Og mest af alt - de viste mod, og turde spille... ikke mindst indsatsen i finalen synes jeg var imponerende, hovedet blev virkelig holdt koldt, selv om de fleste af dem ikke har prøvet en kulisse i den stil før.

Meget store plusser i min bog udfor Rye og V. Ahlmann.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Viasat cup

Indlæg af Halil » 6. jan 2014, 15:57

30.000 danske kroner lige ned i lommen!

Det kan jo altid bruges.

Ellers en usædvanlig ligegyldig turnering, men brøndbysvinene hyggede sig sikkert med det. Møgbønder.
Uden Synd Ingen Frelse

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: Viasat cup

Indlæg af A_Strandfelt » 6. jan 2014, 16:08

Turneringen er ubrugelig for dem, der stiller med etablerede Superliga-hold. For os mener jeg, at det gav god mening, da nogle af vores unge spillere fik lov at vise sig frem i trøjen og opleve presset fra modstanderes fans.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Viasat cup

Indlæg af Halil » 6. jan 2014, 17:04

A_Strandfelt skrev:Turneringen er ubrugelig for dem, der stiller med etablerede Superliga-hold. For os mener jeg, at det gav god mening, da nogle af vores unge spillere fik lov at vise sig frem i trøjen og opleve presset fra modstanderes fans.
Det kan du have ret i.

AaBs unge knejter har næppe oplevet møgbørnene fra bif support før.

AaB behandlede den turnering med den respekt den aftvinger. Det er svært ikke at være utilfreds. Dog skulle AaB havde vundet hele pisset!
Uden Synd Ingen Frelse

BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: Viasat cup

Indlæg af BoomZ0R » 9. jan 2014, 08:44

Halil skrev:
A_Strandfelt skrev:Turneringen er ubrugelig for dem, der stiller med etablerede Superliga-hold. For os mener jeg, at det gav god mening, da nogle af vores unge spillere fik lov at vise sig frem i trøjen og opleve presset fra modstanderes fans.
Det kan du have ret i.

AaBs unge knejter har næppe oplevet møgbørnene fra bif support før.

AaB behandlede den turnering med den respekt den aftvinger. Det er svært ikke at være utilfreds. Dog skulle AaB havde vundet hele pisset!
Jeg er helt enig, jeg synes dog, at skal ret være ret, så stillede bif med en bedre trup. Dog synes jeg, tingene tage i betragtning, at vores trup imponerede mest.

Brugeravatar
Nakken
Superliga
Superliga
Indlæg: 542
Tilmeldt: 20. dec 2005, 20:26
Favoritspiller: Søren Larsen
Geografisk sted: København

Re: Viasat cup

Indlæg af Nakken » 14. jan 2014, 10:38

Halil skrev:
A_Strandfelt skrev:Turneringen er ubrugelig for dem, der stiller med etablerede Superliga-hold. For os mener jeg, at det gav god mening, da nogle af vores unge spillere fik lov at vise sig frem i trøjen og opleve presset fra modstanderes fans.
Det kan du have ret i.

AaBs unge knejter har næppe oplevet møgbørnene fra bif support før.

AaB behandlede den turnering med den respekt den aftvinger. Det er svært ikke at være utilfreds. Dog skulle AaB havde vundet hele pisset!
Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med denne udtalelse, men respekt er ikke det første jeg kommer til at tænke på efter en tur i Brøndby Hallen. Magen til selvsmagende projekt skal man sgu lede længe efter og jeg ville intet have imod, hvis de boycottede det lort næste år. Hele turneringen var bygget op som et slags opstartsprogram for Brøndby fans til sæson 2014. Alt fra en gejlet speaker til at spille fucking ”Jump”, hver gang et af Brøndbyholdende skulle spille.

Jeg har fuld forståelse for, at 2/3 af hallen var Brøndbyfans , hvilket kun er naturligt, men derudover virkede det mere som en forsinket Brøndby Support julefrokost med inviterede statister, som man så måtte betale 135kr for at overvære.
Altid AaB!

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: Viasat cup

Indlæg af thomasjn » 14. jan 2014, 15:12

Nakken skrev:
Halil skrev:
A_Strandfelt skrev:Turneringen er ubrugelig for dem, der stiller med etablerede Superliga-hold. For os mener jeg, at det gav god mening, da nogle af vores unge spillere fik lov at vise sig frem i trøjen og opleve presset fra modstanderes fans.
Det kan du have ret i.

AaBs unge knejter har næppe oplevet møgbørnene fra bif support før.

AaB behandlede den turnering med den respekt den aftvinger. Det er svært ikke at være utilfreds. Dog skulle AaB havde vundet hele pisset!
Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med denne udtalelse, men respekt er ikke det første jeg kommer til at tænke på efter en tur i Brøndby Hallen. Magen til selvsmagende projekt skal man sgu lede længe efter og jeg ville intet have imod, hvis de boycottede det lort næste år. Hele turneringen var bygget op som et slags opstartsprogram for Brøndby fans til sæson 2014. Alt fra en gejlet speaker til at spille fucking ”Jump”, hver gang et af Brøndbyholdende skulle spille.

Jeg har fuld forståelse for, at 2/3 af hallen var Brøndbyfans , hvilket kun er naturligt, men derudover virkede det mere som en forsinket Brøndby Support julefrokost med inviterede statister, som man så måtte betale 135kr for at overvære.
Helt enig! Havde egentlig forventet, at afviklingen af stævnet ville være "neutral" om man vil. Selvfølgelig vil kulissen være præget af, at der er ulækkert mange grimme gule trøjer til stede qua den geografiske placering, men afviklingen kunne de godt have lavet neutralt. Ligeledes ville det have klædt arrangementet, at det man havde rykket det nogle timer tilbage. Vi måtte desværre skride efter semi-finalen fordi det ellers ville være umuligt for min bror at nå toget hjem til Nordjylland og ligeledes kunne det være fedt med dedikerede udebaneafsnit som jeg mener der var i gamle dage.

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1632
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Viasat cup

Indlæg af Halil » 14. jan 2014, 16:44

Nakken skrev:
Halil skrev:
A_Strandfelt skrev:Turneringen er ubrugelig for dem, der stiller med etablerede Superliga-hold. For os mener jeg, at det gav god mening, da nogle af vores unge spillere fik lov at vise sig frem i trøjen og opleve presset fra modstanderes fans.
Det kan du have ret i.

AaBs unge knejter har næppe oplevet møgbørnene fra bif support før.

AaB behandlede den turnering med den respekt den aftvinger. Det er svært ikke at være utilfreds. Dog skulle AaB havde vundet hele pisset!
Nu ved jeg ikke helt, hvad du mener med denne udtalelse, men respekt er ikke det første jeg kommer til at tænke på efter en tur i Brøndby Hallen. Magen til selvsmagende projekt skal man sgu lede længe efter og jeg ville intet have imod, hvis de boycottede det lort næste år. Hele turneringen var bygget op som et slags opstartsprogram for Brøndby fans til sæson 2014. Alt fra en gejlet speaker til at spille fucking ”Jump”, hver gang et af Brøndbyholdende skulle spille.

Jeg har fuld forståelse for, at 2/3 af hallen var Brøndbyfans , hvilket kun er naturligt, men derudover virkede det mere som en forsinket Brøndby Support julefrokost med inviterede statister, som man så måtte betale 135kr for at overvære.
Det skal opfattes som det står der.

AaB sendte et ynglingehold afsted(sådan cirka) og viste derved, hvor meget man skal gå op i den turnering. Nemlig ikke specielt meget.
Uden Synd Ingen Frelse

Besvar