FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Provst i Brovst » 5. apr 2014, 20:08

Würtz med 50% flere succesfulde afleveringer end den nærmeste AaB/FCM spiller - fandme flot af en total boldmongol!
Var det 64 mod 41 afleveringer?
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3258
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Brodernumsi » 5. apr 2014, 20:10

http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 255570.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Risgaard er klar til på søndag. Pyha
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Funky » 5. apr 2014, 20:11

Se HER er til gengæld noget, som jeg vil mene kan gå i hovederne på en flok spillere:

http://www.bt.dk/superligaen/dybt-skuff ... rt-bittert" onclick="window.open(this.href);return false;

"Skader kan koste os guldet"'.

LOVING IT! :D
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af astonvilla » 5. apr 2014, 20:17

Tak til ALLE for en kæmpe fest på Heden. Alle på lægterne. Vores Jungs på banen. Kent Nielsen og Gud (måske én og samme unit?).
Tak.
Jeg svæver.
12 år til Spalvis nu.
30 år til Kent.

Er dette måske vores bedste udekamp i superligaen nogensinde?

Jeg husker ingen bedre.
Bienvenu Bassogog!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Funky » 5. apr 2014, 20:19

Altså, jeg har en OB-AaB kamp liggende, som endte 3-4....den var dælme også god.

Spalvis vil i øvrigt gerne blive længere i AaB: http://www.bt.dk/superligaen/AaBs-19-aa ... ter-guldet" onclick="window.open(this.href);return false;
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Meelsen » 5. apr 2014, 20:24

http://instagram.com/p/manocirz7G/" onclick="window.open(this.href);return false;
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Provst i Brovst » 5. apr 2014, 20:29

astonvilla skrev:Tak til ALLE for en kæmpe fest på Heden. Alle på lægterne. Vores Jungs på banen. Kent Nielsen og Gud (måske én og samme unit?).
Tak.
Jeg svæver.
12 år til Spalvis nu.
30 år til Kent.

Er dette måske vores bedste udekamp i superligaen nogensinde?

Jeg husker ingen bedre.
Kent ER årets træner uanset hvordan det her ender!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af DEG » 5. apr 2014, 20:33

Brodernumsi skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 255570.ece

Risgaard er klar til på søndag. Pyha
For fanden hvor er det vigtigt.

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13662
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Funky » 5. apr 2014, 20:34

Provst i Brovst skrev:
astonvilla skrev:Tak til ALLE for en kæmpe fest på Heden. Alle på lægterne. Vores Jungs på banen. Kent Nielsen og Gud (måske én og samme unit?).
Tak.
Jeg svæver.
12 år til Spalvis nu.
30 år til Kent.

Er dette måske vores bedste udekamp i superligaen nogensinde?

Jeg husker ingen bedre.
Kent ER årets træner uanset hvordan det her ender!
Helt enig. Kent har på alle måder vist sig som den helt rigtige træner for AaB. At manden med et (ufortjent) ry for at ville spille kedelig, defensiv fodbold, ender med at stå bag et hold som omtales som det mest spændende, dynamiske og 'moderne' er flot og velfortjent.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1630
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Erasmus Montanus » 5. apr 2014, 20:49

Hahahahahaha, ja, hold da kæft hvor var det dejligt, men én kamp af gangen.

Kampen mod Horsens kan vi spare spillere i, men uden Würtz mod BIF, ja, så kan det blive svært. Augo kan ikke klare det på midtbanen, når vi skal spille, som vi gør. Jeg ser gerne, at vi rykker PK derind (som det var tilfældet mod GF), og så kunne man evt. placere en Kasper P på backen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jensemand57 » 5. apr 2014, 21:03

Oldager skrev:Hahahahahaha, ja, hold da kæft hvor var det dejligt, men én kamp af gangen.

Kampen mod Horsens kan vi spare spillere i, men uden Würtz mod BIF, ja, så kan det blive svært. Augo kan ikke klare det på midtbanen, når vi skal spille, som vi gør. Jeg ser gerne, at vi rykker PK derind (som det var tilfældet mod GF), og så kunne man evt. placere en Kasper P på backen.
Omvendt, hvis Kent vælger Augo, skal Augo også være med Horsens. Det kan blive en fordel til kampen mod de unævnelige.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jonas386 » 5. apr 2014, 21:41

Jeg forventer vi sparer et par spillere mod Horsens. Spillere som Thomsen, Kusk, Jönsson og Risgaard bør få lov til at sidde over så de er klar mod BIF søndag. Det er ganske rigtigt 4 vigtige spillere at tage ud, men vi er foran med 2 mål, er på hjemmebane og Horsens kæmper også for oprykning, og går derfor næppe 100% efter at score de 3 mål i Aalborg som det kræver.

En formation ala nedenstående, ser jeg gerne. Jeg mener ikke der er nogen grund til at bruge Kusk, Jönsson og Thomsen når det er noget vigtigere de præsterer på højeste niveau søndag.



EDIT: Og hvor er det iøvrigt pisse imponerende at vi har taget 9 ud af 9 point mod de nærmeste konkurrenter over de sidste par runder. Det er den slags der giver mesterskaber.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jensemand57 » 5. apr 2014, 21:44

jonas386 skrev:Jeg forventer vi sparer et par spillere mod Horsens. Spillere som Thomsen, Kusk, Jönsson og Risgaard bør få lov til at sidde over så de er klar mod BIF søndag. Det er ganske rigtigt 4 vigtige spillere at tage ud, men vi er foran med 2 mål, er på hjemmebane og Horsens kæmper også for oprykning, og går derfor næppe 100% efter at score de 3 mål i Aalborg som det kræver.

En formation ala nedenstående, ser jeg gerne. Jeg mener ikke der er nogen grund til at bruge Kusk, Jönsson og Thomsen når det er noget vigtigere de præsterer på højeste niveau søndag.



EDIT: Og hvor er det iøvrigt pisse imponerende at vi har taget 9 ud af 9 point mod de nærmeste konkurrenter over de sidste par runder. Det er den slags der giver mesterskaber.
Enig. Og kan vi få AK og Dalsgaard i spil, vil det også være fint.

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af DEG » 5. apr 2014, 21:47

jonas386 skrev:Jeg forventer vi sparer et par spillere mod Horsens. Spillere som Thomsen, Kusk, Jönsson og Risgaard bør få lov til at sidde over så de er klar mod BIF søndag. Det er ganske rigtigt 4 vigtige spillere at tage ud, men vi er foran med 2 mål, er på hjemmebane og Horsens kæmper også for oprykning, og går derfor næppe 100% efter at score de 3 mål i Aalborg som det kræver.

En formation ala nedenstående, ser jeg gerne. Jeg mener ikke der er nogen grund til at bruge Kusk, Jönsson og Thomsen når det er noget vigtigere de præsterer på højeste niveau søndag.



EDIT: Og hvor er det iøvrigt pisse imponerende at vi har taget 9 ud af 9 point mod de nærmeste konkurrenter over de sidste par runder. Det er den slags der giver mesterskaber.
Med skader og karantæner, det er vanvittigt. Knejterne har leveret en jätte indsats. Det skal der også til imod bif, der er begyndt at spille bedre men også har problemer defensivt. Særligt uden Würtz må der andre ind og dække noget af det han leverer. For han er naturligvis en af profilerne. Vi løste dog balanceproblemet meget godt i århus.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Klaus » 5. apr 2014, 21:48

jensemand57 skrev:
jonas386 skrev:Jeg forventer vi sparer et par spillere mod Horsens. Spillere som Thomsen, Kusk, Jönsson og Risgaard bør få lov til at sidde over så de er klar mod BIF søndag. Det er ganske rigtigt 4 vigtige spillere at tage ud, men vi er foran med 2 mål, er på hjemmebane og Horsens kæmper også for oprykning, og går derfor næppe 100% efter at score de 3 mål i Aalborg som det kræver.

En formation ala nedenstående, ser jeg gerne. Jeg mener ikke der er nogen grund til at bruge Kusk, Jönsson og Thomsen når det er noget vigtigere de præsterer på højeste niveau søndag.



EDIT: Og hvor er det iøvrigt pisse imponerende at vi har taget 9 ud af 9 point mod de nærmeste konkurrenter over de sidste par runder. Det er den slags der giver mesterskaber.
Enig. Og kan vi få AK og Dalsgaard i spil, vil det også være fint.
Enig. Men jeg må nu sige, at som Due spillede i dag, savnede vi jo faktisk ikke Ahlmann. Duen skal vel ikke ligefrem være MOTM, men han gjorde det meget fint, og i hvert fald meget bedre end jeg ville have troet :-)

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Køllen I Møllen » 5. apr 2014, 21:50

Man kunne evt give Patrick en halvleg på midten og Augo hele kampen for at se hvem af dem der skal afløse Würtz? For jeg mener at Patrick bør overvejes mod de uringule.
Janteloven eksisterer IKKE!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10698
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jonas386 » 5. apr 2014, 21:51

jensemand57 skrev: Enig. Og kan vi få AK og Dalsgaard i spil, vil det også være fint.
Ja, det må vel være målet for den kamp, at give AK et par minutter, samt nogle af de andre unge såfremt kampen udvikler sig i en sådan retning. Det er jo feks en god kamp at give en spiller som Bruhn eller måske Blåbjerg lidt kamp erfaring.

Køllen: Men så er problemet jo på højrebacken. Hvis ikke Dalsgaard er klar endnu så får vi også et problem der.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Trickster
Superliga
Superliga
Indlæg: 541
Tilmeldt: 22. feb 2014, 22:27
Favoritspiller: Lynge Jakobsen
Geografisk sted: Aalborg

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Trickster » 5. apr 2014, 22:10

Funky skrev:
Eksil skrev:var fanget i noget svigerfamilie - har nogen et link til højdepunkter?
Jeg vil gerne toppe dit ønske med drømmen om hele kampen + efterfølgende interviews til behagelig download :D
Fremragende. Smid gerne link til mig :-)
Hair is not a right: it´s a privilege!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4244
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Klaus » 5. apr 2014, 22:25

Trickster skrev:
Funky skrev:
Eksil skrev:var fanget i noget svigerfamilie - har nogen et link til højdepunkter?
Jeg vil gerne toppe dit ønske med drømmen om hele kampen + efterfølgende interviews til behagelig download :D
Fremragende. Smid gerne link til mig :-)
Det link vil jeg også gerne ha' :innocent:

Gablin
1. div
1. div
Indlæg: 367
Tilmeldt: 18. aug 2005, 23:14

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Gablin » 5. apr 2014, 22:36

Det link kunne jeg også meget gerne tænke mig!

Besvar