FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
okay
Landshold
Landshold
Indlæg: 985
Tilmeldt: 11. nov 2005, 23:59

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af okay » 6. apr 2014, 09:39


BoomZ0R
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 22. mar 2009, 00:33

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af BoomZ0R » 6. apr 2014, 09:47

Det var simpelthen en fornøjelse at stå på stadion og støtte drengene i går!! Voldsomt med så mange AaB fans der gav den gas! Selv lige efter fcm målet var folk klar på sang! Kæmpe respekt!
Forlæng med alt og alle på det hold! Alle drengene spillede sq godt i går!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Provst i Brovst » 6. apr 2014, 10:11

FCMs oplevelse af kampen og ligaen?

Billede
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Kunji
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 7. nov 2005, 17:05
Geografisk sted: Hjørring

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Kunji » 6. apr 2014, 10:22

Så tænkte jeg lige, at jeg ville ind på ulvegraven og læse lidt om kampen fra deres synsvinkel, men nej. En tråd med 3 sider og kun 3 indlæg er skrevet efter kampen.
Vores styrmand er Yann, og han er altid i trøjen, og har du hørt han var færdig, så har du hørt på en løgn.

seamann

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af seamann » 6. apr 2014, 10:23

Provst i Brovst skrev:FCMs oplevelse af kampen og ligaen?
Du må have for meget tid. Men hold kæft hvor er det morsomt!

Valsted
2. div
2. div
Indlæg: 179
Tilmeldt: 7. mar 2006, 15:56
Geografisk sted: 9240

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Valsted » 6. apr 2014, 10:30

Nogen der ved hvor jeg kan se billeder af vores afsnit fra igår ? Der var eddersparkme knald på!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af MrBangDK » 6. apr 2014, 10:41

Valsted skrev:Nogen der ved hvor jeg kan se billeder af vores afsnit fra igår ? Der var eddersparkme knald på!
Enig - kæmpe respekt. Kunne høres gennem hele kampen.

Men for fanden, lad dog være med at kaste blus og røg ind på banen.. Det er så dumt!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Køllen I Møllen » 6. apr 2014, 10:46

Så har AaBsport et 12min highlights fra kampen på deres hjemmeside.

FANDEME LÆKKERT!
Janteloven eksisterer IKKE!

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Meelsen » 6. apr 2014, 10:49

Så er der kommet højdepunkter fra AaB's side. Daniel Noll har endnu engang lavet et bundsolidt stykke arbejde og fansene brager igennem samtlige 12 minutter indslaget varer. Elsker de her højdepunkter uden kommentatorspor.

http://fodbold.aabsport.dk/hoejdepunkte ... -2014.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Med hensyn til kampen, så har jeg sjældent set en superliga-kamp, hvor alle mål var så smukke. Du kan jo ikke tage et frem for det andet og fremhæve det som værende kampens bedste. Ligeledes har kvaliteten i vores afleveringer jo efterhånden nået et niveau end ikke Hamrén turde drømme om, da han stod med skeen i hånden, bryggede havregrød til truppen og sagde at vi skulle være Danmarks bedste pasningshold.
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Provst i Brovst » 6. apr 2014, 11:02

Køllen I Møllen skrev:Så har AaBsport et 12min highlights fra kampen på deres hjemmeside.

FANDEME LÆKKERT!
Dejligt at se Kents umiddelbare glædelsesudbrud ved kampens afslutning!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af thomasjn » 6. apr 2014, 11:15

Fantastiske højdepunkter. Har lige brændt min morgenmad på fordi jeg ikke kunne slippe dem.

Jeg er vild med, hvordan drengene tager til Herning og byder dem op til dans. Især det faktum, at drengene bare fortsætter selvom de kommer bagud og vender kampen som de gør og, at man nærmest løber direkte ned og scorer efter de udligner. Det viser, at det her hold har en vilje og klasse helt for sig selv.

På forhånd havde jeg frygtede, hvordan det ville gå med et svækket forsvar, hvor vi måtte bruge Due af nød. Men Due gjorde det fint og ringeste back på banen var vel Gak Gach fra FCM.

Hvor er det fedt Spalvis er trådt til. Knægten har en god målnæse og forstår at placere sig det rigtige sted. Hvornår er det egentlig sidst sket, at Dues indlæg har været et våben for os og vi i det hele taget har været farlige på indlæg. Forlæng, forlæng, forlæng!

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Erasmus Montanus » 6. apr 2014, 11:16

Billede


Haha, sikke et billede. Jeg griner også af Backen Back Bach Bak dagligt.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Klaus » 6. apr 2014, 11:25

Tænk hvis vi også begynder at blive farlige på dødbolde igen. Ja så vinder vi sgu hele lortet. Nå, ned på jorden igen. Denne liga er så uforudsigelig, at alt kan ske. Men en sæson med medaljer og måske også pokalfinale er noget af en drøm. Hvem havde troet det da sæsonen begyndte :cool:

Brugeravatar
Kenneth K
Allstar
Allstar
Indlæg: 6854
Tilmeldt: 7. jul 2005, 09:07
Geografisk sted: Århus

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Kenneth K » 6. apr 2014, 11:30

Føj for en nervepirrende og god kamp i går, og hvor er det fedt at se alle spillere steppe op, nu når det virkelig gælder, som i de seneste kampe. Både profilerne, som hæver deres niveau (Kusk, Jönsson, Würtz, Thomsen, Risgård), og marginalspillerne som går ind og gør en afgørende forskel (Curth, Due, Spalvis).

Det her 2014-hold er helt fantastisk at følge. Og på mange punkter måske det sejeste hold vi har haft siden 90'erne.

En lille note angående slutprogrammet:
Bortset fra næste runde, så kan FCM "spille på resultatet" på os i alle runder (frem til runde 32, hvor alle spiller samtidig), fordi vi spiller før dem i alle runderne. Hvem mon det pres kan tynge mest? Jeg frygter, at det kan blive os -- lidt ligesom at det er at foretrække at slutte hjemme i knock-out-kampe.

Hvorom alting er - kæmpe ros til vores hold og stab. Ganske enkelt imponerende.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Provst i Brovst » 6. apr 2014, 11:33

Kenneth K skrev:En lille note angående slutprogrammet:
Bortset fra næste runde, så kan FCM "spille på resultatet" på os i alle runder (frem til runde 32, hvor alle spiller samtidig), fordi vi spiller før dem i alle runderne. Hvem mon det pres kan tynge mest?
Det kommer jo an på om vi vinder kampen, hvis vi vinder kampen er der jo max pres på FCM om også at vinde.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
jernskjorten
Allstar
Allstar
Indlæg: 1307
Tilmeldt: 7. feb 2009, 11:43
Geografisk sted: Aalborg

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af jernskjorten » 6. apr 2014, 11:41

Kenneth K skrev:En lille note angående slutprogrammet:
Bortset fra næste runde, så kan FCM "spille på resultatet" på os i alle runder (frem til runde 32, hvor alle spiller samtidig), fordi vi spiller før dem i alle runderne. Hvem mon det pres kan tynge mest? Jeg frygter, at det kan blive os -- lidt ligesom at det er at foretrække at slutte hjemme i knock-out-kampe.
Jeg har det lige omvendt. Kan bedst lide at vi spiller først, så de andre skal forholde sig til AaB's resultater og ikke omvendt. Tror, at man går ind til kampene med lidt mere "frit sind", når man spiller først.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1217
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Spanky » 6. apr 2014, 11:58

Alt omkring vores klub er positivt ! Bedste away i DK ?!? Jeg tænker det. Da vi kom bagud steppede alle på tribunen op - og det var ALLE. Som jeg nævnte tidligere i tråden og inden kampen kunne det godt gå hen og blive legendarisk. Vi vil tale om den her kamp når de bedste minder omkring AaB skal frem ! I øvrigt - vores trænerteam er sublimt !

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Mr. Larsen » 6. apr 2014, 12:26

Er der kommet en update på Risgaard, jeg håber ikke hans skade er alvorlig :(

Vi mangler Würtz i næste kamp, vi skulle nødig mangle Risgaard ligeså!
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 393
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Anubit » 6. apr 2014, 12:44

Mr. Larsen skrev:Er der kommet en update på Risgaard, jeg håber ikke hans skade er alvorlig :(

Vi mangler Würtz i næste kamp, vi skulle nødig mangle Risgaard ligeså!
Risgård skrev:Jeg fik et slag over anklen, men det er væk allerede nu. Så der er ingen tvivl om, at jeg kan spille
:thumbsup:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 255570.ece" onclick="window.open(this.href);return false;
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4978
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: FCM - AaB Lørdag d. 5. April kl. 17

Indlæg af Mr. Larsen » 6. apr 2014, 12:45

Anubit skrev:
Mr. Larsen skrev:Er der kommet en update på Risgaard, jeg håber ikke hans skade er alvorlig :(

Vi mangler Würtz i næste kamp, vi skulle nødig mangle Risgaard ligeså!
Risgård skrev:Jeg fik et slag over anklen, men det er væk allerede nu. Så der er ingen tvivl om, at jeg kan spille
:thumbsup:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/da ... 255570.ece" onclick="window.open(this.href);return false;

Super godt :aabfan:

Så mangler vi bare lige at få AK og Dalle tilbage, så ser det fornuftigt ud igen :)
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Besvar