AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13671
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Funky » 14. apr 2014, 13:17

Jeg genser sammendraget og må IGEN undre mig over, hvordan fannan dommeren kan undlade at give rødt på den tackling på Ahlman. Er der ikke et ansvarligt medie som har spurgt manden hvad hans undskyldning er?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af jonas386 » 14. apr 2014, 13:25

Hvem lavede tacklingen på Ahlmann? Antipas skulle have rødt kort. Ingen tvivl, men husker ikke tacklingen på Ahlmann.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Konsulenten
Superliga
Superliga
Indlæg: 675
Tilmeldt: 20. feb 2008, 09:42
Favoritspiller: Steve-Dave
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Konsulenten » 14. apr 2014, 13:30

jonas386 skrev:Hvem lavede tacklingen på Ahlmann? Antipas skulle have rødt kort. Ingen tvivl, men husker ikke tacklingen på Ahlmann.
Prøv igen.
"MYYYYYY ONLY AaB MY ONLY AaB, YOU ALL I LIFE FOR YOU MAKE ME HAPY NO EVER TALKING MY AaB AVAY!"

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af jonas386 » 14. apr 2014, 13:48

Konsulenten skrev:
jonas386 skrev:Hvem lavede tacklingen på Ahlmann? Antipas skulle have rødt kort. Ingen tvivl, men husker ikke tacklingen på Ahlmann.
Prøv igen.
Vat det ikke på KEP den tackling kom? Eller husker jeg helt galt?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 14. apr 2014, 13:54

jonas386 skrev:
Konsulenten skrev:
jonas386 skrev:Hvem lavede tacklingen på Ahlmann? Antipas skulle have rødt kort. Ingen tvivl, men husker ikke tacklingen på Ahlmann.
Prøv igen.
Vat det ikke på KEP den tackling kom? Eller husker jeg helt galt?
Der har været 200 indlæg om det, det var på Ahlman.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Buzz Killington » 14. apr 2014, 13:54

jonas386 skrev:
Konsulenten skrev:
jonas386 skrev:Hvem lavede tacklingen på Ahlmann? Antipas skulle have rødt kort. Ingen tvivl, men husker ikke tacklingen på Ahlmann.
Prøv igen.
Vat det ikke på KEP den tackling kom? Eller husker jeg helt galt?
Check det lange sammendrag på AaBsport.dk. Det var Ahlmann.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Pastorius » 14. apr 2014, 14:06

limey skrev:Har netop set highlights og er lidt overrasket over hvor lidt Brøndby faktisk kommer til af chancer. Det er sgu vigtigt at vi endelig holdt nullet.
Faktisk har vores forsvar formået at være nogenlunde stabile - endda også på dødbolde imod os - de sidste mange kampe. Det er i hvert fald en del af hemmelighed bag vores succes ift til starten af forårssæsonen. Da Thelander fik en pause efter et par halv-ringe præstationer, kom han tilbage med en styrke som har gjort at jeg helt er holdt op med at savne Lasse Nielsen.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3872
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Gentleman Finn » 14. apr 2014, 14:45

Er efterhånden ved at komme mig lidt ovenpå en noget følelsesladet aften, det er simpelthen så smukt det knejterne har gang i. Klasse præstation over hele banen. Jeg håber vi kan fortsætte vores march mod guldet, så skal i se en voksen mand græde.

Alle mand til Viborg, ned og råb 3 point hjem!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10729
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af jonas386 » 14. apr 2014, 15:29

Arh okay. Har ikke læst tråden.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Dot Bot
Allstar
Allstar
Indlæg: 1686
Tilmeldt: 16. aug 2007, 13:40

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Dot Bot » 14. apr 2014, 17:03

Sidder lige og genser kampen fra i går. For satan, Ahlman spillede godt!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af MrBangDK » 14. apr 2014, 17:15

Dot Bot skrev:Sidder lige og genser kampen fra i går. For satan, Ahlman spillede godt!
Helt 100% enig ... brandkamp!

Jeg vil også fremhæve PK.. Han slog satme nogle gode afleveringer!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
DEG
2. div
2. div
Indlæg: 122
Tilmeldt: 21. aug 2010, 20:37
Favoritspiller: Kusk

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af DEG » 14. apr 2014, 17:16

Ahlmann var flyvende, kan han levere på samme niveau imod viborg kommer det til at se godt ud.

Det er næsten en hån hvis Antipas tackling imod Ahlmann takseres til det samme som Ahlmanns stop af en kontra. Det kan man godt frygte, ikke at det betyder noget. Men Mads Kristoffer Kristoffersen har tidligere været ekstrem hård imod os, husker især OB kampen hvor han tildeler OB et af de mindste straffespark længe set og derefter giver Würtz direkte rødt for en tackling der end ikke er halv så alvorlig som Antipas'.

Ps. Alle mand til Viborg!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9615
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Buzz Killington » 14. apr 2014, 17:32

DEG skrev:Ahlmann var flyvende, kan han levere på samme niveau imod viborg kommer det til at se godt ud.

Det er næsten en hån hvis Antipas tackling imod Ahlmann takseres til det samme som Ahlmanns stop af en kontra. Det kan man godt frygte, ikke at det betyder noget. Men Mads Kristoffer Kristoffersen har tidligere været ekstrem hård imod os, husker især OB kampen hvor han tildeler OB et af de mindste straffespark længe set og derefter giver Würtz direkte rødt for en tackling der end ikke er halv så alvorlig som Antipas'.

Ps. Alle mand til Viborg!


Mener klart straffesparket var helt i orden, og hvis det var muligt med dobbelt rødt, skulle Würtz have haft det for den vanvittige takling.

Forresten, en af de fedeste kampe i de senere år.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Frygah » 14. apr 2014, 18:26

Var der i øvrigt andre end mig der lagde mærke til hvordan KEP totalt styrede opspillet fra forsvaret, og lavede nærmest Agger-lignende ryk frem i banen med bolden, når der var lukket af for opspil? Synes sgu også han fortjener stor ros af kampen, og virker til at være vokset utrolig meget som rolig og spillende forsvarsspiller efter Lasses skifte.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 14. apr 2014, 18:36

Frygah skrev:Var der i øvrigt andre end mig der lagde mærke til hvordan KEP totalt styrede opspillet fra forsvaret, og lavede nærmest Agger-lignende ryk frem i banen med bolden, når der var lukket af for opspil? Synes sgu også han fortjener stor ros af kampen, og virker til at være vokset utrolig meget som rolig og spillende forsvarsspiller efter Lasses skifte.
Jo, der var især en episode hvor jeg tænkte om KEP, mon troede han var Maradonna. Centerforsvaret har udviklet sig helt vildt!
RÆSPÆKT!
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
thomasjn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3254
Tilmeldt: 10. maj 2009, 18:48

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af thomasjn » 14. apr 2014, 18:48

Det er virkelig tydeligt med KEP. Han fordeler bolden helt roligt og driver iskoldt bolden fremad i banen. Derudover fik han og Thelander uden problemer lukket Makienok ned igår. Havde min skepsis omkring KEP som forsvarsstyrmand da Lasse smuttede, men den er forsvundet.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af sulakvelidze » 14. apr 2014, 19:22

thomasjn skrev:Det er virkelig tydeligt med KEP. Han fordeler bolden helt roligt og driver iskoldt bolden fremad i banen. Derudover fik han og Thelander uden problemer lukket Makienok ned igår. Havde min skepsis omkring KEP som forsvarsstyrmand da Lasse smuttede, men den er forsvundet.
Enig, enig, enig. Og så skal han have ros for sin attitude. Både med den lille provokation over for de tovlige brøndbyhoveder bag målet, da han rakte bolden ud imod dem ved et hjørnespark. Og med sin jubel over scoringen umiddelbart efter. Jeg har altid haft en ting med spillere, der fejrer mål med knyttede næver og slag ud i den tomme luft. Og det leverer Kenneth Emil til perfektion ved scoringen til 2-0.

(Og så er Spalvis' kølige spadseretur i de samme sekunder en helt anden type jubel, men også bare i absolut topklasse.)

Soren
1. div
1. div
Indlæg: 293
Tilmeldt: 19. jan 2006, 00:11

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Soren » 14. apr 2014, 20:29

Undskyld, men var det ikke KEP, der styrede forsvaret også da Lasse var her. Lasse tackler og løb ting op, men det var KEP der styrede forsvaret

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af astonvilla » 14. apr 2014, 23:41

Det er sjovt, jeg har også lige set kampen på tv - og jeg husker slet ikke oplevelsen ude på Stadion sådan. Vi var jo i total kontrol af kampen. 100%. Det var nok mine flossede nerver i går der gjorde det virkede mere skrøbeligt på Stadion.

Risgård er altså outstanding.

Underligt så trist Kusk virker. Går hele tiden og ser opgivende ud. Han må gerne tage hævn mod Viborg.
Bienvenu Bassogog!

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 15. apr 2014, 00:57

Meget interessant at Augo blev valgt til rundens MVP i superliga XL http://onside.dk/superligaen/tv-se-her- ... -ugens-mvp" onclick="window.open(this.href);return false; . Syntes ikke at man kunne sætte en finger på hans præstation og godt at se at alternativet til Würtz er tilbage på et niveau hvor man kan kende ham igen.

Besvar