AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af AllanPedersen » 7. apr 2014, 19:38

19:00 på Aalborg Stadion,

Billede

:aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Rasmus Wurtz har karantæne, AK er skadet, og der er Dalle vel også stadig?
Hvis Dalle ikke er med er PK i forsvaret.

Hvem der tager midten fra Wurtz?, Augo lyder oplagt, men kunne også være Due eller Wichmann
faktisk gad jeg godt se Jeppe Curth der.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af white splash » 7. apr 2014, 19:41

Skulle vi ikke lige have onsdagens kamp overstået først?
1 2 3 Jimmy er en mur!

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af AllanPedersen » 7. apr 2014, 19:44

før hvad? at vi kan diskutere den her kamp?
Måske sæsonnens vigtigste

Ser jeg intet behov for...
I mine øjne er vi videre, det er vi også i Horsens øjne, de har allerede meldt ud de bruger reserver mod os og sparer fordi de kæmper om oprykning.
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af jonas386 » 7. apr 2014, 19:44

Haha, fremragende arbejde, AllanPedersen. Mange er efter dig, men det der er sgu meget sjovt.

Og jo, der er en kamp onsdag, men det er vel ikke en kamp der fylder specielt meget. Det eneste der diskuteres er hvilke spillere der skal spares.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af white splash » 7. apr 2014, 19:49

Jo jo men synes det er meningsløst at diskuterer startopstillinger, når vi ikke ved om vi får 4 skader onsdag...
1 2 3 Jimmy er en mur!

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1347
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af white splash » 7. apr 2014, 19:53

AllanPedersen skrev:før hvad? at vi kan diskutere den her kamp?
Måske sæsonnens vigtigste

Ser jeg intet behov for...
I mine øjne er vi videre, det er vi også i Horsens øjne, de har allerede meldt ud de bruger reserver mod os og sparer fordi de kæmper om oprykning.
Hvor har du læst at Horsens vil spare spillere? Lyder meget logisk, men har bare ikke set det nogle steder.
1 2 3 Jimmy er en mur!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Hovedet » 7. apr 2014, 20:00

Jeg har også til gode at læse nogetsteds, at Horsens på forhånd har opgivet og sparer en masse spillere. Indtil den melding bliver officiel, ville det nok være en god idé rent faktisk at stille op til kampen på onsdag...

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af AllanPedersen » 7. apr 2014, 20:07

white splash skrev:
AllanPedersen skrev:før hvad? at vi kan diskutere den her kamp?
Måske sæsonnens vigtigste

Ser jeg intet behov for...
I mine øjne er vi videre, det er vi også i Horsens øjne, de har allerede meldt ud de bruger reserver mod os og sparer fordi de kæmper om oprykning.
Hvor har du læst at Horsens vil spare spillere? Lyder meget logisk, men har bare ikke set det nogle steder.
Skal prøve at se hvad jeg kan støve op, var lige efter kampen vi vandt 3-1
At deres træner sagde nu ville de vende deres fokus mod ligaen og kæmpe om oprykningen.

Ikke at det betyder de sparer, men fandt den her fra deres spiller bjerregaard
"Ja, det ser svært ud. Der er stadig en lillebitte mulighed, men det ser svært ud, siger offensivspillerne.
- Vores førsteprioritet er helt klart at komme tilbage i Superligaen, og så må vi se, hvordan kampen mod AaB udvikler sig, siger Bjerregaard."



og white splash, vi kan også få træningsskader eller sygdom indtil lige før kampen..
sådan er det.

og Hovedet:
At jeg laver den her kamptråd det ændrer nok ikke på noget i forhold til onsdag.. tror du ?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af AllanPedersen » 7. apr 2014, 20:14

her var det.. fra bold.dk

artikel: http://www.bold.dk/nyt/Moelby-Vi-tabte- ... ktivt-hold

citat:

- Vi har bare mange spillere på holdet, som ikke er vant til at blive matchet på det her niveau. Og de spillede simpelthen for pænt. Vores fejl bliver ikke straffet i 1. division, men det gør de altså her, fortæller han.
- Og det bliver derfor rigtigt svært nu. Der er ingen tvivl om, at al fokus skal rettes på 1. division nu. Vi skal tilbage i Superligaen, så det er vores altoverskyggende fokus efter den her kamp, siger Mølby.


Nej han siger ikke her direkte de sparer spillere, men de skal spille mod Silkeborg på søndag..
såååååå...
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Hovedet » 7. apr 2014, 21:00

Vi ved godt, det bliver en rigtig svær kamp, vi står overfor på onsdag. Men vi spiller selvfølgelig vores chance. Der er mange, som godt kunne tænke sig at spille en pokalfinale på et tidspunkt, så vi går efter at forfølge den chance, der er der, slår Heinze fast.

SÅ blev det desværre officielt. Horsens har meldt ud, at de tager kampen på onsdag seriøst. Øv også!

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. apr 2014, 21:29

Selvfølgelig spiller de kampen som om de har en chance for at gå videre, alt andet ville da være idioti? Vi er altså langt fra videre, og den første kamp viste da osse at Horsens sagtens kan være med. Håber sgu Kent tager kampen mere seriøst end dem som tror at det her bliver en walkover mod et reservespækket Horsenshold.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Hovedet » 7. apr 2014, 21:42

Poker-One-Kenobi skrev:Selvfølgelig spiller de kampen som om de har en chance for at gå videre, alt andet ville da være idioti? Vi er altså langt fra videre, og den første kamp viste da osse at Horsens sagtens kan være med. Håber sgu Kent tager kampen mere seriøst end dem som tror at det her bliver en walkover mod et reservespækket Horsenshold.
Det er jeg enig i. Hvis Horsens kommer foran 1-0 eller såmænd blot udligner til 1-1, er de 1 mål fra panikken. Så tror jeg, det er de færreste, der ville bryde sig om at se et AaB-hold med 8-9 reservespillere på banen.

Kampen kan blive en fredsommelig walk-over, hvor begge hold ender med at spare spillere i forhold til de vigtige kampe, der venter både AaB og Horsens, men det er bestemt ikke udgangspunktet. Er der overhovedet nogen, der kan forestille sig omfanget af skuffelsen, hvis AaB ryger ud? Det er faktisk en pokalfinale, der er på spil.

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4329
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Kristian » 7. apr 2014, 21:44

Poker-One-Kenobi skrev:Selvfølgelig spiller de kampen som om de har en chance for at gå videre, alt andet ville da være idioti? Vi er altså langt fra videre, og den første kamp viste da osse at Horsens sagtens kan være med. Håber sgu Kent tager kampen mere seriøst end dem som tror at det her bliver en walkover mod et reservespækket Horsenshold.
Enig!

Og tilmed er det da også langt bedre at Horsens kommer for at kæmpe for deres mulighed, for det ville holde vores spillere fremme på mærkerne og ikke bare være en kamp vi triller hjem og mister noget momentum. Er sikker på at Kent tager det meget meget seriøst og stiller med en start 11, hvor vi kun spare det absolut nødvendige.
------------------
mvh Kristian

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2862
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Eksil » 7. apr 2014, 21:47

Denne gang spiller vi onsdag og søndag, mens det var torsdag og lørdag sidste omgang. Det betyder 2 dage ekstra til at komme sig, så sende de fleste af starterne i marken, minus svenskeren og Thelander.

Brugeravatar
Poker-One-Kenobi
Allstar
Allstar
Indlæg: 4715
Tilmeldt: 16. aug 2005, 16:37

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Poker-One-Kenobi » 7. apr 2014, 21:53

Eksil skrev:Denne gang spiller vi onsdag og søndag, mens det var torsdag og lørdag. Det betyder 2 dage ekstra til at komme sig, så sende de fleste af starterne i marken, minus svenskeren og Thelander.

Præcis, 3 hele hviledage er rigeligt. Man kunne dog nemt hive Kusk og Thomsen ud hvis resultatet ser rigtigt ud i pausen.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10662
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af jonas386 » 7. apr 2014, 22:30

Hovedet skrev:
Det er jeg enig i. Hvis Horsens kommer foran 1-0 eller såmænd blot udligner til 1-1, er de 1 mål fra panikken. Så tror jeg, det er de færreste, der ville bryde sig om at se et AaB-hold med 8-9 reservespillere på banen.
Det er altså ikke rigtigt. Horsens SKAL score 3 mål, uden AaB scorer for at gå videre. Vi scorede 3 mål på udebane hvorfor de altså skal score mindst lige så mange.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3572
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Hovedet » 7. apr 2014, 23:04

jonas386 skrev:
Hovedet skrev:
Det er jeg enig i. Hvis Horsens kommer foran 1-0 eller såmænd blot udligner til 1-1, er de 1 mål fra panikken. Så tror jeg, det er de færreste, der ville bryde sig om at se et AaB-hold med 8-9 reservespillere på banen.
Det er altså ikke rigtigt. Horsens SKAL score 3 mål, uden AaB scorer for at gå videre. Vi scorede 3 mål på udebane hvorfor de altså skal score mindst lige så mange.
Jojo. Pointen var blot, at hvis Horsens scorer 1 gang ved stillingen 0-0 eller 1-0 til AaB, så er der altså kun 2 mål op. Jeg mente, at panikken kan begynde at brede sig, hvis Horsens scorer mål nr. 2, og AaB har 117 reserver på banen. Lad mig dog med det samme slå fast, at AaB naturligvis er store favoritter på onsdag :-)

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Pastorius » 7. apr 2014, 23:17

Hovedet skrev:
jonas386 skrev:
Hovedet skrev:
Det er jeg enig i. Hvis Horsens kommer foran 1-0 eller såmænd blot udligner til 1-1, er de 1 mål fra panikken. Så tror jeg, det er de færreste, der ville bryde sig om at se et AaB-hold med 8-9 reservespillere på banen.
Det er altså ikke rigtigt. Horsens SKAL score 3 mål, uden AaB scorer for at gå videre. Vi scorede 3 mål på udebane hvorfor de altså skal score mindst lige så mange.
Jojo. Pointen var blot, at hvis Horsens scorer 1 gang ved stillingen 0-0 eller 1-0 til AaB, så er der altså kun 2 mål op. Jeg mente, at panikken kan begynde at brede sig, hvis Horsens scorer mål nr. 2, og AaB har 117 reserver på banen. Lad mig dog med det samme slå fast, at AaB naturligvis er store favoritter på onsdag :-)
De skal score 4 for at gå videre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af frederikshavneren » 7. apr 2014, 23:20

Det ser unægteligt godt ud i forhold til, at sikre europæisk bold. Med Farums uafgjorte i Slagelse har vi 13 point ned til Esbjerg og Farum på 5.-6. pladsen med kun 8 spillerunder tilbage! Meget skal gå galt hvis vi ikke sikrer europæisk deltagelse via ligaen.
Derudover har vi selvfølgelig også med meget stor sandsynlighed en pokalfinale at se frem til.

Angående Brøndby kampen så bliver det et brag. Det er to formstærke hold der mødes og hvis Brøndby vinder så melder de sig for alvor ind i topkampen.

AllanPedersen
Allstar
Allstar
Indlæg: 1916
Tilmeldt: 5. mar 2009, 16:54
Favoritspiller: Chris Rolfe

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af AllanPedersen » 7. apr 2014, 23:22

Panikken begynder at brede sig
ved et 1-0 og med 9 reserve spillere på banen.


hvad er det også for et hjernedødt scenarie at sætte op..
For det første at vi skulle gå i panik ved 1-0 til horsens, og at vi skulle stille med 9 reserver

Horsens fokuserer ligaen, og selvom de ikke gør spiller de slet ikke op til os..
Må man ikke bare have en smule selvtillid?.. vi tog 3-1 på udebane.
Det er et håbløst scenarie for dem.


Jeg tager gerne et væddemål herinde med folk som vidner på de stiller med mere end 2 reserver.
Specielt fordi de skal spille mod Silkeborg i weekenden.
nogle der er friske?
ignoreret brugere: Buzz, MrBang, Jasper Schmidt

Besvar