AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Califfen » 15. apr 2014, 02:59

http://www.bold.dk/nyt/Olsen-Fremragend ... -af-Kent-N" onclick="window.open(this.href);return false;

Haha det er squ ret morsom læsning

Hellloooo irony!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Califfen » 15. apr 2014, 03:03

MHJ skrev:
DEG skrev:Ahlmann var flyvende, kan han levere på samme niveau imod viborg kommer det til at se godt ud.

Det er næsten en hån hvis Antipas tackling imod Ahlmann takseres til det samme som Ahlmanns stop af en kontra. Det kan man godt frygte, ikke at det betyder noget. Men Mads Kristoffer Kristoffersen har tidligere været ekstrem hård imod os, husker især OB kampen hvor han tildeler OB et af de mindste straffespark længe set og derefter giver Würtz direkte rødt for en tackling der end ikke er halv så alvorlig som Antipas'.

Ps. Alle mand til Viborg!


Mener klart straffesparket var helt i orden, og hvis det var muligt med dobbelt rødt, skulle Würtz have haft det for den vanvittige takling.

Forresten, en af de fedeste kampe i de senere år.
Søren Frederiksen var godt nok en hel anden spiller dengang

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Flower » 15. apr 2014, 08:02

March

- Winning doesn't really matter as long as you win.

marshmellow
Superliga
Superliga
Indlæg: 661
Tilmeldt: 3. nov 2008, 15:55

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af marshmellow » 15. apr 2014, 09:04

Califfen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Olsen-Fremragend ... -af-Kent-N

Haha det er squ ret morsom læsning

Hellloooo irony!

Ja det manden siger er vel ret beset...: "imponerende hvad kent nielsen har fået ud af det middelmådige hold"

ufatteligt at nogen gider høre olsens mening om noget som helst, dog kunne jeg godt tænke mig at høre hvorfor ahlman aldrig har været nævnt som kandidat til ve backen....ikke kun på grund af brøndby-præstationen som var virkelig international klasse men han har sgu da været landets bedste ve back LÆNGE
at"frede" træneren betyder at fyre træneren inden for de næste tre uger

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Corona » 15. apr 2014, 13:09

Er der nogle der har kampen?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

MightyReds
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 28. aug 2008, 23:37

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af MightyReds » 15. apr 2014, 14:02

Det er generelt vildt så godt vi performer. Vi mistede Lasse, og har generelt kørt med en relativt smal trup. Thelander stepper dog op, og Patrick er startet inde i samtlige kampe i foråret pga skader/karantæner og har som vanligt spillet mere end bare bundsolidt. Generelt er jeg dybt imponeret af det niveau han har præsteret på siden sidste gang vi blev mestre tiltrods for at han nok er den af alle spillere der har haft de sværeste arbejdsbetingelser.

Overall, så er det dog svært at finde vores svageste punkt lige nu. Angrebet bomber, midtbanen viser virkelig format, forsvaret er bundsolidt (og offensivt) og Nicolai Larsen står med et tårnhøjt bundniveau (i hans 101 kampe husker jeg een kamp mod Horsens hvor han laver tre fejl - som dog ikke koster mål, og ellers husker jeg ikke nævneværdige fejl fra ham), og modsat mange af vores tidligere målmænd, så er jeg aldrig nervøs for om der kan gå noget galt mellem stængerne.

Derudover så har vores bænk også leveret niveauet når de er kommet ind, så fantastisk at se og følge :-)

Brugeravatar
Brodernumsi
Allstar
Allstar
Indlæg: 3267
Tilmeldt: 17. aug 2008, 13:37
Favoritspiller: Enevoldsen
Geografisk sted: Vestbyen

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Brodernumsi » 15. apr 2014, 16:15

Califfen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Olsen-Fremragend ... -af-Kent-N

Haha det er squ ret morsom læsning

Hellloooo irony!
Det jo utroligt med den mand. Hvis nu han selv gjorde det samme med landsholdet, fandt et system til de bedste spillere, og ikke spillere til et system.
Som så mange andre hold i denne sæson blev de ydmyget, da de kom til Nordjylland. -Andreas Kraul.

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Califfen » 15. apr 2014, 16:43

Brodernumsi skrev:
Califfen skrev:http://www.bold.dk/nyt/Olsen-Fremragend ... -af-Kent-N

Haha det er squ ret morsom læsning

Hellloooo irony!
Det jo utroligt med den mand. Hvis nu han selv gjorde det samme med landsholdet, fandt et system til de bedste spillere, og ikke spillere til et system.
Lige præcist!

Utroligt han ikke selv kan se det. Gamle nar.

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1215
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB - Bif, Søndag d. 13 April 2014

Indlæg af Spanky » 15. apr 2014, 19:53

MightyReds skrev:Det er generelt vildt så godt vi performer. Vi mistede Lasse, og har generelt kørt med en relativt smal trup. Thelander stepper dog op, og Patrick er startet inde i samtlige kampe i foråret pga skader/karantæner og har som vanligt spillet mere end bare bundsolidt. Generelt er jeg dybt imponeret af det niveau han har præsteret på siden sidste gang vi blev mestre tiltrods for at han nok er den af alle spillere der har haft de sværeste arbejdsbetingelser.

Overall, så er det dog svært at finde vores svageste punkt lige nu. Angrebet bomber, midtbanen viser virkelig format, forsvaret er bundsolidt (og offensivt) og Nicolai Larsen står med et tårnhøjt bundniveau (i hans 101 kampe husker jeg een kamp mod Horsens hvor han laver tre fejl - som dog ikke koster mål, og ellers husker jeg ikke nævneværdige fejl fra ham), og modsat mange af vores tidligere målmænd, så er jeg aldrig nervøs for om der kan gå noget galt mellem stængerne.

Derudover så har vores bænk også leveret niveauet når de er kommet ind, så fantastisk at se og følge :-)
Fuldstændig enig. Hvad angår Larsen var der dog et frispark i Esbjerg, hvor han sejlede gevaldigt - mener det var sidste sæson.

Besvar