Viborg - AaB den 16. april 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af frederikshavneren » 16. apr 2014, 09:52

Dejligt at læse de optimistiske indlæg, men jeg må indrømme at jeg er meget nervøs for aftenens kamp. Nu er vi topholdet med et pænt forspring, hvorfor alle forventer at vi vinder i aften. Vi har næsten kun noget at tabe da det er som forventet hvis vi vinder. Hvordan reagerer holdet på situationen? Ikast har ikke klaret det godt, men jeg har stor tiltro til at Kent og Kuhn kan få spillerne til at bevare jordforbindelsen.

Der er stor forskel på Viborg hjemme og ude. På hjemmebane skaber de mange chancer med deres meget direkte spil. De står kompakt og er lynhurtige til at søge ned bag modstandernes forsvar. Hvis Viborg fanger os i ubalance så får vi store problemer. Vores forsvar har problemer når modstanderne udnytter vores bagrum (senest illustreret i Haderslev).

Jeg kan godt frygte en gentagelse af Haderslev kampen. Stor boldbesiddelse til os mens Viborg kynisk sender Dalgaard, Stankov, K. Mensah og Wilton Figueriedo afsted i dybden.

Jeg er elendig til at gætte vores resultater, men jeg frygter at vi taber i aften. Savnet af Jönsson skal ikke undervurderes. Vi kommer til mangle svenskerens kreativitet når vi skal dirke Viborgs forsvar op.

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 689
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Bech » 16. apr 2014, 10:08

le Cid skrev: Nu kan man jo supporte på mange forskellige måder. Alene det at være på stadion, gør dig ikke automatisk til supporter...
Nej. Men hvis du ikke er der, så kan du per definition ikke bære dit hold frem af og så er du en ringe supporter. Som jeg selv, pt.
Alt snak om at betjente og kontrollør skal gå ind på tribunen og hive folk ud er jo komplet latterligt. Selvfølgelig skal folk ikke kaste med lort efter spillerne. Men ved at sætte politi og kontrol ind i mængden af fans, så skaber man jo blot et langt større sikkerhedsmæssigt problem.
TV2/Nord skrev:Ifølge TV2/Nords oplysninger, så er det en bevidst strategi fra vagterne på stadion ikke at gribe ind overfor fyrværkeriet, og dermed kun observere. Heller ikke politiet gør noget:

- Det er vi ikke på grund af det nationale fodboldkoncept. Vi er tilstede ved billetlugen når der visiteres, hvis der skal skrives nogen sager, men det er vagterne der tager sig af tingene inde på stadion, forklarer vicepolitiinspektør ved Nordjyllands Politi, John Henriksen, til TV2/Nord.
Det som politiet siger her når der snakkes udenom grundet "det nationale fodboldkoncept", er jo, at det blot eskalere situationen hvis politiet skulle ind og anholde folk på tribunen. Det samme gør sig gældende for kontrollen. Reelt set, har de ingen kontrol når blot antallet af fans er stort nok. Hvorfor skulle de også det? Kontrollens primære formål er at sikre sikkerheden for den enkelte tilskuer og den bliver altså ikke bedre af, at store mænd i selvlysende jakker starter slagsmål på et stadion, hvor gruppementaliteten hærger og hvor de altid vil være i kæmpe undertal. Så kan folk herinde pive så meget de vil under småting som lighterkast, møntkast, de sjældne aberåb etc. etc. Den slags ting ophøre udelukkende, hvis tribunen selv tager ansvar og stopper det. Så hvis i ikke er del af det aktive miljø på Vesttribunen, så har i ingen chance for at ændre på noget som helst. I sidste ende kan jeg kun appellere til alle om deltage mere aktivt i fanmiljøet hvis de vil se ændringer, af den ene eller anden karakter.

henrik
Junior
Junior
Indlæg: 73
Tilmeldt: 21. apr 2007, 11:58

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af henrik » 16. apr 2014, 10:12

Christopher Poulsen er i karantæne i aften

kasper.a
Landshold
Landshold
Indlæg: 867
Tilmeldt: 22. sep 2005, 17:59
Geografisk sted: 9550

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af kasper.a » 16. apr 2014, 10:19

hje1980 skrev:Nogen der har hørt noget om hvor mange der forventes at komme og støtte holdet i aften?
Meget pålidelige kilder fortæller at der er solgt over 1100 billetter til udeafsnittet.
Hent Martin P. og Bræmer hjem!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13669
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Funky » 16. apr 2014, 10:35

Bech skrev:
le Cid skrev: Nu kan man jo supporte på mange forskellige måder. Alene det at være på stadion, gør dig ikke automatisk til supporter...
Nej. Men hvis du ikke er der, så kan du per definition ikke bære dit hold frem af og så er du en ringe supporter. Som jeg selv, pt.
Alt snak om at betjente og kontrollør skal gå ind på tribunen og hive folk ud er jo komplet latterligt. Selvfølgelig skal folk ikke kaste med lort efter spillerne. Men ved at sætte politi og kontrol ind i mængden af fans, så skaber man jo blot et langt større sikkerhedsmæssigt problem.
TV2/Nord skrev:Ifølge TV2/Nords oplysninger, så er det en bevidst strategi fra vagterne på stadion ikke at gribe ind overfor fyrværkeriet, og dermed kun observere. Heller ikke politiet gør noget:

- Det er vi ikke på grund af det nationale fodboldkoncept. Vi er tilstede ved billetlugen når der visiteres, hvis der skal skrives nogen sager, men det er vagterne der tager sig af tingene inde på stadion, forklarer vicepolitiinspektør ved Nordjyllands Politi, John Henriksen, til TV2/Nord.
Det som politiet siger her når der snakkes udenom grundet "det nationale fodboldkoncept", er jo, at det blot eskalere situationen hvis politiet skulle ind og anholde folk på tribunen. Det samme gør sig gældende for kontrollen. Reelt set, har de ingen kontrol når blot antallet af fans er stort nok. Hvorfor skulle de også det? Kontrollens primære formål er at sikre sikkerheden for den enkelte tilskuer og den bliver altså ikke bedre af, at store mænd i selvlysende jakker starter slagsmål på et stadion, hvor gruppementaliteten hærger og hvor de altid vil være i kæmpe undertal. Så kan folk herinde pive så meget de vil under småting som lighterkast, møntkast, de sjældne aberåb etc. etc. Den slags ting ophøre udelukkende, hvis tribunen selv tager ansvar og stopper det. Så hvis i ikke er del af det aktive miljø på Vesttribunen, så har i ingen chance for at ændre på noget som helst. I sidste ende kan jeg kun appellere til alle om deltage mere aktivt i fanmiljøet hvis de vil se ændringer, af den ene eller anden karakter.
Hvorfor tager tribunen så ikke ansvar og stopper det, når nu man åbenbart HAR etableret sig som urørlige på tribunen?
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

seamann

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af seamann » 16. apr 2014, 10:35

Bech skrev: Alt snak om at betjente og kontrollør skal gå ind på tribunen og hive folk ud er jo komplet latterligt. Selvfølgelig skal folk ikke kaste med lort efter spillerne. Men ved at sætte politi og kontrol ind i mængden af fans, så skaber man jo blot et langt større sikkerhedsmæssigt problem.


Det som politiet siger her når der snakkes udenom grundet "det nationale fodboldkoncept", er jo, at det blot eskalere situationen hvis politiet skulle ind og anholde folk på tribunen. Det samme gør sig gældende for kontrollen. Reelt set, har de ingen kontrol når blot antallet af fans er stort nok. Hvorfor skulle de også det? Kontrollens primære formål er at sikre sikkerheden for den enkelte tilskuer og den bliver altså ikke bedre af, at store mænd i selvlysende jakker starter slagsmål på et stadion, hvor gruppementaliteten hærger og hvor de altid vil være i kæmpe undertal. Så kan folk herinde pive så meget de vil under småting som lighterkast, møntkast, de sjældne aberåb etc. etc. Den slags ting ophøre udelukkende, hvis tribunen selv tager ansvar og stopper det. Så hvis i ikke er del af det aktive miljø på Vesttribunen, så har i ingen chance for at ændre på noget som helst. I sidste ende kan jeg kun appellere til alle om deltage mere aktivt i fanmiljøet hvis de vil se ændringer, af den ene eller anden karakter.
Så Christania kan ikke ryddes fordi der er for mange pushere, nørrebro kan ikke ryddes fordi der er for mange autonome etc. Glimrende logik.

Et alternativ kunne måske være at lukke for den pågældende tribune - og håbe at idioterne ikke bevæger sig til de andre tribuner. I sidste ende bør det jo blive helt uden tilskuere, når AaB åbenbart ikke kan styre kampafviklingen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Forza » 16. apr 2014, 10:46

Hvor er jeg stolt som AaB'er over de seneste resultater. Det er dog nu den største test kommer, for AaB har generelt haft svært ved at møde de dårligere hold i ligaen og dem kommer der nogle stykker af i den nærmeste fremtid.

Jeg håber og tror på 3 point!
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

MightyReds
1. div
1. div
Indlæg: 280
Tilmeldt: 28. aug 2008, 23:37

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af MightyReds » 16. apr 2014, 10:49

Forza skrev:Hvor er jeg stolt som AaB'er over de seneste resultater. Det er dog nu den største test kommer, for AaB har generelt haft svært ved at møde de dårligere hold i ligaen og dem kommer der nogle stykker af i den nærmeste fremtid.

Jeg håber og tror på 3 point!
Det er forøvrigt interessant at vi i 2008 lavede 17 sejre og een uafgjort mod de 6 lavest placerede hold, og satte ret mange point til mod topholdene. I denne sæson er det topholdene vi har været skarpest mod, hvilket så heldigt nok betyder atbligaen bør kunne vindes med færre point.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Buzz Killington » 16. apr 2014, 10:58

Bech skrev:
MightyReds skrev:Nu krævede jobbet at jeg flyttede til København i 2002, men det gør mig vel ikke til mindre supporter at jeg ikke kan komme på stadion hver gang der er kamp (jeg er fløjet hjem adskillige gange for at se bold, blot for at tage retur samme dag eller næste morgen).
Jo det gør det faktisk. Du er en mindre supporter, ved ikke at være tilstede på stadion. Etymologisk stammer udtrykket fra Rrankrig, hvor det ligeledes staves supporter. Men egentligt stammer ordet fra det latinske supportāre, hvor sup stammer fra sub, som i op og portāre som i at bære. Du bære kun holdet frem, ved at være tilstede når holdet spiller. Det er sikkert en hård realisering for dig, men sådan er det nu en gang og det må man jo så indfinde sig med.



420 blaze it faggot


Etymologi handler om ordets oprindelse, ikke dets nuværende betydning. Og de fleste er enige om at supporter bare betyder en der støtter holdet. Så naturligvis kan man støtte holdet selvom man ikke kan komme på stadion, og ordet kan både referere til at gøre noget aktiv (råbe på stadion, købe trøjer, købe aktier osv), men også til den følelse man har for klubben.

Derudover bør de aber der kaster deres lort ind på banen naturligvis udelukkes permanent da de skader klubben.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 16. apr 2014, 11:05

Kan I ikke starte en tråd om emnet med uromagere og samtidig en med hvad der er en ægte supporter. Er ved at blive ret blive ret belastende at læse disse diskussioner i samtlige kamptråde. Reelt set har det jo intet at gøre med Viborg-kampen, men er overordnede debatter.

Bliver spændende at se, i tilfælde af at Spalvis bliver klar, den angrebsduo som sandsynligvis bliver den, som bliver den fortrukne i næste sæson. Jönsson komplimentere efter min mening alle angrebstyper, da han kort sagt bare har så meget klasse i sit spil. AK og Spalvis er dog også en konstellation, som i hvert fald på papiret passer godt sammen. Spalvis som den naturlige goalgetter med en fysik som gør ham farlig i det lille felt og som naturligt burde trække et par forsvarsspillere til sig. AK den mere aggressive type, der løber i hullerne, er gennembrudsstærk og som i sine tidligere kampe viste sig at have et godt blik for sine medspillere samt gør godt med i kombinationerne. Begge har vist sig målfarlige og kampafgørende i de kampe som de har fået indtil videre. Begge har nogle naturlige svagheder, hovedsageligt grundet deres fysik, som den anden dog kan kompensere for. Måske lidt påvirket af den svage duft af guld, så syntes jeg at det kan ligne den bedste angrebsduo i Superligaen, som er set i mange år og begge spillere har i hvert fald potentialet til at blive, efter Siperliga-standard, lysende stjerner. Ser virkelig frem til at se de to sammen i dag og er for mig det mest spændende ved denne kamp.

Hvis der dog er risiko for at forværre Spalvis´skade eller hvad det nu er, så skal han spares. Holdet burde have mere end rigeligt kvalitet til at overløbe et svagt Viborg-hold og der resterer stadig 6 kampe efter denne som hver især er lige vigtige, så ingen grund til at sætte gamble med Spalvis helbred.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af frederikshavneren » 16. apr 2014, 11:07

MightyReds skrev:
Forza skrev:Hvor er jeg stolt som AaB'er over de seneste resultater. Det er dog nu den største test kommer, for AaB har generelt haft svært ved at møde de dårligere hold i ligaen og dem kommer der nogle stykker af i den nærmeste fremtid.

Jeg håber og tror på 3 point!
Det er forøvrigt interessant at vi i 2008 lavede 17 sejre og een uafgjort mod de 6 lavest placerede hold, og satte ret mange point til mod topholdene. I denne sæson er det topholdene vi har været skarpest mod, hvilket så heldigt nok betyder atbligaen bør kunne vindes med færre point.
I 2007-2008 var vi meget stærke mod bund- og midterholdene, men vores problemer især på udebane mod de øvrige tophold var en af de primære årsager til københavner mediernes nedrakning af os.
De fleste var heller ik imponeret af vores "Prica bold" (Zaza til Califf, som blev presset og derefter tonsede bolden op til Prica).

Iflg. Viborg er der få billetter tilbage til nordtribunen.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Forza » 16. apr 2014, 11:10

Viva i cazzi rossi skrev:Kan I ikke starte en tråd om emnet med uromagere og samtidig en med hvad der er en ægte supporter. Er ved at blive ret blive ret belastende at læse disse diskussioner i samtlige kamptråde. Reelt set har det jo intet at gøre med Viborg-kampen, men er overordnede debatter.

Bliver spændende at se, i tilfælde af at Spalvis bliver klar, den angrebsduo som sandsynligvis bliver den, som bliver den fortrukne i næste sæson. Jönsson komplimentere efter min mening alle angrebstyper, da han kort sagt bare har så meget klasse i sit spil. AK og Spalvis er dog også en konstellation, som i hvert fald på papiret passer godt sammen. Spalvis som den naturlige goalgetter med en fysik som gør ham farlig i det lille felt og som naturligt burde trække et par forsvarsspillere til sig. AK den mere aggressive type, der løber i hullerne, er gennembrudsstærk og som i sine tidligere kampe viste sig at have et godt blik for sine medspillere samt gør godt med i kombinationerne. Begge har vist sig målfarlige og kampafgørende i de kampe som de har fået indtil videre. Begge har nogle naturlige svagheder, hovedsageligt grundet deres fysik, som den anden dog kan kompensere for. Måske lidt påvirket af den svage duft af guld, så syntes jeg at det kan ligne den bedste angrebsduo i Superligaen, som er set i mange år og begge spillere har i hvert fald potentialet til at blive, efter Siperliga-standard, lysende stjerner. Ser virkelig frem til at se de to sammen i dag og er for mig det mest spændende ved denne kamp.

Hvis der dog er risiko for at forværre Spalvis´skade eller hvad det nu er, så skal han spares. Holdet burde have mere end rigeligt kvalitet til at overløbe et svagt Viborg-hold og der resterer stadig 6 kampe efter denne som hver især er lige vigtige, så ingen grund til at sætte gamble med Spalvis helbred.

Helt enig i din vurdering af Spalvis. Er der den mindste risiko for forværring af skaden burde han starte på bænken. Med vores offensive kompetencer på midtbanen behøver vi nærmest ikke dygtige angribere i denne kamp. Derfor kan SF eller Curth (som jeg klart hælder til) passende starte inde og så spille ved siden af AK som jeg stadig har en stor fidus til.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Klaus » 16. apr 2014, 11:18

Naturligvis er det ikke i orden at kaste mønter, lightere og hvad ved jeg efter modstandernes målmand. At der smutter en øl ved en scoring har jeg ingen problemer med, men decideret at kaste ting efter spillere som kan skade dem dur ikke. Jeg har de sidste mange år været på Spar Nord lige bagved mål, men er i år flyttet til Weber. Det er ikke mit indtryk, at problemet er normalt - altså ud over noget øl. Når det sker mod netop Brøndby kunne det skyldes flere ting. For det første alt det lort Brøndbys fans smed efter vores spillere ved hjørnespark. For det andet afbrændinger af Tifo Kaos' banner. For det tredje var det op mod påskeferien hvilket gjorde at promille højden var langt over normalt.

Nu er det her vist en kamptråd til aftenens kamp. Jeg tror på en festaften for mange AaB fans i Viborg. Vi skal vinde, og det gør vi også. Kusk spiller en fremragende Kamp, og han fører an i en sikker 3-0 sejr.... Når det er skrevet har jeg faktisk en "blød plet" for Viborg. Jeg håber de klarer skærene, men i aften vinder vi altså :)

mbh
Miniput
Miniput
Indlæg: 5
Tilmeldt: 15. apr 2014, 14:27

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af mbh » 16. apr 2014, 11:28

Viva i cazzi rossi skrev:Kan I ikke starte en tråd om emnet med uromagere og samtidig en med hvad der er en ægte supporter. Er ved at blive ret blive ret belastende at læse disse diskussioner i samtlige kamptråde. Reelt set har det jo intet at gøre med Viborg-kampen, men er overordnede debatter.
Det var sådan set også pointen til MightyReds og andre. Mindre malplaceret :'( :'( :'( og flere stemningsskabende og positive indlæg omhandlende kampen i aften, tak!

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 16. apr 2014, 11:42

mbh skrev:
Viva i cazzi rossi skrev:Kan I ikke starte en tråd om emnet med uromagere og samtidig en med hvad der er en ægte supporter. Er ved at blive ret blive ret belastende at læse disse diskussioner i samtlige kamptråde. Reelt set har det jo intet at gøre med Viborg-kampen, men er overordnede debatter.
Det var sådan set også pointen til MightyReds og andre. Mindre malplaceret :'( :'( :'( og flere stemningsskabende og positive indlæg omhandlende kampen i aften, tak!
Helt i orden. Debatten er interessant og skal vel tages, omend jeg ikke ser at der opstår en løsning ud fra det herinde. Den skal efter min mening bare ikke tages her. God kamp.

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7837
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Forza » 16. apr 2014, 11:46

Klaus skrev:Naturligvis er det ikke i orden at kaste mønter, lightere og hvad ved jeg efter modstandernes målmand. At der smutter en øl ved en scoring har jeg ingen problemer med, men decideret at kaste ting efter spillere som kan skade dem dur ikke. Jeg har de sidste mange år været på Spar Nord lige bagved mål, men er i år flyttet til Weber. Det er ikke mit indtryk, at problemet er normalt - altså ud over noget øl. Når det sker mod netop Brøndby kunne det skyldes flere ting. For det første alt det lort Brøndbys fans smed efter vores spillere ved hjørnespark. For det andet afbrændinger af Tifo Kaos' banner. For det tredje var det op mod påskeferien hvilket gjorde at promille højden var langt over normalt.

Nu er det her vist en kamptråd til aftenens kamp. Jeg tror på en festaften for mange AaB fans i Viborg. Vi skal vinde, og det gør vi også. Kusk spiller en fremragende Kamp, og han fører an i en sikker 3-0 sejr.... Når det er skrevet har jeg faktisk en "blød plet" for Viborg. Jeg håber de klarer skærene, men i aften vinder vi altså :)
Har det faktisk helt på samme måde. På trods af at jeg ikke kan udstå Auri som jeg mener er noget af det mest inkompetente træner emne man kan finde i den bedste række i DK så vil jeg rigtig gerne se dem overleve. Vil væsentligt hellere foretrække AGF og Vestsjælland som nedrykkere.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2247
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af alithebeast » 16. apr 2014, 12:26

Forza skrev:
Klaus skrev:Naturligvis er det ikke i orden at kaste mønter, lightere og hvad ved jeg efter modstandernes målmand. At der smutter en øl ved en scoring har jeg ingen problemer med, men decideret at kaste ting efter spillere som kan skade dem dur ikke. Jeg har de sidste mange år været på Spar Nord lige bagved mål, men er i år flyttet til Weber. Det er ikke mit indtryk, at problemet er normalt - altså ud over noget øl. Når det sker mod netop Brøndby kunne det skyldes flere ting. For det første alt det lort Brøndbys fans smed efter vores spillere ved hjørnespark. For det andet afbrændinger af Tifo Kaos' banner. For det tredje var det op mod påskeferien hvilket gjorde at promille højden var langt over normalt.

Nu er det her vist en kamptråd til aftenens kamp. Jeg tror på en festaften for mange AaB fans i Viborg. Vi skal vinde, og det gør vi også. Kusk spiller en fremragende Kamp, og han fører an i en sikker 3-0 sejr.... Når det er skrevet har jeg faktisk en "blød plet" for Viborg. Jeg håber de klarer skærene, men i aften vinder vi altså :)
Har det faktisk helt på samme måde. På trods af at jeg ikke kan udstå Auri som jeg mener er noget af det mest inkompetente træner emne man kan finde i den bedste række i DK så vil jeg rigtig gerne se dem overleve. Vil væsentligt hellere foretrække AGF og Vestsjælland som nedrykkere.
SønderjyskE og Vestsjælland. Så er man af med 2 kedelige landsdels fussionsklubber. :D
Hader København!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af frederikshavneren » 16. apr 2014, 12:39

alithebeast skrev:
Forza skrev:
Klaus skrev:Naturligvis er det ikke i orden at kaste mønter, lightere og hvad ved jeg efter modstandernes målmand. At der smutter en øl ved en scoring har jeg ingen problemer med, men decideret at kaste ting efter spillere som kan skade dem dur ikke. Jeg har de sidste mange år været på Spar Nord lige bagved mål, men er i år flyttet til Weber. Det er ikke mit indtryk, at problemet er normalt - altså ud over noget øl. Når det sker mod netop Brøndby kunne det skyldes flere ting. For det første alt det lort Brøndbys fans smed efter vores spillere ved hjørnespark. For det andet afbrændinger af Tifo Kaos' banner. For det tredje var det op mod påskeferien hvilket gjorde at promille højden var langt over normalt.

Nu er det her vist en kamptråd til aftenens kamp. Jeg tror på en festaften for mange AaB fans i Viborg. Vi skal vinde, og det gør vi også. Kusk spiller en fremragende Kamp, og han fører an i en sikker 3-0 sejr.... Når det er skrevet har jeg faktisk en "blød plet" for Viborg. Jeg håber de klarer skærene, men i aften vinder vi altså :)
Har det faktisk helt på samme måde. På trods af at jeg ikke kan udstå Auri som jeg mener er noget af det mest inkompetente træner emne man kan finde i den bedste række i DK så vil jeg rigtig gerne se dem overleve. Vil væsentligt hellere foretrække AGF og Vestsjælland som nedrykkere.
SønderjyskE og Vestsjælland. Så er man af med 2 kedelige landsdels fussionsklubber. :D
Jeg ser også meget gerne at Haderslev og Slagelse rykker ned. De to hold spiller betonbold når det er værst, hvilket vi har problemer med når vi møder hold der praktiserer denne spillestil.

Snart kun 7 timer til kick off. Jeg ved ikker rigtig om det er en fordel at vi spiller først. Hvis vi vinder sætter vi selvfølgelig Ikast og KB under maksimalt pres, men hvis vi taber så lugter de for alvor blod. Shit jeg er godt nok nervøs her før kampen. Jeg håber det bedste, men frygter det værste.

Viborg skal på ingen måde undervurderes. De har et ganske fint hold og hvis man ser på spillertruppen så vil jeg mene, at de har et klart bedre hold end Haderslev og Slagelse. Vi skal presse Viborgs forsvar da det bestemt er til at tale med, men deres offensiv med Dalgaard i spidsen skal vi nok på vores problemer med.

Ron Paul
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 89
Tilmeldt: 6. okt 2013, 13:47

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Ron Paul » 16. apr 2014, 13:14

Er der nogen, som har fulgt Viborg gennem foråret, som tør tør skyde på, hvordan Viborg stiller op i forsvaret til dagens kamp med fraværet af C. Poulsen in mente?

Brugeravatar
Mini-p
Superliga
Superliga
Indlæg: 736
Tilmeldt: 13. jul 2007, 11:01
Geografisk sted: NEW YORK

Re: Viborg - AaB den 16. april 2014

Indlæg af Mini-p » 16. apr 2014, 13:31

Alle mand til Viborg !!!!
Der findes ikke noget midt i mellem. Enten er man dårlig eller også er man god. I dag var vi midt i mellem. - Gary Lineker

Besvar