Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
9800
Superliga
Superliga
Indlæg: 721
Tilmeldt: 17. apr 2014, 11:23
Favoritspiller: Wurtz

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af 9800 » 18. apr 2014, 13:50

Mon det har betydning at AaB har haft en ekstra hviledag ift Randers? Og at RFCs seneste kamp var en knaldhård fight mod Esbjerg, hvor AaB kunne nøjes med en 60 minutters fight og en halv times træning?

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6401
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af FlæskeFrank » 18. apr 2014, 15:49

doukas skrev:I forhold til Viborg-kampen, så har jeg en langt dårligere fornemmelse med den her kamp. Randers kan stort set stille i stærkeste opstilling, med undtagelse af Johnny Thomsen, og har generelt set stærke ud de seneste mange kampe. Randers har ikke tabt på udebane i 8 kampe i streg, og spiller generelt en fornuftig gang fodbold.

Randers er stort set reddet fra nedrykning, om det er en fordel har jeg svært ved at vurdere. Frem for manglende motivation kan det også betyde de kan spille mere frit.

I forhold til os selv, så synes jeg ikke præsentationen imod Viborg emmede af klasse som den gjorde af professionalisme. Jeg har svært ved at komme op og støde over hvor mange gange man kan spille bolden frem og tilbage imod et svagt Viborg-mandskab i undertal. Om sammen præsentation er nok til at sende Randers hjem med et nederlag tvivler jeg på.

I min optik bliver meget defineret ud fra den her kamp. Hvis vi vinder, så er jeg slet ikke i tvivl om at guldet ryger hjem til 9000, hvis ikke, så får jeg straks nervøse trækninger, også fordi jeg synes vores slutprogram ser vanskeligt ud (AGF-kampen undtaget :P )

Grunden til den dårlige mavefornemmelse ligger nok også i at FCK på nærmest skamlig vis får kørt den ene 1-0'er hjem efter den anden. Det vidner desværre om et højt bundniveau og klasse (og de berømte marginaler)

Så Larsen, PK, KEP, Thelander, Ahlman, Kusk, Würtz, Risgaard, Thomsen, Spalvis, Jönsson gør mine bekymringer til skamme og find det sprudlende spil frem og tæv hestene :|

Ps. så håber jeg den kraftidiot til Mads Agesen bliver trådt over tæerne og knibet under armene van Der Schaaf-style ved hver evig eneste dødbold :@
Hold nu op. Mesterhold taber ikke, hvis vi sammenligner med FCN i 2012, så tabte de ikke de sidste 10 kampe. Selvfølgelig kan vi tabe kampe, men der er altså større chance for at vi er mestre inden månedens udgang.
- FlæskeFrank

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. apr 2014, 16:12

FlæskeFrank skrev:
Hold nu op. Mesterhold taber ikke, hvis vi sammenligner med FCN i 2012, så tabte de ikke de sidste 10 kampe. Selvfølgelig kan vi tabe kampe, men der er altså større chance for at vi er mestre inden månedens udgang.
Og derfor blev de mestre i 2012... de var 6 point efter FCK da der var spillet 27 runder i 2012, hvor FCK på daværende tidspunkt kun havde tabt 3 kampe i hele sæsonen, og iøvrigt havde 6 point mere end vi har nu. FCK tabte 2 af de sidste 6 kampe, og FCN vandt alle 6.

Jeg forstår ikke den megen snak som ligner at folk nærmest ikke tror vi kan undgå at blive mestre, det kan SAGTENS gå galt endnu, også i forhold til FCK.

Der skal sejre på tavlen så vi holder afstanden, og den næste må meget gerne komme søndag.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af frederikshavneren » 18. apr 2014, 16:30

Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Hold nu op. Mesterhold taber ikke, hvis vi sammenligner med FCN i 2012, så tabte de ikke de sidste 10 kampe. Selvfølgelig kan vi tabe kampe, men der er altså større chance for at vi er mestre inden månedens udgang.
Og derfor blev de mestre i 2012... de var 6 point efter FCK da der var spillet 27 runder i 2012, hvor FCK på daværende tidspunkt kun havde tabt 3 kampe i hele sæsonen, og iøvrigt havde 6 point mere end vi har nu. FCK tabte 2 af de sidste 6 kampe, og FCN vandt alle 6.

Jeg forstår ikke den megen snak som ligner at folk nærmest ikke tror vi kan undgå at blive mestre, det kan SAGTENS gå galt endnu, også i forhold til FCK.

Der skal sejre på tavlen så vi holder afstanden, og den næste må meget gerne komme søndag.
Ja det kan sagtens gå galt og det tror jeg desværre også at det gør. Det vil ikke undre mig hvis vi sætter point til på søndag. Det vil for alvor åbne op for guldkampen da FCM og FCK så vil lugte blod. Kald mig bare pessimist men jeg tror at FCK kommer fra baghjul og snupper mesterskabet :@
Det kan godt være at jeg tager fejl, men jeg synes at vi her en tendens til at gå i stå henimod sæsonafslutninger.

Vi har nogle svære kampe tilbage. Randers, Esbjerg og AGF på hjemmebane er svære kampe. Det er hold som står godt på banen.

De resterende udekampe i Odense, Farum og Slagelse bliver også rigtig svære. Især de sidste i Farum og Slagelse er mod hold, som står rigtig dårligt til os.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 18. apr 2014, 16:41

Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Hold nu op. Mesterhold taber ikke, hvis vi sammenligner med FCN i 2012, så tabte de ikke de sidste 10 kampe. Selvfølgelig kan vi tabe kampe, men der er altså større chance for at vi er mestre inden månedens udgang.
Og derfor blev de mestre i 2012... de var 6 point efter FCK da der var spillet 27 runder i 2012, hvor FCK på daværende tidspunkt kun havde tabt 3 kampe i hele sæsonen, og iøvrigt havde 6 point mere end vi har nu. FCK tabte 2 af de sidste 6 kampe, og FCN vandt alle 6.

Jeg forstår ikke den megen snak som ligner at folk nærmest ikke tror vi kan undgå at blive mestre, det kan SAGTENS gå galt endnu, også i forhold til FCK.

Der skal sejre på tavlen så vi holder afstanden, og den næste må meget gerne komme søndag.
Omg vi er dooommmed...
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
alithebeast
Allstar
Allstar
Indlæg: 2246
Tilmeldt: 23. sep 2009, 18:32
Geografisk sted: Sønderholm

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af alithebeast » 18. apr 2014, 17:04

frederikshavneren skrev:
Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Hold nu op. Mesterhold taber ikke, hvis vi sammenligner med FCN i 2012, så tabte de ikke de sidste 10 kampe. Selvfølgelig kan vi tabe kampe, men der er altså større chance for at vi er mestre inden månedens udgang.
Og derfor blev de mestre i 2012... de var 6 point efter FCK da der var spillet 27 runder i 2012, hvor FCK på daværende tidspunkt kun havde tabt 3 kampe i hele sæsonen, og iøvrigt havde 6 point mere end vi har nu. FCK tabte 2 af de sidste 6 kampe, og FCN vandt alle 6.

Jeg forstår ikke den megen snak som ligner at folk nærmest ikke tror vi kan undgå at blive mestre, det kan SAGTENS gå galt endnu, også i forhold til FCK.

Der skal sejre på tavlen så vi holder afstanden, og den næste må meget gerne komme søndag.
Ja det kan sagtens gå galt og det tror jeg desværre også at det gør. Det vil ikke undre mig hvis vi sætter point til på søndag. Det vil for alvor åbne op for guldkampen da FCM og FCK så vil lugte blod. Kald mig bare pessimist men jeg tror at FCK kommer fra baghjul og snupper mesterskabet :@
Det kan godt være at jeg tager fejl, men jeg synes at vi her en tendens til at gå i stå henimod sæsonafslutninger.

Vi har nogle svære kampe tilbage. Randers, Esbjerg og AGF på hjemmebane er svære kampe. Det er hold som står godt på banen.

De resterende udekampe i Odense, Farum og Slagelse bliver også rigtig svære. Især de sidste i Farum og Slagelse er mod hold, som står rigtig dårligt til os.
AGF står ikke godt på banen. De er med afstand det hold i ligaen, der står dårligst på banen.
Hader København!

Freddie
Allstar
Allstar
Indlæg: 1788
Tilmeldt: 15. jun 2007, 08:18

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Freddie » 18. apr 2014, 17:04

Om jeg forstår dig Frederikshavner. Hvordan kan du kaste sig ind i debatten som trådstarter og fodboldvidende, når det eneste du kan, er at lufte din frygt?

Jeg har det sådan, at jeg er vildt stolt over det AaB allerede har opnået i denne sæson. Holdet er gået frem på alle parametre. Det har overhalet konkurrenterne indenom og udenom gennem hele sæsonen. Der er slet ingenting, der tyder på, at holdet skulle kollapse nu. FCK har til gengæld vist svaghedstegn i to kampe på rad, FC Midtjylland har det samme, Brøndby er sat af. Det eneste vi har at frygte er os selv. Spillerne skal have modet til at turde spille fodbold, og det har de på fremragende vis gjort gennem hele sæsonen. Vi har to kampe i hånden i forhold til FCK, som du frygter, og en i forhold til FC Midtjylland. Det ser forrygende godt ud. Hvorfor dog tude? Er vi kyllinger fra Aarhus eller Herning. Nej vel. Vi er fra Aalborg. Så lad os tro på drengene og få de point i hus.

Jeg har ikke tænkt mig at gå til i frygt. Jeg glæder mig til de sidste 6 kampe. Vi er i en unik situation som 1.649 fodboldklubber under DBU misunder os. Hvorfor skal vi være bange?
frederikshavneren skrev:
De resterende udekampe i Odense, Farum og Slagelse bliver også rigtig svære. Især de sidste i Farum og Slagelse er mod hold, som står rigtig dårligt til os.

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. apr 2014, 17:12

Provst i Brovst skrev:
Jesper Schmidt skrev:
FlæskeFrank skrev:
Hold nu op. Mesterhold taber ikke, hvis vi sammenligner med FCN i 2012, så tabte de ikke de sidste 10 kampe. Selvfølgelig kan vi tabe kampe, men der er altså større chance for at vi er mestre inden månedens udgang.
Og derfor blev de mestre i 2012... de var 6 point efter FCK da der var spillet 27 runder i 2012, hvor FCK på daværende tidspunkt kun havde tabt 3 kampe i hele sæsonen, og iøvrigt havde 6 point mere end vi har nu. FCK tabte 2 af de sidste 6 kampe, og FCN vandt alle 6.

Jeg forstår ikke den megen snak som ligner at folk nærmest ikke tror vi kan undgå at blive mestre, det kan SAGTENS gå galt endnu, også i forhold til FCK.

Der skal sejre på tavlen så vi holder afstanden, og den næste må meget gerne komme søndag.
Omg vi er dooommmed...
Satme godt gået at du kan læse det ud af mit indlæg...

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Jesper Schmidt » 18. apr 2014, 17:23

Nå men jeg må vel hellere uddybe, så den stakkels provst ikke tror vi er doomed.

Jeg er absolut ikke på linje med frederikshavneren, jeg tror i høj grad på det. Vi har det bedste hold i ligaen, vi er mest stabile, og vi har så mange kampafgørende spillere i øjeblikket, at det er svært at forestille sig vi kommer til at gå fra banen uden at score i de resterende kampe.

Omvendt er bestemt ikke givet at vi vinder de sidste 6 kampe, det har jeg faktisk svært ved at forestille mig vi gør, og så ER der altså en risiko for at et af de andre hold rammer en stime og vinder alle 6.

At tage mesterskabet for givet på nuværende tidspunkt, synes jeg er lige en tand for optimistisk.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Frygah » 18. apr 2014, 17:26

Selvfølgelig kan det gå galt. Sandsynligheden for det virker bare ikke særlig stor.

En ting er at vi skal gå voldsomt meget ned i niveau. Der har jeg det sådan lidt, at det havde jeg troet vi ville gøre for længe siden. Nu tror jeg egentlig ikke på vi gør det, især ikke fordi vi har så mange individualister der kan afgøre kampe, at vi ikke er afhængige af en enkeltperson for at vinde fodboldkampe.

Til Jespers pointe om en af vores modstandere rammer en stime, der kan jeg ikke rigtig se at vores forfølgere rammer et stabilt højt niveau der gør at de hiver så mange flere point hjem end vi gør, især ikke når de alle 3 skal møde hinanden indbyrdes, hvorimod vi skal møde hold fra nedeste halvdel, hvoraf flere ikke har råd til bare at stille sig ned og parkere bussen. Der er klubber der, som SKAL have point. Det synes jeg giver os endnu flere muligheder for at tage mange point i slutprogrammet.

Jeg er fortrøstningsfuld af helvede til!
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Viva i cazzi rossi
1. div
1. div
Indlæg: 287
Tilmeldt: 16. okt 2012, 09:58
Favoritspiller: Lasse Nielsen

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Viva i cazzi rossi » 18. apr 2014, 18:05

Frederikshavneren er utroligt pessimistisk, men jeg kan ikke lade være med at tænke på, at han vel er den herinde som minder mest om Kent Nielsen, tror de kunne have nogle gode samtaler om hvor stærke modstanderne er. Forskellen er dog Frederikshavneren er mere positiv efter de vundne kampe.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Provst i Brovst » 18. apr 2014, 19:23

Ikke engang Kent Neilsen tror på et FCK mesterskab, det har han selv sagt, så det er vrøvl at det sagtens kan ske. Mister AaB mesterskabet bliver det til sandsynligvis FCM, men der er bare ikke nogle hold i suppen det kører for, så jeg anser det mest sandsynligt at ender hos AaB. Det er ikke en liga hvor der er et eller flere hold der vinder alle kampe. Det gør den åbenbart "svag".

Jo, AaB kommer også til at miste point, heldigvis er der nogle at give af. Men det bliver ikke mod Viborg som folk hidsede sig op over.

Jeg har tænkt mig at nyde det her istedet for at frygte spøgelser.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 18. apr 2014, 19:27

CRAP, lorte AGF failer igen 1-0 til FCM

ku de da forhelvede ikke lige ta point fra FCM idag :(
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

Brugeravatar
doukas
Allstar
Allstar
Indlæg: 4437
Tilmeldt: 28. nov 2005, 15:30
Favoritspiller: Børsting
Geografisk sted: Hadsten, 9000 i hjertet.

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af doukas » 18. apr 2014, 19:43

AGF ligner efterhånden en stensikker nedrykker, så intet under FCM kører dem over
MO d. 12-05-2014 "Ikke engang i nærheden af hvor jeg bor hvor Ajax, Anderlecht osv. spiller - ja ikke engang der er der hold som har spillet flottere end AaB har gjort i denne sæson. Det kan vi være stolte af i DK"

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Klaus » 18. apr 2014, 20:44

frederikshavneren skrev: Ja det kan sagtens gå galt og det tror jeg desværre også at det gør. Det vil ikke undre mig hvis vi sætter point til på søndag. Det vil for alvor åbne op for guldkampen da FCM og FCK så vil lugte blod. Kald mig bare pessimist men jeg tror at FCK kommer fra baghjul og snupper mesterskabet :@
Det kan godt være at jeg tager fejl, men jeg synes at vi her en tendens til at gå i stå henimod sæsonafslutninger.

Vi har nogle svære kampe tilbage. Randers, Esbjerg og AGF på hjemmebane er svære kampe. Det er hold som står godt på banen.

De resterende udekampe i Odense, Farum og Slagelse bliver også rigtig svære. Især de sidste i Farum og Slagelse er mod hold, som står rigtig dårligt til os.
Var det ikke også nogenlunde, hvad du spåede inden Viborg-kampen???? Vinder vi igen på søndag, må du love at spå os som tabere hver eneste gang resten af sæsonen :-)

Brugeravatar
Mr. Larsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 4976
Tilmeldt: 5. jun 2005, 16:29
Favoritspiller: Jimmy Nielsen
Geografisk sted: Hjørring, Nordjylland
Kontakt:

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Mr. Larsen » 18. apr 2014, 20:56

Lad os nu ikke ta tingene for givet allerede, VFF gav os kamp til stregen da de pakkede sig, heldigvis har vi Ahlman som laver et drømmehug af et mål og redder de 3 point hjem til Aalborg

Også er RFC altså begyndt at se mere skarpe ud efter Todd er kommet tilbage på bænken og ikke mindst Ronnie virker skarp og klar efter sin skade.

Det vil være dumt at undervurderer modstanderne i de kommende kampe, vi har rigelig udfordring tilbage inden sæsonen er færdig.
“To do something well is so worthwhile that to die trying to do it better cannot be foolhardy. It would be a waste of life to do nothing with one's ability, for I feel that life is measured in achievement, not in years alone.” - Bruce McLaren

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af hje1980 » 18. apr 2014, 21:02

Hold op en gang pessimisme... Vi har spillet som et MESTERHOLD de sidste mange kampe.
Været KLART bedre end vores direkte konkurrenter til guldet.
Vi havde en MUST-WIN kamp i Viborg og vinder en sikker og kontrolleret kamp.

Hvis vi undgår skader, så bliver jeg skuffet hvis ikke vi holder hjem... DET GULD SKAL HJEM!!!

Rammer vi det niveau vi har vist de sidste mange kampe, så er vi altså 1-2 niveauer over Randers. Lad os nu ikke underspille vores niveau for meget.

Lad os være de første til at sige det... VI GÅR EFTER GULDET :aabfan: :aabfan: :aabfan:

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9614
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Buzz Killington » 18. apr 2014, 21:34

hje1980 skrev:Hold op en gang pessimisme... Vi har spillet som et MESTERHOLD de sidste mange kampe.
Været KLART bedre end vores direkte konkurrenter til guldet.
Vi havde en MUST-WIN kamp i Viborg og vinder en sikker og kontrolleret kamp.

Hvis vi undgår skader, så bliver jeg skuffet hvis ikke vi holder hjem... DET GULD SKAL HJEM!!!

Rammer vi det niveau vi har vist de sidste mange kampe, så er vi altså 1-2 niveauer over Randers. Lad os nu ikke underspille vores niveau for meget.

Lad os være de første til at sige det... VI GÅR EFTER GULDET :aabfan: :aabfan: :aabfan:
Vi går vel efter at vinde alle kampe og turneringer vi deltager i. Men hvis vi nu får 3 mand smidt ud, og 8 mand langtidsskadet, så kan vi ikke bruge vores gode formkurve til en dyt. Men hvis vi spiller op til vores bedste i de resterende kampe, mon så ikke vi får en medalje om halsen?

Håber på guld, men forventer udelukkende at holdet gør det så godt de kan.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af limey » 18. apr 2014, 22:13

Selvfølgelig er guldet ikke hjemme når vi kun er 4 point foran med 6 kampe endnu. At påstå andet ville ikke bare være hovmodigt - det ville være decideret uklogt. Tænk nu hvis spillerne og trænerteamet begyndte at tænke sådan. Randers er ved at være tilbage i den form som vi kender dem og det betyder sansynligvis en svær kamp på Communale. Ronnie Schwarz har i de tidligere kampe endnu ikke fået lov til at gøre det onde ved os og han er med garanti sulten for at gøre det på søndag.

Men som nogle er inde på, skal en hjemmekamp imod et bund/midterhold på dette afgørende sted i turneringen vindes, hvis vi vil have den højeste karat medaljer. Indtil videre har vi forvaltet favoritværdigheden godt i disse kampe (nærmest bedre end i '08) og med mindre at vi begynder at vise tegn på førnævnte hovmod, burde vi kunne hive en sejr hjem. På den anden side er det sgu sjældent at et hold vinder 5 sejre i træk, så hvis vi i en enkelt kamp går ned i kadence, er der ikke noget odiøst i det.

Jeg fedtspiller og tipper en halvgardering - enten 1-1 eller en smal 2-1 sejr.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3870
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd: AaB - Randers FC, søndag d. 20. april 2014

Indlæg af Gentleman Finn » 18. apr 2014, 22:20

Så ikke kampen her tidligere grundet noget påskehalløj, men det Agf hold der har spillet her i foråret har slet ikke haft noget fight i sig når de kommer bagud, så det overrasker jo ikke en at de derefter bliver kørt ned. Deres offensiv, eller mangel på samme, kan heller ikke true fcms absolut svageste punkt, deres defensiv. Ser tilgengæld et fcm hold pr. nuværende der sagtens kan smide point på mandag, mod et Viborg hold der med fight og vilje for overlevelsen godt kan drille, særligt hvis Dalgaard får lov at få chancen imod fcm defensiven.

Et hold der tilgengæld altid har fight i sig imod os er randers, med Elmar og Keller på midten er de gode til at spille kampe hvor de kan få lov til at køre kontraer, hvor Kamper særligt skal holdes øje med. Så vi skal ramme niveau på søndag fra start og samme vilje som i efteråret nede i randers, for det er en af de sværere kampe at finde det rum vi skal bruge. Der kommer igen mange på stadion som forhåbentligt kan være med til at give knejterne det sidste skub, vi har været stærke på hjemmebane et godt stykke tid og har holdt fint niveau. Vi har bragt os i en position, hvor vi ikke behøver at vinde alt i de resterende kampe for at få guld, særligt når man ikke ligefrem kan forvente at fcm tager fuld potte og skal møde bif og fck. Kan vi dog vinde de næste 2 kampe kan det hurtigt komme til at se meget, meget fornuftigt ud

Besvar