Uefa Financial Fairplay / Kontrakter

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Eisenhower
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 3. aug 2006, 13:31
Geografisk sted: Albuquerque

Uefa Financial Fairplay / Kontrakter

Indlæg af Eisenhower » 17. apr 2014, 20:49

Ikke for at kaste med knive i en nærmest perfekt hverdag, men er der nogen der har noget viden omkring det at skrive kontrakter og deltage i Europa med en egenkapital i minus? Deadlines osv.
Peter Rudbæk, Kiwomya tilgiver dig

Brugeravatar
YesAaBcan
1. div
1. div
Indlæg: 360
Tilmeldt: 6. aug 2009, 14:35
Geografisk sted: her - hvor ellers?

Re: Uefa Financial Fairplay / Kontrakter

Indlæg af YesAaBcan » 17. apr 2014, 21:12

Jeps .....!

Det har Gaarde og Schors :thumbsup:
"Dejligt at blive kaldt ung igen, i fodbolds mæssig sammenhæng" /Gaarde
"Jeg har svært ved at se, hvad der er mere interessant end AaB" /Lynge

Eisenhower
2. div
2. div
Indlæg: 168
Tilmeldt: 3. aug 2006, 13:31
Geografisk sted: Albuquerque

Re: Uefa Financial Fairplay / Kontrakter

Indlæg af Eisenhower » 17. apr 2014, 21:17

Dejligt, så er jeg rolig igen.... Og håber da på en forlængelse med Spalvis selvom vi ikke pt. kan skrive kontrakter.
Peter Rudbæk, Kiwomya tilgiver dig

Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Uefa Financial Fairplay / Kontrakter

Indlæg af Jesper Schmidt » 17. apr 2014, 22:17

Eisenhower skrev:Dejligt, så er jeg rolig igen.... Og håber da på en forlængelse med Spalvis selvom vi ikke pt. kan skrive kontrakter.
Mig bekendt kan vi da sagtens skrive kontrakter, ihvertfald indtil DBU bedømmer vores egenkapital, hvilket mig bekendt ikke vil ske før i sæsonpausen - bedømmelsen over hvorvidt klubberne har den fornødne egenkapital til at få lov at deltage i ligaen finder vist sted i Maj.

Uefas Financial Fairplay mener jeg slet ikke kan komme i spil i vores situation, da det vel er en ordning som er sat i søen for at hindre klubber i at pumpe en masse penge ind i holdet som de ikke har. AaB's underskud er derimod opstået ved at man har betalt "gammel gæld", eller ihvertfald afsat pengene til det.

Derudover er der vel ingen tvivl om at der kommer til at ske en kapitaltilførsel inden det bliver kriminelt, det er svært at forestille sig andet, især med den sportslige medvind som blæser i øjeblikket. Jeg er mere spændt på om tilførslen af kapital bliver stor nok til at være en fremtidig stødpude, som kan bringe økonomien på rette spor som værende et tophold i ligaen, set på sigt.

Besvar