Hvorfor er der så mange der ikke bruger deres billet?

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Hvorfor er der så mange der ikke bruger deres billet?

Indlæg af Peter A. » 20. apr 2014, 21:08

Sidst mod Brøndby var der meldt ud at der var udsolgt(13.800) - men tilskuertallet var ca. 13.100 - i dag var der meldt ud at der var over 11.000 billetter ude, men tilskuertallet var .10.005.

Jeg synes det er mange billetter der ikke bliver brugt - og jo især ved udsolgte kampe. Jeg tænker også på kampen mod AGF(hvor jeg mangler billet! ;-) hvor der allerede er udsolgt. Men der kan folk vel forhåbentlig godt finde ud af at få deres røv derud, forudsat at det der blev leveret i dag var en éngangsforestilling..;-) Nå, det var ikke det indlægget skulle handle om..

Men hvad er årsagen? Jeg hælder til det må være en masse sponsor/fribilletter ude der ikke bliver brugt?? Og selvfølgelig - i mine øjne dog i lille målestok - et antal sæsonkorthavere der har været forhindret.
Hey AaB!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4245
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Hvorfor er der så mange der ikke bruger deres billet?

Indlæg af Klaus » 20. apr 2014, 22:07

Hvis du tænker på Weber drejer det sig formentlig om sæsonkortholdere, der af den ene eller anden grund er forhindret. Nogen er måske ude at rejse i påskeferien? Hvad angår familietribunen, forstår jeg simpelt hen ikke, hvorfor man ikke rykker hegnet to "elementer" for at få plads til flere fans. Hvad angår sponsortribunen skal jeg ikke gøre mig klog på noget. Men jeg ved, at man i andre klubber skal tilmelde sine sponsorbilletter for at undgå tomme sæder. Isoleret set er tilskuertallet i dag vel fint nok :-)

Besvar