Sæsonkort

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Sæsonkort

Indlæg af bøllemis » 24. jun 2014, 11:02

Hey

Er det nogen som ved hvornår de sender de sæsonkort ud som man har bestilt på nettet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
JA DAAAAAAAAA!!!!

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Sæsonkort

Indlæg af frederikshavneren » 24. jun 2014, 13:25

bøllemis skrev:Hey

Er det nogen som ved hvornår de sender de sæsonkort ud som man har bestilt på nettet?


Sent from my iPhone using Tapatalk
Det kommer an på om du har fornyet et sæsonkort eller om du er ny sæsonkortholder. Hvis du har fornyet et sæsonkort modtager du ikke et nyt.
Nye sæsonkort plejer at blive sendt ud ret sent, men selvfølgelig er de fremme før sæsonens første hjemmebane kamp.

Alfons Aalborg
1. div
1. div
Indlæg: 461
Tilmeldt: 5. feb 2008, 17:38
Favoritspiller: Siyabonga Nomvethe
Geografisk sted: Aalborg, Vestbyen

Re: Sæsonkort

Indlæg af Alfons Aalborg » 24. jun 2014, 14:11

Er det altid først til foråret, de sælger halvsæsonkort?
Tager jeg fejl, hvis jeg husker at der ligesom med helsæsonkortet "plejer" at følge 2 fribilletter med til halvsæsonkortet? Dette gør i så fald jo ikke helsæsonkortet mere attraktivt, hvis i forstår mig ret...


Sent from my iPhone using Tapatalk
Billede

Brugeravatar
JFL
1. div
1. div
Indlæg: 348
Tilmeldt: 12. maj 2008, 12:32

Re: Sæsonkort

Indlæg af JFL » 24. jun 2014, 23:09

Er ny sæsonkortholder og har lige modtaget det idag.
I æsken står der en guide til hvordan man bruger sin billetkoder. Kan det passe at man skal indløse billetkoder før hver kamp for at kunne komme ind på sin plads?

Sæsonkortholder er til Weber tribunen..

Anubit
1. div
1. div
Indlæg: 387
Tilmeldt: 26. mar 2010, 22:09
Favoritspiller: Chris Rolfe
Geografisk sted: Svenstrup

Re: Sæsonkort

Indlæg af Anubit » 25. jun 2014, 01:04

JFL skrev:Er ny sæsonkortholder og har lige modtaget det idag.
I æsken står der en guide til hvordan man bruger sin billetkoder. Kan det passe at man skal indløse billetkoder før hver kamp for at kunne komme ind på sin plads?

Sæsonkortholder er til Weber tribunen..
Modtog den også i dag - Vil dog tro den omtalte billetkode er til de gratis billetter, som du så sæsonkort-holder har ret til. Hvor denne kode er at finde aner jeg dog ikke
Livet som AaB-fan er ikke hvad det har været, men lever det i medgang og modgang!

Brugeravatar
bøllemis
1. div
1. div
Indlæg: 337
Tilmeldt: 30. maj 2007, 19:22
Favoritspiller: CR7
Geografisk sted: 9200

Re: Sæsonkort

Indlæg af bøllemis » 25. jun 2014, 23:22

Modtog også mine igår. Det med koderne er når man logger ind på billetsiden og skal vælge billet, så der hvor man vælger voksen, barn eller pensionist. Der er der en ekstra man kan vælge. Men er ikke sikker


Sent from my iPhone using Tapatalk
JA DAAAAAAAAA!!!!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4235
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Sæsonkort

Indlæg af Klaus » 27. jun 2014, 23:32

Så har jeg også fået mig snøvlet sammen til at få fornyet for knægten og jeg selv. Er der nogen der har en anelse om, hvor mange sæsonkort der egentlig bliver solgt???

Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sæsonkort

Indlæg af Elscorpio » 28. jun 2014, 08:14

Synes ellers jeg læste et eller andet sted at man skulle beholde sit gamle fra 13/14 sæsonen, men der kom et nyt i sidste uge i en flot gaveæske.

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Sæsonkort

Indlæg af hje1980 » 28. jun 2014, 15:32

Savner sæsonkort til Weber som IKKE er sædebestemt. At man skal bestille et sæde fra gang til gang...
Og så er det jo håbløst at give 2 billetter med til et sæsonkort på Weber.
Når man så skal invitere nogle med er det måske ikke muligt vedkommende kan sidde sammen med en.

Derfor ville det være fedt med et sæsonkort der ikke er sædebestemt.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Sæsonkort

Indlæg af frederikshavneren » 29. jun 2014, 14:57

Klaus skrev:Så har jeg også fået mig snøvlet sammen til at få fornyet for knægten og jeg selv. Er der nogen der har en anelse om, hvor mange sæsonkort der egentlig bliver solgt???
Iflg. AaB er der pt. solgt flere end 2.000 sæsonkort http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... nkort.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Sæsonkort

Indlæg af 9000AaB » 29. jun 2014, 20:06

Det virker heller ikke som mange sæsonkort gør det?...

Nogle der ved hvor mange de har solgt de sidste par år?

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: Sæsonkort

Indlæg af frederikshavneren » 30. jun 2014, 01:42

9000AaB skrev:Det virker heller ikke som mange sæsonkort gør det?...

Nogle der ved hvor mange de har solgt de sidste par år?
Jeg har intet belæg for min påstand, men jeg vil formode at sæsonkort salget er højere denne sommer end det plejer at være. Den enestående succes i sidste sæson har sikkert boostet salget, og måske er der også nogle få der allerede har satset og købt sæsonkort 08' style (for at få forkøbsret til CL hvis vi skulle nå så langt).

Set i forhold til hvor stor klubben er (efter danske forhold) så tror jeg ikke, at vi generelt plejer at sælge særlig mange sæsonkort.
Vi er vel nordjyder...

Brugeravatar
Lindmark
Allstar
Allstar
Indlæg: 1940
Tilmeldt: 15. jul 2005, 09:03
Favoritspiller: Mattias Lindström
Geografisk sted: 80% Nordjylland / 20% RoW

Re: Sæsonkort

Indlæg af Lindmark » 30. jun 2014, 10:08

frederikshavneren skrev:
9000AaB skrev:Det virker heller ikke som mange sæsonkort gør det?...

Nogle der ved hvor mange de har solgt de sidste par år?
Jeg har intet belæg for min påstand, men jeg vil formode at sæsonkort salget er højere denne sommer end det plejer at være. Den enestående succes i sidste sæson har sikkert boostet salget, og måske er der også nogle få der allerede har satset og købt sæsonkort 08' style (for at få forkøbsret til CL hvis vi skulle nå så langt).

Set i forhold til hvor stor klubben er (efter danske forhold) så tror jeg ikke, at vi generelt plejer at sælge særlig mange sæsonkort.
Vi er vel nordjyder...
Netop sæsonkort ser ud til at passe fremragende til nordjysk mentalitet. Du skal kun have penge op af lommen en gang om året (og det er jo det der gør ondt, ikke så meget beløbets størrelse) og du kan spare penge sammenlignet med køb af enkeltbilletter (og en krone sparet er som bekendt en krone tjent). :money:

De 2000-2500 sæsonkort der er forlænget til det kommende titelforsvar er jo netop ikke nysalg - det går vel først i gang i morgen når der er overblik over hvem af de nuværende sæsonkortholdere der har udnyttet forkøbsretten.
Lindmark / Vendelbokartellet

9000AaB
Superliga
Superliga
Indlæg: 621
Tilmeldt: 30. dec 2013, 15:20
Favoritspiller: M. Lindstrøm

Re: Sæsonkort

Indlæg af 9000AaB » 30. jun 2014, 11:00

De 2000-2500 er vel en blanding af ny salg og gamle der forlænger deres abonnement.

Det vel kun det at dem der havde en plads sidste år, og som vil have den samme plads igen i år med sikkerhed skulle have gjort det i dag senest, da det nu er i dag at alle pladser bliver frigivet, inkl. dem der var reserveret fra sidste år men som ikke vil benytte sig af sin forkøbsret.

Men gad stadig godt at vide hvad de har haft de sidste mange år. Ingen med insider viden ?...

Krydser stadig fingre for at NU er der hvor AaB faktisk kan begynde at tjene penge på virksomheden i stedet for der gang på gang er underskud.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Sæsonkort

Indlæg af Søgaard » 30. jun 2014, 11:09

Efter bronze i 2007 kan jeg læse mig frem til 1700 sæsonkort. Efter guld 2008 ser det ud til at have været i omegnen af 2400, hvilket var rekord den gang.

Så over 2000 på nuværende tidspunkt vil jeg vurdere at være meget pænt.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: Sæsonkort

Indlæg af Brent » 1. jul 2014, 12:59

Tag et godt kig på det billede der ledsager artiklen, der er satme ikke meget begejstring at spore....http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... redag.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3535
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: Sæsonkort

Indlæg af hje1980 » 1. jul 2014, 13:13

Brent skrev:Tag et godt kig på det billede der ledsager artiklen, der er satme ikke meget begejstring at spore....http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... redag.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja der kunne man sgu godt have valgt et andet billeder som sælger lidt bedre...

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: Sæsonkort

Indlæg af astonvilla » 10. jul 2014, 10:44

Elscorpio skrev:Synes ellers jeg læste et eller andet sted at man skulle beholde sit gamle fra 13/14 sæsonen, men der kom et nyt i sidste uge i en flot gaveæske.
Er der andre der som Elscorpio har modtaget et nyt kort selvom det blot var en fornyelse.
Jeg har nemlig ikke modtaget noget, og jeg regner da med - som i tidligere år - man bare skal køre videre på det gamle.
Men man bliver jo lidt urolig når Mr. Elscorpio modtager et nyt i flot gaveæske og det hele...
Bienvenu Bassogog!

wohlers
Ynglinge
Ynglinge
Indlæg: 86
Tilmeldt: 2. jun 2007, 12:38
Geografisk sted: 9520

Re: Sæsonkort

Indlæg af wohlers » 10. jul 2014, 10:47

Jeg har heller ikke modtaget nyt sæsonkort, og forventer da også, at jeg skal fortsætte med det gamle. Jeg mangler bare, at modtage mine drikkekuponer og de 4 ekstra billetkoder til mit sæsonkort plus...

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: Sæsonkort

Indlæg af Flower » 10. jul 2014, 12:39

Jeg har just modtaget mit sæsonkort med posten, dog også første gang jeg prøver mig af med et sæsonkort.
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Besvar