1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Mogens » 19. jul 2014, 20:22

frederikshavneren skrev:
MR er den rigtige vinder skrev:lige 1 halvleg, men man kan godt se, vi mangler vores tre bedste spillere i løb med bolden - Thomsen, Kusk og Jønsson - det her hold er i højere grad nødt til at kombinere sig frem til chancer - og der har de mødt et godt organiseret sønderjyske-hold.
Enig i din betragtning. Kusk og Thomsen er savnet, det er Würtz også.

Det er jo på ingen måder overraskende, at 3 profiler er savnet, men sådan vil det altid være. Det bliver dog ikke bedre af, at man bruger min. en spiller, som ikke nødvendigvis burde have været på banen (Wichmann/Augo - vælg selv).

Også ærgerligt, at Helenius ikke yder en større arbejdsindsats. Jo færre minutter han får på banen i bestræbelserne på at spille sig i form, jo mere må man formode, at han burde løbe. Det var dog meget lidt arbejdsiver man så fra hans side.

Overall en ganske skuffende indsats. Jeg kan dog finde det positive, at Zagreb virkelig må undervurdere os, hvis de ser noget fra denne kamp.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

svendpoulsen
2. div
2. div
Indlæg: 192
Tilmeldt: 2. okt 2008, 18:07

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af svendpoulsen » 19. jul 2014, 20:24

Hvis augo spillede mere fremadrettet og hurtigere end würtz, så har jeg sku set en anden kamp end jeg troede, jeg opdagede det ikke.
Med würtz og thomsen tilbage, ville vi have været MEGET farligere, og Helenius var jo intet værd, men det kommer forhåbentlig. Ene kunne man også fornemme var noget rusten :S

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Mogens » 19. jul 2014, 20:25

jensemand57 skrev:
frederikshavneren skrev:
MR er den rigtige vinder skrev:lige 1 halvleg, men man kan godt se, vi mangler vores tre bedste spillere i løb med bolden - Thomsen, Kusk og Jønsson - det her hold er i højere grad nødt til at kombinere sig frem til chancer - og der har de mødt et godt organiseret sønderjyske-hold.
Enig i din betragtning. Kusk og Thomsen er savnet, det er Würtz også.
Enig. Hvilket med også skal med i betragtningen af kampen.

Måske, men vi kan sgu ikke leve på spillere, som vi ikke længere har (til rådighed). Kusk er væk og Thomsen (og Jønsson) er ikke disponible pt. Derfor synes jeg, at man skal vurdere holdet ud fra det, som de præsterede i dag, hvilket var ufattelig ringe...
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Mogens » 19. jul 2014, 20:30

MR er den rigtige vinder skrev:det er vel også værd at bemærke, at vi i sidste sæsons anden sidste kamp (hvor vi blev mestre) spillede en endnu ringere og chancefattig kamp på udebane mod FCV!
Hvorfor er det værd at bemærke? Der fortsatte vi vel bare stilen fra forrige sæson, hvor det vel ikke ligefrem var det sprundlende spil (og resultater), der stod forrest i køen. At det så ændrede sig sidste år er en helt anden snak.

Nogen siger, at man aldrig er bedre end sin sidste kamp. Jeg er delvist enig, men meget enig, når det er den første kamp efter en pause. Så kan vi sgu ikke længere finde hvile i, at vi blev mestre (og pokalvindere) sidste sæson.

Jeg er ikke pessimist, vil jeg skynde mig at sige. Med alle mand til rådighed mener jeg, at vi absolut er med i kampen om medaljer, men skal vi være det, skal vi også kunne vinde over hold som SE - uagtet, at vi mangler 3 mand fra sidste sæsons suveræne midtbane.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Mogens » 19. jul 2014, 20:33

Frygah skrev:Hvad er der med den Wichmann-hate?

Var Risgaard da stort bedre i dag, taget i betragtning han er en offensiv profil og manden der skal sætte vores offensive spil op. I stedet rager folk over en højrekant, der spillede mindre end et håndfuld kampe sidste sæson...
Det behøver ikke være hate, at man konstaterer, at manden var ringe i dag. Min grund til at nævne ham er desværre, at jeg lettere ser hans fejl, da jeg sjældent synes, at han leverer en god præstation. Du nævner selv Risgaard, men han har bare noget længere snor, da han gentagne gange har vist klassen, hvilket jeg har haft svært ved at se ved Wichmann. Derfor har jeg også stor tiltro til, at Risgaard nok skal præstere næste gang, hvilket jeg langtfra er sikker på med Wichmann. Ikke helt fair, men ikke desto mindre ærligt.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Mogens
Allstar
Allstar
Indlæg: 2626
Tilmeldt: 16. jun 2007, 20:41
Favoritspiller: Mig selv
Geografisk sted: 9000 i hjertet, 2000 rent fysisk

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Mogens » 19. jul 2014, 20:37

MR er den rigtige vinder skrev:
Kampen var også et bevis på hvorfor Würtz er så vanvittig vigtig på baggrund af hans hurtige spil og direkte afleveringer op i banen. Augu er desværre det stik modsatte, og på ingen måde en holdbar erstatning for Würtz. Det går simpelthen så laaaaaaangsomt når Augo er på bolden, og ender som regel med en aflevering tilbage i banen eller sidelæns, eller i fødderne på modstanderen. Samme gør sig i øvrigt gældende for Wichmann..
helt uenig - Augo spiller både hurtigere og mere fremadrettet end Würtz - til gengæld er Rasmus bedre i løb med bolden og i generobringsspillet.
Helt uenig. Det går MEGA langsomt når Augo har bolden (og derfor også langsommere end når Wurtz har den). Derudover mener jeg heller ikke, at han er mere chanceskabende, for ofte når han laver noget fremad (hvilket ikke er tit), så mister vi den.

Jeg hader at skrive det, for jeg er stor Augo-fan, men hans spillemæssige niveau er for nedadgående.
Unus vita, unus stipes...
95-99-08-14

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Frygah » 19. jul 2014, 20:46

Mogens skrev:
Frygah skrev:Hvad er der med den Wichmann-hate?

Var Risgaard da stort bedre i dag, taget i betragtning han er en offensiv profil og manden der skal sætte vores offensive spil op. I stedet rager folk over en højrekant, der spillede mindre end et håndfuld kampe sidste sæson...
Det behøver ikke være hate, at man konstaterer, at manden var ringe i dag. Min grund til at nævne ham er desværre, at jeg lettere ser hans fejl, da jeg sjældent synes, at han leverer en god præstation. Du nævner selv Risgaard, men han har bare noget længere snor, da han gentagne gange har vist klassen, hvilket jeg har haft svært ved at se ved Wichmann. Derfor har jeg også stor tiltro til, at Risgaard nok skal præstere næste gang, hvilket jeg langtfra er sikker på med Wichmann. Ikke helt fair, men ikke desto mindre ærligt.
Jeg finder det bare mystisk at Wichmann skal have så meget lort i hovedet i en kamptråd, hvor jeg ikke synes han har var ringere end Risgaard, Augo, Ahlmann, Spalvis, Helenius eller AK. Specielt ikke når man ser på at han spiller en plads der ikke er hans foretrukne, og at han varmede bænken meget af sidste sæson, hvorfor jeg ikke forventer nær det samme som andre af dem jeg nævner. Desuden synes jeg fint vi så mod FCN hvad Wichmann kan, når han spiller sin vante plads.

Jeg er med på at der er en del herinde der synes at Wichmann generelt ikke har niveauet. Jeg synes bare det er mærkeligt at han skal fremhæves i en kamptråd, hvor der var mange, inklusiv profiler, der ikke leverede.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Eagledrop
Landshold
Landshold
Indlæg: 804
Tilmeldt: 19. apr 2008, 17:24
Geografisk sted: Kolding

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Eagledrop » 19. jul 2014, 21:03

Ærgelig kamp. Trist med 0-0, og trist med ingen chancer. Forfriskende at læse på EB at Kasper Risgård udmærket godt ved at kampen var for ringe, og at de skal steppe op hvis de skal nogen steder i noget som helst.

Surt opstød og sidebemærkning. Det var yderst beklageligt at se 2 AaB fans stå og råbe abe lyde hver gang en sort spiller fra Sønderjyske havde bolden eller tacklede en AaB'er. Skammelig optræden, og så samtidig at true folk der beder dem om at stoppe.

Men ellers dejligt at se mange havde taget turen til Haderslev. Er helt rød i den ene halvdel af kroppen.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 19. jul 2014, 21:10

Det er vil rimeligt at sige, at denne kamp har prikker til vores værste frygt. Er det den nye virkelighed efter Kusk, som stod for flest mål og assist sidste sæson. Der er ikke noget at gøre ved, at han er væk, og Ene er et OK bud på er erstatning - i hvert fald bedømt på papiret. Men det bliver forhåbentlig meget bedre end i dag meget snart.

Uanset hvad - og uanset hvem vi møder - er det imidlertid skandaløst, at de nykårede danske mestre kun leverer to skud på mål og ingen inden for rammen en hel kamp. Er der virkelig den nye virkelighed, eller har både Kent og truppen alligevel ikke kunnet holde fokus på superligaen, som de har forsøgt at overbevise alle om.

Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.

Der skal dog lyde stor ros til de fem bagerste for den defensive del af deres spil - især Thelander og Larsen.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Provst i Brovst » 19. jul 2014, 21:12

AaB 85 95 99 08 skrev:Er det den nye virkelighed efter Kusk
Det tror du ikke engang selv på.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Provst i Brovst » 19. jul 2014, 21:21

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Frygah » 19. jul 2014, 21:23

Jeg er også klar på, at vi efter 1 kamp spillet med skader til 2 centrale spillere, kalder os selv nedrykningskandidater!

Tak for i år, gutter.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13611
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Funky » 19. jul 2014, 21:28

Frygah skrev:
Mogens skrev:
Frygah skrev:Hvad er der med den Wichmann-hate?

Var Risgaard da stort bedre i dag, taget i betragtning han er en offensiv profil og manden der skal sætte vores offensive spil op. I stedet rager folk over en højrekant, der spillede mindre end et håndfuld kampe sidste sæson...
Det behøver ikke være hate, at man konstaterer, at manden var ringe i dag. Min grund til at nævne ham er desværre, at jeg lettere ser hans fejl, da jeg sjældent synes, at han leverer en god præstation. Du nævner selv Risgaard, men han har bare noget længere snor, da han gentagne gange har vist klassen, hvilket jeg har haft svært ved at se ved Wichmann. Derfor har jeg også stor tiltro til, at Risgaard nok skal præstere næste gang, hvilket jeg langtfra er sikker på med Wichmann. Ikke helt fair, men ikke desto mindre ærligt.
Jeg finder det bare mystisk at Wichmann skal have så meget lort i hovedet i en kamptråd, hvor jeg ikke synes han har var ringere end Risgaard, Augo, Ahlmann, Spalvis, Helenius eller AK. Specielt ikke når man ser på at han spiller en plads der ikke er hans foretrukne, og at han varmede bænken meget af sidste sæson, hvorfor jeg ikke forventer nær det samme som andre af dem jeg nævner. Desuden synes jeg fint vi så mod FCN hvad Wichmann kan, når han spiller sin vante plads.

Jeg er med på at der er en del herinde der synes at Wichmann generelt ikke har niveauet. Jeg synes bare det er mærkeligt at han skal fremhæves i en kamptråd, hvor der var mange, inklusiv profiler, der ikke leverede.
Jeg er sådant set helt enig i præmissen, at det er mere rimeligt at være skuffet over eks. Risgård end Wichmann i denne kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Buzz Killington » 19. jul 2014, 21:36

Funky skrev:
Frygah skrev:
Mogens skrev:
Frygah skrev:Hvad er der med den Wichmann-hate?

Var Risgaard da stort bedre i dag, taget i betragtning han er en offensiv profil og manden der skal sætte vores offensive spil op. I stedet rager folk over en højrekant, der spillede mindre end et håndfuld kampe sidste sæson...
Det behøver ikke være hate, at man konstaterer, at manden var ringe i dag. Min grund til at nævne ham er desværre, at jeg lettere ser hans fejl, da jeg sjældent synes, at han leverer en god præstation. Du nævner selv Risgaard, men han har bare noget længere snor, da han gentagne gange har vist klassen, hvilket jeg har haft svært ved at se ved Wichmann. Derfor har jeg også stor tiltro til, at Risgaard nok skal præstere næste gang, hvilket jeg langtfra er sikker på med Wichmann. Ikke helt fair, men ikke desto mindre ærligt.
Jeg finder det bare mystisk at Wichmann skal have så meget lort i hovedet i en kamptråd, hvor jeg ikke synes han har var ringere end Risgaard, Augo, Ahlmann, Spalvis, Helenius eller AK. Specielt ikke når man ser på at han spiller en plads der ikke er hans foretrukne, og at han varmede bænken meget af sidste sæson, hvorfor jeg ikke forventer nær det samme som andre af dem jeg nævner. Desuden synes jeg fint vi så mod FCN hvad Wichmann kan, når han spiller sin vante plads.

Jeg er med på at der er en del herinde der synes at Wichmann generelt ikke har niveauet. Jeg synes bare det er mærkeligt at han skal fremhæves i en kamptråd, hvor der var mange, inklusiv profiler, der ikke leverede.
Jeg er sådant set helt enig i præmissen, at det er mere rimeligt at være skuffet over eks. Risgård end Wichmann i denne kamp.
Jeg er personligt ikke skuffet over Wichmann som sådan, men det er godt nok let at være efter ham når han på den plads med al tydelighed viser at han ikke er Kusk i og med han ikke er hurtig (Risgård ej heller), samt han kan ikke udfordre (kun marginalt dårligere end Rissi). Derfor ikke nogen speciel kritik af Wichmann. Der er bare pisse træls at vi her er nødt til at bruge en spillere der på den plads er lysår fra Kusk. Jeg syntes ikke engang vi kan klandre Kent, for han kan enten sætte en helt uprøvet spiller ind, eller ændre system. Og det sidste vi har brug for med 2 mand ude på midtbanen, er at famle os frem til noget helt nyt.

Sommer summarum: find en erstatning til Kusk Gaarde (Jönsson!!!!)
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af limey » 19. jul 2014, 21:47

AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 19. jul 2014, 21:57

limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?
Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).

Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Fodbold skal ses med hjertet!

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3025
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Frygah » 19. jul 2014, 22:05

AaB 85 95 99 08 skrev:
limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?
Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).

Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Det er ikke så meget at vende et blindt øje til kritik. Jeg så eksempelvis en første halvleg mod Ajax der var enormt opløftende, og det uden Kusk, Würtz, Thomsen eller Thrane, hvilket jeg synes bør være en af det billede vi har af holdet. Det jeg er så meget imod, er at vi på baggrund af 1 kamp kommer ud i dommedagsprofetier, beslutter at spiller x er lort for evigt, eller at vi er nedrykningsaspiranter. Lad os nu slå lidt koldt vand i blodet, og så huske på vi havde lignende kampe sidste sæson, både med eller uden Kusk. Faktisk blev vi mestre i Slagelse efter en elendig præstation, hvor vi heller ikke havde meget mere end et halvforkølet skud på mål. Så det er altså ikke noget helt nyt at vi har den slags kampe, mod ekstremt defensive hold.

Jeg kunne bare godt tænke os at man kollektivt her på Debatsiden kunne blive enige om ikke at gå fuldstændig amok, positivt eller negativt, på baggrund af en enkelt kamp.
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9595
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af Buzz Killington » 19. jul 2014, 22:07

AaB 85 95 99 08 skrev:
limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?
Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).

Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Ah, nordjysk brok som man kender det. Der mangler bare en knivspids folkelig racisme, og så er det som at være hjemme i fødelandsbyen igen :thumbsup: :thumbsup:

Nå, men man skal vel ikke længere tilbage en andensidste kamp sidste sæson for at finde nogenlunde samme statistik som du nævner, mod en anden modstander der udelukkende spillede på kontra. Det er et problem vi ikke har løst endnu, og det er naturligvis ikke blevet bedre af at Kusk er væk. Derudover har du klart fat i noget når du vurderer en ufit Helenius ud fra ca. 20 minutter af denne kamp. Og bemærk, det er ikke dit humør jeg kritiserer, for det er sådan set irrelevant. Det er dit håbløse ræsonnement.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
limey
Allstar
Allstar
Indlæg: 5164
Tilmeldt: 19. okt 2006, 11:59
Geografisk sted: Himmerland

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af limey » 19. jul 2014, 22:14

AaB 85 95 99 08 skrev:
limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?
Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).

Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Eller er det i virkeligheden ikke bare den kedelige gamle virkelighed, hvor du, nu med nyt alias, kaster dig over enhver lejlighed til at male dommedagsprofetier på debatsiden og konkludere i øst og vest ud fra een sølle kamp? Helenius er totalt uden kampform og får sølle tyve minutter i en kamp hvor ikke een eneste medspiller evner at sætte ham i scene og han er allerede dømt som en fiasko for resten af sæsonen - come on, mand. Dit trolling er for åbenlyst.

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: 1. Runde - SønderjyskE - UDE - 19/07/2014 kl. 17:00

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 19. jul 2014, 22:23

limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:
limey skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev: Nå, men jeg lever også fint med en ny sæson, hvor det handler om ikke at rykke ned. I det lys fedt at Slagelse tabte i går.
Er det nu virkelig den nye virkelighed?
Tjaa, det er et godt spørgsmål, som jeg tillader mig at rejse. Vi har før vundet kampe uden Kusk, men ingen skud inden for målrammen og kun to skud på mål bør da give grund til bekymring, med mindre man er ramt af i umådeholdent overskud af positivt syn på livet (eller et blindt øje for det negative eller ingen kritisk sans eller ...?).

Nå, men Kusk er væk, og sådan er det. Wur og Thomsen kommer heldigvis tilbage. Man forstår pludselig, hvorfor Helenius ikke slog til i Birmingham. Han kommer næppe over fem sæsontræffere i ligaen.
Eller er det i virkeligheden ikke bare den kedelige gamle virkelighed, hvor du, nu med nyt alias, kaster dig over enhver lejlighed til at male dommedagsprofetier på debatsiden og konkludere i øst og vest ud fra een sølle kamp? Helenius er totalt uden kampform og får sølle tyve minutter i en kamp hvor ikke een eneste medspiller evner at sætte ham i scene og han er allerede dømt som en fiasko for resten af sæsonen - come on, mand. Dit trolling er for åbenlyst.
Jeg forstår for at være ærlig ikke det meste af dit indlæg. Men jeg er sgu vildt skuffet over kampen i dag. Ikke som sådan over resultatet, men over spillet og indstillingen. Men det er nok lige voldsomt nok med dommedagsprofetier, som du er inde på.
Fodbold skal ses med hjertet!

Besvar