3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Elscorpio » 29. jul 2014, 23:45

Hørte fra en kammerat at der er 8000 solgte billetter, underligt der ikke er mere efterspørgsel når der kun er omkring 10800 pladser i alt med siddepladser over det hele (gud forbyde UEFAs regler med siddepladser)

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af frederikshavneren » 30. jul 2014, 01:41

Elscorpio skrev:Hørte fra en kammerat at der er 8000 solgte billetter, underligt der ikke er mere efterspørgsel når der kun er omkring 10800 pladser i alt med siddepladser over det hele (gud forbyde UEFAs regler med siddepladser)
Medierne skal nok få vinklet det, som utrolig negativt hvis der ikke bliver udsolgt i aften. At der så kommer måske 15-18 kilo til FCKs returkamp mod Dnipro det er naturligvis dybt imponerende :S

Det vil være flot hvis der bliver tæt på udsolgt i aften, men det kommer til at knibe. DZ er næppe et hold som siger nordjyderne særlig meget.

Det er et gæt, men jeg tror ikke at kroaterne vil parkere bussen. I stedet tror jeg at de vil forsøge at dominere spillet. Hvis jeg skal sammenligne det med suppen tror jeg, at vi i aften får et kamp scenarie som ligner en hjemmekamp mod Farum. Nordsjællænderne døjes vi med på hjemmebane, hvorfor det ikke vil være et drømme scenarie hvis kroaterne spiller sådan.

Vi har set gode ud defensivt i suppen, men i aften venter langt hårdere modstand. Vi har ikke den defensive organisation som kan modstå DZ. Skaderne kommer også til at gøre ondt. Derfor taber vi 0-2.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Søgaard » 30. jul 2014, 07:29

Jeg tror ikke Zagreb har styrken til at stille sig defensivt. Så mit håb er, at kontra-maskinen kommer til at køre effektivt og at vi overrasker dem der. Det er noget vi kan. Hvis vi kan spille os ud af det pres de kommer med og dommeren ikke tillader for hårdt fysisk spil, så tror jeg ikke de har en plan b.
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 30. jul 2014, 07:36

Maglau skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Al logik taler for, at vores forstærkede andethold løber ind i en snitter. Det er så nedslående med alle de skader. Er det en tilfældighed, eller er der kørt lidt for hårdt på truppen i jubelåret.

Efter at det sidste år kynisk blev nedprioriteret, havde man sgu håbet på et lille europæisk eventyr i år.
Du har postuleret flere gange at vi nedprioriterede Europa sidste sæson - hvorfor gjorde vi i dine øjne det, vi stillede vel i stærkeste opstilling.
Vi stillede op mod Dila uden angribere med bare tilnærmelsesvis superligaklasse. Vi havde to mand med, som nu begår sig i 1. divison og i den islandske liga, og som begge kunne stå 2 meter fra et blankt mål og brænde på det skammeligste.

Jeg er enig med dig i, at vi nok stillede i stærkeste opstilling. Og det er dér, min pointe om nedprioritering ligger begravet. Gaarde valgte at sælge vores eneste rigtige angriber - Helenius - til spotpris kort før første kamp, uden at have en afløser på hånden. Man sagde på arrogant vis til os fans og omverdenen "pyt, det går sgu nok. Jeg ved godt, I har ventet længe på Europa, men vi gambler lige med det hele i en blanding af arrogance og bedrevidenhed".

Vi var en del, der råbte vagt i gevær, da det stod på, og jeg er også én af dem, som har villet fastholde den sportslige ledelses ansvar for fiaskoen, uanset det er svært herinde at have en kritisk vinkel til noget som helst i AaB. Heldigvis er stilen lagt noget om i år. Så måske er Gaarde faktisk en af dem, som godt kan se, det blev grebet forkert an sidste år. Al respekt for det.
Fodbold skal ses med hjertet!

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af FlæskeFrank » 30. jul 2014, 08:31

Hvis Blåbjerg i aften passer venstreback til ug. Og det samme med Børsting på højrekanten.

Så er jeg godt nok imponeret over, hvordan vi bare hiver nye spillere frem, når andre forsvinder. Det vil være helt uhyggelig. Det var sådan noget Brøndby gjorde for 15-20 år siden og irriterende for alle de andre klubber.
- FlæskeFrank

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:1

Indlæg af fish » 30. jul 2014, 08:39

AaB 85 95 99 08 skrev:Og det er dér, min pointe om nedprioritering ligger begravet. Gaarde valgte at sælge vores eneste rigtige angriber - Helenius - til spotpris kort før første kamp, uden at have en afløser på hånden. Man sagde på arrogant vis til os fans og omverdenen "pyt, det går sgu nok. Jeg ved godt, I har ventet længe på Europa, men vi gambler lige med det hele i en blanding af arrogance og bedrevidenhed".

Vi var en del, der råbte vagt i gevær, da det stod på, og jeg er også én af dem, som har villet fastholde den sportslige ledelses ansvar for fiaskoen, uanset det er svært herinde at have en kritisk vinkel til noget som helst i AaB. Heldigvis er stilen lagt noget om i år. Så måske er Gaarde faktisk en af dem, som godt kan se, det blev grebet forkert an sidste år. Al respekt for det.
Ja jeg er ret sikker på at salget af Helenius "til spotpris" bundede i et ønske om at give os fans fingeren.
Det havde nok intet at gøre med ønsker fra Helenius og Aston Villa, klubbens økonomiske situation, eventuelt en vurdering af at vi ikke havde bredden til Europa ved siden af super liga og andet.

Heldigvis behøver man som debattør ikke at forholde sig til sådanne trivialiteter for at fyre en svada af. Nej vi burde have satset alle de penge vi ikke havde på et europæisk eventyr fordi fansene har ventet så længe på europæisk deltagelse. Går det galt rebooter vi jo bare computeren og starter manager spillet forfra i morgen.

Du mener det er svært at have en kritisk vinkel herinde, men måske skulle din kritiske vinkel så være baseret en smule i den virkelige verden Gaarde og andre opererer i.

Fasthold du bare din kritik af den sportslige ledelse i den sag så vil jeg til enhver tid bakke op de beslutninger der blev taget sidste sommer omkring salget af Helenius.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Brent » 30. jul 2014, 08:44

fish skrev:[quote="AaB <a href="tel:85 95 99 08">85 95 99 08</a>"]Og det er dér, min pointe om nedprioritering ligger begravet. Gaarde valgte at sælge vores eneste rigtige angriber - Helenius - til spotpris kort før første kamp, uden at have en afløser på hånden. Man sagde på arrogant vis til os fans og omverdenen "pyt, det går sgu nok. Jeg ved godt, I har ventet længe på Europa, men vi gambler lige med det hele i en blanding af arrogance og bedrevidenhed".

Vi var en del, der råbte vagt i gevær, da det stod på, og jeg er også én af dem, som har villet fastholde den sportslige ledelses ansvar for fiaskoen, uanset det er svært herinde at have en kritisk vinkel til noget som helst i AaB. Heldigvis er stilen lagt noget om i år. Så måske er Gaarde faktisk en af dem, som godt kan se, det blev grebet forkert an sidste år. Al respekt for det.
Ja jeg er ret sikker på at salget af Helenius "til spotpris" bundede i et ønske om at give os fans fingeren.
Det havde nok intet at gøre med ønsker fra Helenius og Aston Villa, klubbens økonomiske situation, eventuelt en vurdering af at vi ikke havde bredden til Europa ved siden af super liga og andet.

Heldigvis behøver man som debattør ikke at forholde sig til sådanne trivialiteter for at fyre en svada af. Nej vi burde have satset alle de penge vi ikke havde på et europæisk eventyr fordi fansene har ventet så længe på europæisk deltagelse. Går det galt rebooter vi jo bare computeren og starter manager spillet forfra i morgen.

Du mener det er svært at have en kritisk vinkel herinde, men måske skulle din kritiske vinkel så være baseret en smule i den virkelige verden Gaarde og andre opererer i.

Fasthold du bare din kritik af den sportslige ledelse i den sag så vil jeg til enhver tid bakke op de beslutninger der blev taget sidste sommer omkring salget af Helenius.[/quote]

Well said fisk
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Califfen » 30. jul 2014, 08:51

Det her må være en af de længste kamptråde på debatsiden i nyere tid.. I hvert fald en af de længste kampoptakter. Bravo, folkens :thumbsup:

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Peter A. » 30. jul 2014, 08:57

Hvor er det da i øvrigt pisse-irreterende - men ikke overraskende - at returkampen tilsyneladende ikke vises i TV..
Hey AaB!

Brugeravatar
Hinrup85
Allstar
Allstar
Indlæg: 1671
Tilmeldt: 11. jul 2006, 16:30
Favoritspiller: Prica
Geografisk sted: Billund

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Hinrup85 » 30. jul 2014, 08:58

Peter A. skrev:Hvor er det da i øvrigt pisse-irreterende - men ikke overraskende - at returkampen tilsyneladende ikke vises i TV..
Det er ikke første gang at dansk tv venter til i sidste sekund med at købe en europæisk udekamp. Prisen kan uden tvivl være meget afhængig af resultatet af første kamp

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Peter A. » 30. jul 2014, 09:01

Der forventes 200-300 tilrejsende fans fra Zagreb fra de såkaldte Bad Blue Boys(som regnes blandt de 5-10 værste fraktioner i Europa)...De vil øvrigt blive mandsopdækket af en del medrejsende kroatisk politi.
Hey AaB!

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: Sv: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:1

Indlæg af Califfen » 30. jul 2014, 09:05

fish skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Og det er dér, min pointe om nedprioritering ligger begravet. Gaarde valgte at sælge vores eneste rigtige angriber - Helenius - til spotpris kort før første kamp, uden at have en afløser på hånden. Man sagde på arrogant vis til os fans og omverdenen "pyt, det går sgu nok. Jeg ved godt, I har ventet længe på Europa, men vi gambler lige med det hele i en blanding af arrogance og bedrevidenhed".

Vi var en del, der råbte vagt i gevær, da det stod på, og jeg er også én af dem, som har villet fastholde den sportslige ledelses ansvar for fiaskoen, uanset det er svært herinde at have en kritisk vinkel til noget som helst i AaB. Heldigvis er stilen lagt noget om i år. Så måske er Gaarde faktisk en af dem, som godt kan se, det blev grebet forkert an sidste år. Al respekt for det.
Ja jeg er ret sikker på at salget af Helenius "til spotpris" bundede i et ønske om at give os fans fingeren.
Det havde nok intet at gøre med ønsker fra Helenius og Aston Villa, klubbens økonomiske situation, eventuelt en vurdering af at vi ikke havde bredden til Europa ved siden af super liga og andet.

Heldigvis behøver man som debattør ikke at forholde sig til sådanne trivialiteter for at fyre en svada af. Nej vi burde have satset alle de penge vi ikke havde på et europæisk eventyr fordi fansene har ventet så længe på europæisk deltagelse. Går det galt rebooter vi jo bare computeren og starter manager spillet forfra i morgen.

Du mener det er svært at have en kritisk vinkel herinde, men måske skulle din kritiske vinkel så være baseret en smule i den virkelige verden Gaarde og andre opererer i.

Fasthold du bare din kritik af den sportslige ledelse i den sag så vil jeg til enhver tid bakke op de beslutninger der blev taget sidste sommer omkring salget af Helenius.
Fremragende svar. AaB 85 95 99 08 just got schooled :cool:

hje1980
Allstar
Allstar
Indlæg: 3537
Tilmeldt: 24. apr 2007, 13:25
Geografisk sted: 9230

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af hje1980 » 30. jul 2014, 09:27

Omkring stemningsområdet i aften, så håber jeg at det bliver bredt lidt ud... det har til tider når der er sæder på tribunen til at klumpe sig meget sammen.
Så håber stemningsstarterne også selv gør lidt for at brede sig lidt ud, så det giver en bedre mulighed for at få bredt stemningen ud... måske så hele området mellem de 2 indgange giver god vokal fra sig.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Sv: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:1

Indlæg af Provst i Brovst » 30. jul 2014, 09:32

Califfen skrev:
fish skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Og det er dér, min pointe om nedprioritering ligger begravet. Gaarde valgte at sælge vores eneste rigtige angriber - Helenius - til spotpris kort før første kamp, uden at have en afløser på hånden. Man sagde på arrogant vis til os fans og omverdenen "pyt, det går sgu nok. Jeg ved godt, I har ventet længe på Europa, men vi gambler lige med det hele i en blanding af arrogance og bedrevidenhed".

Vi var en del, der råbte vagt i gevær, da det stod på, og jeg er også én af dem, som har villet fastholde den sportslige ledelses ansvar for fiaskoen, uanset det er svært herinde at have en kritisk vinkel til noget som helst i AaB. Heldigvis er stilen lagt noget om i år. Så måske er Gaarde faktisk en af dem, som godt kan se, det blev grebet forkert an sidste år. Al respekt for det.
Ja jeg er ret sikker på at salget af Helenius "til spotpris" bundede i et ønske om at give os fans fingeren.
Det havde nok intet at gøre med ønsker fra Helenius og Aston Villa, klubbens økonomiske situation, eventuelt en vurdering af at vi ikke havde bredden til Europa ved siden af super liga og andet.

Heldigvis behøver man som debattør ikke at forholde sig til sådanne trivialiteter for at fyre en svada af. Nej vi burde have satset alle de penge vi ikke havde på et europæisk eventyr fordi fansene har ventet så længe på europæisk deltagelse. Går det galt rebooter vi jo bare computeren og starter manager spillet forfra i morgen.

Du mener det er svært at have en kritisk vinkel herinde, men måske skulle din kritiske vinkel så være baseret en smule i den virkelige verden Gaarde og andre opererer i.

Fasthold du bare din kritik af den sportslige ledelse i den sag så vil jeg til enhver tid bakke op de beslutninger der blev taget sidste sommer omkring salget af Helenius.
Fremragende svar. AaB 85 95 99 08 just got schooled :cool:
Påstanden om at AaB sker ikke ville spille europæisk og fiaskoen udsprang af en vurdering at der ikke kunne spilles i to turneringer er i hvert fald ny. Den er også fejlagtig.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

nj27
1. div
1. div
Indlæg: 385
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:49

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af nj27 » 30. jul 2014, 09:52

Søgaard skrev:
nj27 skrev:
hje1980 skrev:
nj27 skrev:helt ok at blåbjerg nu får chancen , jeg kan bare ikke helt forstå man ikke har givet ham lidt spilletid når chancen har været der , i en del kampe hvor vi har været foran med to i slutningen af kampene kunne man sagtens have givet ham spilletid , det mener jeg man har forsømt , især når vi ved der ikke er ret mange andre der kan spille pladsen , så var det efter min mening vigtig og give ham spilletid så holdkammeraterne kunne begynde og føle sig tryg ved ham
nu kommer han ind på onsdag og ingen ved rigtig om det går , måske bortset fra trænerteamet som jo ser ham dagligt
Hvilken skulle det være han skulle have haft kampen istedet for Ahlmann...?
Sidste sæson...? Hvor vi skulle forsøge at vinde 2 titler...?

jeg tror du misforstår
det jeg siger er at i de kampe hvor vi fører med et par stykker et kvarter til 20 minutter før tid ville jeg sætte ham ind for at give ham lidt spilletid ,jeg mener ikke at ahlmann så skulle starte ude , men at man når chancen byder sig burde han have spilletid , det kunne f,eks have været i kampene mod AGF i Århus hvor vi jo var rimlig konfortable


Det drejer sig om 1-2 gange 20 minutter så, hvis du ser på resultaterne fra sidste halvsæson. Desuden ville det betyde, at man ikke kunne spare potentielt vigtigere spillere, fordi vi bruger en udskiftning her. Jeg tror desuden ikke at 1-2 gange 20 minutter ville gøre en forskel, og videre tror jeg ikke det ville have gjort dig mere tryg i dag. Han skal nok steppe op, han gjorde det fint tilbage i sin debut.
spilletid må være bedre end ingen spilletid,
synes man snart skal finde ud af om Blåbjerg er ham man vil satse på til venstre back efter ahlmann , det kan ikke passe vi skal have disse kvaler hvergang ahlmann blir skadet , og det er jo nok ikke sidste gang ahlmann er væk

Brugeravatar
AaB 85 95 99 08
Landshold
Landshold
Indlæg: 892
Tilmeldt: 19. jul 2013, 09:06
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: København

Re: Sv: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:1

Indlæg af AaB 85 95 99 08 » 30. jul 2014, 10:10

Provst i Brovst skrev:
Califfen skrev:
fish skrev:
AaB 85 95 99 08 skrev:Og det er dér, min pointe om nedprioritering ligger begravet. Gaarde valgte at sælge vores eneste rigtige angriber - Helenius - til spotpris kort før første kamp, uden at have en afløser på hånden. Man sagde på arrogant vis til os fans og omverdenen "pyt, det går sgu nok. Jeg ved godt, I har ventet længe på Europa, men vi gambler lige med det hele i en blanding af arrogance og bedrevidenhed".

Vi var en del, der råbte vagt i gevær, da det stod på, og jeg er også én af dem, som har villet fastholde den sportslige ledelses ansvar for fiaskoen, uanset det er svært herinde at have en kritisk vinkel til noget som helst i AaB. Heldigvis er stilen lagt noget om i år. Så måske er Gaarde faktisk en af dem, som godt kan se, det blev grebet forkert an sidste år. Al respekt for det.
Ja jeg er ret sikker på at salget af Helenius "til spotpris" bundede i et ønske om at give os fans fingeren.
Det havde nok intet at gøre med ønsker fra Helenius og Aston Villa, klubbens økonomiske situation, eventuelt en vurdering af at vi ikke havde bredden til Europa ved siden af super liga og andet.

Heldigvis behøver man som debattør ikke at forholde sig til sådanne trivialiteter for at fyre en svada af. Nej vi burde have satset alle de penge vi ikke havde på et europæisk eventyr fordi fansene har ventet så længe på europæisk deltagelse. Går det galt rebooter vi jo bare computeren og starter manager spillet forfra i morgen.

Du mener det er svært at have en kritisk vinkel herinde, men måske skulle din kritiske vinkel så være baseret en smule i den virkelige verden Gaarde og andre opererer i.

Fasthold du bare din kritik af den sportslige ledelse i den sag så vil jeg til enhver tid bakke op de beslutninger der blev taget sidste sommer omkring salget af Helenius.
Fremragende svar. AaB 85 95 99 08 just got schooled :cool:
Påstanden om at AaB sker ikke ville spille europæisk og fiaskoen udsprang af en vurdering at der ikke kunne spilles i to turneringer er i hvert fald ny. Den er også fejlagtig.
Ja, det kan der ikke herske tvivl om. Der var tale om ren og skær dumdristighed med et stænk af arrogance. Så pyt med at der er folk, som følger holdet i tykt og tyndt og havde set frem til Europa som cremen på fløden.

Det er altid let dels at være bagklog, dels at søge efter noget, der enkeltstående forklarer ledelsens handlinger, så man slipper for at forholde sig kritisk. På den måde kan man sikkert også forklare brandudsalget af Helenius. Men når der over meget lang tid tegner sig et mønster af udsalg til spotpris og en trup, der ikke er klar til sæsonstarten, giver det da god mening at hæve sig op i helikopteren og bevæge sig væk fra sin comfort zone for at vurdere, om noget måske ikke kører, som det bør køre.

Når alt det er sagt, er der jo noget, der tyder på, at Gaarde allerede er blevet klogere (hvis det ikke er en enlig svale). Og jeg er helt med på, at det er meget mindre sandsynligt, at vi havde vundet mesterskabet, hvis vi f.eks. skulle have forholdt os til et europæisk gruppespil. Der var bare ingen - end ikke den guddommelige ledelse - som sidste år kunne regne ud, at det var scenariet. Og det vil altid være et af de væsentligste succeskriterier for den sportslige ledelse, at den har sammensat et tilpas slagkraftigt hold - alle faktorer taget i betragtning - når sæsonen starter.
Fodbold skal ses med hjertet!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Brent » 30. jul 2014, 10:10

Lidt off topic, markedsførte vi os ikke engang på et slogan der hed noget i retning af AaB the nordic gateway to Europe?
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
bbcdk
Landshold
Landshold
Indlæg: 764
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:30
Favoritspiller: Søren Frederiksen
Geografisk sted: Aalborg

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af bbcdk » 30. jul 2014, 10:16

Brent skrev:Lidt off topic, markedsførte vi os ikke engang på et slogan der hed noget i retning af AaB the nordic gateway to Europe?
Nej nej, det var "Welcome to hell".. :cool:

Brugeravatar
Peter A.
Allstar
Allstar
Indlæg: 1002
Tilmeldt: 6. jul 2005, 12:49
Favoritspiller: Stone Cold Steve Austin
Geografisk sted: Nordenfjords

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af Peter A. » 30. jul 2014, 10:22

Brent skrev:Lidt off topic, markedsførte vi os ikke engang på et slogan der hed noget i retning af AaB the nordic gateway to Europe?
Jo, det gjorde vi...lige op til en pæn lang periode hvor vi ikke kvalificerede os til Europa(!)...der blev endda lavet en flot præsentations-video(VHS!) "Aalborg BK - The nordic gateway to Europe" - har den faktisk stående et eller andet sted..
Hey AaB!

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: 3. kval.runde CL; AaB - Dinamo Zagreb; 30/7 kl. 20:15

Indlæg af dyhrmaN » 30. jul 2014, 10:24

bbcdk skrev:
Brent skrev:Lidt off topic, markedsførte vi os ikke engang på et slogan der hed noget i retning af AaB the nordic gateway to Europe?
Nej nej, det var "Welcome to hell".. :cool:
Ja, det var et af de mere stolte øjeblikke i AaBs historie ;)

Shit jeg krummede tæer, da jeg så det banner mod Man U :cheers:

Besvar