Mathias Wichmann

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Jesper Schmidt
Halftime
Halftime
Indlæg: 5672
Tilmeldt: 6. jul 2005, 22:19
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mathias Wichmann

Indlæg af Jesper Schmidt » 4. aug 2014, 20:11

634 skrev:Var det ikke Allan K Jepsen som udtalte til Halftime, at har gerne måtte spise Stegt Flæsk og faktisk blev anvist ekstra portion, mens det var forbudt for andre på holdet. Jeg tror på at spillerne har individuelle behov, og Wichmann er nok en af dem som skal leve med fedtfattig mad og nattesøvn i et fast rytme, og vil han ikke det er det bare nemt at lade ham være på bænk eller helt udenfor.
Det kunne også tænkes - og her griber jeg selvfølgelig bare ud i den blå luft - at Wichmann bare vurderes til ikke at være god nok til startopstillingen når alle mand er klar, men vurderes som en af de næstbedste som derfor får en pæn portion spilletid...

Kunne man forestille sig at der ligger noget rent fordboldfagligt bag de valg der træffes? Jeg ved godt det er langt ude, og at det er langt mere logisk at han ville være en topspiller, hvis han bare ikke spiste på fastfoodrestauranter konstant, og iøvrigt skulle være totalt overvægtig og småfed...

Der er simpelthen så mange tåkrummende indlæg i denne tråd at det er decideret pinligt.

Martino
Allstar
Allstar
Indlæg: 3788
Tilmeldt: 4. aug 2005, 11:10
Geografisk sted: Aalborg

Re: Mathias Wichmann

Indlæg af Martino » 5. aug 2014, 13:01

Jeg kan nu meget godt lide wichmann. håber ikke han ryger væk næste sommer. Han er en god central midt og ville også kunne spille en playmaker rolle i et anderledes system hvis det kom dertil. At sende ham videre ville være hovedløst, for hvor finder vi lige en spiller på hans niveau til ingen penge?
Jeg havde gerne ser en Jonas Hebo type i AaB men han endte i Vejle, og spændende at se om han kan indfri sit potentiale ligesom det bliver med Wichmann her i AaB.
Jeg savner Winsnes

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: Mathias Wichmann

Indlæg af Søgaard » 6. aug 2014, 16:47

Martino skrev:Jeg kan nu meget godt lide wichmann. håber ikke han ryger væk næste sommer. Han er en god central midt og ville også kunne spille en playmaker rolle i et anderledes system hvis det kom dertil. At sende ham videre ville være hovedløst, for hvor finder vi lige en spiller på hans niveau til ingen penge?....
Altså, jeg er for så vidt enig. Men det er som jeg skriver op til Kent, men også Wichmann skal acceptere rollen (og dermed "ingen penge"). Vi har Bruhn, Børsting, V. Ahlmann og Thrane som er nye ift. de offensive pladser som Wichmann har udfyldt, og koster ingen penge. Jeg synes også vi har hørt om andre på vej op fra U19. Så man kan godt stå i en situation, hvor Wichmann kommer en plads længere bag i køen og så er det måske bedst for alle at han kommer videre. Men håber da han griber chancen og kommer til at udfordre Risgård i løbet af sæsonen, så der er en god baggrund for en forlængelse.
Aalborg BK 1885!

Besvar