4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af frederikshavneren » 21. aug 2014, 01:07

Brent skrev:http://ekstrabladet.dk/sport/kommentare ... 975057.ece

Egentlig meget enig i jan Jensens analyse, der manglede noget fandenivoldshed.
Delvist enig. Jeg synes nu at de spillede ganske fint i 1. halvleg, hvor vi sad klart på spillet. Det var måske ikke super målsøgende, men det skyldes især at vi mangler gennembrudsspillere.

Der blev spillet på det sikre og det er klart nok med tanke på hvor vigtig udebanemål er. Vi er flere gange i denne sæson løbet direkte ind i kontrakniven, hvilket prægede spillet i dag da der blev taget færre chancer i opspillet. Det havde Kent også indprentet spillerne før kampen. Det havde så den ulempe at spillet blev lidt langsomt og idé forladt.

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10593
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af jonas386 » 21. aug 2014, 02:07

Men overvej at i returen har vi Helenius og Thomsen en uge tættere på topform, og netop de 2 synes jeg spillede bedre iaftes end de har indtil nu i sæsonen. Og så er Dalsgaard på vej tilbage. Han kom med noget af den gennembrudsstyrke vi kunne mangle lidt i dag, og havde ellers et godt langskud. Mon ikke han er klar til lidt længere tid på Cypern, nu har vi jo heller ikke ligaen i weekenden at tænke på.

Jeg tror stadig på det. Vi har en uge til at forerede os 100% til den opgave, og vi er altså allerede i nogenlunde kampform. Undgår vi trælse skader inden da, så tror jeg på vi kan gøre arbejdet færdigt på Cypern.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Provst i Brovst » 21. aug 2014, 07:25

- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Pastorius » 21. aug 2014, 07:40

Øv!

Vi havde chancen for at lægge afstand til cyprioterne i nordjyllands regn og blæst (er sikker på det ikke bekom dem ret vel).

Nu skal vi så til varmen på Cypren. Jeg er ligeglad med tilskuere, men klimaændringen tror jeg bliver svær - ikke fordi vi nødvendigvis bliver meget dårligere, men tro på at de bliver noget bedre.

Vi har stadig chancen, men vi er bestemt ikke favoritter længere.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Gaarde6
Allstar
Allstar
Indlæg: 6374
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:15
Geografisk sted: Sæby Nordjylland

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Gaarde6 » 21. aug 2014, 07:44

Vi går videre.. Jeg er ikke et sekundt i tvivl!
Lorte kamp i går.. Men dernede kommer de længere frem og det kommer vi til at straffe dem på.

Vi vinder 2-0 og det kan i godt spille alle jeres penge på!!!

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Olly » 21. aug 2014, 07:53

Nu har vi sovet på resultatet og selv om AaB på ingen måde har udspillet sin chance kan jeg ikke undgå og være sindsygt skuffet. Der burde ikke have været den mindste spænding tilbage til returkampen. Vi burde have lukket den med 3-0 eller 4-0 mod et ganske ordinært hold. Nu har mange af spillerne været ude og sige at de spillede efterårets bedste kamp. Det ved jeg godt nok ikke om jeg er enig i. Jeg synes der var et hav af fejlafleveringer, afleveringer de bare sendte ud over sidelinien. Især synes jeg at Würtz, som jeg ellers gang på gang synes er blandt banens bedste, havde ufattelig mange fejlafleveringer. Og Helenius, mage til ugidelighed skal man godt nok lede længe efter. Hvis det havde været min ansat så havde han godt nok fået verdens største skideballe. Han må godt nok gerne spille sig op i retur kampen og lave et par kasser.
Men håbet lever endnu. Jeg kan ikke forestille mig APOEL ligepludselig bliver et verdensklassehold bare fordi de spiller på hjemmebane. Nu har AaB indtil tirsdag hvor de kun skal have fokus returkampen og kampen viste også at når de få gange afleveringerne sad der og der kom lidt tempo på så var AaB et bedre hold.
Gaarde burde have sat 120-130 mio ind på kontoen i går aftes. Nu må han vente til tirsdag :aabfan:

Brugeravatar
Køllen I Møllen
Allstar
Allstar
Indlæg: 8528
Tilmeldt: 9. jun 2007, 20:00

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Køllen I Møllen » 21. aug 2014, 08:09

https://twitter.com/ralfdahl/status/502326445562408960" onclick="window.open(this.href);return false;
Janteloven eksisterer IKKE!

Hovedet
Allstar
Allstar
Indlæg: 3536
Tilmeldt: 20. okt 2012, 14:16

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Hovedet » 21. aug 2014, 08:19

Pastorius skrev:Øv!

Vi havde chancen for at lægge afstand til cyprioterne i nordjyllands regn og blæst (er sikker på det ikke bekom dem ret vel).

Nu skal vi så til varmen på Cypren. Jeg er ligeglad med tilskuere, men klimaændringen tror jeg bliver svær - ikke fordi vi nødvendigvis bliver meget dårligere, men tro på at de bliver noget bedre.

Vi har stadig chancen, men vi er bestemt ikke favoritter længere.
I forhold til klimaet tror jeg nu ikke, det bliver det store problem. Kampen begynder kl. 21:45 lokal tid, og der venter AaB omtrent det samme vejr, som det vi lagde bag os i Danmark for en halvanden uges tid siden.

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Pastorius » 21. aug 2014, 08:20

Hovedet skrev:
Pastorius skrev:Øv!

Vi havde chancen for at lægge afstand til cyprioterne i nordjyllands regn og blæst (er sikker på det ikke bekom dem ret vel).

Nu skal vi så til varmen på Cypren. Jeg er ligeglad med tilskuere, men klimaændringen tror jeg bliver svær - ikke fordi vi nødvendigvis bliver meget dårligere, men tro på at de bliver noget bedre.

Vi har stadig chancen, men vi er bestemt ikke favoritter længere.
I forhold til klimaet tror jeg nu ikke, det bliver det store problem. Kampen begynder kl. 21:45 lokal tid, og der venter AaB omtrent det samme vejr, som det vi lagde bag os i Danmark for en halvanden uges tid siden.
Som sagt... jeg tror ikke det gør den store forskel for AaB, men jeg tror det gør Apoel meget bedre.
Med venlig Hilsen
--
Robert

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af N » 21. aug 2014, 08:47

Olly skrev:Nu har vi sovet på resultatet og selv om AaB på ingen måde har udspillet sin chance kan jeg ikke undgå og være sindsygt skuffet. Der burde ikke have været den mindste spænding tilbage til returkampen. Vi burde have lukket den med 3-0 eller 4-0 mod et ganske ordinært hold. Nu har mange af spillerne været ude og sige at de spillede efterårets bedste kamp. Det ved jeg godt nok ikke om jeg er enig i. Jeg synes der var et hav af fejlafleveringer, afleveringer de bare sendte ud over sidelinien. Især synes jeg at Würtz, som jeg ellers gang på gang synes er blandt banens bedste, havde ufattelig mange fejlafleveringer. Og Helenius, mage til ugidelighed skal man godt nok lede længe efter. Hvis det havde været min ansat så havde han godt nok fået verdens største skideballe. Han må godt nok gerne spille sig op i retur kampen og lave et par kasser.
Men håbet lever endnu. Jeg kan ikke forestille mig APOEL ligepludselig bliver et verdensklassehold bare fordi de spiller på hjemmebane. Nu har AaB indtil tirsdag hvor de kun skal have fokus returkampen og kampen viste også at når de få gange afleveringerne sad der og der kom lidt tempo på så var AaB et bedre hold.
Gaarde burde have sat 120-130 mio ind på kontoen i går aftes. Nu må han vente til tirsdag :aabfan:
Jeg tror lige der skal soves et par dage mere førend mavepinen og ærgrelsen helt forsvinder, men så skal vi os ku se lidt lysere på det. Jeg tror ikke på at vi går fra banen dernede uden at have scoret mindst ét mål - der vil komme chancer.
Desværre ser vi også et AaB hold uden den gnist og tro på tingene som gjorde de var særdeles effektive i afslutningerne - det har manglet i størstedelen af efterårets kampe. Jeg savnede i høj grad Jeppe Curth i går til i hvert fald at bidrage med gnisten, at se Helenius jagte bolden i nærmest luntetempo med 20 min igen var skræmmende.
Man kunne ha valgt at smide frem Thelander helt frem i går imellem Helenius og AK og så i modvinden droppe al opstil til fordele for nedfaldsbolde omkring feltet. Men det havde os indebåret en risiko bagude og den forstår jeg godt man ikke ville tage i går.

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af jensemand57 » 21. aug 2014, 08:56

Klaus skrev:Lang tur hjem i aften....

Jeg tror desværre, at det var i aften vi mistede Champions League gruppespillet. Naturligvis har vi en chance på Cypern, men i aften havde vi dem nede i sækken. Forskellen var effektivitet. Vi har 3 gange så mange afslutninger men mangler i den grad kynisme i begge felter. Jeg synes ikke der skal udpeges syndebukke, men mon ikke vi også i de sidste par kampe har set Blåbergs begrænsninger på venstre back. Man sidder også med en underlig fornemmelse af, at vi ikke gik 100% efter sejren. Det var ikke just vildskab og ild i øjnene vi så hos spillerne i aften. Der var vel tale om en yderst kontrolleret offensiv, i en kamp hvor vi rent faktisk havde chancen for at gøre noget magisk. Og det er fandme en træls følelse at sidde med bagefter, at vi kunne have fået meget mere ud af det.
Det er langt fra sikkert,at vi mistede muligheden for CL. Men ellers er jeg enig. Der manglede noget vildskab. De skulle ha været ud over stepperne. Dette hold, som vi spillede imod, var ikke noget særligt. Men jeg er bange for, at frygten for ikke at tabe, var større end viljentil at vinde.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Brent » 21. aug 2014, 08:56

Stadig pisse ærgelig over at vi forvalter muligheden for 100 mio ekstra i kassen så skidt. Der manglede i den grad vildskab og eksplosion i vores spil, alt for meget sidelæns boldflytteri. Blåbjerg duer bare ikke på den bak, han må blive erstattet af Gorter til returen.

Ligeledes kan det vise sig dyrt, at man valgte at piske Ene gennem hård fysisk træning så tæt på kampen, han må og skal spille, vi savnede ganske enkelt hans indlæg i den grad.
AaB - the Nordic gateway to Europe

Bech
Superliga
Superliga
Indlæg: 685
Tilmeldt: 17. sep 2006, 20:49
Favoritspiller: Mogens Komforbi
Geografisk sted: Vejgaard
Kontakt:

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Bech » 21. aug 2014, 09:09

Skuffende resultat. Jeg er dog fortrøstningsfuld omkring kampen på Cypern.
Iøvrigt mener jeg, at det var en tynd omgang pis på tribunerne. Vesttribunen skuffede mig, men for satan hvor var de andre også lort.
Er der overhovedet ingen vilje eller lyst til så meget som at rejse sig op og klappe i takt med Vesttribunen?
For satan hvor er det ringe. Jeg ringeagter jer alle sammen.

Eksil
Allstar
Allstar
Indlæg: 2837
Tilmeldt: 13. jul 2012, 23:56

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Eksil » 21. aug 2014, 09:10

Brent skrev:Stadig pisse ærgelig over at vi forvalter muligheden for 100 mio ekstra i kassen så skidt. Der manglede i den grad vildskab og eksplosion i vores spil, alt for meget sidelæns boldflytteri. Blåbjerg duer bare ikke på den bak, han må blive erstattet af Gorter til returen.

Ligeledes kan det vise sig dyrt, at man valgte at piske Ene gennem hård fysisk træning så tæt på kampen, han må og skal spille, vi savnede ganske enkelt hans indlæg i den grad.
Det er simpelhen en skod fortolkning at der manglede "vildskab". Savnede du, at KEP slagede en eller at Würtz fik et dum gult kort, bare fordi?

AaB manglede den sidste skarped, men intet er slut endnu og et tidligt mål dernede og så er de på hælene igen.

seamann

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af seamann » 21. aug 2014, 09:16

Bech skrev:Skuffende resultat. Jeg er dog fortrøstningsfuld omkring kampen på Cypern.
Iøvrigt mener jeg, at det var en tynd omgang pis på tribunerne. Vesttribunen skuffede mig, men for satan hvor var de andre også lort.
Er der overhovedet ingen vilje eller lyst til så meget som at rejse sig op og klappe i takt med Vesttribunen?
For satan hvor er det ringe. Jeg ringeagter jer alle sammen.
Det strandede jo nok på den manglende alkohol servering på stadion.
Det er UEFAs skyld, der ingen stemning er - stemning kommer kun ved jævnt indtag af alkohol over hele kampen.

Iøvrigt ville det være dejligt hvis der var en, der vil tage trommestikkerne fra ham/hende der forsøger at ødelægge oplevelsen ved konstant at larme.

N
1. div
1. div
Indlæg: 309
Tilmeldt: 2. jan 2006, 11:48

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af N » 21. aug 2014, 09:19

Eksil skrev:
Brent skrev:Stadig pisse ærgelig over at vi forvalter muligheden for 100 mio ekstra i kassen så skidt. Der manglede i den grad vildskab og eksplosion i vores spil, alt for meget sidelæns boldflytteri. Blåbjerg duer bare ikke på den bak, han må blive erstattet af Gorter til returen.

Ligeledes kan det vise sig dyrt, at man valgte at piske Ene gennem hård fysisk træning så tæt på kampen, han må og skal spille, vi savnede ganske enkelt hans indlæg i den grad.
Det er simpelhen en skod fortolkning at der manglede "vildskab". Savnede du, at KEP slagede en eller at Würtz fik et dum gult kort, bare fordi?

AaB manglede den sidste skarped, men intet er slut endnu og et tidligt mål dernede og så er de på hælene igen.
Ja gav ingen mening når de stod og ævlede om manglende gule kort. Vi havde jo bolden hele tiden og der var intet behov for at gå hårdere til den, det havde kun skabt flere afbrydelser og dødbolde.
Vildskab, ja enkelte spillere gik døde, desværre set i de øvrige kampe at den halter gevaldigt med kræfterne i sidste fjerdedel af kampene. Starten var meget præget af nervøsitet og det blev ikke bedre af at vi havde bolden så meget, det er lidt nemmere at slippe den når der er nærkampe og vekslende spil.
APOEL var dygtige dels til at ligge pres på vores usikre spillere (Blåbjerg især) og samtidig lade det op til midterforsvarene at føre bolden frem.

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Brent » 21. aug 2014, 09:23

N skrev:
Eksil skrev:
Brent skrev:Stadig pisse ærgelig over at vi forvalter muligheden for 100 mio ekstra i kassen så skidt. Der manglede i den grad vildskab og eksplosion i vores spil, alt for meget sidelæns boldflytteri. Blåbjerg duer bare ikke på den bak, han må blive erstattet af Gorter til returen.

Ligeledes kan det vise sig dyrt, at man valgte at piske Ene gennem hård fysisk træning så tæt på kampen, han må og skal spille, vi savnede ganske enkelt hans indlæg i den grad.
Det er simpelhen en skod fortolkning at der manglede "vildskab". Savnede du, at KEP slagede en eller at Würtz fik et dum gult kort, bare fordi?

AaB manglede den sidste skarped, men intet er slut endnu og et tidligt mål dernede og så er de på hælene igen.
Ja gav ingen mening når de stod og ævlede om manglende gule kort. Vi havde jo bolden hele tiden og der var intet behov for at gå hårdere til den, det havde kun skabt flere afbrydelser og dødbolde.
Vildskab, ja enkelte spillere gik døde, desværre set i de øvrige kampe at den halter gevaldigt med kræfterne i sidste fjerdedel af kampene. Starten var meget præget af nervøsitet og det blev ikke bedre af at vi havde bolden så meget, det er lidt nemmere at slippe den når der er nærkampe og vekslende spil.
APOEL var dygtige dels til at ligge pres på vores usikre spillere (Blåbjerg især) og samtidig lade det op til midterforsvarene at føre bolden frem.
Jeg synes sgu vi manglede noget bevægelse og eksplosion, og så lavede vi igen alt alt alt for mange fejlafleveringer
AaB - the Nordic gateway to Europe

Brugeravatar
Wokee
1. div
1. div
Indlæg: 426
Tilmeldt: 11. sep 2005, 15:50
Geografisk sted: Århus

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Wokee » 21. aug 2014, 09:37

Brent skrev:
N skrev:
Eksil skrev:
Brent skrev:Stadig pisse ærgelig over at vi forvalter muligheden for 100 mio ekstra i kassen så skidt. Der manglede i den grad vildskab og eksplosion i vores spil, alt for meget sidelæns boldflytteri. Blåbjerg duer bare ikke på den bak, han må blive erstattet af Gorter til returen.

Ligeledes kan det vise sig dyrt, at man valgte at piske Ene gennem hård fysisk træning så tæt på kampen, han må og skal spille, vi savnede ganske enkelt hans indlæg i den grad.
Det er simpelhen en skod fortolkning at der manglede "vildskab". Savnede du, at KEP slagede en eller at Würtz fik et dum gult kort, bare fordi?

AaB manglede den sidste skarped, men intet er slut endnu og et tidligt mål dernede og så er de på hælene igen.
Ja gav ingen mening når de stod og ævlede om manglende gule kort. Vi havde jo bolden hele tiden og der var intet behov for at gå hårdere til den, det havde kun skabt flere afbrydelser og dødbolde.
Vildskab, ja enkelte spillere gik døde, desværre set i de øvrige kampe at den halter gevaldigt med kræfterne i sidste fjerdedel af kampene. Starten var meget præget af nervøsitet og det blev ikke bedre af at vi havde bolden så meget, det er lidt nemmere at slippe den når der er nærkampe og vekslende spil.
APOEL var dygtige dels til at ligge pres på vores usikre spillere (Blåbjerg især) og samtidig lade det op til midterforsvarene at føre bolden frem.
Jeg synes sgu vi manglede noget bevægelse og eksplosion, og så lavede vi igen alt alt alt for mange fejlafleveringer
Sagen er vel den, at der ikke manglende noget: Hverken bevægelse, glidende tacklinger eller fandenivoldskhed. Kun den sidste kynisme og kølighed i afslutningerne. Vi producerede alle de nødvendige chancer og holder samtidig APOEL i kort snor foran eget mål. På mange måder var det den perfekte kamp. 1-0, spilovertag og muligheder til 2-0. Og så scorer de via foden på en AaB'er. Marginalerne var imod os.

Jeg tror og håber dog at vi kan vende det til et plus: At cyprioterne tænker: "Den er hjemme!" samtidig med at AaB'erne går ind til returkampen med en attitude om at vise, at resultatet i Aalborg var uretfærdigt. Jeg tror på det!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af Brent » 21. aug 2014, 09:44

Der skal ikke meget til at gøre ham tilfreds, de var bund elendige i hele kampen http://www.bold.dk/nyt/tilfreds-apoel-t ... t-resultat" onclick="window.open(this.href);return false;
AaB - the Nordic gateway to Europe

white splash
Allstar
Allstar
Indlæg: 1346
Tilmeldt: 31. jan 2006, 12:47
Favoritspiller: Jimmy Nielsen, Rade Prica og Søren Andersen
Geografisk sted: Aalborg

Re: 4. kval.runde CL. AaB - APOEL - 20 august kl 20.45

Indlæg af white splash » 21. aug 2014, 09:44

Wokee skrev:
Brent skrev:
N skrev:
Eksil skrev:
Brent skrev:Stadig pisse ærgelig over at vi forvalter muligheden for 100 mio ekstra i kassen så skidt. Der manglede i den grad vildskab og eksplosion i vores spil, alt for meget sidelæns boldflytteri. Blåbjerg duer bare ikke på den bak, han må blive erstattet af Gorter til returen.

Ligeledes kan det vise sig dyrt, at man valgte at piske Ene gennem hård fysisk træning så tæt på kampen, han må og skal spille, vi savnede ganske enkelt hans indlæg i den grad.
Det er simpelhen en skod fortolkning at der manglede "vildskab". Savnede du, at KEP slagede en eller at Würtz fik et dum gult kort, bare fordi?

AaB manglede den sidste skarped, men intet er slut endnu og et tidligt mål dernede og så er de på hælene igen.
Ja gav ingen mening når de stod og ævlede om manglende gule kort. Vi havde jo bolden hele tiden og der var intet behov for at gå hårdere til den, det havde kun skabt flere afbrydelser og dødbolde.
Vildskab, ja enkelte spillere gik døde, desværre set i de øvrige kampe at den halter gevaldigt med kræfterne i sidste fjerdedel af kampene. Starten var meget præget af nervøsitet og det blev ikke bedre af at vi havde bolden så meget, det er lidt nemmere at slippe den når der er nærkampe og vekslende spil.
APOEL var dygtige dels til at ligge pres på vores usikre spillere (Blåbjerg især) og samtidig lade det op til midterforsvarene at føre bolden frem.
Jeg synes sgu vi manglede noget bevægelse og eksplosion, og så lavede vi igen alt alt alt for mange fejlafleveringer
Sagen er vel den, at der ikke manglende noget: Hverken bevægelse, glidende tacklinger eller fandenivoldskhed. Kun den sidste kynisme og kølighed i afslutningerne. Vi producerede alle de nødvendige chancer og holder samtidig APOEL i kort snor foran eget mål. På mange måder var det den perfekte kamp. 1-0, spilovertag og muligheder til 2-0. Og så scorer de via foden på en AaB'er. Marginalerne var imod os.

Jeg tror og håber dog at vi kan vende det til et plus: At cyprioterne tænker: "Den er hjemme!" samtidig med at AaB'erne går ind til returkampen med en attitude om at vise, at resultatet i Aalborg var uretfærdigt. Jeg tror på det!
THIS!!! :cheers:
1 2 3 Jimmy er en mur!

Besvar