ASC Away: Tur til Nicosia

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Busudvalget » 12. aug 2014, 08:39

Læs alt om turen til Nicosia til den afgørende playoff-kamp om at komme i Champions League gruppespillet på vores hjemmeside: http://a-s-c.dk/busudvalg-aug-14-634
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Meelsen » 12. aug 2014, 10:21

Endnu engang, stærkt arbejde fra Busudvalgets side!
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

Brugeravatar
Kim Jensen
Landshold
Landshold
Indlæg: 931
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:41
Geografisk sted: Aalborg Tårnet
Kontakt:

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Kim Jensen » 12. aug 2014, 20:28

Det ville jo være super med sådan et ride til Cypern.

Når det er sagt, så er jeg lidt ked af, hvordan man har valgt at fordele pladserne, hvis der er overbooking.
I samme ånd som AaB har tilbudt os den fordelagtige pris, har vi dog valgt at belønne de ekstra loyale og aktive fans, som har støttet AaB og AaB Support Club. Derfor kommer de eventuelle personer, som i sæsonen 2013-2014 har deltaget i minimum 5 udebaneture med AaB Support Club forrest i køen.
Jeg forstår, at fordelingsmekanismerne altid vil kunne diskuteres og at det er umuligt at gøre alle tilfredse. Jeg forstår dog ikke, at det er et parameter, om man har støttet ASC ved at være på ASCs udebaneture. Jeg er i ASC for at støtte AaB (ikke ASC) og i den henseende synes jeg ikke, det er afgørende, om jeg bruger ASC bussen til udebaneture eller når frem på andre måder. Det centrale må være støtten til AaB.

Så jeg synes egentlig, at fordelingen er unfair som mangeårigt ASC-medlem. Anyway, jeg må jo bare håbe der er tilstrækkeligt med pladser til, at jeg bliver en af de heldige på flyet.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14753
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Hanga » 12. aug 2014, 21:21

Jeg synes det er helt i orden, at man gør brug af en form for loyalitetsordning, også selvom det I dette tilfælde er en ulempe for mig, da jeg aldrig er med i bussen, men selv tager bilen her fra Sydjylland. Jeg kan så glæde mig over at være blandt de 2000 første medlemsnumre hvilket vil blive en fordel ifm. forkøbsret. Det er umuligt at fordele disse fordele 100% fair, men jeg synes man har gjort et godt forsøg.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4339
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Kristian » 12. aug 2014, 21:37

Synes også det er fair fordeling. Vi har en gruppe m.fl der tager bussen hver gang om det i parken eller det er på vestsjællands skod bane. De ligger et arbejde i AaB's fanbase og så er det vel fair at de har førsteret. Så må vi andre følge trop hvis der er nok.

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Frygah
Allstar
Allstar
Indlæg: 3027
Tilmeldt: 27. aug 2006, 17:27

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Frygah » 12. aug 2014, 21:38

Hanga skrev:Jeg synes det er helt i orden, at man gør brug af en form for loyalitetsordning, også selvom det I dette tilfælde er en ulempe for mig, da jeg aldrig er med i bussen, men selv tager bilen her fra Sydjylland. Jeg kan så glæde mig over at være blandt de 2000 første medlemsnumre hvilket vil blive en fordel ifm. forkøbsret. Det er umuligt at fordele disse fordele 100% fair, men jeg synes man har gjort et godt forsøg.
Fuldstændig enig! Jeg har det 100% fint med at loyalitet belønnes, selvom det også betyder jeg ikke er automatisk sikret en tur. Jeg synes netop det giver super god mening at de der står der, klar til at støtte holdet, om det så er i Randers, Slagelse eller Møgeltønder. Det vil jeg være large nok til at i stedet rose de trofaste folk, frem for at finde det uretfærdigt at jeg ikke selv er blandt disse.

Derudover ville jeg også synes det var helt i orden at de frivillige kræfter i ASC der lægger ufattelig meget tid og ressourcer i at arrangere busture, lave tifoer, Supporteren osv osv., automatisk også er sikret billet til gruppespil. Der er bare nogle fans der er vigtigere end andre, så det har jeg det sgu helt fint med.

Men hey, der er Generalforsamling hvert år i februar, og jeg er sikker på at flere kræfter, stemmer og diskussioner er velkomne der. :)
Sorte Halifax-maskiner hoppede over klitterne ved Søndervig!

Brugeravatar
Kim Jensen
Landshold
Landshold
Indlæg: 931
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:41
Geografisk sted: Aalborg Tårnet
Kontakt:

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Kim Jensen » 12. aug 2014, 22:20

Frygah skrev:
Fuldstændig enig! Jeg har det 100% fint med at loyalitet belønnes, selvom det også betyder jeg ikke er automatisk sikret en tur. Jeg synes netop det giver super god mening at de der står der, klar til at støtte holdet, om det så er i Randers, Slagelse eller Møgeltønder. Det vil jeg være large nok til at i stedet rose de trofaste folk, frem for at finde det uretfærdigt at jeg ikke selv er blandt disse.

Derudover ville jeg også synes det var helt i orden at de frivillige kræfter i ASC der lægger ufattelig meget tid og ressourcer i at arrangere busture, lave tifoer, Supporteren osv osv., automatisk også er sikret billet til gruppespil. Der er bare nogle fans der er vigtigere end andre, så det har jeg det sgu helt fint med.
Njah... Ift dit første afsnit så er min pointe bare, at det jo netop ikke nødvendigvis er klubloyalitet, der belønnes. I princippet kan man sagtens se 33 superligakampe på en sæson uden at have været på en eneste ASC-bus. Deltagelse på busturene afhænger vel hovedsageligt af geografi (hvor man bor og om det dermed er fordelagtigt at benytte sig af ASC-tilbuddet) samt øvrige private transportmuligheder.

Dermed kan det skabe en skævvridning. Godt nok har jeg en bil, så jeg kan køre rundt i DK, men jeg har ikke privatfly, som jeg kan tage til Cypern. Så busture er jeg ikke interesseret i - flyrejser er jeg.

Ift. dit sidste afsnit vedr. frivillige, så er jeg meget mere enig. Min pointe er egentlig bare, at jeg mener, at det centrale burde være støtten til AaB og ikke støtte til ASC (ved at deltage på busture).

cypernguiden
Miniput
Miniput
Indlæg: 1
Tilmeldt: 10. aug 2014, 12:06
Geografisk sted: Cypern
Kontakt:

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af cypernguiden » 13. aug 2014, 19:46

Hey - Jeg bor på Cypern og driver en portal om Cypern med min kone, siden vi nu bor her alligevel :)

Da AaB jo skal til Nicosia og spille CL-kval og jeg kan læse, at det er svært for fanklubben at stable en tur på benene, har jeg lavet en smule benarbejde skrevet lidt om, hvordan man evt. kan komme til Nicosia og se kampen, lidt indblik i de lokale fans og inkluderet lidt links til guides, man forhåbentlig kan bruge, hvis man tager turen.

Hele herligheden kan læses her: http://cypernguiden.dk/champions-league-cypern-AaB/

Jeg skrev en pb til en admin om lov til at dele linket, men har ikke fået svar. Jeg kan forestille mig, at det nok er fordi, der skal skrives et vist antal indlæg, før man kan sende pbs, som på nogle andre forums. Så jeg håber ikke, at det er noget, der bliver taget på vej over.

Jeg håber det lykkes med kvalen :danmarkfan:

Busudvalget
AaB Support Club
Indlæg: 660
Tilmeldt: 18. jul 2005, 00:55

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Busudvalget » 13. aug 2014, 21:18

Så er der åbnet for tilmeldinger til turen til Cypern. Læs mere på linket, hvor du også kan tilmelde dig turen:

http://a-s-c.dk/shop/641-apoel-fc
Vær opmærksom på, at Busudvalget ikke svarer på eventuelle spørgsmål her i tråden. Send i stedet en mail til busudvalg@aabsupportclub.dk.

Brugeravatar
B-Maroc
1. div
1. div
Indlæg: 283
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:38
Geografisk sted: Aalborg

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af B-Maroc » 14. aug 2014, 13:29

Super tilbud :)

Vi er nogle stykker, som selv finder vej til Cypern. Kan vi få billetter til kampen gennem ASC? :)

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Søgaard » 14. aug 2014, 14:35

cypernguiden skrev:Hey - Jeg bor på Cypern og driver en portal om Cypern med min kone, siden vi nu bor her alligevel :)

Da AaB jo skal til Nicosia og spille CL-kval og jeg kan læse, at det er svært for fanklubben at stable en tur på benene, har jeg lavet en smule benarbejde skrevet lidt om, hvordan man evt. kan komme til Nicosia og se kampen, lidt indblik i de lokale fans og inkluderet lidt links til guides, man forhåbentlig kan bruge, hvis man tager turen.

Hele herligheden kan læses her: http://cypernguiden.dk/champions-league-cypern-AaB/

Jeg skrev en pb til en admin om lov til at dele linket, men har ikke fået svar. Jeg kan forestille mig, at det nok er fordi, der skal skrives et vist antal indlæg, før man kan sende pbs, som på nogle andre forums. Så jeg håber ikke, at det er noget, der bliver taget på vej over.

Jeg håber det lykkes med kvalen :danmarkfan:
Synes det er et fint input, så er sikker på at det er velkommen på siden :)
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Søgaard » 14. aug 2014, 14:36

B-Maroc skrev:Super tilbud :)

Vi er nogle stykker, som selv finder vej til Cypern. Kan vi få billetter til kampen gennem ASC? :)
Er ret sikker på du skal gå gennem AaB, der får billetterne til salg. Skriv en mail til dem på AaB@AaB-as.dk eller skriv på twitter/facebook, er sikker på de svarer hurtigt.

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brugeravatar
Larstyndskid
1. div
1. div
Indlæg: 413
Tilmeldt: 15. dec 2008, 10:51

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af Larstyndskid » 15. aug 2014, 16:23

Er skuffet over at et busudvalg ikke arrangere bustur. Havde set frem til alle landegrænserne og enten færge fra Tyrkiet eller Syrien. Ellers superarbejde og en tur jeg nødigt vil gå glip af.

oswald
2. div
2. div
Indlæg: 155
Tilmeldt: 14. jul 2007, 18:58

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af oswald » 19. aug 2014, 07:41

AaB flyver med Jet Time til Nicosia i en Boeing 737-300 med 148 pladser, Mon der også kommer et AaB-logo på denne flyver?

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af 634 » 25. aug 2014, 15:14

Sidder netop nu på mit hotelværelse efter en behagelig flyvetur med Nikolai Larsen forrest i flyet.
Det er satme varmt hernede, og en del af os planlægger at se aften træning kl. 20 på Stadion, der bliver nok også bytur bagefter :cheers:
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

Brugeravatar
astonvilla
Allstar
Allstar
Indlæg: 2607
Tilmeldt: 26. jul 2007, 10:28
Favoritspiller: Jozo
Geografisk sted: 9000 !!!!

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af astonvilla » 25. aug 2014, 16:57

634 skrev:Sidder netop nu på mit hotelværelse efter en behagelig flyvetur med Nikolai Larsen forrest i flyet.
Det er satme varmt hernede, og en del af os planlægger at se aften træning kl. 20 på Stadion, der bliver nok også bytur bagefter :cheers:
Wow, mand. Misundelse er en grim ting - så jeg vil bare ønske dig en fortsat fantastisk oplevelse. Med et lille "krav":

Rapport fra træninger og alt andet lækkert der kan opsnappes.

ENJOY JUNGS og pas godt på Jer selv.
Bienvenu Bassogog!

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10699
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af jonas386 » 25. aug 2014, 17:19

Hvor mange har taget turen?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
634
Allstar
Allstar
Indlæg: 1878
Tilmeldt: 1. jul 2007, 15:57
Favoritspiller: Rade Prica

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af 634 » 25. aug 2014, 17:26

jonas386 skrev:Hvor mange har taget turen?
Der var en del tomme sæder i flyet. Jeg tror ikke der var mere end 14, rejst som asc-ere.
Det er svært at være ydmyg, når man er så stor som jeg
Muhammad Ali


Tripel mestre 2013-14

11-5 Dansk mester
15-5 Pokal mester
18-5 Jysk mester og fairplay vindere

A_Strandfelt
Allstar
Allstar
Indlæg: 1913
Tilmeldt: 15. apr 2006, 23:00

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af A_Strandfelt » 25. aug 2014, 21:39

634 skrev:
jonas386 skrev:Hvor mange har taget turen?
Der var en del tomme sæder i flyet. Jeg tror ikke der var mere end 14, rejst som asc-ere.
Der var 13: http://a-s-c.dk/busudvalg-aug-14-643" onclick="window.open(this.href);return false;

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: ASC Away: Tur til Nicosia

Indlæg af PeterS » 25. aug 2014, 22:36

A_Strandfelt skrev:
634 skrev:
jonas386 skrev:Hvor mange har taget turen?
Der var en del tomme sæder i flyet. Jeg tror ikke der var mere end 14, rejst som asc-ere.
Der var 13: http://a-s-c.dk/busudvalg-aug-14-643" onclick="window.open(this.href);return false;
Der er tilsyneladende solgt hele 70 billetter til udeafsnittet. Håber de alle får en uforglemmelig tur, og at de har noget at feste over imorgen ved denne tid :)

https://twitter.com/clausjen

Besvar