4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20.45

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Elscorpio
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:02
Favoritspiller: Ib, Ib, Ib
Geografisk sted: Aalborg
Kontakt:

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af Elscorpio » 26. aug 2014, 22:41

Håber Kasper Pedersen griber chancen snart og overhaler KEP i midterforsvaret. Synes KEP er begyndt at lave lidt for mange personlige fejl(uanset hans meritter i sidste sæson).

gravballe
Allstar
Allstar
Indlæg: 3646
Tilmeldt: 19. sep 2013, 12:33

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af gravballe » 26. aug 2014, 22:41

efter den her fadæse hvor man smider hele lortet væk i Aalborg fordi man ikke tør gå efter en sejr, imod et hold der intet ville, så håber jeg fanme der kommer andre boller på suppen. Vi har nu smidt 100m væk imod et hold vi burde kunne have gjort det bedre imod, det er ikke så meget nederlaget det er sku mere måden det skete på. Ingen fight, ingen vilje INTET.. Det pisser mig i den grad af!

Jeg forventer fanme vi ser et AaB hold der lugter blod i ligaén og formår at spille mere end 45 minuter.

ps.. Kep skal af holdet...!

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af Provst i Brovst » 26. aug 2014, 22:42

MHJ skrev:
fish skrev:
MHJ skrev:Jeg syntes Per Friman skal lukke roeven lidt og lade vaere med at snakke om at det er fejl der gjorde udslaget. Vi var daarlige, langt daarligere end modstanderen i alle spillets facetter. Jo der var fejl, men det er jo naturligt naar modstanderen staar saa godt mod os, og det er blot et symptom paa at vi bliver sat under pres. Vi mangler utroligt meget offensivt i denne saeson, og saa kommer vores forsvar til at se aandsvagt ud.
Det er vel bare fordi han har ret og det derfor gør ondt. Som kampen skrider frem er de jo bedre men det ændre da ikke ved at alle mål i aften er vilde personlige fejl. Vi står jo i kø for at lave fejl.
Hvor skriver jeg vi ikke har lavet fejl? Vi laver fejl, masser af dem. Men at sige det var fejl der gjore udslaget er ca. ligesaa intetsigende som at sige at det var det at vi tabte fordi modstanderen scorede flere maal. Det interessante er at kigge paa hvorfor vi laver alle de fejl, og det er fordi vi kommer under pres. Det tyder mere paa et problem med taktikken, end at enkelte spillere taber hovedet.
Det er jo ikke et taktisk problem at eks. Børsting spiller en APOEL spiller fri - med mindre man kræver at alle bolde bare skal losses væk fra sidste tredjedel af banen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af NIN » 26. aug 2014, 22:44

Provst i Brovst skrev:Har alle deres mål ikke en afsender med en AaBer som den glade giver.

Vi tabte til et hold med superliga standard. Sådan her kunne vi også tabe i ligaen - og det har vi jo også gjort.

Der har været for mange personlige fejl i hele sæsonen - undtaget Zagreb kampen.

Op på hesten igen!
Det er netop dét der er så pikke frustrerende. Havde vi givet alt og tabt til en klar bedre modstander, so be it. Så ville jeg måske ikke falde i søvn med et smil om munden i nat, men trods alt sige, det var det. Vi gjorde hvad vi kunne. Men vi har spillet elendigt. Vi har lavet et hav af fejl både som hold og personlige. Vi har simpelthen ikke kendt vores besøgstid for en historisk mulighed for at komme i CL. Det ærger mig vanvittigt. Heldigvis starter hockey sæsonen snart.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

Patmand
Allstar
Allstar
Indlæg: 1643
Tilmeldt: 26. apr 2014, 16:12

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Patmand » 26. aug 2014, 22:45

Henriksen skrev:Alle er skurke iaften, men KN kan da ikke 100% fritages for ansvar her???
Jo

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af PeterS » 26. aug 2014, 22:45

Kæft hvor er det bittert, jeg håber virkelig vi kommer igang imod silkeborg på søndag. Håber folk kommer derned, for at hjælpe holdet tilbage på sporet!


Milton keys kunne have slået APOEL...

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Indie » 26. aug 2014, 22:49

Slap nu af! Så ringe var Apoel heller ikke!

Brugeravatar
Klaus
Allstar
Allstar
Indlæg: 4250
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:52
Geografisk sted: Struer

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af Klaus » 26. aug 2014, 22:51

Provst i Brovst skrev: Det er jo ikke et taktisk problem at eks. Børsting spiller en APOEL spiller fri - med mindre man kræver at alle bolde bare skal losses væk fra sidste tredjedel af banen.
Enig, men Kents trang til besiddende og kontrollerende fodbold, kostede os måske et bedre udgangspunkt.

Midt i skuffelsen skal vi også huske, at vi ikke just var spildominerende mod Zagreb. I aften var vi nok lidt dårligere, men det mest markante var de helt unødvendige personlige fejl, samt at AK ikke var med i kampen. Vores hold er blevet snakket gode. AK på landsholdet??? Thomsen i spil til stor kontrakt i Holland??? Helenius hjem fra Premier League??? Larsen på vej mod stor kontrakt i Tyskland. Et eller andet sted i det her glemte man, at fundamentet for vores succes netop ikke er individuelle præstationer, men et godt kollektiv. Og hvor pokker er det henne. Hvem er det, der løber de ekstra meter og skaber plads til holdkammeraten???

seamann

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af seamann » 26. aug 2014, 22:51

Matchfixing!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af MrBangDK » 26. aug 2014, 22:52

Nu glæder jeg mig blot til at se hvem vi skal møde i EL...
Ska' vi hak'?

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 677
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af jayC » 26. aug 2014, 22:53

Enevoldsen og Helenius er til grin - gamle AaB'ere som vil kæmpe for deres hjerteklub.. I dag spillede de som en joke - begge to! De forventninger vi havde til dem begge, er langt fra indfriet, og de har fortjenet en returbillet til Mechelen og Aston Villa, såfremt de ikke forbedre deres spil NU!!

Derudover er det jo bare skuffende at UCL er væk i år :/
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Funky » 26. aug 2014, 22:54

jayC skrev:Enevoldsen og Helenius er til grin - gamle AaB'ere som vil kæmpe for deres hjerteklub.. I dag spillede de som en joke - begge to! De forventninger vi havde til dem begge, er langt fra indfriet, og de har fortjenet en returbillet til Mechelen og Aston Villa, såfremt de ikke forbedre deres spil NU!!

Derudover er det jo bare skuffende at UCL er væk i år :/
Enevoldsen kom så i det mindste til en kæmpechance, som deres målmand leverede en topklasse-redning på. Og det var vel det eneste, AaB reelt set havde at byde på i hele denne rædderlige kamp. Føj.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af Buzz Killington » 26. aug 2014, 22:54

Provst i Brovst skrev:
MHJ skrev:
fish skrev:
MHJ skrev:Jeg syntes Per Friman skal lukke roeven lidt og lade vaere med at snakke om at det er fejl der gjorde udslaget. Vi var daarlige, langt daarligere end modstanderen i alle spillets facetter. Jo der var fejl, men det er jo naturligt naar modstanderen staar saa godt mod os, og det er blot et symptom paa at vi bliver sat under pres. Vi mangler utroligt meget offensivt i denne saeson, og saa kommer vores forsvar til at se aandsvagt ud.
Det er vel bare fordi han har ret og det derfor gør ondt. Som kampen skrider frem er de jo bedre men det ændre da ikke ved at alle mål i aften er vilde personlige fejl. Vi står jo i kø for at lave fejl.
Hvor skriver jeg vi ikke har lavet fejl? Vi laver fejl, masser af dem. Men at sige det var fejl der gjore udslaget er ca. ligesaa intetsigende som at sige at det var det at vi tabte fordi modstanderen scorede flere maal. Det interessante er at kigge paa hvorfor vi laver alle de fejl, og det er fordi vi kommer under pres. Det tyder mere paa et problem med taktikken, end at enkelte spillere taber hovedet.
Det er jo ikke et taktisk problem at eks. Børsting spiller en APOEL spiller fri - med mindre man kræver at alle bolde bare skal losses væk fra sidste tredjedel af banen.
Hvor udelukker jeg at enkelte fejl ikke kan tilskrives taktikken?
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Corona
2. div
2. div
Indlæg: 246
Tilmeldt: 1. jan 2011, 00:12
Favoritspiller: Om morgen...
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Corona » 26. aug 2014, 22:55

MrBangDK skrev:Nu glæder jeg mig blot til at se hvem vi skal møde i EL...
Nogle der har et overblik over hvem vi kan trække i EL?
Pyrotechnik Ist Kein Verbrechen!

Aalborg BK, IFK Göteborg og FC Hansa Rostock

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 677
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af jayC » 26. aug 2014, 22:56

Funky skrev:
jayC skrev:Enevoldsen og Helenius er til grin - gamle AaB'ere som vil kæmpe for deres hjerteklub.. I dag spillede de som en joke - begge to! De forventninger vi havde til dem begge, er langt fra indfriet, og de har fortjenet en returbillet til Mechelen og Aston Villa, såfremt de ikke forbedre deres spil NU!!

Derudover er det jo bare skuffende at UCL er væk i år :/
Enevoldsen kom så i det mindste til en kæmpechance, som deres målmand leverede en topklasse-redning på. Og det var vel det eneste, AaB reelt set havde at byde på i hele denne rædderlige kamp. Føj.
Enevoldsen kom til EN chance, ja det er flot, men derfor spillede han stadig som en joke.. Ene smed bolde væk gang på gang, og viste en attitude, som ikke er en som viser han kæmper røven ud af bukserne!
AaB - nu, i morgen & altid! :)

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Funky » 26. aug 2014, 22:57

jayC skrev:
Funky skrev:
jayC skrev:Enevoldsen og Helenius er til grin - gamle AaB'ere som vil kæmpe for deres hjerteklub.. I dag spillede de som en joke - begge to! De forventninger vi havde til dem begge, er langt fra indfriet, og de har fortjenet en returbillet til Mechelen og Aston Villa, såfremt de ikke forbedre deres spil NU!!

Derudover er det jo bare skuffende at UCL er væk i år :/
Enevoldsen kom så i det mindste til en kæmpechance, som deres målmand leverede en topklasse-redning på. Og det var vel det eneste, AaB reelt set havde at byde på i hele denne rædderlige kamp. Føj.
Enevoldsen kom til EN chance, ja det er flot, men derfor spillede han stadig som en joke.. Ene smed bolde væk gang på gang, og viste en attitude, som ikke er en som viser han kæmper røven ud af bukserne!
Bedre end AK, si'r jeg bare...
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Hanga » 26. aug 2014, 22:58

Jeg savner sidste sæson... Hvordan kan holdet falde SÅ meget i niveau hen over en sommer? Åååhhhh :'(
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jayC
Superliga
Superliga
Indlæg: 677
Tilmeldt: 23. jun 2009, 22:39

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af jayC » 26. aug 2014, 22:59

Funky skrev:
jayC skrev:
Funky skrev:
jayC skrev:Enevoldsen og Helenius er til grin - gamle AaB'ere som vil kæmpe for deres hjerteklub.. I dag spillede de som en joke - begge to! De forventninger vi havde til dem begge, er langt fra indfriet, og de har fortjenet en returbillet til Mechelen og Aston Villa, såfremt de ikke forbedre deres spil NU!!

Derudover er det jo bare skuffende at UCL er væk i år :/
Enevoldsen kom så i det mindste til en kæmpechance, som deres målmand leverede en topklasse-redning på. Og det var vel det eneste, AaB reelt set havde at byde på i hele denne rædderlige kamp. Føj.
Enevoldsen kom til EN chance, ja det er flot, men derfor spillede han stadig som en joke.. Ene smed bolde væk gang på gang, og viste en attitude, som ikke er en som viser han kæmper røven ud af bukserne!
Bedre end AK, si'r jeg bare...
Alle spillerne var elendige idag.. Også AK.. MEN ser man frem til i dag, har Ene og Helenius været en joke.. AK har spillet hæderligt so fare i denne sæson.. Det har Helenius og Enevoldsen ikke.. og JA jeg er klar over de ikke har været i form - men nu har de tordsalt haft 7-8 kampe til at spille sig i kampform..
AaB - nu, i morgen & altid! :)

fish
Superliga
Superliga
Indlæg: 525
Tilmeldt: 7. aug 2008, 12:19

Re: Sv: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august k

Indlæg af fish » 26. aug 2014, 23:01

MHJ skrev:
fish skrev:
MHJ skrev:Jeg syntes Per Friman skal lukke roeven lidt og lade vaere med at snakke om at det er fejl der gjorde udslaget. Vi var daarlige, langt daarligere end modstanderen i alle spillets facetter. Jo der var fejl, men det er jo naturligt naar modstanderen staar saa godt mod os, og det er blot et symptom paa at vi bliver sat under pres. Vi mangler utroligt meget offensivt i denne saeson, og saa kommer vores forsvar til at se aandsvagt ud.
Det er vel bare fordi han har ret og det derfor gør ondt. Som kampen skrider frem er de jo bedre men det ændre da ikke ved at alle mål i aften er vilde personlige fejl. Vi står jo i kø for at lave fejl.
Hvor skriver jeg vi ikke har lavet fejl? Vi laver fejl, masser af dem. Men at sige det var fejl der gjore udslaget er ca. ligesaa intetsigende som at sige at det var det at vi tabte fordi modstanderen scorede flere maal. Det interessante er at kigge paa hvorfor vi laver alle de fejl, og det er fordi vi kommer under pres. Det tyder mere paa et problem med taktikken, end at enkelte spillere taber hovedet.
Hvor anklager jeg dig for det? Men jeg er uenig med dig om premissen. Det hold der vandt mesterskabet lavede meget få fejl selv når de var udsat for sådant et pres.

I dag kan spillerne jo ikke finde hinanden over 10 m. Og maskinrummet med Risgaard og Würtz stemplede da overhovedet ikke ind i dag, men har de overhovedet det efter ferien? Hvilken taktik i verdenen skal redde os fra det?

Brugeravatar
Indie
Superliga
Superliga
Indlæg: 555
Tilmeldt: 7. aug 2007, 16:39
Geografisk sted: Kbh

Re: 4. kval.runde CL. APOEL - AaB, tirsdag d.26 august kl 20

Indlæg af Indie » 26. aug 2014, 23:01

Hanga skrev:Jeg savner sidste sæson... Hvordan kan holdet falde SÅ meget i niveau hen over en sommer? Åååhhhh :'(
Den er vel ret åbenlys? Skader!

Besvar