Jeg synes stadig ikke det er smart.Bech skrev:Ærligt talt, så har jeg ikke tid til at lade bekymringer som nogen andre, udenfor tribunen, har om fodboldfans begrænse mig og os i det vi gør. Vi har raske alle raske hoveder på kroppen. Det samme gælder jer herinde.
Du siger den tshirt intet godt har gjort. Det passer ikke. Den er med til at vi kan sænke på en bustur til Ukraine med 500 kroner. Hvad har du nogensinde gjort for vores klub og dens fans?
Logoet bliver i forvejen solgt som helt almindelig mode til unge menneske. Gæt engang hvem der er vores og AaBs målgruppe?
Jeg har ikke gjort noget særligt for AaB hverken til skade eller gavn. Købt lidt aktier ved emmisioner, givet lidt mønt til ATK (Det er et stykke tid siden sidst) og den slags. Hvis det er stilen fremover så er det slut med det sidste. Det er fint at ngole af de der tager turen derned (respekt for dem) kan få turen lidt billigere, men jeg synes prisen der skal betales i den anden ende er højere.
Der er solgt masser at modetøj med logoer som i hvert fald ikke symboliserer noget der har det fjerneste værdifælleskab med modeindustrien, men hvis der kan tjenes penge så betyder holdninger ikke så meget. De samme unge mennesker bliver også proppet med Livet på Bryggen, Paradise og alt muligt andet hjernedødt lort - det får mig ikke til at synes det er en god idé. Målgrupper er noget fanden har skabt. Man skal markedsføre sig på de værdier man selv har ikke det man tror ens målgruppe synes om, alt andet tenderer prostitution.
Men jeg vil da give dig så meget at geværet ikke er i nærheden af at være lige så tosset som Torino-sangen.