Steaua Bukarest - AaB

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Brugeravatar
Haure
1. div
1. div
Indlæg: 279
Tilmeldt: 9. nov 2007, 17:44
Geografisk sted: Aalborg

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Haure » 16. sep 2014, 10:44

tegnuj123 skrev:Jeg er på torsdag på ferie I Fuengirola / Malaga området, og jeg synes jeg engang har læst herinde, at der er en bar på de kanter, der plejer at vise AaB's kampe - kunne man være så heldig, at nogen herinde ved hvor denne bar ligger / hvad den hedder? På forhånd tak!
I Fuengirola er der en danskerbar ved navn Goodtimes, som muligvis er den, du tænker på? Ellers viser alle beværtninger i Fuengirola generelt en eller anden form for sport, så der burde være mulighed for at finde frem til et sted, der er villige til at vise kampen. Jeg har før set europæisk fodbold med dansk deltagelse dernede.
No one can guarantee succes in war but only deserve it

tegnuj123
Drenge
Drenge
Indlæg: 41
Tilmeldt: 7. sep 2012, 11:59

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af tegnuj123 » 16. sep 2014, 11:35

I Fuengirola er der en danskerbar ved navn Goodtimes, som muligvis er den, du tænker på? Ellers viser alle beværtninger i Fuengirola generelt en eller anden form for sport, så der burde være mulighed for at finde frem til et sted, der er villige til at vise kampen. Jeg har før set europæisk fodbold med dansk deltagelse dernede.
Tak - det vil jeg undersøge :thumbsup:
Frisbeetarianism is the belief that when you die, your soul goes up on the roof and gets stuck (George Carlin)

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af FlæskeFrank » 16. sep 2014, 14:10

Med fare for at jinxe det. Men det er god stil, at Dalsgaard er skadet, når PK har sin bedste periode og når så Dalsgaard er klar, så holder PK pause.
- FlæskeFrank

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10787
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af jonas386 » 16. sep 2014, 15:10

FlæskeFrank skrev:
Jeg synes ikke, at der findes nogle klubber i DK, som har vist at de kan spille mere positivt fodbold med 1 eller 3 angribere end med 2 angribere. Og du kan nu spille meget forskelligt med en 4-4-2.

Endelig mener jeg ikke, at vi skal spille defensivt i Europa, så meget bedre er de andre hold ikke, samt AaB kan ikke stille sig ned på baglinien og forsvare.

Mit raseri er den tvangstanke hos fans om, at systemet partout skal skiftes. Hvil nu i systemet.
Næh, det kan der da være noget om, men igen, talkombinationer er irrellevante her. Systemet er jo det samme om vi spiller med Helenius-AK i front, eller om vi spiller med Thomsen som 10'er og AK alene i front, det er mange af de samme opgaver, der fokuseres bare mere på at holde på bolden når vi har den. Som det er nu er en bold til Helenius mere eller mindre tabt, og det var ved at koste mod FCK hvor de fik muligheder for kontra, den slags "fejl", er der ikke råd til i europa. Derfor kan der være en ide i at have mere boldfaste spillere med.
Det betyder jo ikke vi spiller mere defensivt.

Ingen snakker jo om et skifte af systemet, blot at vi kan bringe nogle andre typer i spil. Og så er der jo ikke noget galt i at have en europa opstilling, det har FCK haft i mange år, mens FCN kørte deres naive stil i Europa og blev straffet. Jeg siger ikke det sker for os, men at der absolut ikke er noget galt i at forsøge sig med noget "nyt" mod stærkere modstandere.
Det betyder jo ikke vi skal køre med 10 mand bag bolden i hele kampen, eller andet.
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af swfc » 16. sep 2014, 16:22

Var på Hornevej i dag for at overvære dagens træning. Lidt kedelig træning, men man øvede dog spil på to mål, hvor reserverne stillede op som Steaua. Helenius var på reserveholdet. 1. holdet var med AK og Ene i front. Udover dem var det med Nicolaj, Dalle, KEP, Thelander, Gorter, Thomsen, Würtz, Ris og Wich

PK var der i civil og kigge. Steve Irwin var der for at løbe omgange om banen, og derefter blev han behandlet af fys.
AaB i hjertet

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Erasmus Montanus » 16. sep 2014, 16:44

swfc skrev:Var på Hornevej i dag for at overvære dagens træning. Lidt kedelig træning, men man øvede dog spil på to mål, hvor reserverne stillede op som Steaua. Helenius var på reserveholdet. 1. holdet var med AK og Ene i front. Udover dem var det med Nicolaj, Dalle, KEP, Thelander, Gorter, Thomsen, Würtz, Ris og Wich

PK var der i civil og kigge. Steve Irwin var der for at løbe omgange om banen, og derefter blev han behandlet af fys.
Var Jönsson at finde? Hvad med en bette Joseph Esso?
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af swfc » 16. sep 2014, 16:45

Oldager skrev:
swfc skrev:Var på Hornevej i dag for at overvære dagens træning. Lidt kedelig træning, men man øvede dog spil på to mål, hvor reserverne stillede op som Steaua. Helenius var på reserveholdet. 1. holdet var med AK og Ene i front. Udover dem var det med Nicolaj, Dalle, KEP, Thelander, Gorter, Thomsen, Würtz, Ris og Wich

PK var der i civil og kigge. Steve Irwin var der for at løbe omgange om banen, og derefter blev han behandlet af fys.
Var Jönsson at finde? Hvad med en bette Joseph Esso?

Nope, de var ikke at se
AaB i hjertet

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af jensemand57 » 16. sep 2014, 17:21

swfc skrev:Var på Hornevej i dag for at overvære dagens træning. Lidt kedelig træning, men man øvede dog spil på to mål, hvor reserverne stillede op som Steaua. Helenius var på reserveholdet. 1. holdet var med AK og Ene i front. Udover dem var det med Nicolaj, Dalle, KEP, Thelander, Gorter, Thomsen, Würtz, Ris og Wich

PK var der i civil og kigge. Steve Irwin var der for at løbe omgange om banen, og derefter blev han behandlet af fys.
Kan være der er noget jeg har misset. Men hvem er ham Steve?

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af swfc » 16. sep 2014, 17:24

jensemand57 skrev:
swfc skrev:Var på Hornevej i dag for at overvære dagens træning. Lidt kedelig træning, men man øvede dog spil på to mål, hvor reserverne stillede op som Steaua. Helenius var på reserveholdet. 1. holdet var med AK og Ene i front. Udover dem var det med Nicolaj, Dalle, KEP, Thelander, Gorter, Thomsen, Würtz, Ris og Wich

PK var der i civil og kigge. Steve Irwin var der for at løbe omgange om banen, og derefter blev han behandlet af fys.
Kan være der er noget jeg har misset. Men hvem er ham Steve?

Jeps, du har misset ham. Husk at læse ALLE indlæg ;)

viewtopic.php?f=1&t=14916&start=165
AaB i hjertet

birk
Allstar
Allstar
Indlæg: 2453
Tilmeldt: 6. jul 2005, 11:52

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af birk » 16. sep 2014, 17:29

Måske Kenneth Cordsen har fundet på ham på UNI til DS holdet

Brugeravatar
Meelsen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2142
Tilmeldt: 6. jul 2005, 18:40
Favoritspiller: Lucas Andersen
Geografisk sted: Nordens Paris

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Meelsen » 16. sep 2014, 17:46

Hvornår er Kenneth Cordsen startet som træner i AaB?
Bliv medlem af Vesttribunen på Facebook: http://www.facebook.com/Vesttribunen - Fællesskab, udebaneture, merchandise og meget mere!

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af swfc » 16. sep 2014, 17:48

birk skrev:Måske Kenneth Cordsen har fundet på ham på UNI til DS holdet

Ja, men han har fået træningstøj med nummer 34, og det synes jeg var lidt pudsigt. Det får en gennemsnitlig DS spiller da ikke?
AaB i hjertet

swfc
Landshold
Landshold
Indlæg: 914
Tilmeldt: 8. jul 2005, 18:11
Geografisk sted: Midthimmerland

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af swfc » 16. sep 2014, 17:48

Meelsen skrev:Hvornår er Kenneth Cordsen startet som træner i AaB?
1. januar 2014 tror jeg....
AaB i hjertet

jonas386
Allstar
Allstar
Indlæg: 10787
Tilmeldt: 1. jun 2009, 16:00
Favoritspiller: Ingen

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af jonas386 » 16. sep 2014, 18:12

Hvem er Kenneth Cordsen? En man burde kende?
http://www.youtube.com/watch?v=bx1wypIgVrE

Altid for AaB, Altid for Aalborg, Nordjylland det er mit hjem.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14863
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Hanga » 16. sep 2014, 18:59

Han er træner for DS holdet.
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af jensemand57 » 16. sep 2014, 20:13

swfc skrev:
jensemand57 skrev:
swfc skrev:Var på Hornevej i dag for at overvære dagens træning. Lidt kedelig træning, men man øvede dog spil på to mål, hvor reserverne stillede op som Steaua. Helenius var på reserveholdet. 1. holdet var med AK og Ene i front. Udover dem var det med Nicolaj, Dalle, KEP, Thelander, Gorter, Thomsen, Würtz, Ris og Wich

PK var der i civil og kigge. Steve Irwin var der for at løbe omgange om banen, og derefter blev han behandlet af fys.
Kan være der er noget jeg har misset. Men hvem er ham Steve?

Jeps, du har misset ham. Husk at læse ALLE indlæg ;)

viewtopic.php?f=1&t=14916&start=165
Tak, tak. :thumbsup: en Curth til dig

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af FlæskeFrank » 17. sep 2014, 10:52

Når jeg ser tv-programmet bliver jeg lidt nervøs.

6'eren starter sendingen kl. 21.00, og der starter kampen vel også.

Var det ikke det samme problem mod Tottenham i 2007, hvor Enevoldsen nåede at score inden reklamerne var slut. Det sidste må selvfølgelig gerne ske igen, men kampen bliver bare mere fesent, hvis de først begynder sendingen 2-3 minutter inde i kampen for at nå alle deres reklamer.

Krydser fingre for at de får afviklet reklamerne og vi-skal-lige-se-studiet-for-at-vise-at-vi-tager-kampen-alvorligt inden kampen begynder.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Halil
Allstar
Allstar
Indlæg: 1639
Tilmeldt: 2. aug 2009, 14:58
Geografisk sted: DK

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Halil » 17. sep 2014, 10:56

FlæskeFrank skrev:Når jeg ser tv-programmet bliver jeg lidt nervøs.

6'eren starter sendingen kl. 21.00, og der starter kampen vel også.

Var det ikke det samme problem mod Tottenham i 2007, hvor Enevoldsen nåede at score inden reklamerne var slut. Det sidste må selvfølgelig gerne ske igen, men kampen bliver bare mere fesent, hvis de først begynder sendingen 2-3 minutter inde i kampen for at nå alle deres reklamer.

Krydser fingre for at de får afviklet reklamerne og vi-skal-lige-se-studiet-for-at-vise-at-vi-tager-kampen-alvorligt inden kampen begynder.
Kampene starter kl. 21.05, så det bør ikke blive et problem.

Det var ikke et problem sidste år.
Uden Synd Ingen Frelse

FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6406
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af FlæskeFrank » 17. sep 2014, 11:44

Godt TV har så meget magt, at man ikke starter kl. 21.00 :cool:
- FlæskeFrank

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: Steaua Bukarest - AaB

Indlæg af Pastorius » 17. sep 2014, 11:48

Halil skrev:
FlæskeFrank skrev:Når jeg ser tv-programmet bliver jeg lidt nervøs.

6'eren starter sendingen kl. 21.00, og der starter kampen vel også.

Var det ikke det samme problem mod Tottenham i 2007, hvor Enevoldsen nåede at score inden reklamerne var slut. Det sidste må selvfølgelig gerne ske igen, men kampen bliver bare mere fesent, hvis de først begynder sendingen 2-3 minutter inde i kampen for at nå alle deres reklamer.

Krydser fingre for at de får afviklet reklamerne og vi-skal-lige-se-studiet-for-at-vise-at-vi-tager-kampen-alvorligt inden kampen begynder.
Kampene starter kl. 21.05, så det bør ikke blive et problem.

Det var ikke et problem sidste år.
Dejligt, så er der jo også tid til en grundig gennemgang af vores modstander, de taktiske oplæg og lidt snak om løst og fast.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Besvar