AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
FlæskeFrank
Allstar
Allstar
Indlæg: 6403
Tilmeldt: 11. jul 2005, 20:06
Geografisk sted: Middelfart

AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af FlæskeFrank » 24. sep 2014, 09:11

Efter to skuffelser gælder det fredag Randers. Holdet som vi på forunderlig vis tabte til i foråret.

Jeg synes ikke, at holdet virker mærket af nederlaget i Steaua, men for helvede det ville være rart at lave nogle mål igen.

Truppen er noget ubekendt, da flere åbenbart slider med lidt skader. Så jeg vil ikke gætte på holdopstillingen.

Dommer er den kendte Peter K. Andersen. Han har åbenbart dømt siden sommeren 2013. Har tidligere dømt to AaB-kampe, som begge blev uafgjort. 3 gange har han dømt Randers, hvor de har tabt de to og vundet den tredje. Ikke en kortglad mand, men om det betyder hårdt spil eller ?

Randers er en lidt ukendt størrelse. Vi får typisk på point, vinder vel oftest hveranden og det er jo ikke skidt, når vi tabt sidst til dem :P

Nu sagde jeg ikke, at jeg ville skrive noget om holdopstillingen, men gør det så alligevel. Spændende hvem, som står på mål Carsten "jeg skal spille europæisk i næste uge" eller Nikolai "jeg har karantæne i næste uge". Hvis vi havde vundet i mandags, så tror jeg Carsten, at havde spillet på fredag. Nu tror jeg, at Nikolai spiller og så må Carsten få samspillet med "førsteholdet" ved træning.
- FlæskeFrank

Brugeravatar
le Cid
Allstar
Allstar
Indlæg: 4465
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:12
Geografisk sted: Mejrup, Holstebronx

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af le Cid » 24. sep 2014, 09:34

Larsen er vores førstemålmand - derfor spiller han!

Jeg kender ikke status på Gorter, men hvis han ikke er klar, må PK på VB (hvis han da bliver klar). Dahlsgaard burde være frisk igen, så han bliver et glædeligt gensyn på HB. Centerforsvaret giver sig selv - selvom flere herinde helst ser KEP hen hvor peberet gror.

Resten af holdet er svært at gennemskue, eftersom der er roteret så voldsomt på det seneste. Risgaard/Würtz giver sig selv, og Thomsen er vel også selvskrevet... men om det bliver Bruhn, Børsting eller Ene på højre fløj, er ikke til at spå om. Mindst een af Helenius og AK spiller - og sikkert dem begge. Ellers er det oplagt at prøve med Ene som angrebsmakker til Helenius - jeg synes at Ene er begyndt at spille sig lidt op efter en sløv start.

Jeg tør simpelthen ikke spå om resultatet - dertil har vi simpelthen været alt for svingende hidtil, men holdet har helt sikkert POTENTIALET til at få en komfortabel sejr.
Contra [1 2 3 4 5 6 7 8 9 10] Pro <-Mit Havgås-indeks

Strandby
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 8. aug 2014, 18:17
Favoritspiller: Thomsen

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Strandby » 24. sep 2014, 11:34

Ved godt at angriberne mangler selvtillid p.t. og det er nemt og sidde foran Tv og være klog. Jeg har lært på forskellige trænerkurser, at det letteste ved at score, når en angriber er alene med målmanden, er et træk uden om målmanden, tit begår målmanden så straffe. Hvor tit er der ikke bare blevet afsluttet højt over målet ved store chancer???

Brugeravatar
BoT
Allstar
Allstar
Indlæg: 4047
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:25
Geografisk sted: 2000

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af BoT » 24. sep 2014, 11:40

Min erfaring er, at der oftest bliver scoret på chancerne, når angriberen sparker (eller header) bolden uden for målmandens rækkevidde og inden for målets rammer. Men det er bare et forslag.

Maglau
Allstar
Allstar
Indlæg: 4740
Tilmeldt: 12. aug 2005, 14:32
Geografisk sted: Århus

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Maglau » 24. sep 2014, 11:47

BoT skrev:Min erfaring er, at der oftest bliver scoret på chancerne, når angriberen sparker (eller header) bolden uden for målmandens rækkevidde og inden for målets rammer. Men det er bare et forslag.
Har faktisk engang set en midtbanespiller gøre det der du snakker om - og det virkede også for ham. Så hvor svært kan det være?
AaB - BIF 13/4 2014
Kommentatoren kaldte AaB for Danmarks svar på Liverpool - det bliver ikke større. Snøft.

frederikshavneren
Allstar
Allstar
Indlæg: 6047
Tilmeldt: 12. jan 2011, 15:12
Favoritspiller: messi

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af frederikshavneren » 25. sep 2014, 00:29

Meget vigtig kamp som venter fredag aften mod primitive Randers. I øjeblikket er vi nærmere bunden end toppen, hvorfor der skal point på kontoen. Sæsonen tegner til at blive en "AaB classic" efter et mesterskab. Kan vi holde os nogenlunde til her i efteråret er jeg overbevist om, at vi får et noget stærkere AaB mandskab at se i forårssæsonen.

Randers er en giftig modstander. De er overraskende med i toppen og randrusianerne er et meget stærkt udebanehold. Det var bestemt ikke et tilfælde at det var Randers, der brød vores imponerende hjemmebane statistik i foråret.

Randers spiller lige så primitivt som Haderslev og Slagelse, forskellen er at Randers har bedre spillere. Deres centrale akse med de fysiske pragt eksemplarer Agesen, Fenger, Thomsen, Keller, Bjarnason, Fall og Brok Madsen er meget stærk. Det er tydeligt at se at de har en engelsk træner/manager. Deres fysiske overskud gør at de kan nedkæmpe de fleste modstandere.

Randers er dårlige når de selv skal skabe spillet, men fredag aften hvor de kan parkere bussen og lukrere på kontraangreb, dødbolde og deres fysiske power gør dem til en meget giftig modstander.

Brugeravatar
Dissing
1. div
1. div
Indlæg: 402
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Dissing » 25. sep 2014, 13:23

Jeg gennemlæste lige tråden om seneste kamp (mod FCV). Og den var fyldt med frustrationer, over angriberne, og over KEP, Wurtz, Thelander, ja stort set var alting noget lo...
Sidste efterår havde AaB også nogle dumme kampe (f.eks. mod FCV), men dengang havde vi ingen forventninger, for AaB var tippet til at ende i nedrykningsfare, og alt der bare var lidt bedre jublede vi over.
I den her sæson ved vi at AaB kan spille helt med i toppen, og spiller holdet ikke som et tophold, ses det som en kæmpe krise.

Og sådan er det formentlig også for spillerne: Sidste sæson gav resultaterne en positiv følelse i spillertruppen, de fik selvtillid, og spillede endnu bedre. Denne sæson er der en negativ følelse, og der opstår usikkerhed i forsvaret og i sammenspillet. Og spillerne har ikke sidste års selvtillid når de afslutter, og derfor brænder de, og så mister de endnu mere selvtillid.

Så måske handlede sidste sæsons succes om at AaB var inde i en positiv spiral (AgF er også sådan et hold der i en vis periode er verdensmestre, og så i den næste rykker ned).

Hvad kan vi gøre: Vi skal tro på AaB, og så håbe at holdet kommer ind i en stribe sejre, for så er der ingen der kan slå holdet.
frederikshavneren skrev:Randers er dårlige når de selv skal skabe spillet, men fredag aften hvor de kan parkere bussen og lukrere på kontraangreb, dødbolde og deres fysiske power gør dem til en meget giftig modstander.
Jeg synes det virker som en god opskrift, hvis man vil have point mod AaB. Opskriften er i denne sæson lykkedes for Sønderjyske (0-0), OB (1-1), Esbjerg (1-1), SIF (2-2) og FCV (nederlag). Det er 5 hold AaB på papiret er bedre end, men det er kun blevet til 4 ud af 15 mulige point.
Og havde AaB vundet 3 af de kampe, havde klubben ligget nr. 2, og havde været inde i en positiv spiral, og havde formentlig vokset sig endnu bedre i løbet af sæsonen. Men nu har man ikke kunnet stille noget op mod en betondefensiv, de gange man har mødt en.
Og den eneste(!!) chance for mål til AaB, er at man udnytter en dødbold, dvs. får et hjørne, et frispark eller et straffe, og får mål ud af det. Ulempen ved den plan er at AaB ikke er gode på hjørnespark eller frispark. Men Thelander, KEP, Risgård, Helenius og AK har før scoret ved f.eks. hjørnespark. SÅ BARE TRO PÅ DET.
Hvad kom først, hønen eller ægget ?? - Det gjorde hanen.

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1567
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af dyhrmaN » 25. sep 2014, 13:27

Dissing skrev:Jeg gennemlæste lige tråden om seneste kamp (mod FCV). Og den var fyldt med frustrationer, over angriberne, og over KEP, Wurtz, Thelander, ja stort set var alting noget lo...
Sidste efterår havde AaB også nogle dumme kampe (f.eks. mod FCV), men dengang havde vi ingen forventninger, for AaB var tippet til at ende i nedrykningsfare, og alt der bare var lidt bedre jublede vi over.
I den her sæson ved vi at AaB kan spille helt med i toppen, og spiller holdet ikke som et tophold, ses det som en kæmpe krise.

Og sådan er det formentlig også for spillerne: Sidste sæson gav resultaterne en positiv følelse i spillertruppen, de fik selvtillid, og spillede endnu bedre. Denne sæson er der en negativ følelse, og der opstår usikkerhed i forsvaret og i sammenspillet. Og spillerne har ikke sidste års selvtillid når de afslutter, og derfor brænder de, og så mister de endnu mere selvtillid.

Så måske handlede sidste sæsons succes om at AaB var inde i en positiv spiral (AgF er også sådan et hold der i en vis periode er verdensmestre, og så i den næste rykker ned).

Hvad kan vi gøre: Vi skal tro på AaB, og så håbe at holdet kommer ind i en stribe sejre, for så er der ingen der kan slå holdet.
frederikshavneren skrev:Randers er dårlige når de selv skal skabe spillet, men fredag aften hvor de kan parkere bussen og lukrere på kontraangreb, dødbolde og deres fysiske power gør dem til en meget giftig modstander.
Jeg synes det virker som en god opskrift, hvis man vil have point mod AaB. Opskriften er i denne sæson lykkedes for Sønderjyske (0-0), OB (1-1), Esbjerg (1-1), SIF (2-2) og FCV (nederlag). Det er 5 hold AaB på papiret er bedre end, men det er kun blevet til 4 ud af 15 mulige point.
Og havde AaB vundet 3 af de kampe, havde klubben ligget nr. 2, og havde været inde i en positiv spiral, og havde formentlig vokset sig endnu bedre i løbet af sæsonen. Men nu har man ikke kunnet stille noget op mod en betondefensiv, de gange man har mødt en.
Og den eneste(!!) chance for mål til AaB, er at man udnytter en dødbold, dvs. får et hjørne, et frispark eller et straffe, og får mål ud af det. Ulempen ved den plan er at AaB ikke er gode på hjørnespark eller frispark. Men Thelander, KEP, Risgård, Helenius og AK har før scoret ved f.eks. hjørnespark. SÅ BARE TRO PÅ DET.
haha, fedt :D Jeg tror bare helt vildt meget på det, og så vinder AaB :aabfan:

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Califfen » 25. sep 2014, 22:57

Heldigvis ser det ud til, at Kent Nielsen er ved at have fattet alvoren:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=121920" onclick="window.open(this.href);return false;

Ahlmann på top i stedet for Helenius! Det er meget positivt. Sender et stærkt signal til Helenius om, at han har været rædderlig hidtil.

Man kan dog næppe forvente et systemskifte, men dette initiativ er da trods alt en god start.
Wichmann i stedet for Bruhn er lidt ligesom pest i stedet for kolera i min bog, men fedt der sker noget!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Pastorius » 25. sep 2014, 23:04

Califfen skrev:Heldigvis ser det ud til, at Kent Nielsen er ved at have fattet alvoren:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=121920" onclick="window.open(this.href);return false;

Ahlmann på top i stedet for Helenius! Det er meget positivt. Sender et stærkt signal til Helenius om, at han har været rædderlig hidtil.

Man kan dog næppe forvente et systemskifte, men dette initiativ er da trods alt en god start.
Wichmann i stedet for Bruhn er lidt ligesom pest i stedet for kolera i min bog, men fedt der sker noget!
Jeg synes han tåger rundt. Når vi i forvejen har så mange ændringer af nød, så synes jeg ikke det er oplagt at ændre endnu mere i opstillingen end højst nødvendigt. Jeg kunne godt tænke mig at han begyndte at lægge sig nogenlunde fast på en idealopstilling, og så nøjes med at ændre når der er åbenlyse grunde til det. Vi har ingen spillere i truppen der alene kan gøre en forskel (måske NL undtaget), så vi er afhængige af at holdet begynder at finde sammen - og det ser jeg størst sandsynlighed for, hvis det er nogenlunde de samme der spiller hver gang.

Hvad skulle det hjælpe at sende signaler med holdopstillingen?

Skulle det endelig være er Helenius ikke den første angriber jeg ville sætte på bænken.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Califfen » 25. sep 2014, 23:19

Strandby skrev:Ved godt at angriberne mangler selvtillid p.t. og det er nemt og sidde foran Tv og være klog. Jeg har lært på forskellige trænerkurser, at det letteste ved at score, når en angriber er alene med målmanden, er et træk uden om målmanden, tit begår målmanden så straffe. Hvor tit er der ikke bare blevet afsluttet højt over målet ved store chancer???
Det er nu ikke altid, der er tid eller plads til at tage trækket uden om målmanden.

Til gengæld er det en rigtig god idé at sparke højt i målet. Målmanden går altid en del ned i knæ i 1-mod-1 situationer. Lobbet/chippet skal ikke undervurderes her

Brugeravatar
Califfen
Allstar
Allstar
Indlæg: 2064
Tilmeldt: 17. maj 2007, 18:13
Geografisk sted: 9000 Aalborg

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Califfen » 25. sep 2014, 23:29

Pastorius skrev:
Califfen skrev:Heldigvis ser det ud til, at Kent Nielsen er ved at have fattet alvoren:
http://indkast.dk/index.php?nyhed=121920" onclick="window.open(this.href);return false;

Ahlmann på top i stedet for Helenius! Det er meget positivt. Sender et stærkt signal til Helenius om, at han har været rædderlig hidtil.

Man kan dog næppe forvente et systemskifte, men dette initiativ er da trods alt en god start.
Wichmann i stedet for Bruhn er lidt ligesom pest i stedet for kolera i min bog, men fedt der sker noget!
Jeg synes han tåger rundt. Når vi i forvejen har så mange ændringer af nød, så synes jeg ikke det er oplagt at ændre endnu mere i opstillingen end højst nødvendigt. Jeg kunne godt tænke mig at han begyndte at lægge sig nogenlunde fast på en idealopstilling, og så nøjes med at ændre når der er åbenlyse grunde til det. Vi har ingen spillere i truppen der alene kan gøre en forskel (måske NL undtaget), så vi er afhængige af at holdet begynder at finde sammen - og det ser jeg størst sandsynlighed for, hvis det er nogenlunde de samme der spiller hver gang.

Hvad skulle det hjælpe at sende signaler med holdopstillingen?

Skulle det endelig være er Helenius ikke den første angriber jeg ville sætte på bænken.
Hvis man ikke gør det godt nok, og ligefrem til tider går og feder den inde på banen, så'e u!

Vi er desperate. Posen skal rystes.

Man kan også vende den om og sige, at nu når vi har så mega mange ændringer i startopstillingen til hver kamp, hvilken forskel gør én mere så?

Jeg tror på Ahlmann. Han ligner en yngre udgave af Fabrizio Miccoli!

Brugeravatar
Pastorius
Allstar
Allstar
Indlæg: 13819
Tilmeldt: 7. jul 2005, 00:20
Geografisk sted: Sorø
Kontakt:

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Pastorius » 25. sep 2014, 23:37

Califfen skrev: Hvis man ikke gør det godt nok, og ligefrem til tider går og feder den inde på banen, så'e u!
Jeg er - som tidligere skrevet - slet ikke enig i at Helenius går og feder den. Helenius er meget tæt på at være den samme spiller som forlod os for et år siden (dengang så han også lad ud - men det mener jeg heller ikke han var dengang).

Vores angreb er ikke elendigt pga Helenius, men fordi han ikke får den plads og de muligheder han skal have.
Med venlig Hilsen
--
Robert

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Provst i Brovst » 26. sep 2014, 05:19

Midtbanen har ikke scoret et eneste mål indtil videre i sæsonen. Hvis der er nogen der skylder, så er det i særdeleshed midtbanen.
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
Rams
Landshold
Landshold
Indlæg: 969
Tilmeldt: 27. jul 2007, 09:33
Geografisk sted: Brønshøj

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Rams » 26. sep 2014, 09:02

Califfen

Tal for dig selv - gu fanden er vi ej desperate. Vi var gode sidste år fordi der var kontinuitet i startelveren. I år famler Kent lidt rundt efter den nye startelver, og prøver stort set hele truppen af. Det skal give udsving. Men vi har skrabet 10 point sammen, hvoraf de 6 er hentet mod FCM og FCK. Kent skal lægge sig fast på sin startelver og give den tillid, og så skal de konditionsmæssigt op i gear. I mine øjne hedder vores angreb AK og Helenius ligesom Enevoldsen er vores højre kant indtil Jönsson er tilbage.

Tag det roligt det hele skal nok gå.
In verbis simus faciles

Brugeravatar
Kasper
Allstar
Allstar
Indlæg: 1319
Tilmeldt: 12. jul 2005, 12:39
Favoritspiller: Torben Boye
Geografisk sted: Norden om og vesten u

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Kasper » 26. sep 2014, 09:20

Bliver spændende at se om AK har tillid til Ahlmann. Måske bare en aflevering til hans angrebsmakker.
»Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe«. - Nick Hornby

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af AaB-Jones » 26. sep 2014, 09:36

Dobbeltpost..

AaB-Jones
Allstar
Allstar
Indlæg: 1377
Tilmeldt: 7. jan 2006, 19:41

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af AaB-Jones » 26. sep 2014, 09:38



Jeg ville klart have både Partick og Dalsgaard i min lineup - begge har noget offensiv pondus, som vores højrekant i den grad mangler. Bruhn var desværre helt væk i Slagelse.

Derudover ville jeg give Søren F chancen ved siden af AK - synes han har optrådt fint på backen og han er altså både mere bevægelig og boldfast end Helenius er lige pt.. Netop som opspilsstation synes jeg Ahlmann indtil videre viser mangler, desværre.

Derudover vil jeg kraftigt overveje, om Augo ikke skal ind og puste lidt til konkurrencen på Würtz' plads. Jeg synes, at han er langt fra forårets niveau i øjeblikket, mens Augo til gengæld gjorde det fint i hans fravær først i efteråret.

Brugeravatar
Yankee
Allstar
Allstar
Indlæg: 7151
Tilmeldt: 6. jul 2005, 15:25

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Yankee » 26. sep 2014, 09:39

Jeg synes ikke det er fair, at Kent skulle tåge rundt. Hvis du ser på de sidste fem kampe er det faktisk kun på højre midt og den ene angrebsplads at Kent frivilligt har skiftet ud. Der har så været udskiftninger fordi vi har manglet vores fire bedste backs (!), men i alt har syv ud af elleve pladser ligget fast.

Sådan vil vi naturligvis fortsætte. Resultaterne og de mere helstøbte præstationer skal nok komme når vi (7-9-13) kan gå gennem et par træningspas uden konstant at miste folk til skader.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1208
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: AaB - Randers. Fredag 26. september kl. 18.30

Indlæg af Reyad » 26. sep 2014, 10:03

Kent Nielsen famler slet ikke efter en start-11. Han har to pladser, hvor han er i tvivl. Højre midt og angrebsmakker til AK.

Resten giver sig selv og de udskiftninger, der har været skyldes skader eller sparring af pressede spiller(Ja, jeg ved godt at Thelander-sparringen var "sportslig", men det tror jeg ikke et sekund på).

Problemet for os er skader og spillere der ikke rammer topniveau. Plus vi famler lidt efter kreativiteten uden Kusk og Jönsson. Her havde jeg håbet, at Ene og Helenius kunne tage over. Det har de indtil videre ikke kunne. Øv. Derfor skal der også skiftes ud. Helenius har i mine øjne været langt fra tidligere niveau og er ikke berettiget til at starte inde. Så lad os prøve Ahlmann eller SF. Det er ikke sikkert det lykkes, men vi scorer alt for få mål, så derfor skal der ske noget. Især hvis der på træningsbanen bliver vist gode præstationer fra andre spillere end dem i start-11.

Jeg savner, at Thomsen stempler ind som vores afløser for Kusk. Han er ikke ligeså spektakulær, men hans drev med bolden har manglet en del i denne sæson, og han er ikke kommet i særlig mange farlige positioner. En del af forklaringen er selvfølgelig manglen på J. Ahlmann og så synes jeg generelt, at vores "kanter" har et udgangspunkt, der ligger for langt fra kanten. I mange farlige situationer i sidste sæson startede kanterne på kanten og skar ind i banen. I år synes jeg for hurtigt de kommer til at ligge på midten og være boldflyttere.
Ved at flytte vores kanter lidt bredere skaber vi måske muligheden for et senere overtal på kanten og de kan "klumpe sammen" på en mere dynamisk og overrumplende måde, når vi er i boldbesiddelse.
Håber det giver mening :-)

Besvar