AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Fabbe
Allstar
Allstar
Indlæg: 2153
Tilmeldt: 6. jul 2005, 13:41
Favoritspiller: Henrik Vandet Kristensen
Geografisk sted: Der, Kjeld Thorst kommer fra

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Fabbe » 16. okt 2014, 11:25

Никто не может предсказать результат этой игры. Я думаю, что это будет очень сложный матч для обеих команд. Обе команды выиграли только один из последних пяти играх.
Ceterum censeo Hafnium esse delendam

seamann

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af seamann » 16. okt 2014, 12:15

辯論以來走出去

Papa Justify
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16. okt 2014, 08:54
Geografisk sted: Rusland

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Papa Justify » 16. okt 2014, 13:27

Fabbe skrev:Никто не может предсказать результат этой игры. Я думаю, что это будет очень сложный матч для обеих команд. Обе команды выиграли только один из последних пяти играх.
Store russiske, tak for svaret. Jeg tror, at efter 5-1 gæster vil blive behandlet på forsvaret hhv.

PeterS
Allstar
Allstar
Indlæg: 1105
Tilmeldt: 31. aug 2008, 23:08
Favoritspiller: Jan Koller

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af PeterS » 16. okt 2014, 13:28

Hvis nogle ligger inde med ekstra billetter, vil jeg også meget gerne hører fra jer :)

Brugeravatar
Chanchito
2. div
2. div
Indlæg: 115
Tilmeldt: 11. jun 2007, 23:44
Geografisk sted: Kbh

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Chanchito » 16. okt 2014, 15:11

Fabbe skrev:Никто не может предсказать результат этой игры. Я думаю, что это будет очень сложный матч для обеих команд. Обе команды выиграли только один из последних пяти играх.
Я согласен на все что сказал Фаббе. Наша команда сейчас играет очень плохо, даже если у нас есть лучшие игроки чем игроки в Хобро.
Хобро - очень опасная команда: они отлично знают как контратаковать! Ему палец в рот не клади - всю руку откусит...

Brugeravatar
Spanky
Allstar
Allstar
Indlæg: 1221
Tilmeldt: 6. nov 2007, 17:11
Favoritspiller: Risgård og Mini
Geografisk sted: Vodskov

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Spanky » 16. okt 2014, 15:57

Så er truppen udtaget til i morgen. Der er ikke nogen overraskelser i den.

http://fodbold.aabsport.dk/nyheder/2014 ... r-AaB.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Det ærgrer mig Paddy stadig må sidde udenfor (jeg ser meget gerne at han kommer til at spille højre kant på midten når han er klar). Nogen der har indblik i, hvad status er med ham? Troede ikke han skulle være ude så længe.

Jeg er meget imponeret over billetslaget til kampen - den havde jeg ikke lige set komme. Jeg må sige jeg har en god fornemmelse med hensyn til kampen - tror vi vinder 2-0 eller 3-0.

Papa Justify
Miniput
Miniput
Indlæg: 3
Tilmeldt: 16. okt 2014, 08:54
Geografisk sted: Rusland

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Papa Justify » 16. okt 2014, 17:25

Chanchito skrev:Ему палец в рот не клади - всю руку откусит...
Ленин на аватарке, русское "палец в рот не клади". Похоже, для Вас Россия - знакомое место, я прав?)

Извините за оффтоп.

seamann

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af seamann » 16. okt 2014, 19:43

Det er ligefør jeg holder med Hobro.

http://www.bold.dk/nyt/hobro-profil-har ... -AaB-moede" onclick="window.open(this.href);return false;

ebbejeppe
2. div
2. div
Indlæg: 120
Tilmeldt: 15. maj 2006, 12:25

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af ebbejeppe » 17. okt 2014, 08:44

http://www.nordjyske.dk/nyheder/rokerin ... b/112/1513" onclick="window.open(this.href);return false;

Pause til Thomsen efter to U21-opgør, hvilket giver startplads til Bruhn og Børsting. Trods Thomsens bænkplads ligner Ene stadig ikke en starter. Det er i min optik skuffende - vi er midt i oktober og han er tilsyneladende stadig ikke fit eller skarp nok til at starte.
Men i forhold til kampen er jeg optimistisk. Med to livlige og hurtige kanter samt Dalsgaard og Gorter på backs kommer vi med masser af speed og kan forhåbentlig ligger et tungt pres på Hobro fra start.

Olly
2. div
2. div
Indlæg: 152
Tilmeldt: 20. sep 2011, 12:40
Favoritspiller: Kjetil Wæhler

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Olly » 17. okt 2014, 08:59

Så kom kampen hvor jeg er splittet.
Splittet mellem det hold jeg har fulgt de sidste 20 år(AaB) og holdet fra byen hvor jeg er født og boet altid(Hobro). Jeg har selv som ung knægt spillet fodbold i HIK og kender et par af spillerne og folk omkring holdet. Jeg har det aldrig godt med Hobro taber og har det decideret skidt når AaB taber. Så det kan næsten kun blive en dårlig dag. Jeg tror AaB hiver en sejr hjem på 2-0 eller 3-0. Begge hold har brug for point. AaB hvis de som de regner med skal være med i toppen men også Hobro hvis de ikke skal nærme sig bunden.
Men jeg tager bare et par ekstra pilsner og drikker sorgerne væk :cheers: Ses på stadion

Forza
Allstar
Allstar
Indlæg: 7876
Tilmeldt: 27. nov 2007, 20:59

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Forza » 17. okt 2014, 09:24

ebbejeppe skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/rokerin ... b/112/1513

Pause til Thomsen efter to U21-opgør, hvilket giver startplads til Bruhn og Børsting. Trods Thomsens bænkplads ligner Ene stadig ikke en starter. Det er i min optik skuffende - vi er midt i oktober og han er tilsyneladende stadig ikke fit eller skarp nok til at starte.
Men i forhold til kampen er jeg optimistisk. Med to livlige og hurtige kanter samt Dalsgaard og Gorter på backs kommer vi med masser af speed og kan forhåbentlig ligger et tungt pres på Hobro fra start.
Er lidt overrasket over hvor glad Kent er for Bruhn. Jeg må indrømme at han virkelig har skuffet mig i de kampe han har fået denne sæson. Af samme grund undrer det mig også meget at Ene ikke får chancen igen. Han har trods alt scoret en del mål i de sidste reserveholdskampe og har væsentligt flere spidskompetencer end Bruhn.
------------------------------------------------
Den oprindelige lufthavnsrapporter.

Brugeravatar
Søgaard
Allstar
Allstar
Indlæg: 1985
Tilmeldt: 7. jul 2005, 22:42

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Søgaard » 17. okt 2014, 09:33

ebbejeppe skrev:http://www.nordjyske.dk/nyheder/rokerin ... b/112/1513

Pause til Thomsen efter to U21-opgør, hvilket giver startplads til Bruhn og Børsting. Trods Thomsens bænkplads ligner Ene stadig ikke en starter. Det er i min optik skuffende - vi er midt i oktober og han er tilsyneladende stadig ikke fit eller skarp nok til at starte.
Men i forhold til kampen er jeg optimistisk. Med to livlige og hurtige kanter samt Dalsgaard og Gorter på backs kommer vi med masser af speed og kan forhåbentlig ligger et tungt pres på Hobro fra start.
Mon Kent starter Ene og Thomsen mod Kiev så?

Jeg synes det er lidt underligt, at vi bytter så meget rundt på vores midtbane. Det er self. et resultat af, at vi har nogle ret dygtige spillere, også som backup, men ingen har rigtig fundet melodien endnu. Men det er heller ikke mange konstellationer, der har fået chancen et par kampe i træk.

Men ja, undrer mig også over at Ene mangler, efter 5 reservemål i pausen. Når det er sagt, synes jeg at Ando og Børsting så ret lovende ud mod BIF, så det kan man håbe de fortsætter. Det er første kamp, hvor jeg har været imponeret over Ando, over en længere periode uden at han syntes at falde ud af kampen.

Vi har brug for en sejr, både for at holde os til i ligaen og for at sikre lidt tv-penge. Fyldt stadion, håber der bliver godt med liv på lægterne. Vis at pausen har gjort jer godt drenge og vind den kamp!

/Søgaard
Aalborg BK 1885!

Brent
Allstar
Allstar
Indlæg: 2447
Tilmeldt: 15. jul 2005, 22:56

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Brent » 17. okt 2014, 10:51

Hvis der skulle være nogen ide i at man har hentet Ene skal han da bruges nu, hvor Thomsen får en pause....
AaB - the Nordic gateway to Europe

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af jensemand57 » 17. okt 2014, 11:31

Det er simpelthen noget pjat, hvis Thomsen ikke kan spille. Ja han havde en kamp i tirsdags, men det e altså fredag, han burde være udhvilet til at spille i dag. Angående Ene, vil det undre mig meget, hvis han ikke starter inde. 5 mål i to kampen hos reserverne er et momentum, som skal udnyttes.

Brugeravatar
Hanga
Allstar
Allstar
Indlæg: 14831
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:49
Geografisk sted: 7200 Grindsted

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Hanga » 17. okt 2014, 12:33

Jeg er helt enig. Vi er altså nød til at få vores bedste start 11'er til at spille oftere, det kan ikke passe, at vi er nød til at rokere så meget. Vores midtbane skriger på kontinuitet men vi stiller jo dårligt med det samme konstellation i 2 kampe i træk.

Fedt med udsolgt, den havde jeg ikke set komme! Kom så AaB, vi skal altså have en sejr!!!
Aalborg BK
95 - 99 - 08 - 14

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af MrBangDK » 17. okt 2014, 12:58

Hanga skrev:Jeg er helt enig. Vi er altså nød til at få vores bedste start 11'er til at spille oftere, det kan ikke passe, at vi er nød til at rokere så meget. Vores midtbane skriger på kontinuitet men vi stiller jo dårligt med det samme konstellation i 2 kampe i træk.

Fedt med udsolgt, den havde jeg ikke set komme!
Kom så AaB, vi skal altså have en sejr!!!
Det regner... maks 4500 på lægterne!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Erasmus Montanus » 17. okt 2014, 13:03

Thomsen spiller samtlige 90 minutter + det løse i hver eneste kamp, om det så er i europa, superligaen eller i forbindelse med u21! Han var manden med flest minutter i benene sidste sæson, han løb mest sidste sæson, han er en maskine, han spiller samtlige kampe for u21, og jeg er slet ikke i tvivl om, at han sagtens kan spille i aften, men jeg tvivler heller ikke på, at træthedstegn vil vise sig, som kampen skrider frem, og at den optimale løsning for alle parter derfor må være at sparre ham, hvis Kent også ser lidt metaltræthed i maskinen.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Reyad » 17. okt 2014, 14:23

Det er formentlig fornuftigt, at Thomsen bliver sparret. Han har været skadet i optakten og er blevet kastet ind med det samme. Ikke underligt, hvis han presset, og der kommer snart endnu en presset periode, hvor han skal spille mange minutter. Det tror jeg er en god investering.

Som så mange andre, vil jeg også gerne se Ene på banen, men det er formentlig fordi jeg er forblændet af tidligere tiders præstation. For førsteholdet har han endnu intet vist, efter han er kommet tilbage. At Ando eller Børsting heller ikke viser alverden, snakker i min verden for, at Ene alligvel skal på banen. Ando har også domineret på reserveholdet, men 5 mål i to kampe er imponerende. Håber i det mindste Ene kommer ind og imponerer fra bænken. Måske som angriber. Det er ifølge Aabsport.dk, der han har spillet i de seneste reserveholdskampe.

Jeg håber, håber, håber virkelig på en sejr i aften. Kom så drenge!

Brugeravatar
Flower
Allstar
Allstar
Indlæg: 1905
Tilmeldt: 24. apr 2008, 14:32
Favoritspiller: Soren Evigglad
Geografisk sted: Aalborg

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Flower » 17. okt 2014, 15:23

Undskyld for mindre off-topic men jeg søger en billet til vest i aften.

Pft
- Winning doesn't really matter as long as you win.

Reyad
Allstar
Allstar
Indlæg: 1209
Tilmeldt: 27. jul 2005, 13:05
Favoritspiller: Ib Simonsen
Geografisk sted: 5500

Re: AaB - Hobro Idræts Klub, fredag d. 17. oktober 2014

Indlæg af Reyad » 17. okt 2014, 17:37

Så er opstillingen frigivet

Larsen

Dalsgaard, Kep, Thelander, Gorter

Børsting, Würtz, Rigaard, Bruhn

Helenius, Jacobsen


Dermed ingen Ene eller Thomsen. Til gengæld har vi nogle gode kort at smide på banen.

Besvar