Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Her debatteres alt generelt om AaB Fodbold.
Besvar
Hinsur
Allstar
Allstar
Indlæg: 1055
Tilmeldt: 28. mar 2013, 01:06

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Hinsur » 23. okt 2014, 20:53

Provst i Brovst skrev:Jeg vidste 1-0 ikke holdt hjem. :D
DEN havde du så helt ret i!

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af MrBangDK » 23. okt 2014, 20:53

Det er fandme smukt!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af MrBangDK » 23. okt 2014, 20:54

Fabbe skrev:Nu må der komme nogle flere tilskuere til revanchen mod Steaua Bukarest.
Jeg kommer!!!! Altså, til kampen :D
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Provst i Brovst » 23. okt 2014, 20:55

MrBangDK skrev:
Fabbe skrev:Nu må der komme nogle flere tilskuere til revanchen mod Steaua Bukarest.
Jeg kommer!!!! Altså, til kampen :D
jeg kom
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af NIN » 23. okt 2014, 20:55

3-0! + GF taber til Horsens. Min erektion er smertefuld.
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

dyhrmaN
Allstar
Allstar
Indlæg: 1568
Tilmeldt: 14. jul 2009, 12:14

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af dyhrmaN » 23. okt 2014, 20:57

Nejnejnej hvor er det vildt!!! Havde ikke mulighed for at se kampen så jeg logger på herinde og læser mig igennem tråden. Jeg kan slet ikke tro det. Det er ærkefjenderne i Europa - så fedt at vinde over dem!! Jeg kan huske hvor skuffet jeg var år tilbage, da de slog os ud. Skønt at få hævn! :aabfan:

Brugeravatar
MrBangDK
Allstar
Allstar
Indlæg: 5094
Tilmeldt: 30. apr 2007, 10:06
Geografisk sted: 2730 - det mondæne Herlev..

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af MrBangDK » 23. okt 2014, 20:57

NIN den fromme skrev:3-0! + GF taber til Horsens. Min erektion er smertefuld.
Må den vare længe!!
Ska' vi hak'?

Brugeravatar
Provst i Brovst
Allstar
Allstar
Indlæg: 4377
Tilmeldt: 1. nov 2005, 15:56
Favoritspiller: Erik Bo Andersen. Jimmy Nielsen. Nicklas Helenius.

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Provst i Brovst » 23. okt 2014, 20:58

MrBangDK skrev:
NIN den fromme skrev:3-0! + GF taber til Horsens. Min erektion er smertefuld.
Må den vare længe!!
get a room
- Når det først kører for AaB, er det som at løbe ind i en kniv. Det gør ondt på krop og sjæl. Hobros cheftræner, Lars Justesen.
- De var fruktansvärt bra. Guillermo Molins, Malmö FF.

Brugeravatar
NIN
Allstar
Allstar
Indlæg: 2724
Tilmeldt: 16. mar 2010, 18:05
Favoritspiller: Glenn Hoddle
Geografisk sted: Vestbyen
Kontakt:

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af NIN » 23. okt 2014, 21:01

Provst i Brovst skrev:
MrBangDK skrev:
NIN den fromme skrev:3-0! + GF taber til Horsens. Min erektion er smertefuld.
Må den vare længe!!
get a room
Rom er med et o
https://www.youtube.com/watch?v=QDIO0y0jpps&t=1s

FilmTozzen: Gys, gru, passion, Laserdisken og Læsehesten - a life long journey .

STE
2. div
2. div
Indlæg: 128
Tilmeldt: 27. nov 2012, 17:04

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af STE » 23. okt 2014, 21:19

Fuuuck man! SINDSSYG KAMP!

Det er jo 3 fantastiske mål, vi klasker ind. Og så fra 2 af de ellers ufarlige midtbanemænd (også selvom Ene er angriber i dag).

Kommentatorerne er ret meget efter Nicolai i dag - og ja, han har sine usikre momenter, men de glemmer, at han faktisk har mange rigtig fine redninger. Ufatteligt, de andre ikke laver mål i første halvleg.. :aabfan:

Brugeravatar
Funky
Allstar
Allstar
Indlæg: 13718
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:15

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Funky » 23. okt 2014, 21:24

Ja ham Søren Frederiksen kan vi da ikke bruge til noget...

Fed kamp.
Jesper Thygesen om AaB i 2013-14:
"Jeg kan ikke huske, at jeg har set flottere fodbold i Superligaen - flottere end hvad Brøndby og FC København nogensinde har spillet."

Brugeravatar
KME
1. div
1. div
Indlæg: 498
Tilmeldt: 16. jul 2013, 09:25
Favoritspiller: Peter Møller, Peter Rasmussen, Peter Woodring
Geografisk sted: 8722
Kontakt:

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af KME » 23. okt 2014, 21:24

AaB vinder Europa Leauge - eller næsten.... God indsats i aften! :-)

:cheers: :cheers:
AaB fan since 1991 :aabfan:

Salle17
Landshold
Landshold
Indlæg: 953
Tilmeldt: 21. apr 2014, 15:30

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Salle17 » 23. okt 2014, 21:26

Egentlig rigtig god indhop af Søren Frederiksen, samt virker det til at Ene og Helenius på toppen er vejen frem.
Ando ser squ også rigtig skarp ud og Thomsen med 2 mål. Håber at dette vil hjælpe med selvtilliden, for det havde vi for alvor brug for..

Brugeravatar
Erasmus Montanus
Allstar
Allstar
Indlæg: 1634
Tilmeldt: 2. feb 2013, 22:45
Favoritspiller: Kasper Risgård
Geografisk sted: Frederiksberg

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Erasmus Montanus » 23. okt 2014, 21:28

Nicolai taber hyppigt bolde, og det har ellers ikke været noget han var kendt for. Han var sikkerheden selv, men nu har han da noget at arbejde med.

God kamp. Idealopstillingen som det ser ud p.t. - Bruhn sprudler også nu, hvilket er herligt. AK er en farlig indskifter at have, så nu kan Ene få chancen fra start.
Gode intentioner, dårlig eksekvering.
Til alle udefrakommende: AaB-fans er ikke alle som AllanKasketten/Sukkermus eller Vladimir/Nissum fra bold.dk.

Brugeravatar
Buzz Killington
Allstar
Allstar
Indlæg: 9619
Tilmeldt: 6. jul 2005, 17:22
Favoritspiller: The Rusty Venture
Geografisk sted: Aarhus

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Buzz Killington » 23. okt 2014, 21:33

Oldager skrev:Nicolai taber hyppigt bolde, og det har ellers ikke været noget han var kendt for. Han var sikkerheden selv, men nu har han da noget at arbejde med.

God kamp. Idealopstillingen som det ser ud p.t. - Bruhn sprudler også nu, hvilket er herligt. AK er en farlig indskifter at have, så nu kan Ene få chancen fra start.
Ene var sgu en god mand i dag. Lækker opstpilsstation, og hurtige sikre kloge små afleveringer. Tog en masse pres af vores til tider (ikke i dag) usikre forsvar. Og Helenius virkede også bedre end længe, og så arbejdede han sgu. Jeg begynder at tro at alle de muskler vi så på ham da han kom tilbage, var dæller.
For overblik over AaB-nyheder:

http://www.holdnyt.dk/nyheder/fodbold/d ... ligaen/AaB

http://www.clubnews.dk/AaB

shoutout til rockamuffin for den nederste :aabfan: :aabfan:

"No dickheads"

Brugeravatar
Kristian
Allstar
Allstar
Indlæg: 4346
Tilmeldt: 6. jul 2005, 09:53
Geografisk sted: Nørresundby, Nordjylland

Re: Sv: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Kristian » 23. okt 2014, 21:35

Oldager skrev:Nicolai taber hyppigt bolde, og det har ellers ikke været noget han var kendt for. Han var sikkerheden selv, men nu har han da noget at arbejde med.

God kamp. Idealopstillingen som det ser ud p.t. - Bruhn sprudler også nu, hvilket er herligt. AK er en farlig indskifter at have, så nu kan Ene få chancen fra start.
Fantastisk kamp:-) mod et klasse mandskab spiller man dem totalt tynde ved 2-0 :-)

Larsen var sikkerheden selv sidste sæson og før landsholdet. Siden har han tabt en del bolde må man sige:-( heldigt han slipper fra det i dag. Dog gode og vigtige redninger:-)

Sendt fra min GT-I9300 med Tapatalk
------------------
mvh Kristian

Brugeravatar
Dissing
1. div
1. div
Indlæg: 402
Tilmeldt: 6. jul 2005, 10:17
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Dissing » 23. okt 2014, 21:41

Supersystem skrev:Dejligt at se holdet spillet fodbold igen :danmarkfan:
Jeg er også super glad. :danmarkfan: :aabfan: :cheers:

Men jeg ser altså sådan på det at AaB's gode spil, handler om at Kijev spiller offensivt, og dermed giver plads til at AaB får kontrachancer. Og deres offfensive tilgang giver også AaB-spillerne masser af plads i Kijev's forsvar. Og dermed er det nemmere at score, eller komme til 100% chancer.

I superligaen møder AaB hold, der har luret AaB. Og stiller sig meget defensivt, og dermed er der ikke plads til AaB's offensive spil, i modsætning til i sidste sæson. Kijev troede de kunne spille sig til et resultat, men det er ikke måden at spille AaB - dem skal man nemlig ikke give plads.

Min teori underbygges af de to sejre AaB har fået i Superligaen. Det har været mod FCK og FCM. To hold der som Kijev er meget glade for at spille offensiv fodbold - og dermed to hold, der har givet AaB muligheden for at score i den anden ende.
:(

:)
Men på den positive side bør kampen mod Kijev give flere AaB spillere et løft. Vi så at Ando løftede sig mod Hobro, efter at han havde scoret. Og den selvtillid tog han med mod Kijev, som var hans nok bedste kamp. Ligeledes virkede Ene oppe på sit gamle (gode) niveau efter han scorede til 1-0 i aftes. Og Thomsen virker som om han er den store AaB-profil som vi ved han har evnerne til, og Thelander of Würtz er de no-nonsense opryddere, som et hold der tit mister bolden i det offensive, har brug for.

Der mangler egentlig "bare" at Larsen, Risgaard og Helenius kommer op på det niveau de tidligere har vist.
Og så ville det - som jeg startede med - også være en god ide, hvis AaB fandt ud af at åbne de hold, der forsvarer med 11 mand.

Lige i dag virker en semifinale plads i Europa League lige så sandsynlig som en top 4 placering i superligaen...
Hvad kom først, hønen eller ægget ?? - Det gjorde hanen.

sulakvelidze
Allstar
Allstar
Indlæg: 2455
Tilmeldt: 11. apr 2008, 18:51
Favoritspiller: Lukas Spalvis

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af sulakvelidze » 23. okt 2014, 22:15

Dissing skrev:
Supersystem skrev:Dejligt at se holdet spillet fodbold igen :danmarkfan:
Jeg er også super glad. :danmarkfan: :aabfan: :cheers:

Men jeg ser altså sådan på det at AaB's gode spil, handler om at Kijev spiller offensivt, og dermed giver plads til at AaB får kontrachancer. Og deres offfensive tilgang giver også AaB-spillerne masser af plads i Kijev's forsvar. Og dermed er det nemmere at score, eller komme til 100% chancer.

I superligaen møder AaB hold, der har luret AaB. Og stiller sig meget defensivt, og dermed er der ikke plads til AaB's offensive spil, i modsætning til i sidste sæson. Kijev troede de kunne spille sig til et resultat, men det er ikke måden at spille AaB - dem skal man nemlig ikke give plads.

Min teori underbygges af de to sejre AaB har fået i Superligaen. Det har været mod FCK og FCM. To hold der som Kijev er meget glade for at spille offensiv fodbold - og dermed to hold, der har givet AaB muligheden for at score i den anden ende.
:(

:)
Men på den positive side bør kampen mod Kijev give flere AaB spillere et løft. Vi så at Ando løftede sig mod Hobro, efter at han havde scoret. Og den selvtillid tog han med mod Kijev, som var hans nok bedste kamp. Ligeledes virkede Ene oppe på sit gamle (gode) niveau efter han scorede til 1-0 i aftes. Og Thomsen virker som om han er den store AaB-profil som vi ved han har evnerne til, og Thelander of Würtz er de no-nonsense opryddere, som et hold der tit mister bolden i det offensive, har brug for.

Der mangler egentlig "bare" at Larsen, Risgaard og Helenius kommer op på det niveau de tidligere har vist.
Og så ville det - som jeg startede med - også være en god ide, hvis AaB fandt ud af at åbne de hold, der forsvarer med 11 mand.

Lige i dag virker en semifinale plads i Europa League lige så sandsynlig som en top 4 placering i superligaen...

Enig langt hen ad vejen, men det er jo ikke bare sådan, at modstanderne har luret AaB. AaB har også manglet de spillere (Kusk, Jønsson, Ahlmann) i forhold til sidste sæson, der kunne åbne forsvar. Og andre (Thomsen, Enevoldsen) har ikke ramt formen først på efteråret. Nu lysner det, og hvis Andreas Bruhn er på vej mod et gennembrud, begynder det for alvor at ligne noget.

Jeg tror på det her hold. Ikke som kandidat til top tre i denne superligasæson, men til de næste. Så min tålmodighed med holdets udvikling er stor, og kan vi gå videre i Europa, er det en præstation på niveau med tredjepladsen i CL-gruppen i 2008.

Brugeravatar
Gentleman Finn
Allstar
Allstar
Indlæg: 3882
Tilmeldt: 27. mar 2006, 18:35
Geografisk sted: Aalborg

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af Gentleman Finn » 23. okt 2014, 22:16

Kæft en stærk kamp af vores knejter, en herlig dag at være på stadion!!! En kamp jeg vil huske længe

jensemand57
Allstar
Allstar
Indlæg: 2060
Tilmeldt: 12. feb 2008, 21:49

Re: Kamptråd - Aalborg Boldspilklub vs. FK Dynamo Kijev

Indlæg af jensemand57 » 23. okt 2014, 22:26

Fed kamp af AaB. Men det er noget pis, hvis AaB går videre efter gruppespillet med det lyseøl, man kun kan købe. :aabfan:

Besvar